Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Honda CR500 dekompresors
Autors | Ziņojums |
agrinsh | | Kopš: 10. Oct 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: HONDA CR500
| Sveiki! Saksim ar to ka cik saprotu, shis ir tas istais mocis, vismaz pec googles tadu atradu. Pirku no rokam, laikam mainits cilindrs ar galvu, jo shim ir pec butibas jabut dekompresoram, bet taka ir praktiskais latvietis, iemaukta svece. Gribeju pajautat, kur varetu dabut dekompresoru, vai der no kada IZH, cik tas prieks maksa. Ja vajaga, varu pievienot foto ar motoru. Dekompresoru ajaga, jo kompresija ir paliela un jalec ar visu svaru gandriz, jau 4 zabaku parus esmu saplesis Izsakat viedokli, vajaga palidzibu! Paldies | Offline | | |
agrinsh | | Kopš: 10. Oct 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: HONDA CR500
| P.S 2T motors | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Man arī tāda honda bija,pielaist ir probēma.Protams ka dekompresātors der no jeb kura braucamā kam derēs vītne,montē tik virsū,iemācies to izmantot un vis notiksies. | Offline | | |
|
agrinsh | | Kopš: 10. Oct 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: HONDA CR500
|
10 Oct 2011, 09:21:13 kinigadners rakstīja:
Man arī tāda honda bija,pielaist ir probēma.Protams ka dekompresātors der no jeb kura braucamā kam derēs vītne,montē tik virsū,iemācies to izmantot un vis notiksies.
Bez dekompresora var pielaist, javelk tik kerza un aukstaa laika ar kadu 4 reizi kartigi uzkachajot benzhu, un pareizi noliekot kurbuli, kad tieshi virzulis augsha var pilaist, a ta, kas nemak dienu vares kurbulet nu domaju ka izh deres, vinjam ar ka svece vinsh skruvejas, vismaz cik atceros, ka njemu nost un maucu sveci ieksha.
a un tam dekompresoram ipasha lietoshanas pamaciba? attaisi valja un kurbule, kamer uzsit un dekompresors aizsitas ciet? ne? nez, ieprieks man tik liela mocha nebija, kuram tada komprese butu bijusi, btw tapec nezinu | Offline | | |
andrr | | Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
|
10 Oct 2011, 09:47:27 agrinsh rakstīja:
10 Oct 2011, 09:21:13 kinigadners rakstīja:
Man arī tāda honda bija,pielaist ir probēma.Protams ka dekompresātors der no jeb kura braucamā kam derēs vītne,montē tik virsū,iemācies to izmantot un vis notiksies.
Bez dekompresora var pielaist, javelk tik kerza un aukstaa laika ar kadu 4 reizi kartigi uzkachajot benzhu, un pareizi noliekot kurbuli, kad tieshi virzulis augsha var pilaist, a ta, kas nemak dienu vares kurbulet nu domaju ka izh deres, vinjam ar ka svece vinsh skruvejas, vismaz cik atceros, ka njemu nost un maucu sveci ieksha.
a un tam dekompresoram ipasha lietoshanas pamaciba? attaisi valja un kurbule, kamer uzsit un dekompresors aizsitas ciet? ne? nez, ieprieks man tik liela mocha nebija, kuram tada komprese butu bijusi, btw tapec nezinu
nu ir bišķi jāpiešaujas :O Man pirmās paŗis reizes ar kurbuli bij jāmācās rīkoties lēkāju ar visu svaru, mugura slapja, kājas līkas. Domāju, ka vajag kādu Bergmani saukt vai ko, lai iekurbulēto to sasodīto Dr650 jo nepratu ar dekompresoru pareizi rīkoties.
Tad kad sapratu kā PAREIZI jādara tad sanāk ar pirmo,otro reizi iekurbulēt bez īpašas piepūles | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| cuk-cuk-cuk-cuk-cuk-cuk-bum! 2T ar dekompresoru nav nemaz tik nereaali piedabuut pie dziiviibas, tikai ir jaapieshaujaas un, galvenais, jaazin kaa to pareizi dariit... es shitaa kad siiks biju lielo zabel'i ar blakjeni kurbuleeju
kinigadners noteikti atceraas, kaa Normis ar to briinumu pisaas. hvz kur vinja faaters to bija izracis
-----------------
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Dekompresori ir dažādi:
* Automātiskie kas izmetas uz centrbēdzes spēka - tb, ja lēni griežas sadalene tad taisa dekompresiju.
* Manuāls ar trosīti(mazo hēbelīti) pavelkams dekompresors.
* Tas pats manuāli pavelkamais tiek pavilkt kā tiko pieskaries kurbulim.
Pats parasti daru tā, ka izspiežu dekompresoru, dabūnu pāri kompresijas taktij, atlaižu dekompresoru un grūžu pa kurbuli. Spert vai lēkāt nav jēgas.
Tāpat kad vēl bija Duke kuram bija tikai manuālais dekompresors ar mazo hēbelīti biju piešāvies kurbulēt bez visa dekompresora - uz kompresijas takts maigi paspaidam, maigi pārspiežam pāri un grūžam pa kurbuli - šādi leca ar pirmo, bez sviedriem un asarām.
Krosačam itkā ir automātiskais dekompresors uz kurbuļa, bet tāpat patīk labāk, pavilkt hēbelīti.
-----------------
| Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
10 Oct 2011, 22:36:47 MIGs rakstīja:
Dekompresori ir dažādi:
* Automātiskie kas izmetas uz centrbēdzes spēka - tb, ja lēni griežas sadalene tad taisa dekompresiju.
* Manuāls ar trosīti(mazo hēbelīti) pavelkams dekompresors.
* Tas pats manuāli pavelkamais tiek pavilkt kā tiko pieskaries kurbulim.
Pats parasti daru tā, ka izspiežu dekompresoru, dabūnu pāri kompresijas taktij, atlaižu dekompresoru un grūžu pa kurbuli. Spert vai lēkāt nav jēgas.
Tāpat kad vēl bija Duke kuram bija tikai manuālais dekompresors ar mazo hēbelīti biju piešāvies kurbulēt bez visa dekompresora - uz kompresijas takts maigi paspaidam, maigi pārspiežam pāri un grūžam pa kurbuli - šādi leca ar pirmo, bez sviedriem un asarām.
Krosačam itkā ir automātiskais dekompresors uz kurbuļa, bet tāpat patīk labāk, pavilkt hēbelīti.
sheit runai ir par 2T un to dekompresoriem, ne? 4T ir pavisam cita opera.
-----------------
| Offline | | |
spoks | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
|
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
-----------------
| Offline | | |
-falamella- | | Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Speed Culture MC
| par dekompresoru, man kadreiz bija VERXOVINA, 50cc, nezinu prieks kam, bet tur bija dekompresors. taisiju pf pf pf meiciem prieksaa [ Šo ziņu laboja -falamella-, 10 Oct 2011, 23:01:52 ] | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
| bij man cr500, manuālais dekompresātors tur toč nebija, siltu bez problēmām varēja iekurbulēt arī ar jaunu virzuli/cilindru, aukstu gan mēdzām ievilkt ar auto
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Man čomaks pirms dažiem gadiem, kāju salauza, kad kurbuls XRam uzsita atpakaļ
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
ABU | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1498
Braucu ar: ZRX1200S
| Arī nācies ar ČZ 500 pazāģēt. Man jau liekas ka tai kurbulēšanai tiešāma jāpierod un viss ir O.K. Vēl arī tomēr atkarīgs no paša dzīvsvara Man tai laikā bija ap 85kg, bet daži ar 65kg tiešām mocījās
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
11 Oct 2011, 08:48:38 ABU rakstīja:
Arī nācies ar ČZ 500 pazāģēt. Man jau liekas ka tai kurbulēšanai tiešāma jāpierod un viss ir O.K. Vēl arī tomēr atkarīgs no paša dzīvsvara Man tai laikā bija ap 85kg, bet daži ar 65kg tiešām mocījās
Es arii esmu pachakareejis kaaju kurbuleejot CZ500(380) - taa ir naave! Sevishkji, ja esi ~60kg viegls Pasham tolaik bija CZ250, bet ar to gan nebija probleemu.
-----------------
| Offline | | |
jjjjuris | | Kopš: 16. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: africa twin, cb400n
| pāri kompresijas taktij ir tad, kad virzulis aiziet uz leju?
p.s. man nekad nav bijushi mo ar kurbuli[ Šo ziņu laboja jjjjuris, 11 Oct 2011, 13:05:47 ] | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
11 Oct 2011, 13:05:28 jjjjuris rakstīja:
pāri kompresijas taktij ir tad, kad virzulis aiziet uz leju?
tieshi taa.
-----------------
| Offline | | |
agrinsh | | Kopš: 10. Oct 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: HONDA CR500
|
10 Oct 2011, 22:36:47 MIGs rakstīja:
Dekompresori ir dažādi:
* Automātiskie kas izmetas uz centrbēdzes spēka - tb, ja lēni griežas sadalene tad taisa dekompresiju.
* Manuāls ar trosīti(mazo hēbelīti) pavelkams dekompresors.
* Tas pats manuāli pavelkamais tiek pavilkt kā tiko pieskaries kurbulim.
Pats parasti daru tā, ka izspiežu dekompresoru, dabūnu pāri kompresijas taktij, atlaižu dekompresoru un grūžu pa kurbuli. Spert vai lēkāt nav jēgas.
Tāpat kad vēl bija Duke kuram bija tikai manuālais dekompresors ar mazo hēbelīti biju piešāvies kurbulēt bez visa dekompresora - uz kompresijas takts maigi paspaidam, maigi pārspiežam pāri un grūžam pa kurbuli - šādi leca ar pirmo, bez sviedriem un asarām.
Krosačam itkā ir automātiskais dekompresors uz kurbuļa, bet tāpat patīk labāk, pavilkt hēbelīti.
Nu man uz cilindra ir tris sveces , ganjau ka uz kada cauruma to4 bij dekompresors
| Offline | | |
JL | | Kopš: 25. Aug 2008
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Honda CR500
| Tev tas motors ir ar gaisa dzesi? Iemet kādu bildi, ja nav grūti! | Offline | | |
agrinsh | | Kopš: 10. Oct 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: HONDA CR500
|
13 Oct 2011, 10:15:47 JL rakstīja:
Tev tas motors ir ar gaisa dzesi? Iemet kādu bildi, ja nav grūti!
Jaa, ar gaisa dzesi, sheku fotka
P.S Sorry, par kvalitati, ar trubu bildeets.BILDE[ Šo ziņu laboja agrinsh, 13 Oct 2011, 21:21:58 ] | Offline | | |
|
|