Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Lielais degvielas patēriņa tests

AutorsZiņojums
Niere
14. Jan 2014, 22:09#201

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8113

Braucu ar:

Coool,
vienīgais auto kaifs var būt primitīva, mietpilsoniska kempošana, bet obligāti ar opciju tajā nakšņot. nu, kaut vai vienkārši passāts ar garo dirsu.

Offline

MIGs
14. Jan 2014, 22:15#202

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - nu bļa, tev šobrīd spiežas ārā mērena aproibežotība.
Tas, ka TU nesaskati kaifu tak nenozīmē, ka citiem tā tur nav.

Tu no punkta A uz punktu B vari braukt mazā naglu kastē vai ar komforu.
Tu vari braukt pa apli taisni vai sānslīdē.
Daudziem auto ir statusa simbols...
Un peimeŗam es pazīstu dažus autosportistus kam ir mocis,bet tā īsit uz viņu tā aŗi nepavelkas un daudz labprātāk gāž ar auto. Viņi ko ir slimi vai dīvaini ?!

Man ar mocis ir tuvāks sirdij, labprātāk tērēju naudu uz to nevis auto, bet nu tomēr skaties tālāk par sevi un saviem uzskatiem.

-----------------

Offline

MIGs
14. Jan 2014, 22:18#203

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - a kur kaifs braukt ar kemperi, ja var braukt ar moci+mazo telti ?!

-----------------

Offline

tuchka
14. Jan 2014, 22:19#204

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


14 Jan 2014, 22:09:10 Niere rakstīja:
Coool,
vienīgais auto kaifs var būt primitīva, mietpilsoniska kempošana, bet obligāti ar opciju tajā nakšņot. nu, kaut vai vienkārši passāts ar garo dirsu.


Brīžiem toč šķieti jocīgs
Katram tak savs
Es piemēram gāžu pa trasi, mežiem, šoseju, garažu, maģistrāli, ģimenes ceļu, un piekopju citas enerģijas spēkus un nesūdzos forumā Man piemēram kaifs ir braukt ar Volvo!! Bet ar Toyota velu pa darbiem

Karoče, katram ir savs, un punkts Mitčuks rallijam, utt

[ Šo ziņu laboja tuchka, 14 Jan 2014, 22:23:12 ]



-----------------

Offline

MIGs
14. Jan 2014, 22:22#205

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Jā, daudz gan kemperi kas piemēroti polārajai ziemai.

-----------------

Offline

Negantelis
15. Jan 2014, 10:47#206

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


14 Jan 2014, 17:16:51 eds rakstīja:

14 Jan 2014, 16:36:00 Niere rakstīja:
[...]
es neko neteicu par kopējo ekonomiju, jo tā izvērtējama katrā individuālā gadījumā. tas tāpat kā zāģeri argumentē, ka viņi zāģu ķēdes vietā labprātāk izmanto TAP/TAD vai pat 'atrabotku', kā nolūkam speciāli radītu produktu. iemesls vienkāršs - kaut arī asmenis/ķēde nodilst būtiski ātrāk un eļļas patēriņš lielāks, detaļu maiņa sanāk lētāk kā pirkt to, ko ražotājs paredzējis.
īzī...


Niere, vari lūdzu šito par tiem gaterščikiem pakomentēt - ja neskaita sūkni reizi gadā, kurš maksā ~ 15 latus tur vēl kaut kas zāģiem pastiprināti dilst atrabotku lietojot?


Smadznes tiem lošiem nav vietā jo pied..š mežu.

Kamēr citur pasaulē domā kā zāģu ķēžu eļļu uztisīt ECO (ticu ka ūdens transportam paredzētajām arī ir savas prasības,) lai tā sadalītos banānijā atrabotrku lej???

Niere komentē ūdens transporta eļļu atšķirību

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

eds
15. Jan 2014, 11:49#207

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


14 Jan 2014, 17:22:49 Niere rakstīja:
eds,
nevajag Tev otrabotku!
mūsi melns kā suķis pēc dubļu peldes un nomazgāt nevarēsi. nemaz nerunājot par dabas aizsardzību.
tāpat arī lētās transmisiju eļļas nevajag lietot, jo tās satur ļoti pat kaitīgas piedevas.
turklāt - normāla zāģu ķēžu eļļa satur lipekli (adhesive), kas nodrošina minimālu eļļas patēriņu un to, lai eļļa no zāģa nelido pa pieskari.


gaterščiki tāpatās izskatās melni ar vai bez eļļas, tāpēc vairāk interesē ekonomiskais pamatojums un eļļa drīkst lidot kur grib.

p.s. turpat varētu būt pluss tam, ka eļļa lido pa gaisu, jo tad gateršķiks pa priekšu aplīp ar eļļu un pēc tam ar skaidām un pēc tam viņam būtu jāizskatās pēc pūkaina cālīša

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

eds
15. Jan 2014, 11:51#208

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

Neganteli, kas tā par zāģu ķēžu eļļu ūdenstransportam??

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Niere
15. Jan 2014, 11:51#209

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8113

Braucu ar:

Negantelis,
jā, tāda ir izpratne par pasaules kārtību un pat netiek slēpts, jo privāts materiālais izdevīgums par latu ir nesalīdzināms pret kaut kādu tur zaļo figņu.
zāģu ķēžu eļļa, lai cik dīvaini neizklausītos, ir viens no lielākā patēriņa produktiem eļļu jomā.
kaut kad rēķināju, ka uz katru meža hektāru ik pāris gados tiek izlieta 200litrīgā muca ar šo naftas produktu.

ja Zviedrijā mežā drīkst izmantot tikai bioloģiski viegli noārdāmu eļļu (arī hidraulikā, piemēram), tad latvietim svarīgs primāri (vai tikai) materiālais faktors. likumi jau tiek tapināti, taču tas tiek uztverts kā uzbrukums makam un īpašumtiesībām. attiecīgi - visādas shēmas, kā apjāt 'valsti'.
teiktais neattiecas uz katru, bet primāri uz fiksajiem mežu izzāģētājiem/notirgotājiem.
jāteic gan, ka otrabotkas, TAP/TAD izmantošana iet mazumā. bet ne jau tādēļ, ka kāds būtu sācis zaļāk domāt.

jautāji par laivu/ūdensmoču eļļām.
kādreiz populārie 2takteri nu jau izmirstoša suga. arī šim pielietojumam ir nopērkama esteru bāzes BIO eļļa (LV reti kurš tādu izmantoja), bet šobrīd jau visi orientējas uz 4takteriem. attiecīgi, problēma ar ūdeņu aizsardzību motoros izmantoto produktu kontextā vairs nav tik izteikta.

Offline

soulfreak
15. Jan 2014, 11:54#210

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nu, nu, nu, divtakteri nav nekāda izmirstošā suga, viss notiek

Offline

Niere
15. Jan 2014, 12:13#211

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8113

Braucu ar:

soulfreak,
ņemot vērā, ka 2takterim līdz pat 30% degmaisījuma nesadegušā/pussadegušā veidā tiek izsviests gaisā, motoru ražotājiem tiek uzspiestas normas, kurās 2takteris nekā nespēj iekļauties. ok, ir tur Rotax mēģinājumi utt., bet tas tā kā tā ir lejupejošs tirgus.
vēl gadus padsmit atpakaļ bija prognozēts, ka pat rokas motorzāģi ar laiku pārtaps par 4takteriem.

moču kontextā, izgriezums no eļļinieku profesionālā žurnāla Infineum. 6 gadus veca statistika:

Offline

soulfreak
15. Jan 2014, 12:57#212

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Kopumā, protams, uzspiež normas un liek atkāpties 2T dzinējiem, bet ja runa par 2T sporta mopēdiem, tad tur slēpjas visa burvība un vienkāršība

Offline

Niere
15. Jan 2014, 13:04#213

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8113

Braucu ar:

zinu, zinu, pašam tak KX250nieks bijis.

Offline

Negantelis
15. Jan 2014, 16:49#214

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


15 Jan 2014, 11:51:47 Niere rakstīja:
Negantelis,
jā, tāda ir izpratne par pasaules kārtību un pat netiek slēpts, jo privāts materiālais izdevīgums par latu ir nesalīdzināms pret kaut kādu tur zaļo figņu.
zāģu ķēžu eļļa, lai cik dīvaini neizklausītos, ir viens no lielākā patēriņa produktiem eļļu jomā.
kaut kad rēķināju, ka uz katru meža hektāru ik pāris gados tiek izlieta 200litrīgā muca ar šo naftas produktu.

ja Zviedrijā mežā drīkst izmantot tikai bioloģiski viegli noārdāmu eļļu (arī hidraulikā, piemēram), tad latvietim svarīgs primāri (vai tikai) materiālais faktors. likumi jau tiek tapināti, taču tas tiek uztverts kā uzbrukums makam un īpašumtiesībām. attiecīgi - visādas shēmas, kā apjāt 'valsti'.
teiktais neattiecas uz katru, bet primāri uz fiksajiem mežu izzāģētājiem/notirgotājiem.
jāteic gan, ka otrabotkas, TAP/TAD izmantošana iet mazumā. bet ne jau tādēļ, ka kāds būtu sācis zaļāk domāt.

jautāji par laivu/ūdensmoču eļļām.
kādreiz populārie 2takteri nu jau izmirstoša suga. arī šim pielietojumam ir nopērkama esteru bāzes BIO eļļa (LV reti kurš tādu izmantoja), bet šobrīd jau visi orientējas uz 4takteriem. attiecīgi, problēma ar ūdeņu aizsardzību motoros izmantoto produktu kontextā vairs nav tik izteikta.



Žēl ka cilvēki tik dumi.

Un kad būs jau šādi, tad par vēlu

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 15 Jan 2014, 16:50:06 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Niere
15. Jan 2014, 16:59#215

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8113

Braucu ar:

JAU ir par vēlu.
cilvji vēl gan neapjauš sūdu krājumu.

Offline

mdriver
27. Jun 2017, 14:07#216

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1294

Braucu ar: BMW 1600 GTL

Ja nu reiz ir uzpeldējis topiks, grēks neizteikties
Izlasīju topika sākuma ideju.

Ir rezultāti diezgan konkrēti
Auto Ford Focus - 1.6 benzīns.
Ceļojuma režīmā 6.5
Mix 7.5
Pilsēta 8 (baigi reti tā sanāk.)

Mocis Yamaha FJ1200 - minimums, mēģināts 1x nepārsniegt 100km/h sanāca 6.5
120-140kmh = 7.5 -8l
140+ 8+

Tā kā manā gadījumā ekonomiska pamatojuma braukšanai ar moci nav
Tikai un vienīgi priekam.

p.s. Vienu maršrutu varu izbraukt ar vienu moci / mašīnu, vienā un tajā pašā dienā, pie vienādiem laika apstākļiem, vismaz 3 dažādos veidos ar 3 dažādiem patēriņiem

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

pirkt
15. Aug 2017, 16:48#217

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

97cc cub - derrivative ar 4 robiem un automātisko sajūgu un ķēdes piedziņu no ķīniešiem:
1.3 l/100 km ( @40 kph) -
~1.9 l/100km (@ 70+ kph).

cb500s 1998 karburatorhonda -
~120 - 140 kph - 4.5 litri uz simtu
@100 kph ~ 3.8 litri
@80 kph ~ 3.5 litri
@65 kph ~ 3.2 litri uz 100 km.

tas viss - mainly trase, 100cc pilsētas patēriņš grozās ap 1.8 - 1.9 litriem.


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

mezamaris
15. Aug 2017, 23:24#218

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Bļad brauciet ar velosipēdu.

Offline

kba-pro
16. Aug 2017, 10:45#219

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Porsche Cayene vai Toyota Tundra piemēram ar gāzi

Offline

Valkyrie
16. Aug 2017, 13:46#220

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2170

Braucu ar: Valkyrie Interstate


16 Aug 2017, 10:45:15 kba-pro rakstīja:
Porsche Cayene vai Toyota Tundra piemēram ar gāzi

Nu Tundra ar 5,7L un 380+ HP (ar gāzi) arī no kalna labi ripo

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline