Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 41 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
mrred
09. Aug 2017, 09:50#321

Kopš: 12. Oct 2008

Ziņojumi: 30

Braucu ar: KTM 1190 ADV R

Pabrauc kādu laiku ar stock stiklu varbūt kakls pieradīs, jo uzliekot lielos stiklus mocis paliek neglīts. Pats brīvi tagad braucu 1.6 ar krosa ķiveri un diskomfortu neizjūtu.

Koferi ieteikšu - http://www.touratech.com/
Metāla, izskatīsies arī pienācīgi. Pašām ir metāla Tour. koferis.



08 Aug 2017, 23:23:22 Archy96 rakstīja:
Sveiciens Adventure klubiņā - uzņemat jaunbiedrus


Ir daži jautājumi advancētajiem ceļojumu tehnikas jūzeriem:

1) Ko darīt ar stock vējstiklu, tūnēt vai mainīt - prasās drusku augstāku un platāku, pie 160 purina ķiveri???

2) Ko darīt ar stock benķi - novelkot 500km pa štrāsi drusku "bulka" sāp, likt kaut kādas gēla uzlikas, polsterēt esošo benķi jeb meklēt aftermarketu??? Gribētos, lai var novilkt vismaz 800 - 1000 pa dienu bez self-destruction.

3) Koferis. Aftermarkets jeb KTM original? Vajag pamatīgu kasti, lai var vismaz 20 - 30kg ielādēt, un cik vispār tā plate oriģinālā spēj turēt

4) Kur un kā tādam drapakam labāk kasko taisīt?

Offline

Archy96
09. Aug 2017, 09:53#322

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12742

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure

O, paldies, kaut kāda skaidrība radās

Ir kāda konkrēta vietne, kur tos stiklus pameklēt?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Aug 2017, 09:55:05 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gantais
09. Aug 2017, 09:55#323

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2276

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Astes koferos nav paredzēts krāmēt vairāk par 10 kg. Pofig cik tā plate var izturēt, vnk tā bagāža ir jau aiz pakaļējās ass un katrs kg atstāk jūtamu iespaidu uz moo vadāmību.
Pamatsvaru vajag koncentrēt sānu somās, uz astes maximāli vieglās parpalas

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Rizza
09. Aug 2017, 09:55#324

Kopš: 05. Nov 2011

No: Strenči

Ziņojumi: 2024

Braucu ar: viltīgu skatienu, K1200s, zrx1200s un Gaz69 55'

BesYY Biezie

-----------------
Normal is booring.
Konsultācijas maksātnespējas jomā.

Online

Archy96
09. Aug 2017, 09:56#325

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12742

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


09 Aug 2017, 09:55:05 Gantais rakstīja:
Astes koferos nav paredzēts krāmēt vairāk par 10 kg. Pofig cik tā plate var izturēt, vnk tā bagāža ir jau aiz pakaļējās ass un katrs kg atstāk jūtamu iespaidu uz moo vadāmību.
Pamatsvaru vajag koncentrēt sānu somās, uz astes maximāli vieglās parpalas


Man vajag to kravnesību īsiem ikdienas darba pārbraucieniem pa pilsētu, netaisos ar 30 kg uz astes 1500km vālēt, tādām vajadzībām domāju, ka derēs. Sānu somas atkrīt, jo ar tām bīstami korķos starp mašīnām ložņāt, bet man tā ir pamatvajadzība

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Aug 2017, 09:57:46 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

martinss
09. Aug 2017, 10:17#326

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 2974

Braucu ar: QWERTY...

Varbut sakumaa uzliec uz astes tos 30kg un pamegini kaa ir lozhnaat sastregumos?
Es shad un tad medzu kadus dzelzhus vadat, tos vnk piesienu pie sanu koferu dzelzhiem, braukt daudz vieglaak un gabariiti platumaa praktiski nemainaas pret to kaa ir ja uzliek koferus.
Bet lenam braukt/manevreet ir daudz, daudz vieglaak nekaa ja to pashu uz astes sakrauj.



09 Aug 2017, 09:56:28 Archy96 rakstīja:
Man vajag to kravnesību īsiem ikdienas darba pārbraucieniem pa pilsētu, netaisos ar 30 kg uz astes 1500km vālēt, tādām vajadzībām domāju, ka derēs. Sānu somas atkrīt, jo ar tām bīstami korķos starp mašīnām ložņāt, bet man tā ir pamatvajadzība

[ Šo ziņu laboja martinss, 09 Aug 2017, 10:19:58 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
09. Aug 2017, 10:43#327

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12742

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


09 Aug 2017, 10:17:22 martinss rakstīja:
Varbut sakumaa uzliec uz astes tos 30kg un pamegini kaa ir lozhnaat sastregumos?
Es shad un tad medzu kadus dzelzhus vadat, tos vnk piesienu pie sanu koferu dzelzhiem, braukt daudz vieglaak un gabariiti platumaa praktiski nemainaas pret to kaa ir ja uzliek koferus.
Bet lenam braukt/manevreet ir daudz, daudz vieglaak nekaa ja to pashu uz astes sakrauj.



09 Aug 2017, 09:56:28 Archy96 rakstīja:
Man vajag to kravnesību īsiem ikdienas darba pārbraucieniem pa pilsētu, netaisos ar 30 kg uz astes 1500km vālēt, tādām vajadzībām domāju, ka derēs. Sānu somas atkrīt, jo ar tām bīstami korķos starp mašīnām ložņāt, bet man tā ir pamatvajadzība



Kamoon, nebūs jau sliktāk kā ar pasažieri braukt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gasjs
09. Aug 2017, 11:37#328

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 184

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Stiklus pameklē Puig (pasūtāmi arī pie KSM) un Givi (pasūtāmi Hondā). Šie ražo paši. Vai pie touratech, kuri tos pasūta kaut kur citur un tirgo pa abnormālu piķi.

Sānu kastes arī iesaku apskatīt Givi. Ir gan plastmasas, gan alumīnija.

Ja uz astes taisies vadāt visādus smagumus, tad vislabākais variants ir kravas platforma pasažiera beņķa vietā. Tas, protams, ja beņķis ir divdaļīgs. Var pameklēt Sw-motech.de un touratech.de

Offline

martinss
09. Aug 2017, 11:41#329

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 2974

Braucu ar: QWERTY...


Nu bet pamegini, ja neesi meginaajis. Pasazhieris tomer tuvak atrodas...
Un, ka jau te teica, veel labs variants ir vienvietiigs benkis un kravas platforma lielaka un sakot no pasazhiera vietas.
Bet nu tas jau buus samopals.


09 Aug 2017, 10:43:59 Archy96 rakstīja:

Kamoon, nebūs jau sliktāk kā ar pasažieri braukt.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

monsieur
09. Aug 2017, 12:42#330

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 287

Braucu ar: KTM 1290 SA-S, ZX6R

vai arī vienkārši beidz mēģināt pierādīt, ka KTM 1290SA ir darba nepieciešamība un atzīsti, ka nopirki rotaļļietu

Offline

Dventures
09. Aug 2017, 13:28#331

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: pirkstu pa karti.

1190 modelims var nopirkt vienvietigu benki un aizmugures sēdetaja vietā uzlikt kravas platformu . Varētu derēt ari 1290.


09 Aug 2017, 11:41:29 martinss rakstīja:

Nu bet pamegini, ja neesi meginaajis. Pasazhieris tomer tuvak atrodas...
Un, ka jau te teica, veel labs variants ir vienvietiigs benkis un kravas platforma lielaka un sakot no pasazhiera vietas.
Bet nu tas jau buus samopals.


09 Aug 2017, 10:43:59 Archy96 rakstīja:

Kamoon, nebūs jau sliktāk kā ar pasažieri braukt.

Offline

Ex
09. Aug 2017, 13:41#332

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 500 EXC

Šodien ietestēju 1290 R. Radās jautājumi ikdienas lietotājiem. Ar kuru robu pa pilsētu pārvietojaties?
Man kaut kā sanāca 50-70 diapazonā ar 4. braukt, augstākā sāk traktoru atgadināt .
Tā digitālā planšete arī kaut kāda huiņa, pirms braukšanas neizpētīju un tā arī braucot nesapratu vai, kur un kā var RPM redzēt.
Piekare un vadāmība patika. Jaudas trūkumu nemanīju , bet KTM kā jau KTM, motors paskaļš un grabošs...
Īsāk sakot, neuzrunāja mani... varbūt vajag garāku gabalu pagāzt lai saprastu kas un kā.

Offline

Archy96
09. Aug 2017, 14:09#333

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12742

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


09 Aug 2017, 12:42:01 monsieur rakstīja:
vai arī vienkārši beidz mēģināt pierādīt, ka KTM 1290SA ir darba nepieciešamība un atzīsti, ka nopirki rotaļļietu

Normālās Eiropas valstīs mocis ir normāls ikdienas braucamais, tikai pie mums visi nezin kāpēc uzskata, ka sēdēt visu dienu kā idiņam sastrēgumos dzelzs kastē, ir funkcionāli un praktiski

Es tagad jau dažas dienas tikai ar to aparātu ikdienā vizinos pa darba darīšanām.

Ideāls darba motocikls. ideāls.

Laika ekonomija kosmosā, fun faktors kosmosā, smaids līdz ausīm.

Mašīnu redzēt negribu. Tikai ziemā un tikai lielajām kravām.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Aug 2017, 14:11:39 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
09. Aug 2017, 14:10#334

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12742

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


09 Aug 2017, 13:41:08 Ex rakstīja:
Šodien ietestēju 1290 R. Radās jautājumi ikdienas lietotājiem. Ar kuru robu pa pilsētu pārvietojaties?
Man kaut kā sanāca 50-70 diapazonā ar 4. braukt, augstākā sāk traktoru atgadināt .
Tā digitālā planšete arī kaut kāda huiņa, pirms braukšanas neizpētīju un tā arī braucot nesapratu vai, kur un kā var RPM redzēt.
Piekare un vadāmība patika. Jaudas trūkumu nemanīju , bet KTM kā jau KTM, motors paskaļš un grabošs...
Īsāk sakot, neuzrunāja mani... varbūt vajag garāku gabalu pagāzt lai saprastu kas un kā.


Pilsēta 2 - 4 robs, vajag turēt 3000 - 5000rpm diapazonā, tad viss ir ok.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Aug 2017, 14:13:43 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

monsieur
09. Aug 2017, 15:00#335

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 287

Braucu ar: KTM 1290 SA-S, ZX6R


09 Aug 2017, 14:09:12 Archy96 rakstīja:

09 Aug 2017, 12:42:01 monsieur rakstīja:
vai arī vienkārši beidz mēģināt pierādīt, ka KTM 1290SA ir darba nepieciešamība un atzīsti, ka nopirki rotaļļietu

Normālās Eiropas valstīs mocis ir normāls ikdienas braucamais, tikai pie mums visi nezin kāpēc uzskata, ka sēdēt visu dienu kā idiņam sastrēgumos dzelzs kastē, ir funkcionāli un praktiski

Es tagad jau dažas dienas tikai ar to aparātu ikdienā vizinos pa darba darīšanām.

Ideāls darba motocikls. ideāls.

Laika ekonomija kosmosā, fun faktors kosmosā, smaids līdz ausīm.

Mašīnu redzēt negribu. Tikai ziemā un tikai lielajām kravām.


bļac ku Tu esi jūtīgs es tak tā, ar ironiju

Offline

Archy96
09. Aug 2017, 17:13#336

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12742

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


09 Aug 2017, 15:00:28 monsieur rakstīja:

09 Aug 2017, 14:09:12 Archy96 rakstīja:

09 Aug 2017, 12:42:01 monsieur rakstīja:
vai arī vienkārši beidz mēģināt pierādīt, ka KTM 1290SA ir darba nepieciešamība un atzīsti, ka nopirki rotaļļietu

Normālās Eiropas valstīs mocis ir normāls ikdienas braucamais, tikai pie mums visi nezin kāpēc uzskata, ka sēdēt visu dienu kā idiņam sastrēgumos dzelzs kastē, ir funkcionāli un praktiski

Es tagad jau dažas dienas tikai ar to aparātu ikdienā vizinos pa darba darīšanām.

Ideāls darba motocikls. ideāls.

Laika ekonomija kosmosā, fun faktors kosmosā, smaids līdz ausīm.

Mašīnu redzēt negribu. Tikai ziemā un tikai lielajām kravām.


bļac ku Tu esi jūtīgs es tak tā, ar ironiju


Motociklistiem visas tēmas, kas saistās ar moto, ir paaugstinātas jūtīguma pakāpes you know

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

eggons
09. Aug 2017, 21:28#337

Kopš: 16. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Plirkšķi

Nekādi nevarēt saprast dizainera domas lidojumu priekšējam lukturim... wannabee pāraudzis motorolleris... wannabee vadžaina Kā tāda forma tumsā performē?

Offline

Archy96
09. Aug 2017, 22:55#338

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12742

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


09 Aug 2017, 21:28:20 eggons rakstīja:
Nekādi nevarēt saprast dizainera domas lidojumu priekšējam lukturim... wannabee pāraudzis motorolleris... wannabee vadžaina Kā tāda forma tumsā performē?


Ceļu rāda, nesūdzos.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Rizza
10. Aug 2017, 09:33#339

Kopš: 05. Nov 2011

No: Strenči

Ziņojumi: 2024

Braucu ar: viltīgu skatienu, K1200s, zrx1200s un Gaz69 55'

Vakar izmantoju iespēju izgāzt ar mazāko Adventūri 1090. Patika viss, kārba, sajūgs, bremzes, cēliens, manevrētspēja. Nepatika ķeblis, nevarēju iekārtot "Batonu", un stingrā piekare, kas ir regulējama laikam, bet pa zeminieku šausmīgi kratīja + man skils 10 baļļu skalā ir tieši 2. Vēl prasītos izbraukt ar Adventūres R versiju.

-----------------
Normal is booring.
Konsultācijas maksātnespējas jomā.

Online

monsieur
10. Aug 2017, 13:11#340

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 287

Braucu ar: KTM 1290 SA-S, ZX6R


09 Aug 2017, 21:28:20 eggons rakstīja:
Nekādi nevarēt saprast dizainera domas lidojumu priekšējam lukturim... wannabee pāraudzis motorolleris... wannabee vadžaina Kā tāda forma tumsā performē?


Ļoti labi performē. Iebūvētās līkumgaismas arī patiešām noder.


09 Aug 2017, 17:53:13 Coooool rakstīja:
..
Tehnoloģiskais spidometrs (LCD displeijs) naktī nespiež acīs un kā viņš uzvedās saulē?!


Naktī viņš automātiski pārslēdzas uz tumsas režīmu un pieregulē spilgtumu, man nav traucējis tumsā.

Dienā ir gana spilgts + ja brauc nu tieši akurāt tajā leņķī kurā saule spīd viņā iekšā, viņu var arī pagrozīt uz augšu/leju. Pagaidām nav bijis vajadzības.

Offline

Top.LV