Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
monsieur
24. Jun 2017, 19:20#301

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC

Ar SA neesmu nobraucis vairāk par 100km, bet pagaidām liekas, ka salīdzinājumā ar GS (ar ko ir braukts ļoti daudz vienā dienā) kājas ir nedaudz relaksētākā pozīcijā. GS gan tās varēja atpūtināt uz cilindriem braucot Tā kā varētu būt ok. Nu un, galabeigās, uz šitiem aparātiem var pastāvēt kājās, ja nogurst sēžot...

[ Šo ziņu laboja monsieur, 24 Jun 2017, 19:23:43 ]

Offline

Dventures
24. Jun 2017, 21:37#302

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 115

Braucu ar: pirkstu pa karti.


24 Jun 2017, 17:05:13 Archy96 rakstīja:
Padalās tauta ar savu viedokli - kāds ir komforts braucot ar jauno adventūri 1190/1290 garos gabalus? Cik km var nobraukt bez diskomforta un sāpošām locītavām?

Varu padalities ar pirmajiem iespaidiem uz 1190 R adventure. Noripinajis esmu pirmos 10tkst.
Testam izbraucu EuroTrip - 5-6tkst. 600 km diena ir nekas. 800 loti ok. 1000 un vairak jau nogurdinoai. Jaukta rezima braucot pa baniem, mazakiem un maziem celiem.
Ari pasazieris pozitivi izteicas par ertibam un komforta limeni.
Ir nedaudz apgreidotas ertibu lietas - lielais stikls, augstak pacelta sture un powerpart divdaligais sedeklis kas ir komfortablaks.

Offline

Archy96
24. Jun 2017, 21:53#303

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Jun 2017, 21:37:17 Dventures rakstīja:

24 Jun 2017, 17:05:13 Archy96 rakstīja:
Padalās tauta ar savu viedokli - kāds ir komforts braucot ar jauno adventūri 1190/1290 garos gabalus? Cik km var nobraukt bez diskomforta un sāpošām locītavām?

Varu padalities ar pirmajiem iespaidiem uz 1190 R adventure. Noripinajis esmu pirmos 10tkst.
Testam izbraucu EuroTrip - 5-6tkst. 600 km diena ir nekas. 800 loti ok. 1000 un vairak jau nogurdinoai. Jaukta rezima braucot pa baniem, mazakiem un maziem celiem.
Ari pasazieris pozitivi izteicas par ertibam un komforta limeni.
Ir nedaudz apgreidotas ertibu lietas - lielais stikls, augstak pacelta sture un powerpart divdaligais sedeklis kas ir komfortablaks.


Lūk, to es arī gribēju zināt.

To, ka jāliek augstais stikls, sapratu uzreiz, jo pie divīša pūs diezgan pamatīgi, par pārējo tāda viedokļa stabila nav, jo reāli ar moci ir vismaz 1000km jānobrauc, lai kaut ko vispār saprastu.

Manuprāt normāli laižot tūringā 600km dienā tas ir minimums, ko vajadzētu varēt nobraukt, turklāt komfortabli nevis sevi spīdzinot. jaunais 1290 ir baigais seksa aparāts, tikai $$$$ "drusku" jāsakrāj.

Cik viņam vispār ir normāls ilgstošs kruīza ātrums? 160 var vilkt ilgstoši?


-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
24. Jun 2017, 22:03#304

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ā, un kā ir , starp 1190 un 1290 atšķirība dinamikā jūtama????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Dventures
24. Jun 2017, 22:22#305

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 115

Braucu ar: pirkstu pa karti.

Komforta ātrums - cik vēlies līdz 200 ir ļoti patīkami. - 230 samerā ok. Virs 250 ne pārāk baudāmi.


24 Jun 2017, 21:53:57 Archy96 rakstīja:

24 Jun 2017, 21:37:17 Dventures rakstīja:

24 Jun 2017, 17:05:13 Archy96 rakstīja:
Padalās tauta ar savu viedokli - kāds ir komforts braucot ar jauno adventūri 1190/1290 garos gabalus? Cik km var nobraukt bez diskomforta un sāpošām locītavām?

Varu padalities ar pirmajiem iespaidiem uz 1190 R adventure. Noripinajis esmu pirmos 10tkst.
Testam izbraucu EuroTrip - 5-6tkst. 600 km diena ir nekas. 800 loti ok. 1000 un vairak jau nogurdinoai. Jaukta rezima braucot pa baniem, mazakiem un maziem celiem.
Ari pasazieris pozitivi izteicas par ertibam un komforta limeni.
Ir nedaudz apgreidotas ertibu lietas - lielais stikls, augstak pacelta sture un powerpart divdaligais sedeklis kas ir komfortablaks.


Lūk, to es arī gribēju zināt.

To, ka jāliek augstais stikls, sapratu uzreiz, jo pie divīša pūs diezgan pamatīgi, par pārējo tāda viedokļa stabila nav, jo reāli ar moci ir vismaz 1000km jānobrauc, lai kaut ko vispār saprastu.

Manuprāt normāli laižot tūringā 600km dienā tas ir minimums, ko vajadzētu varēt nobraukt, turklāt komfortabli nevis sevi spīdzinot. jaunais 1290 ir baigais seksa aparāts, tikai $$$$ "drusku" jāsakrāj.

Cik viņam vispār ir normāls ilgstošs kruīza ātrums? 160 var vilkt ilgstoši?

Offline

Archy96
24. Jun 2017, 22:36#306

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
25. Jun 2017, 00:37#307

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Lociitavu "konfiguraacija" daudz ko izsaka. Es piemeram tupus varu seedeet teju cik gribu, kad dazhi pietupties nevar. Es domaju ka tas cik labi seedi uz dirsas un nenoslogo kaajas arii nosaka kaaju komfortu. Savam augumam savs moto. Labaak jau ir modificeet peec sevis iemiljoto aparaatu kaapsljos un stuuree. Atsiteeji/slaideri vai citi izbidijumi loti labi noder gabalu braucot. Mainaas kaaju poziicija, kad ir kur nolikt braucot kruiizaa. Uz choperiem daudzi liek vairakus kapsljus, ne velti. Zinaams kekss ar 6 veco kawu mauc celojumos, un juutas okei skiet pat viss oem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archy96
25. Jun 2017, 00:48#308

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Svarīgi ir tas, cik daudz kāpšļi ir nobīdīti uz leju un uz atpakaļ, salīdzinot ar sēdekli, to vietu, uz kuras bulka tusējas pamatā visu laiku, un protams, no katra indivīda fizioloģiskajām īpatnībām, man, kā vidēja auguma cilvēkam, nevajadzētu būt problēmām atrast savu vietu uz moča, tikai, galvenais izvēlēties pareizo moci, jo kā jau teicu, kaut vai ar to pašu ER6 kawasaku 600km dienā nebija grūti nobraukt, tas pats gpz1100 liekās ļoti komfortabls pirmos 350km, tad lēnām komforts izzūd un pie 500km jau sāk pārvērsties par izteiktu diskomfortu, par savu R1 es vispār nerunāju, tas ir motocikls 30 minūšu intensīvai braukšanai un viss, komforts - nulle, pat mīnusā, jo kolīdz uz tā uzkāp, jau sāk kaut kas sāpēt uzreiz.

Ir arī cilvēki, kas brauc eirotripā ar motorolleri un ar vecajām javām visu Āziju apceļo, tāpat kā citiem patīk seksā vienam otru sist, skrāpēt un ar rokudzelžiem pie radiatora pieslēgt, tādi paši indivīdi ir arī motopulciņā, bet es tomēr citā virzienā raugos

[ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Jun 2017, 00:51:51 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Sandis_ur
25. Jun 2017, 08:56#309

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r

Salīdzinot ar 990 1290SA ir daudz komfortablaks. Pat pie mana 1.93 auguma gaisa plūsma pāriet pāri ķiverei tieši virs naga. Priekš manis ar 990 adv komforta atrums bija 140, tad ar 1290sa jau var ērti virs 160 rullēt. Ja 990 pie 190 palika kutrs tad SA vēl ir milzīga paātrinājuma rezerve.
Ar SA ļoti nepatik braukt pa bruģi, ar veco varēja mizot bez bedām, tad jaunka bruģi kautka nepanes.
Uz gruntenes sa pat ar stabdarta riepu turas diezgan labi, zalē un dublī gan nevajadzētu līst vai jāmeklē cita riepa.

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Speelmanis
27. Jul 2017, 12:12#310

Kopš: 12. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar:

Labprāt nopirkšu lietotu KTM 950 sajūga hidraulisko cilindru. Varbūt kāds ir mainījis uz "aftermarket" un ir palicis lieks. Izskatīšu arī jauna "aftermarket" iegādi.
Cenu piedāvājumus PM.
bilde ieskatam:

[ Šo ziņu laboja Speelmanis, 27 Jul 2017, 12:20:42 ]

Offline

husqvarna610
08. Aug 2017, 21:07#311

Kopš: 25. Jul 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: husqvarna

https://www.youtube.com/watch?v=Y9aqdvZLhgo

Kas ir tas? Paskaļš un ļoti nepatīkams adventūrei.

[ Šo ziņu laboja husqvarna610, 08 Aug 2017, 21:22:52 ]

Offline

pekans
08. Aug 2017, 22:06#312

Kopš: 26. Sep 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 19

Braucu ar: KTM 1090 R

Vai kāds var iekomentēt ko par KTM 1090 Adventure R, varbūt kāds jau iegādājies LV un ir iespēja iegūt info???

Offline

envy
08. Aug 2017, 22:20#313

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Ko tieši gribi zināt? ideāls aparāts visumā.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
08. Aug 2017, 23:23#314

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Sveiciens Adventure klubiņā - uzņemat jaunbiedrus




Ir daži jautājumi advancētajiem ceļojumu tehnikas jūzeriem:

1) Ko darīt ar stock vējstiklu, tūnēt vai mainīt - prasās drusku augstāku un platāku, pie 160 purina ķiveri???

2) Ko darīt ar stock benķi - novelkot 500km pa štrāsi drusku "bulka" sāp, likt kaut kādas gēla uzlikas, polsterēt esošo benķi jeb meklēt aftermarketu??? Gribētos, lai var novilkt vismaz 800 - 1000 pa dienu bez self-destruction.

3) Koferis. Aftermarkets jeb KTM original? Vajag pamatīgu kasti, lai var vismaz 20 - 30kg ielādēt, un cik vispār tā plate oriģinālā spēj turēt

4) Kur un kā tādam drapakam labāk kasko taisīt?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
08. Aug 2017, 23:24#315

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Aug 2017, 22:06:14 pekans rakstīja:
Vai kāds var iekomentēt ko par KTM 1090 Adventure R, varbūt kāds jau iegādājies LV un ir iespēja iegūt info???


Ņem 1290.

No replacement - for displacement

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

monsieur
09. Aug 2017, 06:43#316

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC


08 Aug 2017, 23:23:22 Archy96 rakstīja:
Sveiciens Adventure klubiņā - uzņemat jaunbiedrus

Ir daži jautājumi advancētajiem ceļojumu tehnikas jūzeriem:

1) Ko darīt ar stock vējstiklu, tūnēt vai mainīt - prasās drusku augstāku un platāku, pie 160 purina ķiveri???

2) Ko darīt ar stock benķi - novelkot 500km pa štrāsi drusku "bulka" sāp, likt kaut kādas gēla uzlikas, polsterēt esošo benķi jeb meklēt aftermarketu??? Gribētos, lai var novilkt vismaz 800 - 1000 pa dienu bez self-destruction.

3) Koferis. Aftermarkets jeb KTM original? Vajag pamatīgu kasti, lai var vismaz 20 - 30kg ielādēt, un cik vispār tā plate oriģinālā spēj turēt

4) Kur un kā tādam drapakam labāk kasko taisīt?





stock vējstiklu iesaku tūnēt, man pat ne tik ļoti tā purināšana cik reāli iet uz rokām viss aukstums un vējš (par šauru) -vienkārša uzlika nepalīdzēs.

pats braucu ar stock vējstiklu un stock sēdekli (un laikam pakaļā man ir koncentrējies dzelzs, jo pēc 500km neko nejutu)

par koferiem, nu 20-30kg hz, uz aci liekas, ka aizmugurējā varētu arī turēt, bet nu neesmu mēģinājis. Sānos oridžinal, jo smuki stiprinās pie tās kustīgās sistēmas, kas novada vēja purināšanu.

kasko es šim taisīju IFā, cēēna bija samērīga (cik nu vispār šis vārds ir attiecināms uz moto kasko)

Offline

motoTurer
09. Aug 2017, 08:47#317

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560

Kastes vajag taisīt (pasūtīt) tādas kā pašam vajag.

Offline

zanisgj
09. Aug 2017, 09:04#318

Kopš: 19. Feb 2010

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 188

Braucu ar: R1200GS Honda TRX 400

Kastes sūtīju šeit http://www.batangacase.com/?l=lv
Varbūt nav super dizains bet kalpo jau 4 sezonas godam

Offline

Dventures
09. Aug 2017, 09:17#319

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 115

Braucu ar: pirkstu pa karti.

Varu salidzināt ar 1190R... domaju ka ir līdzības.
Stiklu labāk nomaini uz lielāku. Tomer ne pasu lielako. Videjaiz izmers lielisks. Lielākaos būs labs tikai uz eiropas turēm.

Koferi - originālās sānu kastes manā gadijumā bij baigais sūds - milzīgas un loti kratījās. No tam atteicos un vispar neplanoju sānos neko lietot.
Centrālais koferis originalais ar nab labs. Izvēlējos no sw motech aluminija, kas man liekas stabilākie, mazāk grabošie utt.
Benkis - ktm powerpart izstradājums - vnk luksus


08 Aug 2017, 23:23:22 Archy96 rakstīja:
Sveiciens Adventure klubiņā - uzņemat jaunbiedrus




Ir daži jautājumi advancētajiem ceļojumu tehnikas jūzeriem:

1) Ko darīt ar stock vējstiklu, tūnēt vai mainīt - prasās drusku augstāku un platāku, pie 160 purina ķiveri???

2) Ko darīt ar stock benķi - novelkot 500km pa štrāsi drusku "bulka" sāp, likt kaut kādas gēla uzlikas, polsterēt esošo benķi jeb meklēt aftermarketu??? Gribētos, lai var novilkt vismaz 800 - 1000 pa dienu bez self-destruction.

3) Koferis. Aftermarkets jeb KTM original? Vajag pamatīgu kasti, lai var vismaz 20 - 30kg ielādēt, un cik vispār tā plate oriģinālā spēj turēt

4) Kur un kā tādam drapakam labāk kasko taisīt?

Offline

mrred
09. Aug 2017, 09:50#320

Kopš: 12. Oct 2008

Ziņojumi: 65

Braucu ar: KTM 1190 ADV R

Pabrauc kādu laiku ar stock stiklu varbūt kakls pieradīs, jo uzliekot lielos stiklus mocis paliek neglīts. Pats brīvi tagad braucu 1.6 ar krosa ķiveri un diskomfortu neizjūtu.

Koferi ieteikšu - http://www.touratech.com/
Metāla, izskatīsies arī pienācīgi. Pašām ir metāla Tour. koferis.



08 Aug 2017, 23:23:22 Archy96 rakstīja:
Sveiciens Adventure klubiņā - uzņemat jaunbiedrus


Ir daži jautājumi advancētajiem ceļojumu tehnikas jūzeriem:

1) Ko darīt ar stock vējstiklu, tūnēt vai mainīt - prasās drusku augstāku un platāku, pie 160 purina ķiveri???

2) Ko darīt ar stock benķi - novelkot 500km pa štrāsi drusku "bulka" sāp, likt kaut kādas gēla uzlikas, polsterēt esošo benķi jeb meklēt aftermarketu??? Gribētos, lai var novilkt vismaz 800 - 1000 pa dienu bez self-destruction.

3) Koferis. Aftermarkets jeb KTM original? Vajag pamatīgu kasti, lai var vismaz 20 - 30kg ielādēt, un cik vispār tā plate oriģinālā spēj turēt

4) Kur un kā tādam drapakam labāk kasko taisīt?

Offline