Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Ģenerātors/starters remonts

AutorsZiņojums
Garders
08. May 2012, 23:01#21

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

ir problēma ar manu jauno DRZ400. Ģenerators dod ārā 40V vietā 6-10V (maiņstrāvā),kaut arī galu beigās uz akumulatora ir 12,3 līdz 12,8V (atkarībā no apgriezieniem) pie izslēgtām gaismām. Ar gaismām paliek ap 10V , izskatās ka jāpārtin tinumi?

Offline

Garders
10. May 2012, 22:10#22

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

nekādu brīnumu, statora tinums sadedzis, atdevu Krāsotāju ielā uz pārtīšanu sola uz otrdienu pa 35Ls atdot.

Offline

maita
17. May 2012, 13:20#23

Kopš: 24. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: CBR 1000 F

sveiki.
ja nu gadījumā kādam tas varētu interesēt,tad varu iztirgot starteri,ģeneratoru un visu pārējo no CBR 1000F 94 gada motora. viss kārtībā,tikai šāles šekumā...

28465505

-----------------
( paziņoju-esmu šakālis,jā )

Offline

Garders
22. May 2012, 03:08#24

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

mana problēma turpinās. Stators pārtīts, bet sekundārais tinums, kurš dod info par dzirksteles brīdi, bija tā nodedzis, ka nevarēja pateikt, cik tinumu jābūt, rezultātā nav dzirksteles . Nav kādam lietots stators vai izjaukts DRZ lai varētu tinimu skaitu saskaitīt?

Offline

Garders
22. May 2012, 11:33#25

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

nea, šitāds:
DRZ 400 stators
kaut ka 2 nedēļas atpakaļ pārdošanā bija tikai pa 230 USD, tagad cena liekas pieņemamāka, bet ir jau pārtīts. Pamēģināšu šovakar izzvanīt visus mazās spoles vadus, vai skrūvējot nav kāds sabojāts un vēl lasīju ka atstarpe starp mazo spoli un magnētu esot regulējama, to gan neesmu manījis kā. Ja nesanāks un neviens nepieteiksies iedot savu spoli pamēģināt, tad sūtīšu jaunu, neko darīt, varde jau žmiedz bet braukt gribas.

Offline

Pauliic
22. May 2012, 13:51#26

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

moš noder, taisīju savējo šeit, jārunā krieviski, bet visi ir atsaucīgi un operatīvi dara savu darbu

http://www.nado.lv/lv/transports/dazadi/27798.html

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 22 May 2012, 13:51:44 ]



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

nrcentrs
24. May 2012, 01:40#27

Kopš: 01. Sep 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 371

Braucu ar: Kawasaki VN 1500 Nomad; Yamaha Grizzly 660


22 May 2012, 11:33:14 Garders rakstīja:
nea, šitāds:
DRZ 400 stators
kaut ka 2 nedēļas atpakaļ pārdošanā bija tikai pa 230 USD, tagad cena liekas pieņemamāka, bet ir jau pārtīts. Pamēģināšu šovakar izzvanīt visus mazās spoles vadus, vai skrūvējot nav kāds sabojāts un vēl lasīju ka atstarpe starp mazo spoli un magnētu esot regulējama, to gan neesmu manījis kā. Ja nesanāks un neviens nepieteiksies iedot savu spoli pamēģināt, tad sūtīšu jaunu, neko darīt, varde jau žmiedz bet braukt gribas.

Man pēc kataloga : stator S180 DR-Z 400 E/S, 00-09, Latvijā iznāk ap 80Ls, bet jebajs ir jebajs

-----------------
moto rezerves daļas, aksesuāri
Serviss! 29167696
http://www.nrcentrs.lv

Offline

Garders
30. May 2012, 16:30#28

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

nu man ka kārtīgam kapeikas pis*m vajag visu lētāk un sarežģītāk. Tātad ko esmu izlasīji krievu forumā: statora pārtīšana
Izrādījās uz statora ir 2 tinumi: pamata tinums 3 fāzes un ap 50V un otrais tinums, 1 fāzīgais ap 2V izejā. Otrais tinums (signal coil) atrodas uz konkrēta statora zara un nedrīkst būt nobīdīts ne par kapeiku citur, savādāk dzirksteles nebūs. Tātad otrais tinums dod strāvu uz CDI un ir atbildīgs par dzirksteli. Ir vēl viens tinums ārpus statora (pickup coil) kurš vadā karājas, skrūvējas pie vāka, sanāk magnētam ārpusē. Šis štrunts nolasa no magnētam piestiprinātam ķepiņām augšējo virzuļa stāvokli un dod signālu uz CDI par dzirksteles momentu. (CDI pats rēķina dzirksteles paātrināšanu pie lielākiem apgriezieniem). Šāds ģeneratora un aizdedzes princips esot vecs patents un tiek izmantots lielākai daļai viencilindru močiem. Var būt šī informācija kādam noder.
Par pārtīšanu samaksāju 35 Ls un man tagad tin pa jaunu, jo "signal coil" tinums ir nepareizā vietā uztīts un dzirkstele nav.

Offline

gerbijs
11. Jun 2012, 19:40#29

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550

ir kads kas taisa starterus, endurim honda dominators, 1988g, izbeidzas vsp, sakuma chakarejas bendiks, pec 2 nedeljam vsp nekas nenotika!ir kadi ieteikumi!thanks!!

-----------------
ev lisij?!

Offline

Exciter
06. Aug 2013, 17:30#30

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F

Pagājušajā gadā pārtinu uz Gogoļa 14. Atkal jau tinumi sadeguši. Ikdienā īpaši nebraukāju, ta kā ilgmūžība nekāda. Cena bija ap 40ls, ja nemaldos.
Mēģināšu citur.

Offline

Exciter
06. Aug 2013, 23:02#31

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F

Ar sulīgu vārdu palīdzību un instrumentu pielāgošanu ir tikts līdz vainīgajam. Ko spečuki saka, nav biš pa traku tas degums?

Offline

Garders
07. Aug 2013, 00:46#32

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


06 Aug 2013, 23:02:35 Exciter rakstīja:
Ar sulīgu vārdu palīdzību un instrumentu pielāgošanu ir tikts līdz vainīgajam. Ko spečuki saka, nav biš pa traku tas degums?

man bi mazāks degums un jau bija beigts, man arī pārtina nepareizi, bet tavā gadījumā izskatās, ka problēma ir kur citur, kaut kur ir liela slodze, kas prasa no ģeneratora par daudz, piemēram ja pieliek klāt auto aķi un parūcini, tad var nosvilināt vai nu releju vai tinumus.

Offline

Tomucis
23. Aug 2013, 21:04#33

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

kur ieteiktu tagad partit?laikam pateica man atlup.kad menesi atpakalj jaucu vinsh jau bija baigi tumshi bruuns,a tagad 5 reizes akji uz nulli nosedinaja,liidz parstaja vispar laadet =(

Offline

El_Camino
23. Aug 2013, 21:12#34

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Agens - krāsotāju ielā

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 19 Mar 2015, 08:13:36 ]



-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Tomucis
23. Aug 2013, 21:27#35

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

skaidrs,paldies =)

Offline

ZZ
15. Feb 2014, 20:04#36

Kopš: 15. Feb 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki vīri.Varbūt ģeņģis nemaz nav vainīgs pie sūdīgās lādēšanas,bet gan relejs(arī to mainīšu). Bet-jautājums tāds-netā pasūtīju savam aparātam ģeneratoru. (man kymco super 8 50 4T). Bet jaunais ģeņģis izrādījās savādāks.Ja no vecā ģeņģa iziet divi vadi,tad no jaunā-trīs.Visi štekeri sapas,tikai pāri paliek viens sarkans vads.Lasīju googlē par maiņstrāvas un līdzstrāvas ģeņģiem-tāpat kautkā tumša bilde.Varbūt arī tas ģeņģis nav šobrīd jāmaina,bet ja reiz jauns ir tad kāpēc gan ne.Tātad--kur būtu jāpievieno tas sarkanais vads? Man te minēja,ka tas domāts pie cdi,-tipa apgriezienu ierobežotājs.Cits saka-neņem vērā to vadu...

[ Šo ziņu laboja ZZ, 15 Feb 2014, 20:25:53 ]

Offline

agrais
15. Feb 2014, 22:42#37

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


15 Feb 2014, 20:04:39 ZZ rakstīja:
Sveiki vīri.Varbūt ģeņģis nemaz nav vainīgs pie sūdīgās lādēšanas,bet gan relejs(arī to mainīšu). Bet-jautājums tāds-netā pasūtīju savam aparātam ģeneratoru. (man kymco super 8 50 4T). Bet jaunais ģeņģis izrādījās savādāks.Ja no vecā ģeņģa iziet divi vadi,tad no jaunā-trīs.Visi štekeri sapas,tikai pāri paliek viens sarkans vads.Lasīju googlē par maiņstrāvas un līdzstrāvas ģeņģiem-tāpat kautkā tumša bilde.Varbūt arī tas ģeņģis nav šobrīd jāmaina,bet ja reiz jauns ir tad kāpēc gan ne.Tātad--kur būtu jāpievieno tas sarkanais vads? Man te minēja,ka tas domāts pie cdi,-tipa apgriezienu ierobežotājs.Cits saka-neņem vērā to vadu...

bet ko nozīmē-sudīga lādēšana?

Offline

ZZ
15. Feb 2014, 23:28#38

Kopš: 15. Feb 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


15 Feb 2014, 22:42:52 agrais rakstīja:

15 Feb 2014, 20:04:39 ZZ rakstīja:
Sveiki vīri.Varbūt ģeņģis nemaz nav vainīgs pie sūdīgās lādēšanas,bet gan relejs(arī to mainīšu). Bet-jautājums tāds-netā pasūtīju savam aparātam ģeneratoru. (man kymco super 8 50 4T). Bet jaunais ģeņģis izrādījās savādāks.Ja no vecā ģeņģa iziet divi vadi,tad no jaunā-trīs.Visi štekeri sapas,tikai pāri paliek viens sarkans vads.Lasīju googlē par maiņstrāvas un līdzstrāvas ģeņģiem-tāpat kautkā tumša bilde.Varbūt arī tas ģeņģis nav šobrīd jāmaina,bet ja reiz jauns ir tad kāpēc gan ne.Tātad--kur būtu jāpievieno tas sarkanais vads? Man te minēja,ka tas domāts pie cdi,-tipa apgriezienu ierobežotājs.Cits saka-neņem vērā to vadu...

bet ko nozīmē-sudīga lādēšana?
Nu tas nozīmē-teiksim pielaižu aparātu-tas strādā uz zemiem apgr.,tad ieslēdzu gaismas(stāvot pret sienu var labi redzēt)-tās ir švakas.Nedaudz uzgazējot relejs nostrādā un gaismas iedegas normāli(spoži).Tad braucot it kā viss labi,bet nobraucot kādi 2 km paliek arvien slābākas.(daudz jābrauc naktī).Un tad noslāpējot un startējot starteris reāli ir mironis.Drošinātājam jau arī liku papildus drātiņas,bet ar laiku tām patīk izcepties.Aķis jauns.Gribu nomainīt releju un pie reizes ģeņģi.Tāpēc prasu par to sarkano vadu,jo (vells viņ zin) par elektrību maza poņa.Maiņstrāva vai līdzstrāva? Jaunajam tinums gandrīz divreiz tievāks un vēl divi gaiši izolētie tinumi pavisam tieviņi.Vot i prasu,jo nezinu-varbūt tur cita veida strāva,nekā vecajam.Izburtojāt?

Offline

SoWhat
24. May 2014, 18:50#39

Kopš: 28. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: gāzi - žīds!

man ir interesanta situācija. Stators izskatās normāli apdedzis, bet dod laukā 25-100V maiņstrāvu, tā kā principā būtu jābūt okey, bet izslēdzot motoru un mērot pretestību starp katru dzelteno vadu un zemi ir novērojams savienojums, tb, sanāk, ka dzeltenie vadi ir savienoti ar masu. WDF?? Kā tā var būt?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 24 May 2014, 18:50:36 ]



-----------------
Four wheels move the body,
Two wheels move the soul!

Offline

zazzaa
24. May 2014, 19:01#40

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


24 May 2014, 18:50:27 SoWhat rakstīja:
man ir interesanta situācija. Stators izskatās normāli apdedzis, bet dod laukā 25-100V maiņstrāvu, tā kā principā būtu jābūt okey, bet izslēdzot motoru un mērot pretestību starp katru dzelteno vadu un zemi ir novērojams savienojums, tb, sanāk, ka dzeltenie vadi ir savienoti ar masu. WDF?? Kā tā var būt?

tev visi tris vadi iet uz iso vai viena no 3 fāzēm? Pa liela ģenģis pipec, jo uz iso nedrikst iet!

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 24 May 2014, 19:01:58 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline