Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kawasaki KLE 500
Autors | Ziņojums |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Uz ašo iegūglējot varētu būt ka abiem ir vienādi.in:0.13-0.18 mm ex:0.18-0.23mm.
-----------------
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5341
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Vīņi ir identiski, atšķirība tikai cilindra diametrā.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
JJB | | Kopš: 31. Jul 2013
No: Ventspils
Ziņojumi: 8
Braucu ar: ČZ 125 '91,IŽ Jupiter4 '84 pa retam
| Paldies par info | Offline | | |
|
JJB | | Kopš: 31. Jul 2013
No: Ventspils
Ziņojumi: 8
Braucu ar: ČZ 125 '91,IŽ Jupiter4 '84 pa retam
| KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.
Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.
Izmēri arī kompresiju pie reizes.[ Šo ziņu laboja screwy, 12 Dec 2014, 09:34:59 ] | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Kāds var ieteikt KLE kādus aftermarket roku aizsargus? Varbū kāds ir nesen ņēmis?
Oriģinālie ir jau uz miršanas sliekšņa. | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Manējam bij renthal, ar iestrādātu aluminiju. Nebij nekāda vaina.
-----------------
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Šie bija tieši KLE paredzēti, vai kaut kādi universālie? Viss derēja? | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Stūre nav KLE oriģinālā, bet es domāju ka šāda tipa aizsargus var uzlikt jebkurai stūrei. stiprinājās apmēram šādi:
-----------------
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Paldies! | Offline | | |
JJB | | Kopš: 31. Jul 2013
No: Ventspils
Ziņojumi: 8
Braucu ar: ČZ 125 '91,IŽ Jupiter4 '84 pa retam
|
12 Dec 2014, 09:32:53 screwy rakstīja:
11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.
Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.
Izmēri arī kompresiju pie reizes.
Vārstus pārbaudīju, vajadzēja regulēt, jo otrajam cilindram ieplūdes vārstiem nebija pat 0.05mm. Iepriekšējais saimnieks teica ka kaut ko galvai remontējis.
Pēc vārstu regulēšanas auksta motora iedarbināšana neuzlabojās, tādēļ pēc ieteikuma pārbaudīju kompresiju, pirmajā cilindrā 11.5-12.5, otrajā - 8-9.
Jājauc nost galva un jāskatās. | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
15 Dec 2014, 20:20:17 JJB rakstīja:
12 Dec 2014, 09:32:53 screwy rakstīja:
11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.
Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.
Izmēri arī kompresiju pie reizes.
Vārstus pārbaudīju, vajadzēja regulēt, jo otrajam cilindram ieplūdes vārstiem nebija pat 0.05mm. Iepriekšējais saimnieks teica ka kaut ko galvai remontējis.
Pēc vārstu regulēšanas auksta motora iedarbināšana neuzlabojās, tādēļ pēc ieteikuma pārbaudīju kompresiju, pirmajā cilindrā 11.5-12.5, otrajā - 8-9.
Jājauc nost galva un jāskatās.
Kompresiju taisi pašu pēdējo,vispirms satreknini karburātorus un uzliez jaunas gumijas starp karbiķiem un galvu,kā arī normālus žņaugus gumijām,pat labi sakārtots motors jau pie +8 gradiem grib lekt no sākuma ar vienu cilindru un pec sekundes divam pielec otrs. | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
|
15 Dec 2014, 20:58:11 kinigadners rakstīja:
15 Dec 2014, 20:20:17 JJB rakstīja:
12 Dec 2014, 09:32:53 screwy rakstīja:
11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.
Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.
Izmēri arī kompresiju pie reizes.
Vārstus pārbaudīju, vajadzēja regulēt, jo otrajam cilindram ieplūdes vārstiem nebija pat 0.05mm. Iepriekšējais saimnieks teica ka kaut ko galvai remontējis.
Pēc vārstu regulēšanas auksta motora iedarbināšana neuzlabojās, tādēļ pēc ieteikuma pārbaudīju kompresiju, pirmajā cilindrā 11.5-12.5, otrajā - 8-9.
Jājauc nost galva un jāskatās.
Kompresiju taisi pašu pēdējo,vispirms satreknini karburātorus un uzliez jaunas gumijas starp karbiķiem un galvu,kā arī normālus žņaugus gumijām,pat labi sakārtots motors jau pie +8 gradiem grib lekt no sākuma ar vienu cilindru un pec sekundes divam pielec otrs.
KLE mērkaķis šodien ne visai gribēja pielekt, 4 dienas bija nostāvējis ārā nekustināts, un, kamēr nebija iesilis, tāda sajūta, ka pukšķināja uz 1 poda. Bišķu pabraucot viss palika normāli. Laikam mitrums kaut kur bija salīdis pie svecēm vai vadiem ar visām vētrām.
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
Kikos | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 107
Braucu ar: BMW R1150gs
|
12 Dec 2014, 10:21:10 reimondz rakstīja:
Stūre nav KLE oriģinālā, bet es domāju ka šāda tipa aizsargus var uzlikt jebkurai stūrei. stiprinājās apmēram šādi:
Kur tādus var nopirkt, cik maksā?
----------------- pleve.lv Visu veidu lauksaimniecības plēves! | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
16 Dec 2014, 10:34:54 Kikos rakstīja:
12 Dec 2014, 10:21:10 reimondz rakstīja:
Stūre nav KLE oriģinālā, bet es domāju ka šāda tipa aizsargus var uzlikt jebkurai stūrei. stiprinājās apmēram šādi:
Kur tādus var nopirkt, cik maksā?
klik klik!
-----------------
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Es uzsūtīju šos, as always i like cheap chineese stuff
Roku sargi
Bet šiem ir tik primitīva uzbūve, ka nemaz sliktākiem par oriģinālajiem nevajadzētu būt. | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
|
16 Dec 2014, 11:34:13 screwy rakstīja:
Es uzsūtīju šos, as always i like cheap chineese stuff
Roku sargi
Bet šiem ir tik primitīva uzbūve, ka nemaz sliktākiem par oriģinālajiem nevajadzētu būt.
cik ātri atnāk no ali un vai muita nepiekasās? Kurā pasta nodaļā jāizņem - tikai lidostā?
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
16 Dec 2014, 12:07:34 Andreits rakstīja:
16 Dec 2014, 11:34:13 screwy rakstīja:
Es uzsūtīju šos, as always i like cheap chineese stuff
Roku sargi
Bet šiem ir tik primitīva uzbūve, ka nemaz sliktākiem par oriģinālajiem nevajadzētu būt.
cik ātri atnāk no ali un vai muita nepiekasās? Kurā pasta nodaļā jāizņem - tikai lidostā?
Tas piegādes termiņš ir ļoti dažāds, 20-60 dienas. Vidēji pa mēnesi atnāk. Pagaidām no ALi neesmu neko atmuitojis, lai gan esmu sūtījis preces virs 100$, vienkārši uzprasu pārdevējam lai uzrāda mazāku summu un viss, bet tas viss ir laimes spēle. Ja nav jāatmuito, tad atnāk uz tavu pasta nodaļu, ja ir jāatmuito, tad uz lidostu, bet vari sakontaktēties ar lidostas muitu un atmuitošanas procesu nokārtot caur e-pastu, tad viņi atsūta preci uz tavu pasta nodaļu, kurā arī tev ir jāsamaksā tas nodoklis. | Offline | | |
JANCUX | | Kopš: 17. Aug 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 18
Braucu ar: KLE500; YZ426F
| Kā jūs savam KLE tīrat gaisa filtru? Kādu eļļu lietojat?
Pats iepriekš biju lietojis tikai izsmidzināmo g filtra eļļu. Tagad filtru izpeldināju gaisa filtra eļļā.
Radās problēma: liekas, ka trūkst gaiss pie augstiem apgriezieniem. Vai varētu būt, ka šim moto eļļa būtu par biezu? | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
11 Mar 2015, 23:19:11 JANCUX rakstīja:
Kā jūs savam KLE tīrat gaisa filtru? Kādu eļļu lietojat?
Pats iepriekš biju lietojis tikai izsmidzināmo g filtra eļļu. Tagad filtru izpeldināju gaisa filtra eļļā.
Radās problēma: liekas, ka trūkst gaiss pie augstiem apgriezieniem. Vai varētu būt, ka šim moto eļļa būtu par biezu?
Filtru mazgāju ar ziepēm. Eļļoju tā lai visu filtu saspiežot nedaudz no viņa izspiežās eļļa. Eļļoju ar šo: [ Šo ziņu laboja reimondz, 12 Mar 2015, 07:15:12 ]
-----------------
| Offline | | |
|
|