Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
Atvilkt
21. Jul 2014, 19:20#61

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta

Hello!

Jautājums tāds: vēlos nomainīt savam 990 SM izpūtēju bunduļus. Vai der sliponi tādi paši kā Adventūrerim? 10-11 gads? Ja neder- kāpēc/ ir iespēja pielāgot?

-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

kristofers
21. Jul 2014, 22:11#62

Kopš: 09. Apr 2009

No: Saldus

Ziņojumi: 52

Braucu ar: cforce 850


21 Jul 2014, 16:03:33 puisitis rakstīja:

20 Jul 2014, 22:20:02 cilveks52 rakstīja:
Nobraukti ap 40 000,nomira benzïna sūknis. Viņš nemirst uzreiz,vēl kādu brīdi čakarē smadzenes,(ta strādā ,ta ne.Ieslēdz aizdedzi un nedzirdi ka uzpumpē )labi ja tas notiek garāžā kā man.you tube vīri maina kontaktus bet Serģis to nepiedāvā,tikai sūkni komplektā,gaidu kad atsūtīs.Maksā gan tāds sūds.


Kaut kur ADVraiderā bija šī figņa ķidāta. Ir trīs iespējamie risinājumi.
Ir remontkomplekts.
Ar nelielām korekcijām var iebāzt cita moča pumpi (laikam no hondas)
var piemeklēt (laikam Mitsu)auto pumpi, tikai tādā gadījumā viņš fiziski atrodās ārpus bākas

Šis vēl interesants :

http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-950-facet-fuel-pump
šitādu pieliku hondai varadero,vis darbojās.

Offline

tuciz
23. Jul 2014, 23:30#63

Kopš: 24. Apr 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 265

Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd

Hola,

ja nu kādam pēkšņi vajag mainīt degvielas kartes (remap), varu mēģināt palīdzēt. Pieslēgties ECU, nolasīt kļūdas u.t.t.

Offline

maniac
25. Aug 2014, 13:50#64

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Drīzumā:

Nedaudz sīkāk:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11171&t...2686775142274725

-----------------

Offline

nagan
25. Aug 2014, 23:02#65

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

Eku bildē jaunajam kāķim kreisā pusē aizmugurē ap zobratu tāds dzeltenīgs un iestiepts aptinies - tas tak kardāns

Offline

riils
25. Aug 2014, 23:36#66

Kopš: 12. Jul 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību


25 Aug 2014, 13:50:15 maniac rakstīja:
Drīzumā:

Nedaudz sīkāk:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11171&t...2686775142274725


Shitam buus Superduke motors

Superduke versijā ir 180 - 190 zs.........

-----------------
Mixin' Gas & Haulin' Ass

Offline

Negantelis
26. Aug 2014, 09:53#67

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Izskatās trausls.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

ansizzz
15. Sep 2014, 13:06#68

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni

950 Aventurei izskatās ka akumulatora baterija ir izgājusi finiša taisnē, pēc 4 dienu stāvēšanas, šorīt vairs nebija pielaižams, lādēšanu pavisam nesen mēriju, un tad likās jau, ka aķītim dienas ir skaitītas, bet cerēju izvilkt līdz sezonas beigām.

Tapēc jautājums, lai nobeigtu cienīgi sezonu ielikt kko vienkāršu un lētu, vai tomēr KTM rekomendēto yuasu, kas par kkādiem LP un tādiem aķiem ir vidēji 50-70 eur dārgāka? Esmu dzirdējis, ka lētie aķi nespējot ilgi turēt dēļ, novietojuma, kur esot motora priekšā gana karsts. Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ir mainijis, uz ziemu pirkt jaunu dārgu aķi neliekas dikti prātīgi.

[ Šo ziņu laboja ansizzz, 15 Sep 2014, 13:06:49 ]



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

melnix
15. Sep 2014, 13:27#69

Kopš: 07. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: KTM Adventure 990; 1190

Ar lēto āki sezonu iespējams noslēgsi ( vienīgi kad nu kuram sezona beidzas) , bet ilgstoši nekalpos.

Offline

puisitis
15. Sep 2014, 14:15#70

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Adventure

Ne rekomendētais akumulators nokalpoja 4 dienu braucienu / ~ 2000 km. Pēc tam, pastāvot trīs dienas, moto vairs nebija iedarbināms. Apmainīju pa garantiju pret rekomendējamo un rit otrais gads...

Offline

sivenc
12. Oct 2014, 22:06#71

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KTM LC8

ar kaadu no siim trim opcijaam- compressinon damping, rebound damping vai spring preload
ir iespeejam prastajai 950 adventuurei reguleet priekseejaas daksas augstumu, iegrimi.? vai tomeer jaamaina atsperes, ja velos dabuut prieksu gaisaa.?

Offline

Auser
12. Oct 2014, 23:57#72

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Man šķiet, ka ne ar vienu.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

Valdis
13. Oct 2014, 09:36#73

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562


12 Oct 2014, 22:06:51 sivenc rakstīja:
ar kaadu no siim trim opcijaam- compressinon damping, rebound damping vai spring preload
ir iespeejam prastajai 950 adventuurei reguleet priekseejaas daksas augstumu, iegrimi.? vai tomeer jaamaina atsperes, ja velos dabuut prieksu gaisaa.?


Ar spring preload dabūsi priekšu nedaudz augšā. Jāatceras gan, ka atsperes cietība ar to nemainās, un ja sit cauri, tad sitīs arī pēc tam.

Offline

sivenc
13. Oct 2014, 22:50#74

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KTM LC8

cauri nesit, bet daksa ir paraak saspiestaa poziicijaa. vareetu taa buut, ka taas atsperes ir savu nokalpojushas? Eļļa ir nesen mainiita motorex 5W

[ Šo ziņu laboja sivenc, 16 Oct 2014, 20:09:54 ]

Offline

Sandis_ur
08. Jul 2015, 23:11#75

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r

Ir kādam bijusi iespēja palietot jauno 1190 Adventuri?
Kādi iespaidi?

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Resnais
09. Jul 2015, 09:19#76

Kopš: 04. Jun 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,


08 Jul 2015, 23:11:52 Sandis_ur rakstīja:
Ir kādam bijusi iespēja palietot jauno 1190 Adventuri?
Kādi iespaidi?

Ir mēģināts un daudz braukts kopā ar tādu pa bezceļu. Pašam ir 990R modelis, tāpēc varu padalīties ar iespaidiem.
1190 "+"
1.labākas bremzes;
2.demferis;
3.nenormāla jauda;
4.uz asfalta un parastas grantenes ir drošāks priekš ne tik pieredzējušiem braucējiem, jo mocis piedod kļūdas.
5.labāk vadās un ir drošāks uz līkumainiem asfalta ceļiem;
6. par 5 litriem lielāka bāka nekā vecajam modelim pie tāda paša patēriņa nozīmē vairāk kilometru starp uzpildēm.
7.ērtāks sēdeklis;
8.nav BMW 1200GS;

1190 "-"
1.slitāka amortizācija nekā vecajam R modelim;
2.smagāks un smagnējāks nekā vecais;
3.defektīvs gaisa filtrs, kas 13-14. gada modeļiem laida cauri smiltis, kā rezultātā pēc 150km pa grants ceļiem, pilnībā nosēdās vārsti.
4.cietas plastmasas detaļas, kas nozīmē, ka nometot moci zemē, plastmasas plīst un lūzt. Vecajiem modeļiem ir tik mīkstas, ka salauzt nevarēja.
5.smagā bezceļā, caurgājamība atpaliek no vecā modeļa.
6.ļoti daudz elektrība.
7.riepas ir bez kamērām, tas ierobežo riepu klāstu, ko var uzlikt un palielina risku akmeņainos un bedraunos kalnu apvidos.
2015.gada modeļiem jau ir novērsta gaisa filtra problēma, taču ir parādījusies problēma ar starteriem.


Kopumā ļoti labs mocis ar kuru var braukt visur kur acis rāda un ja nejauši sanāks iebraukt pilnīgā bezceļā, tad arī no tā varēs izbraukt bez problēmām.

[ Šo ziņu laboja Resnais, 09 Jul 2015, 09:22:00 ]

Offline

Resnais
09. Jul 2015, 09:38#77

Kopš: 04. Jun 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,

Offline

Sandis_ur
09. Jul 2015, 11:09#78

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


09 Jul 2015, 09:19:05 Resnais rakstīja:

08 Jul 2015, 23:11:52 Sandis_ur rakstīja:
Ir kādam bijusi iespēja palietot jauno 1190 Adventuri?
Kādi iespaidi?

Ir mēģināts un daudz braukts kopā ar tādu pa bezceļu. Pašam ir 990R modelis, tāpēc varu padalīties ar iespaidiem.
1190 "+"
1.labākas bremzes;
2.demferis;
3.nenormāla jauda;
4.uz asfalta un parastas grantenes ir drošāks priekš ne tik pieredzējušiem braucējiem, jo mocis piedod kļūdas.
5.labāk vadās un ir drošāks uz līkumainiem asfalta ceļiem;
6. par 5 litriem lielāka bāka nekā vecajam modelim pie tāda paša patēriņa nozīmē vairāk kilometru starp uzpildēm.
7.ērtāks sēdeklis;
8.nav BMW 1200GS;

1190 "-"
1.slitāka amortizācija nekā vecajam R modelim;
2.smagāks un smagnējāks nekā vecais;
3.defektīvs gaisa filtrs, kas 13-14. gada modeļiem laida cauri smiltis, kā rezultātā pēc 150km pa grants ceļiem, pilnībā nosēdās vārsti.
4.cietas plastmasas detaļas, kas nozīmē, ka nometot moci zemē, plastmasas plīst un lūzt. Vecajiem modeļiem ir tik mīkstas, ka salauzt nevarēja.
5.smagā bezceļā, caurgājamība atpaliek no vecā modeļa.
6.ļoti daudz elektrība.
7.riepas ir bez kamērām, tas ierobežo riepu klāstu, ko var uzlikt un palielina risku akmeņainos un bedraunos kalnu apvidos.
2015.gada modeļiem jau ir novērsta gaisa filtra problēma, taču ir parādījusies problēma ar starteriem.


Kopumā ļoti labs mocis ar kuru var braukt visur kur acis rāda un ja nejauši sanāks iebraukt pilnīgā bezceļā, tad arī no tā varēs izbraukt bez problēmām.


Par filtru un startera problēmām lasīju.
Mazliet biedē elektriskā peikare, vai viņas remonts nebūs dārgāks par pašu moci vēlāk?
Un vai jaunā piekare ir izturīgāka par veco, jeb tomēr vecā?

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

envy
09. Jul 2015, 12:25#79

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

elektriskā piekare nozīmē, ka skrūvites groza elektromotori, imho iekšā tur nekas citādāks nav.

mans sapnis ir 1190 advenrue R ar oldschool piekari, kam ir +30mm pret standarta.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

melnix
10. Jul 2015, 11:08#80

Kopš: 07. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: KTM Adventure 990; 1190

Visam iepriekš rakstītam var piekrist, izņemot par plastmasu – man viņa šķiet tikpat mīksta kā 990 ( zemē gan metis vēl neesmu)
Daudz ērtāks, ja brauc 2, nekā 990
990 bija robusts, kā nepieradināts zirgs, kas kompromisos neielaidās. 1190 ir kļuvis gudrāks , spēcīgāks, bet tajā pašā laikā ļoti tolerants, vairāk asfaltu mīlošs, smagāks.
Ja man būtu jābrauc sūrā ekspedīcijā, noteikti izvēlētos 990 s, bet ja jādodas tālā ceļojumā (pa dažādiem ceļiem) 1190 ir ideāls variants.
Elektronika darbojas ideāli (ABS , bremzes, stabilitātes sis. utt,) kas ar viņu būs nākotnē, laiks rādīs !
P.s. Filtra problēma viegli risināta ar tourtech filtru.

Offline