Autors | Ziņojums |
JANCUX | |
Kopš: 17. Aug 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 18
Braucu ar: KLE500; YZ426F
| Pie zemiem un vidējiem apgriezieniem motors ir atsucīgs. Problēmas sākas pie augstiem apgriezieniem. Laikam jāskatās karbis. |
Offline | |
|
kinigadners | |
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| To eļļu ar kuru samīcīji to filtru ir kārtīgi jāizspiež no tā paralona,savādāk nekas nebūs.Tagad gaisa caurlaidība ir par mazu,ar to arī sākās problēmas. |
Offline | |
|
screwy | |
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Izņem gaisa filtru un izbrauc, skaties vai problēma joprojām ir novērojama.
Pats eļļoju ar Mannol, neuzskatu ka tur vajadzīgas baigās nanotehnoloģijas. |
Offline | |
|
|
JANCUX | |
Kopš: 17. Aug 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 18
Braucu ar: KLE500; YZ426F
|
12 Mar 2015, 08:37:08 kinigadners rakstīja:
To eļļu ar kuru samīcīji to filtru ir kārtīgi jāizspiež no tā paralona,savādāk nekas nebūs.Tagad gaisa caurlaidība ir par mazu,ar to arī sākās problēmas.
Izmantoju BO eļļu. Izspiedu viņu kārtīgi.
Bilde
Varbūt viskozitātes tām eļļām ir dažādas.. |
Offline | |
|
kinigadners | |
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
12 Mar 2015, 09:14:24 JANCUX rakstīja:
12 Mar 2015, 08:37:08 kinigadners rakstīja:
To eļļu ar kuru samīcīji to filtru ir kārtīgi jāizspiež no tā paralona,savādāk nekas nebūs.Tagad gaisa caurlaidība ir par mazu,ar to arī sākās problēmas.
Izmantoju BO eļļu. Izspiedu viņu kārtīgi.
Bilde
Varbūt viskozitātes tām eļļām ir dažādas..
Nu tad pārbaudi vai liekot virsū bāku neesi iespiedis karburātora pludiņa kameras elpośanas trubiņas kas tur mētājās tieši pa starpai,tad arī sākās cirks ar nosacījumu,ka pirms grāpstīśanās gar gaisa filtru viss strādāja perfekti |
Offline | |
|
Viesturs | |
Kopš: 20. Nov 2012
No: Ikšķile
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Kawasaki KLE
|
12 Mar 2015, 11:18:12 kinigadners rakstīja:
12 Mar 2015, 09:14:24 JANCUX rakstīja:
12 Mar 2015, 08:37:08 kinigadners rakstīja:
To eļļu ar kuru samīcīji to filtru ir kārtīgi jāizspiež no tā paralona,savādāk nekas nebūs.Tagad gaisa caurlaidība ir par mazu,ar to arī sākās problēmas.
Izmantoju BO eļļu. Izspiedu viņu kārtīgi.
Bilde
Varbūt viskozitātes tām eļļām ir dažādas..
Nu tad pārbaudi vai liekot virsū bāku neesi iespiedis karburātora pludiņa kameras elpośanas trubiņas kas tur mētājās tieši pa starpai,tad arī sākās cirks ar nosacījumu,ka pirms grāpstīśanās gar gaisa filtru viss strādāja perfekti
Man bija tieši tā. Un ilgi nočakarējos kamēr pieleca, kas par vainu. |
Offline | |
|
JANCUX | |
Kopš: 17. Aug 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 18
Braucu ar: KLE500; YZ426F
|
12 Mar 2015, 16:35:18 Viesturs rakstīja:
12 Mar 2015, 11:18:12 kinigadners rakstīja:
12 Mar 2015, 09:14:24 JANCUX rakstīja:
12 Mar 2015, 08:37:08 kinigadners rakstīja:
Nu tad pārbaudi vai liekot virsū bāku neesi iespiedis karburātora pludiņa kameras elpośanas trubiņas kas tur mētājās tieši pa starpai,tad arī sākās cirks ar nosacījumu,ka pirms grāpstīśanās gar gaisa filtru viss strādāja perfekti
Man bija tieši tā. Un ilgi nočakarējos kamēr pieleca, kas par vainu.
Paldies par atbildēm, pārbaudīšu šo variantu. |
Offline | |
|
sokis | |
Kopš: 12. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Kleksi, k-750 pašlaik dzelžu kaudze
| Ir kāds licis savam KLE metālā kāpšļus tādi kā krosiniekiem? |
Offline | |
|
motoTurer | |
Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
18 Mar 2015, 13:46:32 sokis rakstīja:
Ir kāds licis savam KLE metālā kāpšļus tādi kā krosiniekiem?
Jāpērk no DR650 oriģinālos kāpšļus+atsperes+tapas. Derēs apmēram no 2000-2008 gada.
Jāpārurbj kāpslī urbums un viena kante jāpiestrādā nedaudz ar vīli.
Jauns komplekts kādreiz maksāja ap 30 Ls |
Offline | |
|
K-K | |
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Der ktm 450/525 orig kāpšļi. Nedaudz jāpiestrādā ar vīli.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
sokis | |
Kopš: 12. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Kleksi, k-750 pašlaik dzelžu kaudze
|
18 Mar 2015, 14:01:22 motoTurer rakstīja:
18 Mar 2015, 13:46:32 sokis rakstīja:
Ir kāds licis savam KLE metālā kāpšļus tādi kā krosiniekiem?
Jāpērk no DR650 oriģinālos kāpšļus+atsperes+tapas. Derēs apmēram no 2000-2008 gada.
Jāpārurbj kāpslī urbums un viena kante jāpiestrādā nedaudz ar vīli.
Jauns komplekts kādreiz maksāja ap 30 Ls
Liels paldies
Jabrauc iepirkt, tieši ss tirgojas uz jaukšanu Dr650 |
Offline | |
|
motoTurer | |
Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
18 Mar 2015, 14:11:48 sokis rakstīja:
18 Mar 2015, 14:01:22 motoTurer rakstīja:
18 Mar 2015, 13:46:32 sokis rakstīja:
Ir kāds licis savam KLE metālā kāpšļus tādi kā krosiniekiem?
Jāpērk no DR650 oriģinālos kāpšļus+atsperes+tapas. Derēs apmēram no 2000-2008 gada.
Jāpārurbj kāpslī urbums un viena kante jāpiestrādā nedaudz ar vīli.
Jauns komplekts kādreiz maksāja ap 30 Ls
Liels paldies
Jabrauc iepirkt, tieši ss tirgojas uz jaukšanu Dr650
No vecā varētu nederēt un būs šaurie. Vajag detaļas nr. 43560-14D30-000 |
Offline | |
|
sokis | |
Kopš: 12. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Kleksi, k-750 pašlaik dzelžu kaudze
|
18 Mar 2015, 14:24:33 motoTurer rakstīja:
18 Mar 2015, 14:11:48 sokis rakstīja:
18 Mar 2015, 14:01:22 motoTurer rakstīja:
18 Mar 2015, 13:46:32 sokis rakstīja:
Ir kāds licis savam KLE metālā kāpšļus tādi kā krosiniekiem?
Jāpērk no DR650 oriģinālos kāpšļus+atsperes+tapas. Derēs apmēram no 2000-2008 gada.
Jāpārurbj kāpslī urbums un viena kante jāpiestrādā nedaudz ar vīli.
Jauns komplekts kādreiz maksāja ap 30 Ls
Liels paldies
Jabrauc iepirkt, tieši ss tirgojas uz jaukšanu Dr650
No vecā varētu nederēt un būs šaurie. Vajag detaļas nr. 43560-14D30-000
Iepirku liekas vecos. Pēc izskata likās, ka vajadzētu derēt. Jā un izskatās pašauri, bet cerams, ka mazāk slīdēs kā gumijas. |
Offline | |
|
screwy | |
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Es uzliku šos , arī bija jāpievīlē minimāli, bet tā ir ļoti ok!
Kāpšļi |
Offline | |
|
Zirgs | |
Kopš: 23. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: kle 500
| sveiki
ko sakat,var uzmontet Husqvarna SM 610
izputeju
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=13573
apnikusi ta orginala skana ..svirkis
vai varbut ir kadi citi varianti?? |
Offline | |
|
screwy | |
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
05 May 2015, 21:48:14 Johnny rakstīja:
No KTM pielāgoji? Padalies ar vairāk info, man ar interesē kautkas tāds
Viss salīdzinoši vienkārši:
Nozāģē veco trubu nost apmēram pa metinājuma šuvi. Oriģinālā truba ir nedaudz pa mazu priekš KTM bunduļa, tāpēc piemetinājām pagarinājumu (garums arī nedaudz pietrūka) ar nedaudz resnāku trubu, kas ļoti forši iemaucās iekšā bundulī un bunduli ar atsperi piefiksējām. Vēl bija jāpiemetina atsperes āķītis pie pagarinātās trubas (bundulim jau tāds ir). Vēl jāuzmeistaro trīsstūra stiprinājums bunduļa stiprinājuma vietā pie astes, bet tas ir vienkārši. Bunduļi der no ļoti daudziem KTM (SXC, EXC). Atkarībā no modeļa mainīsies tikai skaņa (skatoties cik ierobežots būs bundulis). Un vajag 4T |
Offline | |
|
Jusper | |
Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Kādam nav aizķēries KLE 500 vecā modeļa manuālis? |
Offline | |
|
Zirgs | |
Kopš: 23. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: kle 500
| varbut sitais noder
http://www.manualslib.com/manual/693564/Kawasaki-Kle500.html |
Offline | |
|
Jusper | |
Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Šo te viegli atrast, esmu atradis gan KLE 250, gan šo, nevaru saprast cik mm jābūt ķēdei nospriegotai no mērīšanas vietas. Vienā rakstīts 2-12mm otrā 25-40mm. Varbūt kāds zin, pirmais mocis, esmu pilnīgs iesācējs šajās lietās, vismaz par ķēdes garumu visu vienāds info |
Offline | |
|
Viesturs | |
Kopš: 20. Nov 2012
No: Ikšķile
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Kawasaki KLE
| Otrais variants. 25-40mm |
Offline | |
|