Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW R1200GS

AutorsZiņojums
Opusums
20. Apr 2018, 18:36#641

Kopš: 09. Feb 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Baigo aparātu

Gustava Zemgala gatve 67
SFRT servisā, uzprasi un džeki parādīs!

Offline

rickurators
22. May 2018, 20:25#642

Kopš: 18. Sep 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Raptor 700, R1200GSA

Iepriekšējā lapā pieminētais Igors (Čiekurkalns) ar visām GS/GSA problēmām darbojas, arī elektrību?
Vajadzētu beidzot degvielas līmeņa rādītāju sataisīt (diezgan populāra problēma, spriežot pēc ārzemju forumiem), R1200GSA 2008.


Varbūt kāds ir saskāries ar šo problēmu un izmēģinājis jutūbē atrodamo metodi (slēdzot grila šķiltavu pjezo pie devēja kontaktiem)?

[ Šo ziņu laboja rickurators, 22 May 2018, 20:27:43 ]

Offline

VATERLAND
22. May 2018, 20:29#643

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


22 May 2018, 20:25:09 rickurators rakstīja:
Iepriekšējā lapā pieminētais Igors (Čiekurkalns) ar visām GS/GSA problēmām darbojas, arī elektrību?
Vajadzētu beidzot degvielas līmeņa rādītāju sataisīt (diezgan populāra problēma, spriežot pēc ārzemju forumiem), R1200GSA 2008.


Varbūt kāds ir saskāries ar šo problēmu un izmēģinājis jutūbē atrodamo metodi (slēdzot grila šķiltavu pjezo pie devēja kontaktiem)?


Tad ko tu tur vēl žāvē?! - Uzzvani un visu noskaidro!

Igors 29889380
Čiekurkalns

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Mr-Scorpion
22. May 2018, 21:00#644

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: BMW 330xd (E92) un savu sapni BMW K1200GT


22 May 2018, 20:29:56 VATERLAND rakstīja:

22 May 2018, 20:25:09 rickurators rakstīja:
Iepriekšējā lapā pieminētais Igors (Čiekurkalns) ar visām GS/GSA problēmām darbojas, arī elektrību?
Vajadzētu beidzot degvielas līmeņa rādītāju sataisīt (diezgan populāra problēma, spriežot pēc ārzemju forumiem), R1200GSA 2008.


Varbūt kāds ir saskāries ar šo problēmu un izmēģinājis jutūbē atrodamo metodi (slēdzot grila šķiltavu pjezo pie devēja kontaktiem)?


Tad ko tu tur vēl žāvē?! - Uzzvani un visu noskaidro!

Igors 29889380
Čiekurkalns

Igoram ar elektro lietām piepalīdz tāds ņekijs Uldis. pats ir motorradists un zina drēbi.

-----------------
and the mind gets dirty as you get closer to forty (c) Blur

Offline

vased
23. May 2018, 02:09#645

Kopš: 29. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: BMW R1200 GS

Man ta skiltava palidzeja.nezinu cik uz ilgu laiku, bet benzina lemenradu rada.

Offline

johny_fz6
10. Jun 2018, 22:36#646

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6

R1200GS (2006. gads).
Pēdējā laikā sanāca pavizināties lielākus gabalus. Ir pārādījusies vibrācija — tā ka pēc 15–20 minūtēm sāk tirpt labās rokas pirksti. Šajā nedēļas nogalē pavizinoties pa Saremā konstatēju, ka iepilinot 95. benzīnu — parādās šī nejaukā vibrācija. Iepilinot 98. benzīnu — vibrācija ir normas robežās — tā ka roka vairs netirpst.
Vai viņš ir tik jūtīgs uz degvielu? vai tur arī kaut kas aizgājis ciet?
Sveces pagaišo ruden mainītas, vāristi pavasarī regulēti.

Offline

marcis
11. Jun 2018, 13:07#647

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


Detonācija? Šim motoram ir detonācijas devēji? Varbūt tie ko nepareizi lasa un nepareizs aizdedzes apsteidzes moments, sakarā ar degvielas oktānskaitli?

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

johny_fz6
11. Jun 2018, 17:16#648

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6


11 Jun 2018, 13:07:35 marcis rakstīja:

Detonācija? Šim motoram ir detonācijas devēji?


Godīgi sakot, nav ne mazākās jausmas - kur to varētu aplūkot?


Svešzemju forumos nevar saprast - kas viņiem tur vibrē. Itkā tāda runa ir, bet citi saka - ka viņi tā arī vibrē.
Ir cilvēki, kuri ir likuši PowerComander - paliekot labāk ...

Offline

vmx
11. Jun 2018, 22:19#649

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: V-max

Labs vakars, vai kādam ir bijusi saskare ar motocikliem, kas ir ievesti no Japānas? Kam būtu jãpievērš padziļinãta uzmanība? Moto BMW R1200GSA

Offline

uldisa
15. Jun 2018, 11:39#650

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: R1200RT


11 Jun 2018, 17:16:06 johny_fz6 rakstīja:

11 Jun 2018, 13:07:35 marcis rakstīja:

Detonācija? Šim motoram ir detonācijas devēji?


Godīgi sakot, nav ne mazākās jausmas - kur to varētu aplūkot?


Svešzemju forumos nevar saprast - kas viņiem tur vibrē. Itkā tāda runa ir, bet citi saka - ka viņi tā arī vibrē.
Ir cilvēki, kuri ir likuši PowerComander - paliekot labāk ...

šie dzinēji ir jūtīgi pret degvielas kvalitāti. Pie kam piemēram uz R1200rt uz bākas pat ir uzlīme - lietot TIKAI 98.
Kas attiecas par vibrāciju - tad būtu jāskatās kas notiek ar sinhronizāciju, jo daudzi viņu regulē nepareizi... Protams nav izslēgts arī variants, ka kāda spole ir nobeigusies...
Te nu būtu jānoskaidro kādos gadījumos vibrācija parādās, vai vēl labāk jāredz aparāts...

Offline

marcis
15. Jun 2018, 11:54#651

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


15 Jun 2018, 11:39:22 uldisa rakstīja:

11 Jun 2018, 17:16:06 johny_fz6 rakstīja:

11 Jun 2018, 13:07:35 marcis rakstīja:

Detonācija? Šim motoram ir detonācijas devēji?


Godīgi sakot, nav ne mazākās jausmas - kur to varētu aplūkot?


Svešzemju forumos nevar saprast - kas viņiem tur vibrē. Itkā tāda runa ir, bet citi saka - ka viņi tā arī vibrē.
Ir cilvēki, kuri ir likuši PowerComander - paliekot labāk ...

šie dzinēji ir jūtīgi pret degvielas kvalitāti. Pie kam piemēram uz R1200rt uz bākas pat ir uzlīme - lietot TIKAI 98.
Kas attiecas par vibrāciju - tad būtu jāskatās kas notiek ar sinhronizāciju, jo daudzi viņu regulē nepareizi... Protams nav izslēgts arī variants, ka kāda spole ir nobeigusies...
Te nu būtu jānoskaidro kādos gadījumos vibrācija parādās, vai vēl labāk jāredz aparāts...


Savulaik manam dzeltenajam bija nobeigusies spole. BM Auto pārjauca visu moci, kamēr es viņiem neieminējos, ka pēc pazīmēm varētu būt spole. Pazīmes ir: aukstam motoram iet visi cilindri, karstam sāk kāda spole sist uz masu. Dažreiz tas ir kādā noteiktā apgriezienu diapazonā, dažreiz visā diapazonā.
Pat nezinu, ko špricei var sinhronizēt. Ja nu vienīgi pārbaudīt, vai trosītes uz droselēm ir vienāda garuma un vienlaicīgi ver vaļā..

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Gantais
15. Jun 2018, 13:36#652

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Sinhronizācija ietekmē tikai tukšgaitas un zemo diapazonu apgriezienus.
Izklausās pēc spoles beigu sākuma. To gadu modeļiem tā ir slimība... aukstās, biežās un krasās temperatūras maiņas liek tām kapitulēt.
Modeļiem pēc 2008.g. tas tika novērsts.

[ Šo ziņu laboja Gantais, 15 Jun 2018, 13:38:02 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

uldisa
16. Jun 2018, 13:58#653

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: R1200RT

nu šeit ir klasiskā kļūda par sinhronizāciju...un vēl lielāka kļūda ir mēģināt izmantot skrūvgriezi šim pasākumam uz r1200...
Tas ko tu stāsti attiecas uz r1150 un vecākiem modeļiem. r1200 tukšgaitā sinhronizējas pats izmantojot elektriskos gaisa vārstus...
Te nu prātīgāk butu redzēt aparātu dzīvē, jo citādi var pusi detaļu bezjēgā nomainīt...
Principā ja jau dikti gribas pašam darboties un ir ar ko tad:
1. jāveic vārstu atstarpju pārbaude un ja nepieciešams jāregulē pēc pilnas programmas neaizmirstot pārvilkt galvu ievērojot procedūru ar 2 piegājieniem un protams ja ir attiecīgie instrumenti
2. liekam pie manometrim un skatamies sinhru (var nākties atslēgt automātisko gaisa regulēšanu caur pc)un nevis tukšgaitā bet pie 2000-3000 rpm uz karsta dzinēja...(pie kam virinot droselei labajam cilindram ir drusku jāatpaliek no kreisā...
3. tālāk pēc apstākļiem..., ja tukšgaitā ir liela vakuma atšķirība - tad jāskatās vai drosele aizveras līdz atdurei un vai trosēs ir brīvgājiens
4. jāveic gaisa vārstu kalibrācija caur PC.
Spoles iespējams pārbaudīt atvienojot pa vienai centrālās spoles štekeri pie rūcoša dzinēja - rpm nedaudz samazinās, bet cilindrs turpina strādāt - ja nekas nemainas - spole beigta..
Un vēl - na no centrālās šahtas sūcas eļļa (caurspīdīga, bez motora eļļai raksturīgās smaržas) - tas norāda uz spoles beigām...

[ Šo ziņu laboja uldisa, 16 Jun 2018, 14:02:56 ]

Offline

johny_fz6
17. Jun 2018, 22:16#654

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6


16 Jun 2018, 13:58:26 uldisa rakstīja:
nu šeit ir klasiskā kļūda par sinhronizāciju...un vēl lielāka kļūda ir mēģināt izmantot skrūvgriezi šim pasākumam uz r1200...
Tas ko tu stāsti attiecas uz r1150 un vecākiem modeļiem. r1200 tukšgaitā sinhronizējas pats izmantojot elektriskos gaisa vārstus...
Te nu prātīgāk butu redzēt aparātu dzīvē, jo citādi var pusi detaļu bezjēgā nomainīt...
Principā ja jau dikti gribas pašam darboties un ir ar ko tad:
1. jāveic vārstu atstarpju pārbaude un ja nepieciešams jāregulē pēc pilnas programmas neaizmirstot pārvilkt galvu ievērojot procedūru ar 2 piegājieniem un protams ja ir attiecīgie instrumenti
2. liekam pie manometrim un skatamies sinhru (var nākties atslēgt automātisko gaisa regulēšanu caur pc)un nevis tukšgaitā bet pie 2000-3000 rpm uz karsta dzinēja...(pie kam virinot droselei labajam cilindram ir drusku jāatpaliek no kreisā...
3. tālāk pēc apstākļiem..., ja tukšgaitā ir liela vakuma atšķirība - tad jāskatās vai drosele aizveras līdz atdurei un vai trosēs ir brīvgājiens
4. jāveic gaisa vārstu kalibrācija caur PC.
Spoles iespējams pārbaudīt atvienojot pa vienai centrālās spoles štekeri pie rūcoša dzinēja - rpm nedaudz samazinās, bet cilindrs turpina strādāt - ja nekas nemainas - spole beigta..
Un vēl - na no centrālās šahtas sūcas eļļa (caurspīdīga, bez motora eļļai raksturīgās smaržas) - tas norāda uz spoles beigām...


Spoles pārbaudīju — atvienoju vadus pie darbojošās dzinēja. Visas tākā dzīvas — vismaz dzinējs reaģēja vienādi uz atvienojumu.
Vārstus regulēju.

Ar to sinhronizāciju un pieslēgšanu pie PC gan nav darīts. Kur nu vēl galvas pievilkšana.

Ja Jūsu pusē to var izdarīt, vai arī zināt, kur ar to vērsties vislabāk — būšu pateicīgs.

Offline

uldisa
19. Jun 2018, 09:21#655

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: R1200RT

pie Igora ganību dambī...

Offline

johny_fz6
19. Jun 2018, 18:14#656

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6


19 Jun 2018, 09:21:05 uldisa rakstīja:
pie Igora ganību dambī...


Jā, kaut kur forumā manīts personāžs. Pacentīšos atrast.

Offline

cabriooo
01. Jul 2018, 18:51#657

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

Sveiciens, BMW faniem!
Pāris dienas atpakaļ ar mani padalijās iespaidos viens r1200gs(jauns) īpašnieks un arī es pavilkos!
Tātad jautājums sekojošs- vajadzētu konsultāciju pirkšanā- labākais laikam variants ir jauns, bet šausmīgi dārgs! Varbūt jums ir zināms kāds dzīvs/labs eksemplārs?
Vēl domāju vai man vajag adventuri vai pat K1200r(šis man vizuāli patik labāk)

Hvz ko darīt, pašam tagad ir Intruder vzr1800r 2014 gada ar nepilnu 8tkm noskrējienu...
Gribas kaut ko vairāk komfortablāku un ar kuru var pa granteni un dubļiem pabraukt.

Ko iesakat?

Offline

VATERLAND
01. Jul 2018, 18:57#658

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


01 Jul 2018, 18:51:22 cabriooo rakstīja:
Sveiciens, BMW faniem!
Pāris dienas atpakaļ ar mani padalijās iespaidos viens r1200gs(jauns) īpašnieks un arī es pavilkos!
Tātad jautājums sekojošs- vajadzētu konsultāciju pirkšanā- labākais laikam variants ir jauns, bet šausmīgi dārgs! Varbūt jums ir zināms kāds dzīvs/labs eksemplārs?
Vēl domāju vai man vajag adventuri vai pat K1200r(šis man vizuāli patik labāk)

Hvz ko darīt, pašam tagad ir Intruder vzr1800r 2014 gada ar nepilnu 8tkm noskrējienu...
Gribas kaut ko vairāk komfortablāku un ar kuru var pa granteni un dubļiem pabraukt.

Ko iesakat?




Pirmkārt K1200r un pieminētā grantene un dubļi neies kopā - asfalts.

Otrkārt, kāds ir budžets paredzētais R1200GS?

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

cabriooo
01. Jul 2018, 19:06#659

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

Nu lidz kadi 15000eur... lai gan labāk letāk,bet ja 15t eur ir krietni labāks...tad labāk tādu..
Cik paaudzes viņam ir iznākušas?

Offline

D_Bergs
01. Jul 2018, 19:11#660

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 195

Braucu ar: divcilindru purkšķi

Ar tādu budžetu var pat atvēzēties jaunam mopēdam.

Offline