Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650GS vai Honda Transalp? Ko izvēlēties?

AutorsZiņojums
hotabics
20. Nov 2012, 01:15#1

Kopš: 20. Nov 2012

Ziņojumi: 3

Braucu ar: meklēju īsto...

Vēlos iegādāties savu pirmo moci (tuvāk gan uz pavasari) vēl uz kalniem pasnovot vajag aizlaist un ekipējumu vajag iegādāties, bet jau tagad mocos ar dilēmu, kādā virzienā skatīties uz pareizo un savu īsto pirmo moci, lai ietilptu ap 3000EUR robežās un nebūtu jāiespringst ka esmu iegrābies... esmu apstājies pie diviem variantiem:

BMW F650GS vai Honda Transalp 650

bet nevaru izlemt, kas būtu racionālāk un prātīgāk... par cik dzīvoju pie Rīgas, tad interese ar moci vairāk braukāties pa pie Rīgas mežiem un varbūt, vēlāk arī kaut kur tālāk...

Ko ieteiksiet iesācējam?

-----------------
Pokers ir mans dzīvesstils... http://www.facebook.com/pokerslatvija

Var arī iesekot: http://www.twitter.com/pokerstarsLV

Offline

JeepFun
20. Nov 2012, 09:16#2

Kopš: 11. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 133

Braucu ar:

Pierīgas mežiem, noteikti tev labāk noderētu BMW F650GS, toties ja plāno kautkur tālāk braukt tad ņem Transalpu.

Offline

Negantelis
20. Nov 2012, 09:24#3

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Abi divi ir diezgan nekādi.

Mežiem nederēs ne viens ne otrs,protams transalps nederēs vēl vairāk.

Ar f650 tālu no pilsētas neaizbrauksi.

Labāk paskaties Suzuki DL650, būs jaunāks un svaigāks un arī ērtāks.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

ansizzz
20. Nov 2012, 09:34#4

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni

Manuprāt DL nosacītiem mežiem būtu vēl vairāk nekāds.
Pērc to, kas patīk pašam, tāpat sapratīsi, ka ar vienu drapaku ir par īsu, jo unversāla aparāta nav, kā saka, kas der visam neder nekam.
Un tas, ka tālākiem braucieniem kāds no šiem neder ir muļķības, galvenais lai uz drapaka jūties ērti, arī ar to pašu f650 cilvēki ir ceļojuši un diezgan patālu!

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

katerhams
20. Nov 2012, 10:25#5

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju

ideālaa variantaa sarunaa lai kads iedod pameegjinaat ar efku un un peec tam kaads lai iedod transalpu, tad arii jutiisi uz kura ir eertaak un ar kuru ir vieglaak, kad pats pirku pirmo, arii bija dilemma f650, transalps, dr800, gala rezultaataa nonaacu pie secinaajuma, ka pirmais ir jaapeerk dominators, pirmo sezonu novizinaajos, paardevu pa tik cik nopirku un nopirku lielaaku un smagaaku.

-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

GP
20. Nov 2012, 12:17#6

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

Ir laime lietot F650GS. Plusi - zems smaguma centrs - attiecīgi ērti arī ar mazāku augumu apdalītam. Cik esmu pētījis Hondas, šamām (Transalp, Cross Tourer) tas ir augstāks - attiecīgi man neērtāk (arī pats mocis ir augstāks). Mocis pats salīdzinoši viegls. Ir pieejamas ekstras kā ABS un apsildāmas ručkas.
Degvielas patēriņš niecīgs.

Mīnusi - vibrācija ap/virs 100kmh, dikti kretinē Šī iemesla pēc apgreidojos.

PS. Pārdodu 2004 gada F650GS.

Offline

Gantais
20. Nov 2012, 13:27#7

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Es patlaban vizinos ar Transalpu... bezcelam vins nav domats bet pa meza celiem vizinaties var. lai gan nav tam isti domats jo ir parak smags (jo divcilindrinieks). Bet relativi talakiem braucieniem, ipasi baltijas meroga, ir gana labs erts un manevrigs.
Esmu pavizinajies ari ar f650. vins ir jutami vieglaks un zemaku smag. centru. Meza varetu but pateicigaks bet ja talak japabrauc... viencilindra vibrators(lai ari ar balansieriem) liks sevi manit

P.S Kaareiz ir doma nedargi tirgot savu Transalpu... esmu paaudzies un vajag litru

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

martinss
20. Nov 2012, 16:02#8

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Transalpam piekares defaulta ir mesli, sliktakas diezvai veel kadam vispar var buut.
Pats transalpu izvelejos delj v-veida motora, man patik ka motors velk vinu nekaucinot.
A piekari var nomainiit, ka tik parejais der.

Citadi, ka jau ar visiem smagajiem, ja grbi list svakakos celjos, jabut labam iemanjaam.

http://www.youtube.com/watch?v=QWNgyVTq8_Q


20 Nov 2012, 13:27:46 Gantais rakstīja:
Es patlaban vizinos ar Transalpu... bezcelam vins nav domats bet pa meza celiem vizinaties var. lai gan nav tam isti domats jo ir parak smags (jo divcilindrinieks). Bet relativi talakiem braucieniem, ipasi baltijas meroga, ir gana labs erts un manevrigs.
Esmu pavizinajies ari ar f650. vins ir jutami vieglaks un zemaku smag. centru. Meza varetu but pateicigaks bet ja talak japabrauc... viencilindra vibrators(lai ari ar balansieriem) liks sevi manit

P.S Kaareiz ir doma nedargi tirgot savu Transalpu... esmu paaudzies un vajag litru


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

elf
20. Nov 2012, 16:23#9

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Kas tad ar Transalpa piekari...man tākā pietiek???

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

dropman
20. Nov 2012, 16:35#10

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Mežiem nederēs ne viens, ne otrs. Nevajag sevi mānīt...

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Fmx_
20. Nov 2012, 17:28#11

Kopš: 17. Mar 2010

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Xf650 Freewind

Ktm adventurer 640 paskaties! interesants aparāts, man patika

Offline

Gantais
20. Nov 2012, 17:57#12

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

dropman'am taisniba... bezcelam vini abi ir nederigi. Vini domati visadas (sudigas) kvalitates... bet celiem.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Gantais
20. Nov 2012, 18:01#13

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Man ar ir kare pievienoties mezabralu pulkam... mekleju arklu
prats nesas uz KTM Lc4 vai Kawasaku KLX 650. Mosh kads var padalities pieredze par dotajiem exemplariem!?

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

partijnieks
20. Nov 2012, 18:11#14

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

ar to transalpu ir interesanti - manā skatījumā ja nu kas ir nekāds, tad tas ir dzinējs - viņa nav, piekares pietiek ar atliektiem galiem, man neizdevās izsist cauri pat tad, kad braucu pa izsistiem/izšūpinātiem meža ceļiem, un arī smilšainā karjerā jutos drošāk kā uz dominatora. Tiesa svara man nav - 75kg tā ka smagākie ģaģukiem varbūt ir citādi. Bet motora tam mocim NAV - kreisera ātrums 120, līdz mksimālajam +- 160 ieskrienas ārkārtīgi slinki, pa sezonu tā arī neatradu pareizo algoritmu lai uz gruntenes līkumā ieietu vieglā drftiņā vai nu nevar sagaidīt, kad to ratu izspolēs, vai ar rauj pa traku. Karoč to moci var pirkt tikai tad, ja droši zini, ka tu viņu gribi, jo plusu saraksts viņam ar ir gana garš.

Vstromus saukt par enduro ir tas pats, kas cayenes utml. par džipiem - pilnīgas aplamības.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

Negantelis
20. Nov 2012, 19:28#15

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Iekakāšu Transalpu dārziņā.

Transalpam ir vissūdīgākā dakša kādu atceros no jebkad brauktajiem močiem. Ja arī ir bijiusi vēl sūdīgāka kādam tad to neatceros.

Dakša ir tieva un gara,tirinās kā zivs aste. Ja enerģiski parausta stūri un tad mēģina to noturēt, tad rats vēl kādu brīdi konvulsijās tricinās.

No DL endūrs ne sliktāks kā no tāda transalpa.

DL 650 Plusi ir

Izskatās daudz labāk un modernāk.
Ērtāks
Alumīnija rāmis
Lietie diski
Šprice
Ļoti sakarīgas gaismas 2xH4
sakarīgāka dakša
aizmugures amo cietību var regulēt bez instrumentiem
ir stokā kārtīgs alumīnija bagāžnieks.
iet līdz 180

Mīnuss.

Lielāks būris ko nolauzt ja neuzliek dugas un kautkur nogāž.

Turpinot pseido enduro tēmu.

Kaimiņam bija f650
Sievai (manai )suzuki freewind650
Man kādreiz KLX650

Principā tā neko mocis Klx (kā vienīgais gan tikai varbūt kādos dziļos laukos)
Man bija 650c, ir arī R versija bet to neieteiktu pat skatīt.

Ja salīdzina ar krosa moci,jā,smags, bet toties diezgan mīksta gaita un uz šosejas varēja izspiest 160, stabilitāte gan bija galīgā ānī pie tāda ātruma.
Vieglāks par f650(BMW)
Varēja palēkāt,labi gāja ratā.
KLX ir beigts un tur vairs neko.

Ar sievas Freewind esmu braucis ar drauga Bmwf650 kopā uz laukiem.
Bmw uz asfalta kabināja iekšā suzukam,bet nedaudz.
Freewinds bija jūtami vieglāks.
Bmw reāli kratijās kā asfalta bliete.
Freewindam tādas problēmas nav.
Ar freewindu izbraucu aizvakar, stabilitāte pie 1.6 nav nekāda dižā.Dinamika arī nav no pieklājīgajām,bet ko gan var gribēt no vienpodnieka.


Viens mocis nederēs gan mežam gan ceļojumam un tur nu nekā nevar padarīt. Uz ceļa vienmēr būs labāks tas kas lielāks,jaudīgāks,smagāks.

Mežā otrādi.

Ja grib uz meža pusi rādīties apgrieztā dakša būtu ļoti vēlama

Kaut kā tā.

Ak jā.Man pašam taād ir Vstrom1000. Īstais aparāts lai stampātu pa latvijas ceļiem. Esmu arī uz grantenes bijis ,ja paveicas ar segumu var turēt virs 100. Pat pa galīgu ielāpu segumu stampāju uz 1.8 neiespringstot. Stūrējas tīri labi(Archy var apliecināt), iet līdz 210. Tiesa pēdējos 20 baigi jāmoka.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 20 Nov 2012, 19:33:10 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

-_falamella_-
20. Nov 2012, 20:41#16

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r

Labak paņem pie manim 954, tik ko ka salasiju

Offline

jurics
20. Nov 2012, 22:35#17

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Vstromus saukt par enduro ir tas pats, kas cayenes utml. par džipiem - pilnīgas aplamības.

Pilnīgas muļķības Vstroms ir lieliski piemērots tieši braukāšanai pa mežu, ko uzskatāmi apliecina šis video
http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I

Offline

shiirs
20. Nov 2012, 22:45#18

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

o jaa.

labs topiks.

pirmkart jau te dazhi jauc divas dazhadas lietas. bmw f650 un bmw f650gs. gs ir apmeram taka mersedes, bet f650 ir zaparozhec ar gs var tiri normali pabraukt pa zemes celju, jo tam piekare ir labi nostradata, ari izsvarojums ir labs prieks tik smaga mocha un augsts klirens.

parastais f650 principa ir ielas mocis. ar vinu patiesiba nevar pabraukt pa mezhu, jo vins ir zems un piekare nekam neder. motors ir parodija. dazhi saka ka aprilija pegaso ir tas pats f650, taa nu nav, pegaso motors ir stipri citadaks un daudz daudz asaaks, esmu braucis ar abiem un varu pateikt ka f650 nevajag pirkt, vins der maza auguma pokemoniem ar tieksmi pec mazohisma. detaljas daargas ja kas.

par transalpu. man bija divi transalpi. labs mocis celjojumiem. universals un ljoti uzticams un ljoti garlaicigs motocikls. mezha ar vinu braukt nevajag. katrs kritiens vai mocha abgaashana beigsies ar plastmasu laapiishanu un liiku stuuri. tas mocis ir labs kad vinu apkrauj ar somam un VIENS PATS dodies leenaa celjojumaa.

tiem kuri grib braukt pa mezhu. aizmirstiet par visiem shiem universalajiem mochiem. es tam izgaju cauri. vienigais kas derees bus pilnigi pliks krosa mocis ar elektrostarteri. tiesa, tas viss ir daargi uztureet un vel ari nav braucams pa ielu, kas sagada diezgan lielas neertiibas. Pedejais LC4 ja kas ari nav nekas tads kruts. diezgan smags vins ir ar saviem 136kg brauc ta nopietni. pagaidam tikai divi razhotaji taissa normalus haardus un tas ir KTM un yamaha.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

dropman
20. Nov 2012, 22:48#19

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

diezgan precīzi. Un ja kāds netic, lai pērk transalpu
P.s. Es neticēju un pirku transalpu...

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

martinss
20. Nov 2012, 23:31#20

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Mans skatijums ka reizi ir otraads- dzineejs ir loti adekvaats. Bet ne tiem, kuri grib visu laiku vilkt virs 100, tam tas mocis nav domaats (par cik neesmu regulars atruma parkapejs, tad discipliina virs 100 mani neinteresee).
bet piekares... Nu pamegini kadu moci ar labam piekarem, ko es veel tur varu pateikt.. Un sit cauri arii kaa prieks, ipashi kad izbraucot celjojumaa kopejais brauceju/kravas svars naak pie 200kg.

Tapec man aizmugures piekare pilnibaa ir no 650cc aafrikas, priekshaa lenaa garaa tiks likta XR400 ar citam atspereem un paarshaibota.


20 Nov 2012, 18:11:07 partijnieks rakstīja:
ar to transalpu ir interesanti - manā skatījumā ja nu kas ir nekāds, tad tas ir dzinējs - viņa nav, piekares pietiek ar atliektiem galiem, man neizdevās izsist cauri pat tad, kad braucu pa izsistiem/izšūpinātiem meža ceļiem, un arī smilšainā karjerā jutos drošāk kā uz dominatora. Tiesa svara man nav - 75kg tā ka smagākie ģaģukiem varbūt ir citādi. Bet motora tam mocim NAV - kreisera ātrums 120, līdz mksimālajam +- 160 ieskrienas ārkārtīgi slinki, pa sezonu tā arī neatradu pareizo algoritmu lai uz gruntenes līkumā ieietu vieglā drftiņā vai nu nevar sagaidīt, kad to ratu izspolēs, vai ar rauj pa traku. Karoč to moci var pirkt tikai tad, ja droši zini, ka tu viņu gribi, jo plusu saraksts viņam ar ir gana garš.

Vstromus saukt par enduro ir tas pats, kas cayenes utml. par džipiem - pilnīgas aplamības.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline