Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Lielais degvielas patēriņa tests

AutorsZiņojums
Niere
14. Jan 2014, 15:58#141

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

un šādu poebotinu arī iesaku katram. maksā kaut kādus pārdesmit eiras.
vai arī aizņemties vērts.



nomērot kāds ir špaņa patēriņš katrai atsevišķai ierīcei, īpaši jau 'standby' režīmā, ātri top skaidrs, kādēļ strauji jāiepērk pagarinātāji ar izslēgšanas pogu. tas lai atrubītu visus dīkstāvē strādājošos pribambasus, kas izrādās arī šādā režīmā rij normālu špani.

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:03#142

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Jan 2014, 14:37:58 screwy rakstīja:
Vienkārši lielos mīnusos motors nevarēja pagriezt sabiezējušo eļļu, lai gan eļļa bija normāla pussintētika.

veci, kontekstā ar sevišķi zemām temperatūrām un vieglā auto motoru, 'laba pussintētika' ir neadekvāts jēdziens.
turklāt nav tādas PUSsintētikas. tā ir minerālene, kurai piešauts šis tas labāks, lai iekļautos uzrādītajās specenēs.

Offline

screwy
14. Jan 2014, 16:06#143

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


Natural Gas
Vehicles:
The Symptoms, Diagnosis and Prevention of
Oil Carryover




Nu gan...dajoš kaut ko normālāku, kaut ko tuvāku reālajai dzīvei, nevis teorētisku varbūtību. Cik es sapratu, ja gāzes uzpildes stacijai ar filtriem viss ir ok, tad šāda problēma nav novērojama, un tāpat tak auto gāzes filtrus maina ik pēc 10-15k, problēma šī nu galīgi nav tā, kas gāzi padara nepievilcīgāku.

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:09#144

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

...un par gāzes motoriem vēl nedaudz pārdomai iz Natural Gas Engine Lubrication and Oil Analysis
Uniqueness of Natural Gas Engines
The primary difference between natural gas and other internal combustion engine oils is the
necessity to withstand the various levels of oil degradation caused by the gas fuel combustion
process, which results in the accumulation of oxides of nitrogen. This condition, commonly
called nitration, must be monitored regularly if both lubricant and engine life are to be
maintained.

kā zināms, vieglajiem auto nekāda eļļas stāvokļa kontrole nenotiek...

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:10#145

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:06:09 screwy rakstīja:
...ja gāzes uzpildes stacijai ar filtriem viss ir ok, tad šāda problēma nav novērojama...

a kā Tu zini, ka viss ok?

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:14#146

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Jan 2014, 15:27:05 screwy rakstīja:
0W40 es pat domās neatļautos ieliet 20 gadus vecā motorā (kaut vai ziemā), ja negribētu pēc tam mainīt visus blīvslēgus gar kuriem viņa sāks suloties ārā.

hmmm... kādēļ domā, ka tā notiks?

Offline

screwy
14. Jan 2014, 16:14#147

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:10:53 Niere rakstīja:

14 Jan 2014, 16:06:09 screwy rakstīja:
...ja gāzes uzpildes stacijai ar filtriem viss ir ok, tad šāda problēma nav novērojama...

a kā Tu zini, ka viss ok?


A kā tu zini ka ne?

Tas viss ir tīri teorētiski.

Un tas otrs links ir par dabasgāzi, nevis propānu. Tas īsti uz Latviju neattiecas.


Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:18#148

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:14:34 screwy rakstīja:
Un tas otrs links ir par dabasgāzi, nevis propānu. Tas īsti uz Latviju neattiecas.

fiška tā pati...gandrīz.

Offline

soulfreak
14. Jan 2014, 16:21#149

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ja jau runa par vārstiem un sēžām, tak liek uz gāzētiem auto arī vārstu eļļošanas sistēmu.

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:26#150

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

ai, davai par gāzētiem autosiem neturpinām. tā ir strupceļa tēma, jo gāzes fani ir pielīdzināmi hokeja faniem.

Offline

screwy
14. Jan 2014, 16:26#151

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:14:34 Niere rakstīja:

hmmm... kādēļ domā, ka tā notiks?


Pieņemot ka auto ir samērā vecs, un blīvslēgi netiek mainīti kamēr vēl tie nav sākuši suloties, es domāju ka daudzi vēl ir oriģināli, un tātad jau savu laiku nokalpojuši. Ielejot šķidrāku eļļu, tā daudz vieglāk atradīs kādu mazu spraugu pa kuru izspraukties ārā gar to saplaisājušo blīvslēgu.

Offline

soulfreak
14. Jan 2014, 16:29#152

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


14 Jan 2014, 16:26:13 Niere rakstīja:
ai, davai par gāzētiem autosiem neturpinām. tā ir strupceļa tēma, jo gāzes fani ir pielīdzināmi hokeja faniem.


Tu mani šokē Lūdzu, kaut vienu ekonomiski pamatotu faktu studijā, kādēļ man negāzēt vecu liellitrāžas auto?

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:32#153

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:26:36 screwy rakstīja:
Ielejot šķidrāku eļļu, tā daudz vieglāk atradīs kādu mazu spraugu pa kuru izspraukties ārā gar to saplaisājušo blīvslēgu.

ievērtē, kurai eļļai 5W-40 vai 10W-40 ir zemāka viskozitāte @+150C.

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:36#154

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:29:14 soulfreak rakstīja:
Tu mani šokē Lūdzu, kaut vienu ekonomiski pamatotu faktu studijā, kādēļ man negāzēt vecu liellitrāžas auto?

es neko neteicu par kopējo ekonomiju, jo tā izvērtējama katrā individuālā gadījumā. tas tāpat kā zāģeri argumentē, ka viņi zāģu ķēdes vietā labprātāk izmanto TAP/TAD vai pat 'atrabotku', kā nolūkam speciāli radītu produktu. iemesls vienkāršs - kaut arī asmenis/ķēde nodilst būtiski ātrāk un eļļas patēriņš lielāks, detaļu maiņa sanāk lētāk kā pirkt to, ko ražotājs paredzējis.
īzī...

Offline

screwy
14. Jan 2014, 16:52#155

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


Blīvslēgi saplaisā no auto NElietošanas
Normālos apstākļos tie dilst. Šķidrāka eļļa - mazāk dilst blīvsleēgi.


Piekrītu, bet es pieņemu, ka 20 gadus vecam auto viņi nav mainīti, un tas auto var būt gan nelietots kādu laiku, gan arī blīvslēgi var būt nodiluši un tapēc tie var sākt suloties jebkurā brīdī, un šķidrāka eļļa var to visu procesu paātrināt.

Niere, par eļļas tabulu viss skaidrs, pie lielākām temperatūrām tā viskozitāte ir līdzīga, bet es domāju ka tā eļļa var izspiesties, tieši kad temperatūra vēl ir samērā zema, tev nav tāda pati tabula pie grādiem 0-80?

Offline

soulfreak
14. Jan 2014, 16:55#156

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


14 Jan 2014, 16:36:00 Niere rakstīja:

14 Jan 2014, 16:29:14 soulfreak rakstīja:
Tu mani šokē Lūdzu, kaut vienu ekonomiski pamatotu faktu studijā, kādēļ man negāzēt vecu liellitrāžas auto?

es neko neteicu par kopējo ekonomiju, jo tā izvērtējama katrā individuālā gadījumā. tas tāpat kā zāģeri argumentē, ka viņi zāģu ķēdes vietā labprātāk izmanto TAP/TAD vai pat 'atrabotku', kā nolūkam speciāli radītu produktu. iemesls vienkāršs - kaut arī asmenis/ķēde nodilst būtiski ātrāk un eļļas patēriņš lielāks, detaļu maiņa sanāk lētāk kā pirkt to, ko ražotājs paredzējis.
īzī...


Varbūt, attālinātas paralēles tam ko mini... Bet šoreiz no Tavas puses vairāk vērojama subjektīva nepatika pret LPG, nekā tā rada kaitējumu dzinējam. Vai ne tā?

Offline

Niere
14. Jan 2014, 16:55#157

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

screwy,
ir, bet kam Tev tabula, kurā visas viskozitātes klases ir kā medus?

Offline

karlsons
14. Jan 2014, 16:59#158

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Screwy tu pasaki, kas tie divi bija par autosiesm, kurus tev pie -25 bija strikjii jaavalkaa, a mees tev bezmaksas interneta diagnostiku.

Man peedeejos 12 gadus tikai dieseli bijushi, pirmais bija pusdziivs a6 c4 ar 2.5tdi... Leca miinusos kaa prieks.
Astra 1.3cdti - kein problem jebkuraa t, nekad nevareeju aizbildinaaties, ka nokaveeju darbu jo auto nelec. Nobraucu kaadus 130k km.
Tagadeejais golf 6 arii nekad nav pieviilis ziemaa... 3 gadi, 240k km, kein prooblemo.






-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

screwy
14. Jan 2014, 17:00#159

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:55:35 Niere rakstīja:
screwy,
ir, bet kam Tev tabula, kurā visas viskozitātes klases ir kā medus?


Hmm, mjā. Interesanti, kāds būtu pamatojums 0W40 eļļu nelietot vasarā? Cena?

Offline

Niere
14. Jan 2014, 17:01#160

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:35:58 Bagars rakstīja:
...neriskēju uzsākt kustināt pat šo tēmu, lai nesagrautu kolēģu ilūzijas Bet Tu pavilkies uz gāzi Nu lai tev labi noiet!

da nē, es tikai sporta pēc. mani vairāk interesē anonīmu cilvēku argumenti, kādēļ arī iesaistos.
zini, tas ir kā ar tikko studējošiem psihologiem. šiem pēkšņi piemetas apziņa, ka visa pasaule kļūdās un dzīvo nepareizi. attiecīgi, tā jāpāraudzina.
eļļu kontekstā sen pārslimoju šo kaiti (moš pat augstprātību) un nemēģinu kādu mācīt 'bez atļaujas'.

Offline