Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki KLE 500

AutorsZiņojums
ansizzz
24. May 2017, 09:56#441

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


04 May 2017, 21:57:43 Padre rakstīja:
Ja kāds ir saskāries - cik dārgi izpaužas gliemeža / rumbas remonts - ja nu tas nobrūk.. ?
Un vai ir iespējams piemeklēt diskus šim modelim - priekšējos un aizmugurējos, jeb vieglāk ir piešauties pašam bortēt pumpenes pret ne tik lielām pumpenēm, lai saglabātu pumpenes priekš bezceļiem ?


Gliemezis maksāja ap 100eur. Ja esi nodzīvojies ka gliemezis noklemējis, un rumba cietusi, tad nekāds remonts tur vairs nelīdzēs (ja nu vienīgi varbūt kāds gatera risinājums), rumba metama, tāpat gliemezis.

Savulaik leišos dabuju lietotu citu disku ar rumbu pa 100 vai 150 eur + 100 eur kawasaki veikalā gliemezis.


Tā ar diskiem priekš ielas/meža riepāmpat droši vien nvari arī sameklēt otru komplektu

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

Padre
25. May 2017, 22:57#442

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Labs vakars visiem !

Ir zināms, kur varētu dabūt to "vardīti", kas nāk pie atbalsta ?
Pievelkot atbalstu, ieliekot robā - mocis noslāpts, tā "vardīte" ir ar roku jāpavelk ārā, tad viss ok.
Noņēmu, satīrīju, bet izskatās, ka viņa ir mazliet uzsista(uzsists drīzāk ir kopruss) un pēdējie 3-4mm ir ar roku jāizvelk.. saeļļoju, bet īsti nepalīdz.
Variants pirkt jaunu, ja tas vispār ir iespējams.
Otrs variants ir viņu nokaplēt vispār nost, bet vai par to varētu piesieties tehniskajā, ka nav tā datčika, kas atbild par to, vai ir balsts palicis lejā, vai nav..
Kur varētu meklēt tādu detaļu ?
KLE 500 93"

-----------------
Ou Yess.

Offline

Jusper
26. May 2017, 08:10#443

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Izjauc pavisam pa detaļām un iztaisno, kas ieliekts. Man bija tas pats. Tas sensors ir uzlikts izcili debīlā vietā, praktiski pirmā vieta ar ko saskaras mocis, ja klīrens nepietiek.
nezinu vai skatē piesienas, bet nu man skatei izieta, atvienoju vispār nost...

Offline

Vulkaans
26. May 2017, 08:35#444

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rēzekne

Ziņojumi: 396

Braucu ar: Vulkānu


Otrs variants ir viņu nokaplēt vispār nost, bet vai par to varētu piesieties tehniskajā, ka nav tā datčika, kas atbild par to, vai ir balsts palicis lejā, vai nav..


Es skati eju bez pekas slēdža. Principā pat pateikt nevaru, vai konkrētajam eksemplāram modifikācijā reāli ir bijusi tā štelee, vai kāds veiksmīgi to pilnībā aizvācis. Elektro shēmā slēdzis ir, bet dabā nav šamo kur pieskrūvēt. Bet doma ir tāda, ja konskrukcijā tādas lietas nav (nav paredzēta), tad uzsākot braukšanu, pekai pašai ir jāatlokās. Respektīvi, tas ir teikts arī likumā. Domāju, ka 20 ar liekiem gadus vecam micim diezi vai kāds baigi aplami piesiesies par to, ka pekai nav slēdža

[ Šo ziņu laboja Vulkaans, 26 May 2017, 08:36:51 ]



-----------------
Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans

Offline

Padre
26. May 2017, 08:48#445

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Mēģināju izjautk, bet nenāk vaļā, negribu īsti arī salaust viņu..
Noņemt varu, bet viņam ir paredzēta stiprinājuma vieta.. ja piefiksēs ka vieta ir, bet sensora nav.. 2 ?

[ Šo ziņu laboja Padre, 26 May 2017, 08:50:26 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

Jusper
26. May 2017, 09:54#446

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Tur bija kaut kāda pretīga gumija/silikons, pēc plastmasa ko norauj nost. Katrā ziņā ja tev viņš pats neatlec tad salauzt jau nav vairs ko

Offline

Padre
26. May 2017, 10:17#447

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Jā, silikons bija - nosacīti.. tas jau pats atlecis viss


-----------------
Ou Yess.

Offline

Padre
02. Jun 2017, 12:58#448

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

KLE 500 karburatoru sinhronizācija - pašrocīgi izmaksā ap 2eur un nedaudz laika.
Vedot pie kāda māstera - ap 35-40eur un paliec bez moča uz dienu / divām.
Var braukt arī nesinhronizētiem karbjiem, manā gadījumā nekā traka nebija, tikai tas, ka tukšgaitā peldēja apgriezieni, bubināja nevienmērīgi utt..
Pēc procesa - viss ok, rūc un brauc.
Karbjos iekšā nelīdīšu, kā nekā sūdzību par karbjiem nav.
Moto ļoti labs, ērts un derēs arī tiem, kam augums ir ap 170cm.
Tomēr tam ir baika motors iekšā ielikts, līdz ar to jūtama ir jauda. Kaut nedaudz, bet ir.
Mežā uzvedās ļoōti labi - jā, pats jau biju, pa enduro trasīti pabraucu, 4x nokritu sūnās, bet tāpēc, ka braucot pa smiltīm augšā, galā gaidīja lielas saknes..

Starp citu - enduro ir ļoti laba izvēle, ja nezini ko tieši vēlies - skriet pa bedrainiem ceļiem uz 200+kmh, vai kaplēt pa mežu

Reku mega nano sinhronizators, izejvielas tiešām ap 2eur kopā sanāca..

[ Šo ziņu laboja Padre, 02 Jun 2017, 13:35:19 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

ansizzz
02. Jun 2017, 13:41#449

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


26 May 2017, 08:35:20 Vulkaans rakstīja:

Otrs variants ir viņu nokaplēt vispār nost, bet vai par to varētu piesieties tehniskajā, ka nav tā datčika, kas atbild par to, vai ir balsts palicis lejā, vai nav..


Es skati eju bez pekas slēdža. Principā pat pateikt nevaru, vai konkrētajam eksemplāram modifikācijā reāli ir bijusi tā štelee, vai kāds veiksmīgi to pilnībā aizvācis. Elektro shēmā slēdzis ir, bet dabā nav šamo kur pieskrūvēt. Bet doma ir tāda, ja konskrukcijā tādas lietas nav (nav paredzēta), tad uzsākot braukšanu, pekai pašai ir jāatlokās. Respektīvi, tas ir teikts arī likumā. Domāju, ka 20 ar liekiem gadus vecam micim diezi vai kāds baigi aplami piesiesies par to, ka pekai nav slēdža


man bija 2007 gada modelis, skati vairākkārtīgi neizgāju dēļ slēdža, novietojums slēdzim ir kapitāli neveiksmīgs. 2 slēdžus piebeidzu kkur uzsitot tos , beigās slēdzi liku tikai uz skati.

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

Padre
02. Jun 2017, 13:47#450

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Kur tos slēdžus maz var dabūt vispār ?

-----------------
Ou Yess.

Offline

mixxx2005
02. Jun 2017, 16:16#451

Kopš: 25. Aug 2016

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Lai nav jāraksta par jaunu:
Sveiki!
Esmu pirmā moto medībās un esmu noskatījis KLE500 ,kā savu mērķi.

Padalieties ar savu pieredzi ar šo moto?

1) Noskatītā eksemplāra tirgonis pa telefonu teica, ka nav sinhronizēti karbiņi.
- ir iespēja kaut kā novērtēt dzinēja stāvokli nenoregulētiem karbiņiem? Vai gatavoties ,ka tur viss būs slikti - moto neies un skaņas dīvainas būs dēļ tā?

2) Teica ,ka lādēšanas kašteli mainījis un tagad neejot tahometrs, jo ķīniešu kastei neesot tādas opcijas bijušas. Īsti nepārvaldu tieši moto elektroniku, bet no elektronikas šo to zinu.
Tātad tahometrs neiet jo tur kaut kas ir sajāts/nodedzis dēļ pašdarbības vai arī vienkārši ir kā īpašnieks stāsta un var novērst nomainot lādēšanas bloku?

Offline

Padre
02. Jun 2017, 16:39#452

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Mazliet augstāk ir atbilde
Moto ies, tikai pieskaņa būs neriktīga / neritmiska. Iespējams, ka uzsākot braukt būs jādod ručkā, lai ietu.
Par otro punktu - ja nemaldos, trahometrs darbojas no tā, cik ātri skrien cauri elektrība līdz svecēm.. tur ir datčiks speciāls, kas to impulsu mēra, bet vai tad no akumulatora - šaubos.
Kaut gan šim modēlim ir virs aķa kaut kāds bloks, kuru kustinājis neesmu, bet viņš fiziski nav saistīts ar aķi, viņš vienkārši dzīvo uz aķa virsū. Vai lādēšanas kaste ir domāts kas cits - teiksim, lādēšanas relejs ?

Nu un par pieskaņām - vai neklab nekas lieks pašā motorā, vai eļļa nesulojas nekur lieki, lai līmenis eļļai ir ok, vai eļļa nav melna, kam vēl uzmanību pievērst - dakšai - vai nav luftes nekur, plastmasi ir sīkums - tos var pa gariem ziemas vakariem sadakterēt un savest kārtībā.
Pat nezinu, kam vēl pievērst uzmanību...
Nu jālec būtu uz pusapgriezienu

Vēl, ja nu kādu tas interesē - KLE pilnīgi oficiāli patērē 5,85L uz 100km
Pa trasi - braucot uz 100-110km/h.
Ļoti mierīgi tur arī 120-130km/h
Vienīgi pēc ilgākas braukšanas parādās joks ar sajūgu... no Limbažiem līdz Rīgai - iebraucot Rīgā - problēmas ar ātrumu pārslēgšanu - sajūta ir tāda, ka braucot sajūga trosīte maina savu dislokācijas vietu un brīvgājiens ir ārkārtīgi liels, sanāk ka reālais darba gājiens ir kāds centimetrs.. vai nu sajūga diski pie vienmērīgas / ātras braukšanas sāk dusmoties, vai trose kaut ko sliktu dara..


02 Jun 2017, 16:16:07 mixxx2005 rakstīja:
Lai nav jāraksta par jaunu:
Sveiki!
Esmu pirmā moto medībās un esmu noskatījis KLE500 ,kā savu mērķi.

Padalieties ar savu pieredzi ar šo moto?

1) Noskatītā eksemplāra tirgonis pa telefonu teica, ka nav sinhronizēti karbiņi.
- ir iespēja kaut kā novērtēt dzinēja stāvokli nenoregulētiem karbiņiem? Vai gatavoties ,ka tur viss būs slikti - moto neies un skaņas dīvainas būs dēļ tā?

2) Teica ,ka lādēšanas kašteli mainījis un tagad neejot tahometrs, jo ķīniešu kastei neesot tādas opcijas bijušas. Īsti nepārvaldu tieši moto elektroniku, bet no elektronikas šo to zinu.
Tātad tahometrs neiet jo tur kaut kas ir sajāts/nodedzis dēļ pašdarbības vai arī vienkārši ir kā īpašnieks stāsta un var novērst nomainot lādēšanas bloku?

[ Šo ziņu laboja Padre, 04 Jun 2017, 13:34:22 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

mixxx2005
04. Jun 2017, 19:31#453

Kopš: 25. Aug 2016

Ziņojumi: 24

Braucu ar:


02 Jun 2017, 16:39:32 Padre rakstīja:
Mazliet augstāk ir atbilde
Moto ies, tikai pieskaņa būs neriktīga / neritmiska. Iespējams, ka uzsākot braukt būs jādod ručkā, lai ietu.
Par otro punktu - ja nemaldos, trahometrs darbojas no tā, cik ātri skrien cauri elektrība līdz svecēm.. tur ir datčiks speciāls, kas to impulsu mēra, bet vai tad no akumulatora - šaubos.
Kaut gan šim modēlim ir virs aķa kaut kāds bloks, kuru kustinājis neesmu, bet viņš fiziski nav saistīts ar aķi, viņš vienkārši dzīvo uz aķa virsū. Vai lādēšanas kaste ir domāts kas cits - teiksim, lādēšanas relejs ?

Nu un par pieskaņām - vai neklab nekas lieks pašā motorā, vai eļļa nesulojas nekur lieki, lai līmenis eļļai ir ok, vai eļļa nav melna, kam vēl uzmanību pievērst - dakšai - vai nav luftes nekur, plastmasi ir sīkums - tos var pa gariem ziemas vakariem sadakterēt un savest kārtībā.
Pat nezinu, kam vēl pievērst uzmanību...
Nu jālec būtu uz pusapgriezienu

Vēl, ja nu kādu tas interesē - KLE pilnīgi oficiāli patērē 5,85L uz 100km
Pa trasi - braucot uz 100-110km/h.
Ļoti mierīgi tur arī 120-130km/h
Vienīgi pēc ilgākas braukšanas parādās joks ar sajūgu... no Limbažiem līdz Rīgai - iebraucot Rīgā - problēmas ar ātrumu pārslēgšanu - sajūta ir tāda, ka braucot sajūga trosīte maina savu dislokācijas vietu un brīvgājiens ir ārkārtīgi liels, sanāk ka reālais darba gājiens ir kāds centimetrs.. vai nu sajūga diski pie vienmērīgas / ātras braukšanas sāk dusmoties, vai trose kaut ko sliktu dara..


02 Jun 2017, 16:16:07 mixxx2005 rakstīja:
Lai nav jāraksta par jaunu:
Sveiki!
Esmu pirmā moto medībās un esmu noskatījis KLE500 ,kā savu mērķi.

Padalieties ar savu pieredzi ar šo moto?

1) Noskatītā eksemplāra tirgonis pa telefonu teica, ka nav sinhronizēti karbiņi.
- ir iespēja kaut kā novērtēt dzinēja stāvokli nenoregulētiem karbiņiem? Vai gatavoties ,ka tur viss būs slikti - moto neies un skaņas dīvainas būs dēļ tā?

2) Teica ,ka lādēšanas kašteli mainījis un tagad neejot tahometrs, jo ķīniešu kastei neesot tādas opcijas bijušas. Īsti nepārvaldu tieši moto elektroniku, bet no elektronikas šo to zinu.
Tātad tahometrs neiet jo tur kaut kas ir sajāts/nodedzis dēļ pašdarbības vai arī vienkārši ir kā īpašnieks stāsta un var novērst nomainot lādēšanas bloku?



Paldies ,labs info.
Cik nopratu, tad lādēšanas bloks mainīts, bet pēc el.shēmas, tur nekāda sakara ar tahometru. Tuvākajā laikā došos apskatīt dzīvē un tad jau redzēs. Tahometrs tikai darbojas ar aizdedzes impulsu biežumu.

P.S. kā ar enduro aizsardzību Rīgā? Tikai apsargāta stāvvieta?

P.S.S. Kāds nevēlas notirgot savu KLE?

[ Šo ziņu laboja mixxx2005, 04 Jun 2017, 19:32:12 ]

Offline

Jusper
04. Jun 2017, 20:04#454

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Regulatoram ar tahometru tiešām nav nekāda darīšana. Ja regulators ir beigts, tad vai nu nelādē aķi braucot, vai otrs variants lādē ar lielāku spriegumu kā pieļaujams, nobeidzot aķi.

Offline

ansizzz
05. Jun 2017, 12:13#455

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


02 Jun 2017, 13:47:56 Padre rakstīja:
Kur tos slēdžus maz var dabūt vispār ?


Slēdzi vari meklēt gan ebrejā gan vietājā kawasaki veikalā , arī pēdējā nebija uz vietas, parasti pasūtīto piegādā 2nedēļās, vismaz agrāk tā bija!

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

RaMtA
09. Jun 2017, 14:53#456

Kopš: 09. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: KAWASAKI KLE 500

Sveiki!
Meklēju startera releju un lādēšanas releju kle mocim.

Offline

Padre
09. Jun 2017, 16:34#457

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

kawas oficiālajā dīlerī nav ?
ganību dambī atrodas veikals.
KLE tur var dabūt pekas datčiku, pa 40(!!) eur...
es no ebreja pa 8poundiem ar free šipingu gaidu


-----------------
Ou Yess.

Offline

Jusper
09. Jun 2017, 22:29#458

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700


09 Jun 2017, 14:53:56 RaMtA rakstīja:
Sveiki!
Meklēju startera releju un lādēšanas releju kle mocim.


Es savam pirms nedēļas pasūtīju ebajā pa 25 startera releju... Kawas centrs prasa 90, par RR tur būs pāri 100. Ieteiktu pameklēt kādu ķīnas alternatīvu pa 40-50 EUR. Jau otro gadu darbojas bez problēmām.

Offline

Jim-Beam
09. Jun 2017, 22:45#459

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: Mopedku

Skatos ka ir uztaisīts tas karburatoru sinhranizators. Braukājos ar Kawsaki GPZ500s. Motorīts tak tāds pat kā KLE. Gribu zināt ko tur tiem karburatoriem ir jāskrūvē, lai uzregulētu?

PS: maniem liekas ka ir par lielu brīvgaita(1500apgriezieni/min) un pie 6400 - 7000 apgriezieni/min īsti negrib braukt tas motors! (pirms un pēc iet lieliski, iedarbinās no pusabarota, degvielas patēriņš pilsētā 6,5L ārpuspilsētas, ja brauc vairāk kā 130km/h ap 7L+)

PPS: vai arī ko iesakat skatīties?

[ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 09 Jun 2017, 22:47:28 ]

Offline

Padre
10. Jun 2017, 02:02#460

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

1 - ver vaļā manuāli savam mocim un skaties idle speed rpm - jābūt vienam konkrētam ciparam.
2 - padomā secīgi, kāpēc negrib iet - kas motoram pietrūkst pie 6,5KRPM.
3 - es savu kle ar tādu pašu motoru tik tālu nedzenu - nu i nafig.
4 - nano mega sinhronizators man palīdzēja pie tukšgaitas RPM izlīdzināšanas - nu viņš pa lielam tam arī ir domāts.
5 - skrūve ir viena uz abiem karbjiem, pa vidu - ja nocelsi bāku - redzēsi - viena skrūve starp abiem karbjiem.
6 - Kawasaki KLE 500 idle speed pēc manuāļa ir 1200RPM (+-50) - pēc sinhronizācijas tā arī ir, kad motors ir iesilis pēc minūtēm 10.
7 - ehh, būs vien savā gaisa filtrā jāielien.. neesmu čekojis kopš pirkšanas
8 - iepriekš-iepriekšējais saimnieks bija uzlicis gan zilu gabarītu, gan zilu spido apgaismojumu...
nomainīts pret gandrīz oriģinālu - zaļu


[ Šo ziņu laboja Padre, 10 Jun 2017, 02:17:31 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline