Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
Ekimons
28. Oct 2018, 18:08#461

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

moš kādam noder. palikuši lieki jauni regulejamie adventures hebelji. melni. abi 20e
pm

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 28 Oct 2018, 18:09:11 ]



-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

Archy96
28. Oct 2018, 19:35#462

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13049

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


28 Oct 2018, 18:08:35 Ekimons rakstīja:
moš kādam noder. palikuši lieki jauni regulejamie adventures hebelji. melni. abi 20e
pm


Kurš modelis?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Ekimons
28. Oct 2018, 20:42#463

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

rīt nočekošu. skiet 950...

-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

JohnyW
30. Oct 2018, 06:54#464

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


28 Oct 2018, 20:42:23 Ekimons rakstīja:
rīt nočekošu. skiet 950...

Vai tas nozīmētu, ka der arī 990tajam

Offline

Sonx33
30. Oct 2018, 15:05#465

Kopš: 03. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: BMW F650Gs

Varbut kads var notirgot adv 950/990 orģinalo standarta stiklu? pm vai divi6169082..

Offline

JohnyW
09. Nov 2018, 13:41#466

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Vai kādam ir sanācias kāda iemesla dēļ 990tajam mainīt aizdedzes atslēgu (nopirrkt dublikātu, sagatavi, pievīlēt, pieprogrammēt)?
Vai varētu būt tā, ka pēc 2010tā gada modeļiem atslēgā iekšā ir cits Imobl čips? Aļi - vecā tipa atslēga (īsāka) nederēs?
Izskatās, ka pēdējo gadu modeļiem ir izmēros garāka atslēga, līdz ar to domāju, vai čips arī varētu atšķirties, nevarēs piekodēt vecā tipa īso atslēgu Ja ir bijusi pieredze, doodiet lūdzu ziņu te vai pm.

Offline

metrix
09. Nov 2018, 19:58#467

Kopš: 08. Jul 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 141

Braucu ar: 990's Dakar

990s 2007 čipa nav. Pievīlē un brauc, vīlētājam pat sagatave atradās uz vietas...

Offline

JohnyW
12. Nov 2018, 08:40#468

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


09 Nov 2018, 19:58:47 metrix rakstīja:
990s 2007 čipa nav. Pievīlē un brauc, vīlētājam pat sagatave atradās uz vietas...

Hm. Tas tad laikam izskaidros atslēgu garuma atšķirību.

Offline

raimob
03. Mar 2019, 18:19#469

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: KTM 950

Adventure 950 pazuda aizdzedze viss tumšs, varbūt kāds var ieteikt kur saktīties? Atslēgas kontakti pārbaudīti.

-----------------

Offline

RapidBelge
06. Mar 2019, 21:18#470

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: 950 Adv

Meibī startera relejs

Offline

mexa
06. Mar 2019, 21:35#471

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5944

Braucu ar: VT

Akumulators dziivs?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

JohnyW
28. Mar 2019, 10:04#472

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Ja jau kāds lietotājs ar ekstrasensa spējām nodarbojas te ar ārstēšanu caur internetu, ir prolēma:
Pacients 990 Adv 12g.
Simptomi - gribu piešķilt, iegriežu atslēgu, kamēr iet dashboarda tests, dzirdu degvielas sūkņa dīkšanu utt. Spiežu star pogu - grib tā kā griezt, bet pēc mirkļa skaņa it kā izsistu releju..
Aķis tikko lādēts, liekas tur problēmai nevajadzētu būt.
Domāju - vai var būt tā, ka startera sajūdzinš ieķēries, vai kaut kas tur ieķēries, nejaudā iegriezt motoru..
Vai arī - iedomājos, varbūt dekompresators nedarbojas - bet pēc pirmās paošņāšanas netā pieņemu, ka LC8 nav auto dekompresatora.
Ir kādas idejas?
Pārbaudīt galveno releju, drošinātāju pie aķa?
Pastumdīt ar 6to robu, tad mēģināt vēlreiz?
Pielikt papildus aķi, notestēt, vai jauda griezt vispār?
Vienā sarunā ar vienu šāda aparāta īpašnieku par kompresijas esamību pēc 60k uz odo ar dzirdēju, ka pamainījis starteri un jaunu sajūdziņu, bet kompresija esot tāda, ka ziemā starteris neesot varējis pat iegriezt motoru..
Ja ir bijusi līdzīga pieredze un simptomi, lūdzu dalieties, ja nav, tad ignorējiet šo...

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 28 Mar 2019, 10:05:30 ]

Offline

Morsitis
28. Mar 2019, 12:23#473

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: SMT990, Hexagon

Morgen!

1) pārbaudi vai aķis dzīvs
2) masas kontakts
3) startera relejs
4) vads no pogas - sarkans/balts, kurš iet lejā uz startera solenoīdu (mēdz salūzt), bet tas visticamāk nenodzēstu paneli.
5) ja braucot mirgo panelis - UZLĀDES RELEJS!

Morsitis
--
ex Duke2
ex SMT990

[ Šo ziņu laboja Morsitis, 28 Mar 2019, 12:24:11 ]



-----------------
Kravu pārvadājumi un evakuatora pakalpojumi.
http://www.labitraktori.lv ; http://www.nicety.lv

Offline

JohnyW
28. Mar 2019, 13:30#474

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


28 Mar 2019, 10:04:24 JohnyW rakstīja:
Ja jau kāds lietotājs ar ekstrasensa spējām nodarbojas te ar ārstēšanu caur internetu, ir prolēma:
Pacients 990 Adv 12g.
Simptomi - gribu piešķilt, iegriežu atslēgu, kamēr iet dashboarda tests, dzirdu degvielas sūkņa dīkšanu utt. Spiežu star pogu - grib tā kā griezt, bet pēc mirkļa skaņa it kā izsistu releju..
Aķis tikko lādēts, liekas tur problēmai nevajadzētu būt.
Domāju - vai var būt tā, ka startera sajūdzinš ieķēries, vai kaut kas tur ieķēries, nejaudā iegriezt motoru..
Vai arī - iedomājos, varbūt dekompresators nedarbojas - bet pēc pirmās paošņāšanas netā pieņemu, ka LC8 nav auto dekompresatora.
Ir kādas idejas?
Pārbaudīt galveno releju, drošinātāju pie aķa?
Pastumdīt ar 6to robu, tad mēģināt vēlreiz?
Pielikt papildus aķi, notestēt, vai jauda griezt vispār?
Vienā sarunā ar vienu šāda aparāta īpašnieku par kompresijas esamību pēc 60k uz odo ar dzirdēju, ka pamainījis starteri un jaunu sajūdziņu, bet kompresija esot tāda, ka ziemā starteris neesot varējis pat iegriezt motoru..
Ja ir bijusi līdzīga pieredze un simptomi, lūdzu dalieties, ja nav, tad ignorējiet šo...

Pagājušajā rudenī, novembra beigās liekot ziemot ar nepiešķīlu. Simptomi bija tie paši, bija pastāvējis kādas 2 ned nebraukts ārā. Nodomāju - aķis nosēdies, jo profilakses lādēšana nebija veikta, visu vasaru tik mizots pa pilsētu un drusku arī ārpus.

Offline

JohnyW
28. Mar 2019, 13:32#475

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


28 Mar 2019, 12:23:50 Morsitis rakstīja:
Morgen!

1) pārbaudi vai aķis dzīvs
2) masas kontakts
3) startera relejs
4) vads no pogas - sarkans/balts, kurš iet lejā uz startera solenoīdu (mēdz salūzt), bet tas visticamāk nenodzēstu paneli.
5) ja braucot mirgo panelis - UZLĀDES RELEJS!

Morsitis
--
ex Duke2
ex SMT990

Liekas, ka tāpat vien stāvot salūzt jau it kā nevajadzētu varēt..
Vēl bij doma, vai nav kāds imoblaizera gļuks, bet tad droši vien nevarētu tikt pat līdz sūkņa džinkstēšanai un startera mēģinājuma griezt dzinēju.
Pārbaudīšu iespējamos variantus, došu ziņu..

Offline

Juris2
28. Mar 2019, 21:10#476

Kopš: 26. Jan 2016

Ziņojumi: 184

Braucu ar: KTM 990ADV R , Jawu 634-7

Labdien!
Pie kā varētu griezties ar velmi pārprogramēt citu vadības karti kas būtu piemērota Akrapovič izplūdei? 990 adventure R 2009 gads!

[ Šo ziņu laboja Juris2, 28 Mar 2019, 21:11:23 ]

Offline

barons13
29. Mar 2019, 13:32#477

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 153

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku

Sveiki kungi!

Tā kā manā personīgajā tūrisma motocikla iegādes konkursā Hayabusa VS 950 Adventure uzvarēja Adventure, ir pāris jautājumi:

1) Cik saprotu orģinālie Adventure izpūtēji ir lieli samagi, dupsi cepinoši mēsli. Vai ir kāds iemesls NEpirkt LeoVince un meklēt Akras? Ibio, lietotas Akras ebajā iet pa tādām pašām naudām kā jauni LeoVince.
2) Kas vēl būtu tipiskās problemātiskās vietas? Sajūga izpiedējs nomainīts uz Oberon, iemaukts jauns degvielas sūknis, radiatora korķis uzlikts jauns. Kas vēl ir no potenciālajiem gļukiem, ko labāk preventīvi novērst?
3) Cik jūs dabūjat reālo patēriņu no šī moča, tobiš cik km no vienas uzpildes? Nedzenot mega mēslos?

Paldies!

-----------------
NOFUXGIVN

Offline

JohnyW
29. Mar 2019, 14:48#478

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


29 Mar 2019, 13:32:53 barons13 rakstīja:
Sveiki kungi!

Tā kā manā personīgajā tūrisma motocikla iegādes konkursā Hayabusa VS 950 Adventure uzvarēja Adventure, ir pāris jautājumi:

1) Cik saprotu orģinālie Adventure izpūtēji ir lieli samagi, dupsi cepinoši mēsli. Vai ir kāds iemesls NEpirkt LeoVince un meklēt Akras? Ibio, lietotas Akras ebajā iet pa tādām pašām naudām kā jauni LeoVince.
2) Kas vēl būtu tipiskās problemātiskās vietas? Sajūga izpiedējs nomainīts uz Oberon, iemaukts jauns degvielas sūknis, radiatora korķis uzlikts jauns. Kas vēl ir no potenciālajiem gļukiem, ko labāk preventīvi novērst?
3) Cik jūs dabūjat reālo patēriņu no šī moča, tobiš cik km no vienas uzpildes? Nedzenot mega mēslos?

Paldies!

Ja pareizi atceros, velkot pa šosi ar kkādiem 105kmh, bez baigās sportošanas apdzenot, bet ar fotopieturām ik pa laikam, kkas zem 6ši. Ja pareizi atceros.
Ar pilnu bāku (pielieta līdz lūpai) līdz mopēda noslāpšanai tika noripināti 350km (sanāk 5.7/100 aptuveni). Tests veikts Somijā kkur Karēlijas apgabalā. Mopēds ar 113zs vadības bloka karti + apkrauts ar 2 koferiem un maisu..

Offline

JohnyW
30. Mar 2019, 14:00#479

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


28 Mar 2019, 13:32:15 JohnyW rakstīja:

28 Mar 2019, 12:23:50 Morsitis rakstīja:
Morgen!

1) pārbaudi vai aķis dzīvs
2) masas kontakts
3) startera relejs
4) vads no pogas - sarkans/balts, kurš iet lejā uz startera solenoīdu (mēdz salūzt), bet tas visticamāk nenodzēstu paneli.
5) ja braucot mirgo panelis - UZLĀDES RELEJS!

Morsitis
--
ex Duke2
ex SMT990

Liekas, ka tāpat vien stāvot salūzt jau it kā nevajadzētu varēt..
Vēl bij doma, vai nav kāds imoblaizera gļuks, bet tad droši vien nevarētu tikt pat līdz sūkņa džinkstēšanai un startera mēģinājuma griezt dzinēju.
Pārbaudīšu iespējamos variantus, došu ziņu..

Pacients tika apskatīts kartīgāk..
Vainigais atrasts.. aku nebij pamodies. Kaut arī bij lādēts ar impulsniek lādētāju. Vai arī nebiju izvelējies pareizo ladēšanas režīmu (piem,AGM, to nu neuzzināt).
Pielikts piepīpēt, pus minūti padarbojād, tad tika stsrtēts ar savu aku, piešķīlās bez vajadzibas piepīpēt..

Offline

mexa
30. Mar 2019, 21:41#480

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5944

Braucu ar: VT

Kaa tas ir pamodies akku? Vinsh nekad negulj. Ja akums ar uzlaades metodeem fiksi uzladejas, un slodzi netur, labaak maini... piepipejot un griezot starteri tu vinjam iedevi tautas valodaa pizdi, neiedzilinoties... bet tas jau raditajs ka kkas nav taa. Es lietoju akku kameer nav mazako aizdomu, ja ir-misene

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Top.LV