Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki KLE 500

AutorsZiņojums
JANCUX
20. Oct 2010, 15:08#61

Kopš: 17. Aug 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KLE500; YZ426F

Tā laikam tomēr tāda gaumes lieta...

Offline

martinss
20. Oct 2010, 17:08#62

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Tas jaskataas. Ta jau transalpiem mieriigi liek 18 riepas, tad kapec shim nevareetu?
Africa twin pat 19 spiekjo un arii vietas pietiekas ar stock dakshu.


19 Oct 2010, 18:18:45 dropman rakstīja:
nesanaks tapec ka domaju ka tur vietas standarta dakshai pamaz. Manaa bilde mitas vs krosa riepa redzams par cik atshkiras kopejais riepas augstums.
Iespejams ka iemanit var 18 aploci ar 18 riepu, bet noteikti ne 120/100 (140/80) izmeru.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
20. Oct 2010, 17:09#63

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Vieniigais butiskais minuss, par ko reizem suudzas shii aparata ipashnieki, ir radiatora novietojums- piedzen jamo pilnu ar drazaam ja ilgstoshi braukaa pa dublainiem celjiem...


20 Oct 2010, 14:21:44 JANCUX rakstīja:
Čau visiem!
Braucu ar KLE apmēram 3 gadus.
Īsumā sakot uzticams mocis pa šo laiku nekas īpaši nav mainīts ja neskaita eļļas maiņas un abu riepu maiņas, drīz atkal jāmaina aizmugurējā.
Pa grants ceļiem diezgan ērti pārvietoties, pilsētā ja motoru iegriež virs 4t apgriezieniem, jaudas pietiek, bet uz šosi gan jūt zirdziņu trūkumu.
Manuprāt labs kompromiss ja gribi skaistu endūru ar kuru nav kauns arī pa centru pavizināties .
Un nav tik traki mežā ar var iebraukt un pat tikt no tā ārā paša spēkiem


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

motoTurer
20. Oct 2010, 21:16#64

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560

Ar KLE nobraucu 1 sezonu. Pa lielam mocim nav ne vainas un kas ir galvenais, tam nav lieli ekspluotācijas izdevumi. Mocis ir uzticams. Ar radiatora aizmešnu arī nav problēmu, tikai jāpieliek 10 cm dubļusarga pagarinājums (gumijas brizgaviks). Nedaudz varētu piesieties vadāmībai, bet tikai nedaudz.
Man nav saprotama viena lieta - kāpēc kle būtu jāliek krosa pumpene, 18 collu rats. Vai tas tā bazars aiz neko darīt. Līdz šim nevienam vēl nav ienācis prātā žirafei pieaudzēt ziloņa kājas , bet kas par caurgājamību būtu...

Offline

Marko
21. Oct 2010, 11:56#65

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


20 Oct 2010, 17:09:27 martinss rakstīja:

Vieniigais butiskais minuss, par ko reizem suudzas shii aparata ipashnieki, ir radiatora novietojums- piedzen jamo pilnu ar drazaam ja ilgstoshi braukaa pa dublainiem celjiem...

Bildē var redzēt kāds manam KLE ir uzlikts plastikāta pagarinājums priekšējam dubļu sargam, dēļ kura, radiatorā nekad nav bijuši dubļi, lai arī pa kādu žļurgu mīcītos

[ Šo ziņu laboja Marko, 21 Oct 2010, 11:57:05 ]

Offline

eds
21. Oct 2010, 12:11#66

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

man bija doma krosa dubleķi piemontēt, jo vienreiz pēc lietus vizinoties pa svaigi apartu lauku starp riepu un dubleķi sakrājās dažādi māli, kā rezultātā priekšējais ritenis pārstāja griezties, bet pakaļējais apņēmīgi rakās dziļi zemē. nuinahuj.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

martinss
21. Oct 2010, 12:49#67

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Ja tiesham nopietni celjo arpus asfalteetiem celjiem, kartigu pumpeni vajag, var tureet lielaku tempu.


20 Oct 2010, 21:16:47 motoTurer rakstīja:
Man nav saprotama viena lieta - kāpēc kle būtu jāliek krosa pumpene, 18 collu rats. Vai tas tā bazars aiz neko darīt. Līdz šim nevienam vēl nav ienācis prātā žirafei pieaudzēt ziloņa kājas , bet kas par caurgājamību būtu...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
21. Oct 2010, 12:52#68

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Aha, tikai tas italju puisis ir 205cm augumaa un aafrika vinam tads normals mopeds tik ir.

Bet vispar tie italji ir trakie, viens ar paartaisitu aafriku italijas enduro chempionataa bija piesmejis pat LC8, kursh ir daudz, daudz modernaaks braucamais...

Bet nu jebkuraa gadijumaaa, ja proti braukt, arii jebkursh smagais enduro iet labi. Visvairak par to, ka ar viniem nevar pabraukt kaut kur, sudzas tie, kuriem iemanjas pietruukst. Vismaz pats secinaju, ka tas pats transalps var daudz vairaak, nekaa es protu.


21 Oct 2010, 00:17:27 Bagars rakstīja:
nav gluži KLE...

[ Šo ziņu laboja martinss, 21 Oct 2010, 13:01:52 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
21. Oct 2010, 12:59#69

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Labaak buus, bet paskaties tepat augstak hondas bildees, kaa parasti enduro radiatori ir novietoti un kaa piesegti...


21 Oct 2010, 11:56:47 Marko rakstīja:

Bildē var redzēt kāds manam KLE ir uzlikts plastikāta pagarinājums priekšējam dubļu sargam, dēļ kura, radiatorā nekad nav bijuši dubļi, lai arī pa kādu žļurgu mīcītos



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

dropman
21. Oct 2010, 13:18#70

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

tas dublju sarga pagarinajums bus nos pie pirmaa koka (vai kruumiem) kuram japarvelk paari mocis.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Marko
21. Oct 2010, 13:40#71

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


21 Oct 2010, 13:18:34 dropman rakstīja:
tas dublju sarga pagarinajums bus nos pie pirmaa koka (vai kruumiem) kuram japarvelk paari mocis.
Visu sezonu esmu mīcījies pa mežiem un nekas nav nost
Plastikātu jāliek elastīgu, kas locas, nevis cietu

Offline

Bullis
24. Oct 2010, 21:26#72

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Kur var nopirkt mazo zvaigzniiti par kaadu zobu mazaaku?

Offline

Superyder
24. Oct 2010, 22:00#73

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


24 Oct 2010, 21:26:34 Bullis rakstīja:
Kur var nopirkt mazo zvaigzniiti par kaadu zobu mazaaku?

kawasaki, ksm..

Offline

Edijs
25. Oct 2010, 09:56#74

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs


24 Oct 2010, 22:00:19 Superyder rakstīja:

24 Oct 2010, 21:26:34 Bullis rakstīja:
Kur var nopirkt mazo zvaigzniiti par kaadu zobu mazaaku?
pie ksm pirku...liekas 8 Ls maksāja, bet ar krūves atskrūvēšanu gan bija ko papisties..

Offline

Bullis
25. Oct 2010, 10:34#75

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Stāsti kas tur ar to skrūvi bija? Kā dabūji vaļā? Tipa viens turēja nospiestu bremzi vai kā?

Un kā mocis uzvedas ar mazāku zvaigzni, ir palicis jestrāks? Un kā ir pa šoseju, nav mega lieli apgriezieni jātur, lai varētu uz kādi 100- 120 ripināties?

[ Šo ziņu laboja Bullis, 25 Oct 2010, 10:36:08 ]

Offline

dzeksis
25. Oct 2010, 10:43#76

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: BMW


25 Oct 2010, 10:34:35 Bullis rakstīja:
Stāsti kas tur ar to skrūvi bija? Kā dabūji vaļā? Tipa viens turēja nospiestu bremzi vai kā?

Un kā mocis uzvedas ar mazāku zvaigzni, ir palicis jestrāks? Un kā ir pa šoseju, nav mega lieli apgriezieni jātur, lai varētu uz kādi 100- 120 ripināties?


ieliec robā, un palūdz, lai kāds reizē nospiež priekšējās un aizmugurējās bremzes.. un velc vaļā to zobrata skrūvi...

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 25 Oct 2010, 10:44:03 ]

Offline

Edijs
26. Oct 2010, 08:22#77

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs


25 Oct 2010, 10:43:30 dzeksis rakstīja:

25 Oct 2010, 10:34:35 Bullis rakstīja:
Stāsti kas tur ar to skrūvi bija? Kā dabūji vaļā? Tipa viens turēja nospiestu bremzi vai kā?

Un kā mocis uzvedas ar mazāku zvaigzni, ir palicis jestrāks? Un kā ir pa šoseju, nav mega lieli apgriezieni jātur, lai varētu uz kādi 100- 120 ripināties?

Uz ātrumu tas nav jūtams, vismaz ne negatīvi. Tā pat mēs saviem KLE izgriežam labi ja pusi no apgriezieniem...nekādu problēmu, tikai ieguvumi..

ieliec robā, un palūdz, lai kāds reizē nospiež priekšējās un aizmugurējās bremzes.. un velc vaļā to zobrata skrūvi...

Nu praktiski tik viegli (vismaz man), nebija, Dabūt vaļā varēja sekojoši:
protams mocis ar nospiestām bremzēm, viens virsū, ķēdi noķīlē ar kādu metāla stieni starp mazo zobratu,
Vajadzīga liela krusta atslēga (tas ir galvenais instruments), tātad viena muca uzmaucās skrūvei, bet otru galu vajag atbalstīt pret zemi ar kādu koka kluču palīdzību (lai līmenī), tad ņem 2m trubu un ar visu auguma svaru asi uzspiež.
Vienkārši tas spēka plecs ir tik liels, ka savādāk nevienu atslēgu nenoturēt.
Pat neviens pneimo skrūvējamais nevarēja paņemt.
(Lai neviens nesmietos, kontrējošais sprosts arī jāatkontrē)

Offline

Niksons
26. Oct 2010, 08:59#78

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

te mocis, ar kuru mans italjaška sataisjies uz Čīli, patagoniju:



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

JANCUX
26. Oct 2010, 11:41#79

Kopš: 17. Aug 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KLE500; YZ426F


25 Oct 2010, 10:34:35 Bullis rakstīja:
Stāsti kas tur ar to skrūvi bija? Kā dabūji vaļā? Tipa viens turēja nospiestu bremzi vai kā?

Man ar pirms neilga laika sanāca skrūvēt priekšējo zobratu vaļā. Bija grūtāk nekā biju domājis.
Beigās nācās saukt kādu palīgā kas uzspiež uz bremzi, jo bez tā nesanāks.
Viss kas vajadzīgs ir laba un gara atslēga vismaz ar 1m pagarinājumu un labs bremzētājs un tad ar asu kustību var dabūt vaļā to uzgriezni.

Offline

dropman
03. Nov 2010, 20:13#80

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Baigi vajag tev tos divus zirgspēkus?
Palielināt var kā jau visiem močiem: aftermarket izplūde (baigi labi ja pilnā sistēma nevis tikai bundulis), zemākas pretestības filtrs (k&n piemēram), atbilstošas dīzes. Rāvienam nomaini aizmugures zobratu (vai priekšas ja vari atrast ar -1 zobu).

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline