Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 45 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW R1200GS

AutorsZiņojums
G-as
01. Mar 2017, 00:24#561

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS


27 Feb 2017, 16:47:53 uldisa rakstīja:
a kas traucē nopirkt ar visām pultīm? Cena gandrīz tāpati...
Pēc pieštepselēšanas motocikls jāliek pie PC un bloks jāpiekodē...
Kā jau pats saproti jebkura pults nederēs


Viens tirgo lietotu pulti, cits bloku. Jautājums bija vai oriģinālo bloku var sapārot ar oriģinālo pulti no cita bloka.

G.

Offline

G-as
01. Mar 2017, 00:26#562

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS

Vēl atradu šādu te štekeri kreisajā pusē neizmantotu pretim ABS blokam. Kāds zina ?



G.

[ Šo ziņu laboja G-as, 01 Mar 2017, 00:28:09 ]

Offline

VATERLAND
01. Mar 2017, 00:45#563

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 2615

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


01 Mar 2017, 00:24:30 G-as rakstīja:

27 Feb 2017, 16:47:53 uldisa rakstīja:
a kas traucē nopirkt ar visām pultīm? Cena gandrīz tāpati...
Pēc pieštepselēšanas motocikls jāliek pie PC un bloks jāpiekodē...
Kā jau pats saproti jebkura pults nederēs


Viens tirgo lietotu pulti, cits bloku. Jautājums bija vai oriģinālo bloku var sapārot ar oriģinālo pulti no cita bloka.

G.

Jautajums Jurgim Bergam no Darzciema ielas biroja.

Loti iespejams, ka ir iespejams jeburu no pultim nometot ar kadu kombinaciju visus iestatijumus to atkal saparot ar citu bloku.

Cita lieta, ka to pasu bloku pec tam naksies salagot ar pasa GSa smadzeni, un tur gan bus nepiecieshama Darzciemielas vizite ar pasu moto.


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

apophis
01. Mar 2017, 11:45#564

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 170

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Bākas vārstam USA tirgum paredzētiem BMW?
Manam F650GS Dakar arī tāds pats brīvs tur ir.


01 Mar 2017, 00:26:47 G-as rakstīja:
Vēl atradu šādu te štekeri kreisajā pusē neizmantotu pretim ABS blokam. Kāds zina ?



G.


-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

G-as
01. Mar 2017, 15:40#565

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS

Varētu būt, divi vadi tikai, pamērīšu ar testeri intereses pēc pie aizdedzes un pie strādājoša motora.

G.


01 Mar 2017, 11:45:10 apophis rakstīja:
Bākas vārstam USA tirgum paredzētiem BMW?
Manam F650GS Dakar arī tāds pats brīvs tur ir.


01 Mar 2017, 00:26:47 G-as rakstīja:
Vēl atradu šādu te štekeri kreisajā pusē neizmantotu pretim ABS blokam. Kāds zina ?



G.

Offline

uldisa
04. Mar 2017, 20:54#566

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: R1200RT

pulti var pierakstīt no cita bloka, bet jāpievērš uzmanība pults frekvencei, lai tā būtu saderīga ar bloka frekvenci (tur bija 2 veidu)... To var izdarīt pats un tas aprakstīts lietotāja instrukcijā.
http://www.bmwk.nl/webPaginas/literatuur/origin...gEngelsDWA-6.pdf 17 lpp
Bloku pie paša moča var dabūt klāt tikai ar programmēšanas datora palīdzību izpildot retrofit plānu... un veicot moča pārkodēšanu (G911 un tamlīdzīgi izstrādājumi nederēs)

[ Šo ziņu laboja uldisa, 04 Mar 2017, 20:55:54 ]

Offline

G-as
06. Mar 2017, 12:14#567

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS

Paldies par info ! Kamēr runājām, ebay novinnēju bloku ar divām pultīm. Tad spraužu bloku klāt un uz BM programmēt. Citi dačiki etc. taču nekur papildus nav vajadzīgi ?

G.


04 Mar 2017, 20:54:10 uldisa rakstīja:
pulti var pierakstīt no cita bloka, bet jāpievērš uzmanība pults frekvencei, lai tā būtu saderīga ar bloka frekvenci (tur bija 2 veidu)... To var izdarīt pats un tas aprakstīts lietotāja instrukcijā.
http://www.bmwk.nl/webPaginas/literatuur/origin...gEngelsDWA-6.pdf 17 lpp
Bloku pie paša moča var dabūt klāt tikai ar programmēšanas datora palīdzību izpildot retrofit plānu... un veicot moča pārkodēšanu (G911 un tamlīdzīgi izstrādājumi nederēs)

Offline

uldisa
06. Mar 2017, 13:58#568

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: R1200RT


06 Mar 2017, 12:14:36 G-as rakstīja:
Paldies par info ! Kamēr runājām, ebay novinnēju bloku ar divām pultīm. Tad spraužu bloku klāt un uz BM programmēt. Citi dačiki etc. taču nekur papildus nav vajadzīgi ?

G.


04 Mar 2017, 20:54:10 uldisa rakstīja:
pulti var pierakstīt no cita bloka, bet jāpievērš uzmanība pults frekvencei, lai tā būtu saderīga ar bloka frekvenci (tur bija 2 veidu)... To var izdarīt pats un tas aprakstīts lietotāja instrukcijā.
http://www.bmwk.nl/webPaginas/literatuur/origin...gEngelsDWA-6.pdf 17 lpp
Bloku pie paša moča var dabūt klāt tikai ar programmēšanas datora palīdzību izpildot retrofit plānu... un veicot moča pārkodēšanu (G911 un tamlīdzīgi izstrādājumi nederēs)


nu uz BM auto diez vai būs prātīgi (neesmu pārliecināts, ka viņi varēs lietotu bloku pieprogrammēt), bet izlīdzēt ar programmēšanu varu..respektīvi brauc ciemos

[ Šo ziņu laboja uldisa, 06 Mar 2017, 13:59:14 ]

Offline

G-as
06. Mar 2017, 14:09#569

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS

Paldies, sk. PM

G.

06 Mar 2017, 13:58:46 uldisa rakstīja:

06 Mar 2017, 12:14:36 G-as rakstīja:
Paldies par info ! Kamēr runājām, ebay novinnēju bloku ar divām pultīm. Tad spraužu bloku klāt un uz BM programmēt. Citi dačiki etc. taču nekur papildus nav vajadzīgi ?

G.


04 Mar 2017, 20:54:10 uldisa rakstīja:
pulti var pierakstīt no cita bloka, bet jāpievērš uzmanība pults frekvencei, lai tā būtu saderīga ar bloka frekvenci (tur bija 2 veidu)... To var izdarīt pats un tas aprakstīts lietotāja instrukcijā.
http://www.bmwk.nl/webPaginas/literatuur/origin...gEngelsDWA-6.pdf 17 lpp
Bloku pie paša moča var dabūt klāt tikai ar programmēšanas datora palīdzību izpildot retrofit plānu... un veicot moča pārkodēšanu (G911 un tamlīdzīgi izstrādājumi nederēs)


nu uz BM auto diez vai būs prātīgi (neesmu pārliecināts, ka viņi varēs lietotu bloku pieprogrammēt), bet izlīdzēt ar programmēšanu varu..respektīvi brauc ciemos

Offline

VATERLAND
06. Mar 2017, 14:33#570

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 2615

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


06 Mar 2017, 14:09:30 G-as rakstīja:
Paldies, sk. PM

G.

06 Mar 2017, 13:58:46 uldisa rakstīja:

06 Mar 2017, 12:14:36 G-as rakstīja:
Paldies par info ! Kamēr runājām, ebay novinnēju bloku ar divām pultīm. Tad spraužu bloku klāt un uz BM programmēt. Citi dačiki etc. taču nekur papildus nav vajadzīgi ?

G.


04 Mar 2017, 20:54:10 uldisa rakstīja:
pulti var pierakstīt no cita bloka, bet jāpievērš uzmanība pults frekvencei, lai tā būtu saderīga ar bloka frekvenci (tur bija 2 veidu)... To var izdarīt pats un tas aprakstīts lietotāja instrukcijā.
http://www.bmwk.nl/webPaginas/literatuur/origin...gEngelsDWA-6.pdf 17 lpp
Bloku pie paša moča var dabūt klāt tikai ar programmēšanas datora palīdzību izpildot retrofit plānu... un veicot moča pārkodēšanu (G911 un tamlīdzīgi izstrādājumi nederēs)


nu uz BM auto diez vai būs prātīgi (neesmu pārliecināts, ka viņi varēs lietotu bloku pieprogrammēt), bet izlīdzēt ar programmēšanu varu..respektīvi brauc ciemos



BMA ir tads nikis piedavat pirkt jaunu bloku un tikai tad to pieprogrammet.
Pieprogrammet vini pilnigi noteikti var, jo viniem ir dilera programatura un kompis.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

G-as
06. Mar 2017, 15:45#571

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS

Normāls niķis, viņiem taču jāceļ pārdošanas apjoms un jāgarantē rezultāts, kā arī čakars mazāks ;-)

G.


06 Mar 2017, 14:33:25 VATERLAND rakstīja:

06 Mar 2017, 14:09:30 G-as rakstīja:
Paldies, sk. PM

G.

06 Mar 2017, 13:58:46 uldisa rakstīja:

06 Mar 2017, 12:14:36 G-as rakstīja:
Paldies par info ! Kamēr runājām, ebay novinnēju bloku ar divām pultīm. Tad spraužu bloku klāt un uz BM programmēt. Citi dačiki etc. taču nekur papildus nav vajadzīgi ?

G.


04 Mar 2017, 20:54:10 uldisa rakstīja:
pulti var pierakstīt no cita bloka, bet jāpievērš uzmanība pults frekvencei, lai tā būtu saderīga ar bloka frekvenci (tur bija 2 veidu)... To var izdarīt pats un tas aprakstīts lietotāja instrukcijā.
http://www.bmwk.nl/webPaginas/literatuur/origin...gEngelsDWA-6.pdf 17 lpp
Bloku pie paša moča var dabūt klāt tikai ar programmēšanas datora palīdzību izpildot retrofit plānu... un veicot moča pārkodēšanu (G911 un tamlīdzīgi izstrādājumi nederēs)


nu uz BM auto diez vai būs prātīgi (neesmu pārliecināts, ka viņi varēs lietotu bloku pieprogrammēt), bet izlīdzēt ar programmēšanu varu..respektīvi brauc ciemos



BMA ir tads nikis piedavat pirkt jaunu bloku un tikai tad to pieprogrammet.
Pieprogrammet vini pilnigi noteikti var, jo viniem ir dilera programatura un kompis.

Offline

uldisa
06. Mar 2017, 16:14#572

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: R1200RT

niķis ne niķis, bet dīlera softs neļauj pieprogrammēt bloku ar svešu VIN nummuru... tapēc tur cits ceļš ejams..., jānomaina VIN, jāpielik opcija pie moča centrālā koda un tad jau pēc vēlēšanās var darboties vai nu ar dīlera softu vai ar rūpnīcas softu...
P.S šos blokus ražo META systems pēc BMW pasūtījuma...
Un vēl, kad bloks atnāks uzreiz vajadzētu samainīt baterejas gan pašā blokā, gan pultīs...

[ Šo ziņu laboja uldisa, 06 Mar 2017, 16:16:09 ]

Offline

G-as
06. Mar 2017, 16:55#573

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS




06 Mar 2017, 16:14:08 uldisa rakstīja:
niķis ne niķis, bet dīlera softs neļauj pieprogrammēt bloku ar svešu VIN nummuru... tapēc tur cits ceļš ejams..., jānomaina VIN, jāpielik opcija pie moča centrālā koda un tad jau pēc vēlēšanās var darboties vai nu ar dīlera softu vai ar rūpnīcas softu...
P.S šos blokus ražo META systems pēc BMW pasūtījuma...
Un vēl, kad bloks atnāks uzreiz vajadzētu samainīt baterejas gan pašā blokā, gan pultīs...

Offline

mxz
14. Mar 2017, 23:48#574

Kopš: 05. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: BMW R1200GS, RnineT

Ja kādu interesē galīgi jaunas (mazāk kā 100km nobraukti) KAROO 3 riepas 1200GS izmēros, tad dodiet ziņu PM. Man te sanāk drīz maza rokāde starp močiem dēļ kā palikšu ar liekām riepām garāžā. Labprāt pārdotu kādam GS lietotājam.

Offline

G-as
15. Mar 2017, 15:18#575

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS


14 Mar 2017, 23:48:48 mxz rakstīja:
Ja kādu interesē galīgi jaunas (mazāk kā 100km nobraukti) KAROO 3 riepas 1200GS izmēros, tad dodiet ziņu PM. Man te sanāk drīz maza rokāde starp močiem dēļ kā palikšu ar liekām riepām garāžā. Labprāt pārdotu kādam GS lietotājam.


Kā ar šīm pa asfaltu ? Nav mīziens kantēt vai pa lietu braukt ?


G.

Offline

mxz
15. Mar 2017, 18:31#576

Kopš: 05. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: BMW R1200GS, RnineT

15 Mar 2017, 15:18:58 G-as rakstīja:
Kā ar šīm pa asfaltu ? Nav mīziens kantēt vai pa lietu braukt ?
G.


Uz slapja vēl neesmu mēģinājis, bet loģiski būtu pieņemt, ka uz slapja viņas ir tādas pašas kā jebkuras citas klučainas riepas, vienkārši prātīgāk un jāuzmanās no baltajām līnijām.

Uz sausa seguma turās labi manuprāt, ir mazliet savāda sajūta kamēr pierod, kluči ir izkārtoti tā, ka ir tāda vertikāla rise un dēļ tā ir liecoties tāda pārliekšanās sajūta. Bet es jau pēc 50km paspēju pierast. Ap 110km/h sāk minimālu vibrāciju just, bet mazāk gaudo kā TKC80 manuprāt.

Uz grants un visādiem citiem neceļiem turās vispār ļoti stabili. Es nemainītu pret Heidenau K60, protams, bet man liekas ka līdzvērtīgi. TKC80 droši vien mīkstumā ir labāks, bet hvz.

[ Šo ziņu laboja mxz, 15 Mar 2017, 18:35:53 ]

Offline

Gantais
15. Mar 2017, 20:49#577

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400


15 Mar 2017, 18:31:09 mxz rakstīja:
15 Mar 2017, 15:18:58 G-as rakstīja:
Kā ar šīm pa asfaltu ? Nav mīziens kantēt vai pa lietu braukt ?
G.


Uz slapja vēl neesmu mēģinājis, bet loģiski būtu pieņemt, ka uz slapja viņas ir tādas pašas kā jebkuras citas klučainas riepas, vienkārši prātīgāk un jāuzmanās no baltajām līnijām.

Uz sausa seguma turās labi manuprāt, ir mazliet savāda sajūta kamēr pierod, kluči ir izkārtoti tā, ka ir tāda vertikāla rise un dēļ tā ir liecoties tāda pārliekšanās sajūta. Bet es jau pēc 50km paspēju pierast. Ap 110km/h sāk minimālu vibrāciju just, bet mazāk gaudo kā TKC80 manuprāt.

Uz grants un visādiem citiem neceļiem turās vispār ļoti stabili. Es nemainītu pret Heidenau K60, protams, bet man liekas ka līdzvērtīgi. TKC80 droši vien mīkstumā ir labāks, bet hvz.




Kāpēc nemainītu pret Heidenau K60!?
Es, ikurāt esmu šāda tipa riepu meklējumos, gribās saprast, kuras ir puslīdz labas gan uz asfalta, gan bezasfalta segumiem un nebeidzās jau pēc 5k km.
Skaidrs, ka labāko performanci katrā stihijā sniedz specializēta tipa tupele.... bet, kkādu vidējo statistisko jau vajag izvilkt

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Online

mxz
15. Mar 2017, 23:17#578

Kopš: 05. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: BMW R1200GS, RnineT


Kāpēc nemainītu pret Heidenau K60!?
Es, ikurāt esmu šāda tipa riepu meklējumos, gribās saprast, kuras ir puslīdz labas gan uz asfalta, gan bezasfalta segumiem un nebeidzās jau pēc 5k km.
Skaidrs, ka labāko performanci katrā stihijā sniedz specializēta tipa tupele.... bet, kkādu vidējo statistisko jau vajag izvilkt


Laikam pārteicos Nemainītu savu Heidenau pret Karoo 3. Tā droši vien ir gaumes un/vai pieraduma lieta, bet es redzu Heidenau K60 "Scout" kā labāko universālo 50/50 riepu visādām piedzīvojumu vajadzībām un tās dzīvo ārkārtīgi ilgi, 15-18k mierīgi. Plus Heidenau nevibrē un negaudo kā citas klučainās riepas dēļ tās gludās vidus strīpas, dēļ kuras ar tām vajadzētu būt uzmanīgākam uz slapjiem ceļiem, vairāk kā TKC80 un līdzīgām.

Neviena riepa nedara visu labi, tas vienmēr ir kompromiss.

[ Šo ziņu laboja mxz, 15 Mar 2017, 23:18:59 ]

Offline

G-as
16. Mar 2017, 00:45#579

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 71

Braucu ar: R1200GS


Laikam pārteicos Nemainītu savu Heidenau pret Karoo 3. Tā droši vien ir gaumes un/vai pieraduma lieta, bet es redzu Heidenau K60 "Scout" kā labāko universālo 50/50 riepu visādām piedzīvojumu vajadzībām un tās dzīvo ārkārtīgi ilgi, 15-18k mierīgi. Plus Heidenau nevibrē un negaudo kā citas klučainās riepas dēļ tās gludās vidus strīpas, dēļ kuras ar tām vajadzētu būt uzmanīgākam uz slapjiem ceļiem, vairāk kā TKC80 un līdzīgām.

Neviena riepa nedara visu labi, tas vienmēr ir kompromiss.


Njā Scout izskatās stpri laba. Tik muļķīgi, ka manam mopēdam priekšējā drīz būtu jāmaina, bet pakaļā tikko jauna Tourance. Mainīt tikai priekšu uz K60 laikam būtu stulbi.

G.

[ Šo ziņu laboja G-as, 16 Mar 2017, 00:46:42 ]

Offline

ssandijss
16. Mar 2017, 08:08#580

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: Āfriku

Karoo 3 galīgi neiesaku!!!
Kā jau redzams pēc protektora, sānu saķeres ārpus asfalta tai riepai absolūti nav.
Aizmugurē vēl OK, ja ir skills, tad var labi slidināties, bet priekša ir reāli bīstama.

Pagājušajā gadā kolēģis ar 1200gs, ne tas sliktākais braucējs, ar tādām braucienā krita vismaz reizes 5

Es jau balsoju par Mitas e07!

Offline

Top.LV