Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
JohnyW
05. Mar 2017, 13:28#221

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


05 Mar 2017, 13:12:47 adven11 rakstīja:
Biku aizdomājos diezi vai varēsi saprast kad ir tie 100tkm vai 150tkm noskrējis,jo visi takš tin to spido daniels rēbuss

Par tiem exemplāriem, kas ir tirgū LV (Cēsis, Liepāja), domāju, ka gan jau ir tīts, protams pierādīt to nevar (kaut vai nomaini paneli un tev ir jauns noskrējiens).
Par DE, tur jau vēl var skatīties, kko tuvu reālam noskrējienam atrast.

Offline

Dventures
05. Mar 2017, 14:18#222

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 115

Braucu ar: pirkstu pa karti.


Nobraucu 950 adventuri līdz 80 tkst...nejas nebij jadara.
990 līdz 150 tkst ļoti skarbi lietojot. Pie 150 prasijās mainīt motora ķedes. Palika zems spiediens degvielas sistēmā. Pardevu nenomainijis.
Nav ko mīst - 78tks advencerim nav nekas.



05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu.

Offline

drumagogs
09. Mar 2017, 08:41#223

Kopš: 04. Feb 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu.
30k varsti jaregule toch un kedes tur 100k vairak dzit nav ieteicams, ari kedes spriegotaji var izbeigties atrak ka 100k, tiko parjaucu tris gabalus ar dazadiem noskrejieniem, lidz 50k bija tik varsti sasedushies un janosheibo, pie 100k kedes ar bij lupatas un ari varsti jasasheibo, jaunnedelj bus velviens ar 70k, ta redzes varsti bus noteikti jasheibo, kedes parbaudis, bet domaju ka ari bus uz galu. Vis vienkarshakais tests ir piesperot aukstu dziesma, paklausies cik ilgi grab dzinejs, pec paris sekundem jabut klusumam un nekadam pieskanjam pectam. Samainot kedes tiesham motors ir pilnigi kluss un nekadas teikas par skaljajiem ktm dzinejiem neklausies, dzinejs kluss-tadad labs. Nu protams vel legendarais udensuknis kursh nav prognozejams kad piesmies!

Offline

ansizzz
09. Mar 2017, 09:51#224

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu.


Laimes spēle, uz pulksteņa pie 42k jau dzinējs strēba eļļas vairāk kā es alu.

Simptomi bija manāmi jau uzreiz pēc nopirksanas pie 36k.

pitkts tika tepat no vietēja kakla, ar apgalvojumiem ka viss ir zo!

Nobraukums gan neskaidrs, starp 2 tech. skatēm bija notīti kkādi tūkstošhi.

un remonts var arii neapstaties pie 2k eur pie apstākļa, ja remontus veiksi pie dīlera.

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

Valcha
14. Mar 2017, 22:10#225

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 153

Braucu ar: ///530d; 344supercharged , ZR750

Kādam ir bijusi pieredze ar KTM SM 990 supermoto (2009). Var pabraukt tālus gabalus vai nav tas ērtākais variants

Offline

AK292
15. Mar 2017, 08:47#226

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350


06 Feb 2017, 11:53:25 drumagogs rakstīja:
Pardoshu Ktm 950-990 adventure sanu kastes 270e. 29704439
Ktm 950-990 adventure uzlimes,to veidoshanai ir pieejami lekali ar 1:1 izmeriem! corel vai eps formata !!!

Gatavoju plastmasus pārkrāsošanai, interesē biezās uzlīmes kā krosačiem. Varbūt kādam ir, /taisa

Offline

envy
15. Mar 2017, 09:39#227

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

tak Decallab Tev uztaisīs ko Tu gribi

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

pasteta
15. Mar 2017, 09:52#228

Kopš: 30. Jan 2017

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

man liekas, ka tādas uzlīmes var katrā tipogrāfijā pasūtīt.

-----------------
Pirmais ātrais kredīts internetā.

Offline

rudzis2
15. Mar 2017, 16:02#229

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

https://m.autoplius.lt/skelbimai/ktm-adventure-...d%5B1591%5D=2072

Varbut kads zin par so Lt moci?
Varbut bijis skatit?

Offline

krauklis
15. Mar 2017, 16:12#230

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Tak kas tev tur ko zinās...Bet pie tā nesaprotamā odometra cipara droši pieplusē 60-70k

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

rudzis2
15. Mar 2017, 16:19#231

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

Tu tā kā par visiem uzņemies atbildēt?

Offline

drumagogs
24. Mar 2017, 23:02#232

Kopš: 04. Feb 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


15 Mar 2017, 16:02:17 rudzis2 rakstīja:
https://m.autoplius.lt/skelbimai/ktm-adventure-...d%5B1591%5D=2072

Varbut kads zin par so Lt moci?
Varbut bijis skatit?


Nu noskrejiens toch nebus riktigs, un parkrasotas plastmasas rada aizdomas par salikteni. Bilde papetot trukst vienas puses kajas sardzinsh, otra puse ar kautkads aluminija ar savilcem piefiksets, priekshejas bremzhu sljaukas mainitas un ir pa garu uzliktas, ari uz sturi ejoshajai sljaukai kukums un nav plastmasas vadiklas, kaa arii dakshas shtokam vienam nav uzlimes. kapec mocim ar tjipa tik mazu noskrejienu butu jamaina bremzhu sljaukas un japarkraso plastmasas. Vedinas domas ka ir bijis apsists un salapits. Cik spidigi izputeji, tik ir ar kaljtji noaudzis un izrusejis priekshejais kolektors.Ari ratu diski kautkadi melni mateta krasa, jabut melni glancetiem!Sajuga vaks ar izskatas tads citadaka toni un nobruzhats. Viss protams cenaa, bet pa tadu cenu nu padargi bus, reali pa 4000 varetu sakt domat! Ka jau dzeki komente pieliec vien 70k noskrejienam klat.Var jau but ari ka tiesham dampits nav daudz noskrejis, bet cik smagi ir bijis apsists, to tak spidometra neredz Tas tik tads bilzhu petijums Un esmu paranoitjis.

[ Šo ziņu laboja drumagogs, 24 Mar 2017, 23:13:31 ]

Offline

rudzis2
24. Mar 2017, 23:20#233

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

Wow..tas bija nopietns verojums. Paldies par šādām niansēm kas patiesībā var daudz pateikt.

Offline

adven11
25. Mar 2017, 09:32#234

Kopš: 03. Oct 2016

Ziņojumi: 40

Braucu ar: trīsriteni

Ir jau vel daži sīkumi,kā priekšas stiklam apakšējās skruvves nau oriģinālās,priekšā uzlikti citi pagriezieni nekā aizmugurē(varēja jau uzlikt visus vienādus),panna protams nau oriģinala,roku sargi ja nemaldos arī nau oriģinālie,priekšā zem lampas apakšā ir spoilerītis kur nāk iekšā restīte,tā ir nokrāsota oranža vai kaut kas cits tur iebāzts,diski iespējams ir noputējuši.pārējais jau ko min arī drumagogs

Offline

Dventures
25. Mar 2017, 09:52#235

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 115

Braucu ar: pirkstu pa karti.


Man iekrita acīs - 2008 gads un 950 modelis...No 2007 gada ražo 990.

Offline

Jusper
25. Mar 2017, 10:03#236

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Gan jau norādīts reģistrācijas gads... Tā parasti visur norāda

Offline

drumagogs
25. Mar 2017, 10:14#237

Kopš: 04. Feb 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


25 Mar 2017, 09:32:07 adven11 rakstīja:
Ir jau vel daži sīkumi,kā priekšas stiklam apakšējās skruvves nau oriģinālās,priekšā uzlikti citi pagriezieni nekā aizmugurē(varēja jau uzlikt visus vienādus),panna protams nau oriģinala,roku sargi ja nemaldos arī nau oriģinālie,priekšā zem lampas apakšā ir spoilerītis kur nāk iekšā restīte,tā ir nokrāsota oranža vai kaut kas cits tur iebāzts,diski iespējams ir noputējuši.pārējais jau ko min arī drumagogs

Tieshi ta ari plusa tas viss tjunings ko tu noveroji rada aizdomas, tapec pirms braukt, vajag prasit vairak bildes un mierigu aci nopetit! Daudz ko var izdarit tomer divana sezhot Nu protams visu musu izveli nosaka cena!!!

[ Šo ziņu laboja drumagogs, 25 Mar 2017, 10:17:10 ]

Offline

drumagogs
25. Mar 2017, 10:28#238

Kopš: 04. Feb 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


09 Mar 2017, 08:41:05 drumagogs rakstīja:

05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu.
30k varsti jaregule toch un kedes tur 100k vairak dzit nav ieteicams, ari kedes spriegotaji var izbeigties atrak ka 100k, tiko parjaucu tris gabalus ar dazadiem noskrejieniem, lidz 50k bija tik varsti sasedushies un janosheibo, pie 100k kedes ar bij lupatas un ari varsti jasasheibo, jaunnedelj bus velviens ar 70k, ta redzes varsti bus noteikti jasheibo, kedes parbaudis, bet domaju ka ari bus uz galu. Vis vienkarshakais tests ir piesperot aukstu dziesma, paklausies cik ilgi grab dzinejs, pec paris sekundem jabut klusumam un nekadam pieskanjam pectam. Samainot kedes tiesham motors ir pilnigi kluss un nekadas teikas par skaljajiem ktm dzinejiem neklausies, dzinejs kluss-tadad labs. Nu protams vel legendarais udensuknis kursh nav prognozejams kad piesmies!

Taa, kaa soliju izjaucu 990 ar 70k noskrejienu, secinajums-dzinejs ruc ar nelielu klabonju, kas vel nerada satraukumu, nomeriju kjedes dzinejam, no pieljaujamajam pielaidem 11-6mm tjedes ir uz 7,5mm, tadad pari pusmuzham, pieljauju ka vel 25k vares braukt, tad bus nobraukti tie karaliskie ap 100k, pie kuriem tad tas tjedes bus jamaina. Pagaidam palikam pie ta ka jaregule varsti, tie ir piesedushies stipri un pie reizes apkopsim udenssukni. Tatad optimala apkopes shema butu 3x30k kur 3x regulejam varstus un uz tresho reizi pie 90k mainam tjedes. Tas ir protams atkarigs ari no moto slodzes un elljam.
Mmm atcerejos velvienu noverojumu izklastit. Protams var gazt ari pari tiem 100k, pasham 950 nebija zinams noskrejiens ,jaucu valja, secinaju ka dampits ir kartigi noskrejis pari 100k vismaz, tjedes bija ka beigtas sliekas peltje Bet paraleli kjezhu nodilumam izdauzas ari sadalenju kulacinji, jo delj kjedes tie vairs neizslid pa varstiem bet jau iet ar triecienu, kas ari rada raksturigo klabonju un kulacinji paliek kantaini, dabuju slipet sadalenes, izdevas saglabt,jo viena sadalene maksa ap 300e. Tapec letak ir laicigi nomainitj tjedes nevis sadauzit sadalenes.

[ Šo ziņu laboja drumagogs, 25 Mar 2017, 10:37:04 ]

Offline

kinigadners
25. Mar 2017, 14:02#239

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Tu taču viņu nepērc veikalā jaunu!!! Protams,ka katrs cilvēks kaut ko tam mocim darot pamaina pēc sava prāta,tas ir tikai normāli,ka nav precīza atbilstība kā no veikala Neredzu tam mocim nevienu kasjaku pagaidām kamēr nav vēl pielaists,dēļ grabošā motora gan es viņu neņemtu.

Offline

krauklis
25. Mar 2017, 14:37#240

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Ļoti vērtīgs info no drumagoga puses
Būtu super, ja Tu varētu iemest info šad tad arī par citām ļerkatām, kuras Tev sanāk ķidāt- kas dilst, kas un kā izskatās pie kāda noteikta nobraukuma utt..Būtu ļoti interesanti un noderīgi palasīt.

[ Šo ziņu laboja krauklis, 25 Mar 2017, 14:37:44 ]



-----------------
Nunc est bibendum

Offline