Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Suzuki DR650RS problēmas ar elektrību

AutorsZiņojums
Archyss
04. Aug 2011, 22:19#1

Kopš: 04. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki DR650 RS

varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu. uzsākot braukšanu mocis noraustās un noslāpst, bet skaņa tāda, ka starteris vēl mēģina griezt neizspiežot sajūgu un neaiztiekot startēšanas pogu. kad sāku skatīt, aķis ir sauss, bet samainot, bez aizdedzes pagriešanas starters mēģina griezt.. īsti nesaprotu, kā atrast vainu: ?? HELLPP

Offline

Archyss
04. Aug 2011, 22:44#2

Kopš: 04. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki DR650 RS

tas jau vieglākais ceļš, bet vajag sačinīt, vēl rudens dublis priekšā!
jābūt kaut kādam relejam, kas saslēdz visu elektrību, jo nedeg neviena lampa. un tas starteris nafig griež uzliekot klemmi??

Offline

kinigadners
05. Aug 2011, 10:33#3

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Meklē uz reiz ievilcēja releju un mēries ar kontrollampām vai nav sakusis kopā.

Offline

endurists
05. Aug 2011, 10:47#4

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


05 Aug 2011, 10:33:58 kinigadners rakstīja:
Meklē uz reiz ievilcēja releju un mēries ar kontrollampām vai nav sakusis kopā.


Viņam nav fiziski tāds ievilcējs kā automobiļa starterim, bet ir bendikss, ja nemaldos uz sajūga kurvja. Viens variants ir, ka startera relejs sacepies kopā un griež starteri visu laiku, otrs ka tas pats bendikss ķīlē un velk līdzi starteri! Mums bija tāds gadījums.

[ Šo ziņu laboja endurists, 05 Aug 2011, 10:48:35 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

piter
05. Aug 2011, 11:55#5

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

pie akku ir jābūt startera relejam... vai tikai tas nav salipis..

Offline

kinigadners
05. Aug 2011, 12:04#6

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Es to releju arī saucu par ievilcēju,lai tauta daudz maz saprot par ko ir tēma.

Offline

Archyss
05. Aug 2011, 17:39#7

Kopš: 04. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki DR650 RS

paldies kungi - sameklēšu donora releju un sākšu reanimēt!!!

Offline

Archyss
20. Aug 2011, 21:44#8

Kopš: 04. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki DR650 RS

lai noslēgtu tēmu, varbūt kāds var paskatīties oriģinālo releju, cik ampēri ir tam startera relejam>>>> ??? uzliku kārtējo tuning releju, pēc jaudām 70A, kāds tur stāvēja un viss rūc. bet cik ir oriģināls???? manualī neatradu...

Offline

kinigadners
20. Aug 2011, 21:57#9

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ja uzliki no viencilindra motora to releju tad nelauz galvu,brauc kamēr iet,bet ja no kā cita,tad priecājies kamēr iet.

Offline

EL
03. Nov 2013, 21:28#10

Kopš: 02. Jan 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 10

Braucu ar: DR 650 RS

Sveiki. Mocis Suzuki DR650 RS bija kādus 2 mēnešus stāvējis,pielaidu viss OK. Kamēr gatavojos braukšanai, šis noslāpa.Tā arī pielaist nesanāca jo starteris itkā grib griezt,bet nevar tikai releji tikšķ.Simptomi tādi itkā aķis būtu sauss.Ja pieliek "+" pa taisno no aķa uz starteri viss kartībā, starteris griež un pielaist var.
Gribētu noskaidrot, kurš relejs atbild par starteri,jo viņi ir kādi 4 un spiežot starta pogu visi tikšķ. Visskaļāk tas kurš labajā pusē zem aķīša tāds apaļš, neliels.
Varbūt kāds zin, kas varētu būt. Paldies.

Offline

mexa
03. Nov 2013, 22:19#11

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tas apaļais arī ir starterim, pārējie pie vienas "mirgošanas" var nostrādāt ja tādi ir, iztīri visus kontaktus VISUS, masu it īpaši, varbūt tur tik vaina

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

wmmk
03. Nov 2013, 22:28#12

Kopš: 04. Aug 2010

Ziņojumi: 35

Braucu ar: K2


03 Nov 2013, 21:28:27 EL rakstīja:
Sveiki. Mocis Suzuki DR650 RS bija kādus 2 mēnešus stāvējis,pielaidu viss OK. Kamēr gatavojos braukšanai, šis noslāpa.Tā arī pielaist nesanāca jo starteris itkā grib griezt,bet nevar tikai releji tikšķ.Simptomi tādi itkā aķis būtu sauss.Ja pieliek "+" pa taisno no aķa uz starteri viss kartībā, starteris griež un pielaist var.
Gribētu noskaidrot, kurš relejs atbild par starteri,jo viņi ir kādi 4 un spiežot starta pogu visi tikšķ. Visskaļāk tas kurš labajā pusē zem aķīša tāds apaļš, neliels.
Varbūt kāds zin, kas varētu būt. Paldies.


Man tada bēda ar DR650 arī ir bijusi, pat divas reizes, pirmajā reizē pie vainas bija startera relejs

Bilde un cik maxā ja gribi iegādāt

otrā reizē pie vainas bija startera sajūgs, Bilde un cena kas izpaudās tā itkā aķis sauss vai nu ar starteri kaut kas nebūtu kārtībā, un liekot pa taisno bez releja arī negrieza, pajaucot vaļā pagalm bija str.sajūgs... tas bija manos gadījumos

Offline

EL
24. Feb 2014, 18:55#13

Kopš: 02. Jan 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 10

Braucu ar: DR 650 RS

Sveiki atkal.
Startera problēmas turpinās. Tagad starteris griež,bet negriež motoru,skan kā urbjmašīna.Noņēmu kreiso motora vāku,zobrati visi labi,visi smuki griežas arī lielais,kas aiz statora. Nojaušu, ka vainīgs varētu būt "startera sajūgs".Varbūt kāds mani var apgaismot kā tas strādā un vai vaina tiešām ir tajā???

Offline

kinigadners
24. Feb 2014, 19:02#14

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ja tas zobrats aiz statora griežas uz abām pusēm,tad bendiks ir beigts,ja arī tikai uz vienu pusi vari pagriest nenoliedzu,ka vienkārši ar rokām nevar to pagriest bet starteris to izbuksē un motoru neiegriž.

Offline

EL
24. Feb 2014, 19:20#15

Kopš: 02. Jan 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 10

Braucu ar: DR 650 RS

Statoram vidū ir uzgrieznis(cik noprotu ar to var pagriezt motoru). Ja to griež pret pulksteni,tad lielais zobrats un starteris griežas līdz,ja pa pulksteni,tad lielais zobrats un viss pārējais stāv uz vietas.



24 Feb 2014, 19:02:58 kinigadners rakstīja:
Ja tas zobrats aiz statora griežas uz abām pusēm,tad bendiks ir beigts,ja arī tikai uz vienu pusi vari pagriest nenoliedzu,ka vienkārši ar rokām nevar to pagriest bet starteris to izbuksē un motoru neiegriž.

Offline

kinigadners
24. Feb 2014, 19:28#16

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ar neuzliktu vāku paprovē uzstartēt,tikai lai kāds palīdz noturēt tās divas asītes ar zobratiem lai neaizlido pa gaisu

Offline

EL
24. Feb 2014, 19:40#17

Kopš: 02. Jan 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 10

Braucu ar: DR 650 RS

Jau provēju, nekas nemainās, viss griežas izņemot motoru.



24 Feb 2014, 19:28:50 kinigadners rakstīja:
Ar neuzliktu vāku paprovē uzstartēt,tikai lai kāds palīdz noturēt tās divas asītes ar zobratiem lai neaizlido pa gaisu

Offline

kinigadners
24. Feb 2014, 19:45#18

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Tad tu esi ieberzies uz bendiksa komplektu kurš maksāja ap 100Latiem.

Offline

EL
24. Feb 2014, 20:12#19

Kopš: 02. Jan 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 10

Braucu ar: DR 650 RS

Labi tas nav. Varbūt tu zini kas man tālāk jājauc??
Jāņem tas statora šķīvis nost?? Kur vispār tas bendikss atrodas??


24 Feb 2014, 19:45:15 kinigadners rakstīja:
Tad tu esi ieberzies uz bendiksa komplektu kurš maksāja ap 100Latiem.

Offline

kinigadners
24. Feb 2014, 20:15#20

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ar specializētu novilcēju jāņem nost magnētu un tur tas būs,tas nepamatoti dārgais izstrādājums

Offline