Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW R80 GS

AutorsZiņojums
Sahalina
20. Apr 2011, 16:13#1

Kopš: 20. Apr 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Vai kādam ir pieredze ar 1990 gadu izlaiduma BMW R80 GS ekspluatāciju?

Offline

gantelis
21. Apr 2011, 07:26#2

Kopš: 30. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: r100r

Man ir saskare bijusi ar r100gs 80-to gadu,super mocis,patēriņš ap 6 litri,pasmags vienīgi,dārgs remontā,ja kas noplīst,tad izmaksas kā kosmisko raķeti remontēt tam vēl bija starteris ar kāju un elektriskais un karburators.

-----------------
Gott mit uns.

Offline

Sahalina
04. Oct 2012, 15:27#3

Kopš: 20. Apr 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Nopirku! Jau otro sezonu braucu, tiešām patēriņs 6 litri uz 100 km. Klasika, ļoti kluss braucamais. Cenas detaļām nav zemas, bet var izlīdzēties ar vietējo meistaru attapību. [IMG]null

Offline

kurkuma55
28. Feb 2018, 22:07#4

Kopš: 28. Feb 2018

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Paziņam ir, ka viņš saka, vajag diezgan daudz ielikt, bet pēc tam var izbaudīt braucienu

Offline

VATERLAND
28. Feb 2018, 22:16#5

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Atlikt iršanu. R80/100GS ir teju pēdējais analogais mo, ko iespējams bez īpašām iespringšanām pašrocīgi remontēt un šķūnēt.

Detaļas ir dabūnamas un ir pietiekami daudz DE piegādātāju, kas tirgo lietotas un jaunas daļas.

Ja seko līdzi tehnikai un veic apkopes savlaicīgi - ideāls braucamais pa grantenēm un zemes ceļiem viscaur LV.


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Andreits
02. Mar 2018, 10:56#6

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


28 Feb 2018, 22:16:59 VATERLAND rakstīja:
Atlikt iršanu. R80/100GS ir teju pēdējais analogais mo, ko iespējams bez īpašām iespringšanām pašrocīgi remontēt un šķūnēt.

Detaļas ir dabūnamas un ir pietiekami daudz DE piegādātāju, kas tirgo lietotas un jaunas daļas.


Ja seko līdzi tehnikai un veic apkopes savlaicīgi - ideāls braucamais pa grantenēm un zemes ceļiem viscaur LV.



fāterim taisnība. BMW un dārgs, tie nav kopā rakstāmi vārdi, vismaz cilvēkam, kurš pats kaut ko nedaudz sajēdz.

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Gantais
02. Mar 2018, 11:09#7

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Nu... nevarētu teikt, ka detaļu ziņā tas ir lētākais brends, betttt... nepieciešamība pēc tām gan, var rasties krietni retāk, kā citiem.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Browning
22. Feb 2023, 08:57#8

Kopš: 27. Jan 2023

No: Jelgava

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty


28 Feb 2018, 22:16:59 VATERLAND rakstīja:
R80/100GS ir teju pēdējais analogais mo, ko iespējams bez īpašām iespringšanām pašrocīgi remontēt un šķūnēt.

Pacelšu vecu tēmu. Jautājums - kas jaunākiem modeļiem ir tāds, kas traucē pašrocīgi remontēt? Un vēl - blakus tēmā bija minēts, ka šamējie stipri rūsē. Kas viņiem rūsē, rāmis?
Jautājumu iemesls - neliek man mieru doma par klasisku 80-to (vai 90-to) gadu mocīti, ko varētu nedārgi iegādāties varbūt ne tajā labākajā kondīcijā un lēnā garā savest kārtībā ar saprātīgiem ieguldījumiem. Nu un kaut kā nejauši iedomājos, ka būtu saprātīgi skatīties BMW virzienā jo ražots Vācijā un detaļām vajadzētu būt pieejamām.
Varbūt ir kādi ieteikumi, uz ko tieši būtu vērts skatīties?

Offline

Browning
22. Feb 2023, 11:22#9

Kopš: 27. Jan 2023

No: Jelgava

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty

Nu jā, tad jau drīzāk uz F650GS jāskatās, bet nu tas nekādi neierakstās pie klasiskajiem. Bet nu man daudz laika domāt, no sākuma jāiegūst A kategorija, tad jānopērk pirmais mocis, kas droši vien būs Honda NC750X (esmu izlēmis par 90%) un pēc tam varēs domāt par kādu "projekta" moci.

Offline

feciic
22. Feb 2023, 23:36#10

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


22 Feb 2023, 11:22:16 Browning rakstīja:
Nu jā, tad jau drīzāk uz F650GS jāskatās, bet nu tas nekādi neierakstās pie klasiskajiem. Bet nu man daudz laika domāt, no sākuma jāiegūst A kategorija, tad jānopērk pirmais mocis, kas droši vien būs Honda NC750X (esmu izlēmis par 90%) un pēc tam varēs domāt par kādu "projekta" moci.

Tad Tu braukt gribi vai kautko skrūvēt un restaurēt? Tādu vecu larlaku lai smuki sataisītu viņš tāpat pilnībā jāizjauc un tad scenāriji ir divi-ātri un pa dārgo vai medīt detaļas ebay, ss un domubiedru grupās=ilgi, kas vēl svarīgāk, priekš tādas darbošanāš kategorija nav vajadzīga

Offline

Browning
23. Feb 2023, 09:08#11

Kopš: 27. Jan 2023

No: Jelgava

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty


Tad Tu braukt gribi vai kautko skrūvēt un restaurēt?

Es jau liekas uzrakstīju, ka gribu, kā krievi saka "и рыбку съесть, и на х** сесть"
Tobiš gribu vienu normālu svaigu bezproblēmu braucamu aparātu un vēl vienu skrūvējamu. Bet ar nosacījumu, ka tas skrūvējamais ir kaut kas +/- vērtīgs un interesants, lai nebūtu bezjēdzīgs ieguldījums.

Offline