Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki KLE 500

AutorsZiņojums
reimondz
18. Nov 2014, 08:33#381

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Uz ašo iegūglējot varētu būt ka abiem ir vienādi.in:0.13-0.18 mm ex:0.18-0.23mm.

-----------------

Offline

Negantelis
18. Nov 2014, 08:46#382

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Vīņi ir identiski, atšķirība tikai cilindra diametrā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

JJB
18. Nov 2014, 17:06#383

Kopš: 31. Jul 2013

No: Ventspils

Ziņojumi: 8

Braucu ar: ČZ 125 '91,IŽ Jupiter4 '84 pa retam

Paldies par info

Offline

JJB
11. Dec 2014, 14:57#384

Kopš: 31. Jul 2013

No: Ventspils

Ziņojumi: 8

Braucu ar: ČZ 125 '91,IŽ Jupiter4 '84 pa retam

KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.

Offline

screwy
12. Dec 2014, 09:32#385

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.


Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.

Izmēri arī kompresiju pie reizes.

[ Šo ziņu laboja screwy, 12 Dec 2014, 09:34:59 ]

Offline

screwy
12. Dec 2014, 09:37#386

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Kāds var ieteikt KLE kādus aftermarket roku aizsargus? Varbū kāds ir nesen ņēmis?

Oriģinālie ir jau uz miršanas sliekšņa.

Offline

reimondz
12. Dec 2014, 09:52#387

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Manējam bij renthal, ar iestrādātu aluminiju. Nebij nekāda vaina.


-----------------

Offline

screwy
12. Dec 2014, 10:07#388

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Šie bija tieši KLE paredzēti, vai kaut kādi universālie? Viss derēja?

Offline

reimondz
12. Dec 2014, 10:21#389

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Stūre nav KLE oriģinālā, bet es domāju ka šāda tipa aizsargus var uzlikt jebkurai stūrei. stiprinājās apmēram šādi:


-----------------

Offline

screwy
12. Dec 2014, 11:15#390

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Paldies!

Offline

JJB
15. Dec 2014, 20:20#391

Kopš: 31. Jul 2013

No: Ventspils

Ziņojumi: 8

Braucu ar: ČZ 125 '91,IŽ Jupiter4 '84 pa retam


12 Dec 2014, 09:32:53 screwy rakstīja:

11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.


Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.

Izmēri arī kompresiju pie reizes.

Vārstus pārbaudīju, vajadzēja regulēt, jo otrajam cilindram ieplūdes vārstiem nebija pat 0.05mm. Iepriekšējais saimnieks teica ka kaut ko galvai remontējis.
Pēc vārstu regulēšanas auksta motora iedarbināšana neuzlabojās, tādēļ pēc ieteikuma pārbaudīju kompresiju, pirmajā cilindrā 11.5-12.5, otrajā - 8-9.
Jājauc nost galva un jāskatās.

Offline

kinigadners
15. Dec 2014, 20:58#392

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


15 Dec 2014, 20:20:17 JJB rakstīja:

12 Dec 2014, 09:32:53 screwy rakstīja:

11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.


Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.

Izmēri arī kompresiju pie reizes.

Vārstus pārbaudīju, vajadzēja regulēt, jo otrajam cilindram ieplūdes vārstiem nebija pat 0.05mm. Iepriekšējais saimnieks teica ka kaut ko galvai remontējis.
Pēc vārstu regulēšanas auksta motora iedarbināšana neuzlabojās, tādēļ pēc ieteikuma pārbaudīju kompresiju, pirmajā cilindrā 11.5-12.5, otrajā - 8-9.
Jājauc nost galva un jāskatās.
Kompresiju taisi pašu pēdējo,vispirms satreknini karburātorus un uzliez jaunas gumijas starp karbiķiem un galvu,kā arī normālus žņaugus gumijām,pat labi sakārtots motors jau pie +8 gradiem grib lekt no sākuma ar vienu cilindru un pec sekundes divam pielec otrs.

Offline

Andreits
16. Dec 2014, 09:13#393

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


15 Dec 2014, 20:58:11 kinigadners rakstīja:

15 Dec 2014, 20:20:17 JJB rakstīja:

12 Dec 2014, 09:32:53 screwy rakstīja:

11 Dec 2014, 14:57:59 JJB rakstīja:
KLE 400 auksts slikti lec, sajūta ka viens cilindrs šķiļās otrs ne.
Sveces normālas, ja piedod gāzi startējot slāpst nost, ja pievelk čoku līdz galam arī slāpst.
Dodiet lūdzu padomu.


Vārsti jāregulē (vai arī esi ne tā saregulējis), apskaties vēl karbuli un aķi, varbūt tie arī čakarē smadzeni.

Izmēri arī kompresiju pie reizes.

Vārstus pārbaudīju, vajadzēja regulēt, jo otrajam cilindram ieplūdes vārstiem nebija pat 0.05mm. Iepriekšējais saimnieks teica ka kaut ko galvai remontējis.
Pēc vārstu regulēšanas auksta motora iedarbināšana neuzlabojās, tādēļ pēc ieteikuma pārbaudīju kompresiju, pirmajā cilindrā 11.5-12.5, otrajā - 8-9.
Jājauc nost galva un jāskatās.
Kompresiju taisi pašu pēdējo,vispirms satreknini karburātorus un uzliez jaunas gumijas starp karbiķiem un galvu,kā arī normālus žņaugus gumijām,pat labi sakārtots motors jau pie +8 gradiem grib lekt no sākuma ar vienu cilindru un pec sekundes divam pielec otrs.


KLE mērkaķis šodien ne visai gribēja pielekt, 4 dienas bija nostāvējis ārā nekustināts, un, kamēr nebija iesilis, tāda sajūta, ka pukšķināja uz 1 poda. Bišķu pabraucot viss palika normāli. Laikam mitrums kaut kur bija salīdis pie svecēm vai vadiem ar visām vētrām.

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Kikos
16. Dec 2014, 10:34#394

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 107

Braucu ar: BMW R1150gs


12 Dec 2014, 10:21:10 reimondz rakstīja:
Stūre nav KLE oriģinālā, bet es domāju ka šāda tipa aizsargus var uzlikt jebkurai stūrei. stiprinājās apmēram šādi:



Kur tādus var nopirkt, cik maksā?

-----------------
pleve.lv Visu veidu lauksaimniecības plēves!

Offline

reimondz
16. Dec 2014, 11:01#395

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


16 Dec 2014, 10:34:54 Kikos rakstīja:

12 Dec 2014, 10:21:10 reimondz rakstīja:
Stūre nav KLE oriģinālā, bet es domāju ka šāda tipa aizsargus var uzlikt jebkurai stūrei. stiprinājās apmēram šādi:



Kur tādus var nopirkt, cik maksā?
klik klik!

-----------------

Offline

screwy
16. Dec 2014, 11:34#396

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Es uzsūtīju šos, as always i like cheap chineese stuff
Roku sargi

Bet šiem ir tik primitīva uzbūve, ka nemaz sliktākiem par oriģinālajiem nevajadzētu būt.

Offline

Andreits
16. Dec 2014, 12:07#397

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


16 Dec 2014, 11:34:13 screwy rakstīja:
Es uzsūtīju šos, as always i like cheap chineese stuff
Roku sargi

Bet šiem ir tik primitīva uzbūve, ka nemaz sliktākiem par oriģinālajiem nevajadzētu būt.


cik ātri atnāk no ali un vai muita nepiekasās? Kurā pasta nodaļā jāizņem - tikai lidostā?

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

screwy
16. Dec 2014, 12:15#398

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


16 Dec 2014, 12:07:34 Andreits rakstīja:

16 Dec 2014, 11:34:13 screwy rakstīja:
Es uzsūtīju šos, as always i like cheap chineese stuff
Roku sargi

Bet šiem ir tik primitīva uzbūve, ka nemaz sliktākiem par oriģinālajiem nevajadzētu būt.


cik ātri atnāk no ali un vai muita nepiekasās? Kurā pasta nodaļā jāizņem - tikai lidostā?


Tas piegādes termiņš ir ļoti dažāds, 20-60 dienas. Vidēji pa mēnesi atnāk. Pagaidām no ALi neesmu neko atmuitojis, lai gan esmu sūtījis preces virs 100$, vienkārši uzprasu pārdevējam lai uzrāda mazāku summu un viss, bet tas viss ir laimes spēle. Ja nav jāatmuito, tad atnāk uz tavu pasta nodaļu, ja ir jāatmuito, tad uz lidostu, bet vari sakontaktēties ar lidostas muitu un atmuitošanas procesu nokārtot caur e-pastu, tad viņi atsūta preci uz tavu pasta nodaļu, kurā arī tev ir jāsamaksā tas nodoklis.

Offline

JANCUX
11. Mar 2015, 23:19#399

Kopš: 17. Aug 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KLE500; YZ426F

Kā jūs savam KLE tīrat gaisa filtru? Kādu eļļu lietojat?
Pats iepriekš biju lietojis tikai izsmidzināmo g filtra eļļu. Tagad filtru izpeldināju gaisa filtra eļļā.
Radās problēma: liekas, ka trūkst gaiss pie augstiem apgriezieniem. Vai varētu būt, ka šim moto eļļa būtu par biezu?

Offline

reimondz
12. Mar 2015, 07:14#400

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


11 Mar 2015, 23:19:11 JANCUX rakstīja:
Kā jūs savam KLE tīrat gaisa filtru? Kādu eļļu lietojat?
Pats iepriekš biju lietojis tikai izsmidzināmo g filtra eļļu. Tagad filtru izpeldināju gaisa filtra eļļā.
Radās problēma: liekas, ka trūkst gaiss pie augstiem apgriezieniem. Vai varētu būt, ka šim moto eļļa būtu par biezu?
Filtru mazgāju ar ziepēm. Eļļoju tā lai visu filtu saspiežot nedaudz no viņa izspiežās eļļa. Eļļoju ar šo:

[ Šo ziņu laboja reimondz, 12 Mar 2015, 07:15:12 ]



-----------------

Offline