Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: DL/KLV

AutorsZiņojums
QQlis
19. Oct 2017, 08:55#101

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Savulaik, ka interesējos par šo tēmu, man teica, ka vidējais ir virs 7l/100km,bet var pačolēt reālos lietotājus un patēriņus šiten tajā saitā... Spritmonitor.de

Te var meklēt reālos patēriņa datus, pie tam var atlasīt un redzēt pa dažādiem modeļiem, salīdzināt augšējās robežas un apakšējās robežas...

-----------------

Offline

kipijs
19. Oct 2017, 20:33#102

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


19 Oct 2017, 08:24:34 Sergejs80 rakstīja:
Kāds ir reālais degvielas patēriņš lielajam DL braucot normāli apm. 100-115 km/h? Ne jaunajiem, bet no tiem pirmajiem ražotajiem.


Šogad LV Čehija LV 3429km ar trim kastēm un pasažieri vidējais 5,23L/100km, kā pēc grāmatas

Offline

Sergejs80
19. Oct 2017, 23:05#103

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Vai tad Tu nebrauc ar 650? Biju domājis tieši lielajam. Cik noprotu, mazais ir gana ekonomisks.

Offline

kipijs
20. Oct 2017, 10:27#104

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


19 Oct 2017, 23:05:00 Sergejs80 rakstīja:
Vai tad Tu nebrauc ar 650? Biju domājis tieši lielajam. Cik noprotu, mazais ir gana ekonomisks.


jap, es ar 650
gan jau ka lielajam arī kā pēc grāmatas
763 - SUZUKI DL 1000 V-Strom (02-0 * 6.70 L / 100 km

http://maxitest.moto-station.com/moto/consommation/

Offline

Sergejs80
20. Oct 2017, 10:50#105

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Paldies par atbildēm!

Offline

EEdijs
20. Oct 2017, 14:14#106

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 160

Braucu ar: R1200 GS K25

Ar litru man braucot ap 110km/h 3 pilniem koferiem un pasažieri bija nedaudz zem
6 litri, braucot 120 un ātrāk 7 noteikti vairāk.

-----------------
BB

Offline

reimondz
20. Oct 2017, 18:24#107

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

5.5-6l/100km
Leju tikai 98
Principā kruizēsanas ātrums ir 6 pārnesums un 110-120km/h, ja brauc lēnāk, motors sāk ģībt.

[ Šo ziņu laboja reimondz, 02 Nov 2017, 10:32:57 ]



-----------------

Offline

Sergejs80
20. Oct 2017, 20:13#108

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Gana labi rādītāji, ja to ručku nerausta kā krosačam!

Offline

Negantelis
21. Oct 2017, 17:48#109

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

MaKad man tāds bina tad mazāk par 7 mēdza būt tikai kalnos. Ja stiepj cik iet tad 8.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Dartagnan
01. Nov 2017, 22:05#110

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

jaunais ar kastēm un pasažieri pie 110-120 ēd tik pat cik vecais, varbūt par 0.2 mazāk, toties kad sākas kalni vai pilsētas kur braukšanas ātrums nepārsniedz 100kmh jaunais ēd līdz pat par 1.5 litriem mazāk par veco DL1000
Pārbaudīts divos ceļojumos braucot kopā ar Ediju.

P.S.
Laikam beidzot jāsadzejo aizliegtā gaļereja no černobiļas

-----------------

Offline

QQlis
07. Nov 2017, 11:06#111

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Nu tad beidzot esmu citā klasē iekāpis!


-----------------

Offline

krauklis
07. Nov 2017, 14:14#112

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R



Bet tas dzejolis Tavā parakstā izklausās gejiski
P.S zinu, ka Ziedonis "Motocikls", bet vienalga gejiski...

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

sciroco
08. Nov 2017, 08:58#113

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.


07 Nov 2017, 11:06:52 QQlis rakstīja:
Nu tad beidzot esmu citā klasē iekāpis!



1) Apsveicu ar pirkumu, lai labi ripo !!
2) ceru būs kāds stāsts, par salidzinājumu ar VFR.

Pašam ir VFR un gribās DL, tāpēc būs ļoti interesanti palasīt, kādi plusi, kādi mīnusi, salidzinājumā...

Offline

QQlis
09. Nov 2017, 13:35#114

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


07 Nov 2017, 14:14:31 krauklis rakstīja:


Bet tas dzejolis Tavā parakstā izklausās gejiski
P.S zinu, ka Ziedonis "Motocikls", bet vienalga gejiski...


Nekas tur nav gejisks... Gejisks ir tikai tad, kad lasa nepareizi!
Garš gan, tas man sāk vairāk nepatikt, kaut kā aizdirš foruma jau tā garo palagu...


08 Nov 2017, 08:58:36 sciroco rakstīja:

07 Nov 2017, 11:06:52 QQlis rakstīja:
Nu tad beidzot esmu citā klasē iekāpis!


1) Apsveicu ar pirkumu, lai labi ripo !!
2) ceru būs kāds stāsts, par salidzinājumu ar VFR.

Pašam ir VFR un gribās DL, tāpēc būs ļoti interesanti palasīt, kādi plusi, kādi mīnusi, salidzinājumā...


Būs noteikti, jau tagad ir ko teikt, bet ja pavizināsies, tad būs vēl vairāk... Protams viss teiktais būs subjektīvs un visticamākais pavisam neobjektīvs

1. VFR dual bremzes - nu tur manā skatījumā ir divas frontes Svešvalodā runājot " LOVE it" vai " HATE it"... pa vidu reti kad kāds ir! Es piederēju pie HATE kategorijas...

Dl'am - sākumā pašos pirmajos 100 kilometros likās, ka forumos raksta muļķības, un bremzes ir pietiekamas. Brīdī kad sāc pierast pie moča un pie apziņas, ka komforta kruīza ātrums tam ir 140 - 150 kmh, tad gan bremži paliek pavāji... bet tas iespējams uz nesenā VFR fona, kam pie tāda ātruma spiežot bremzes lai neapzinoties darbojās abas. Pagaidām neko nedomāju darīt, tikai bremžu klučus nomainīt uz kodīgākajiem (jo esošie ir jāmaina šā kā tā).

2. motors - šeit gan laikam mana sirds un dvēsele ir pie VFR... Motors tik tiešām ir tā moča lielākais dārgums un ne jau tāpēc, ja tā reāli ir galvenā daļa, kas nodrošina dzelzskustību uz priekšu, bet tādēļ, ka tam ir raksturs, tam ir dvēsele un spēriens pa pakaļu no VTEC. VFR katru reizi atgriežot ručku gaidi kad pieslēgsies VTEC un aidā jūriņā, tā ir kā tāda otrā elpa... Ja apnicis mierīgi bubināt nomet robu lejā un jau uzreiz tevi sagaida jauda, grieze...

Dl'am pretstatā tā grieze ir jebkurā robā, jebkurā pozīcijā griez tik ručku un viņš iet. Jā, protams ērti, protams paredzami... pēc VTEC savā ziņā arī garlaicīgi, joprojām gaidu to jaudas pieaugumu, bet nekā cik ručku griez, tik arī jauda pieaug, nekādu pārsteigumu, viss paredzami.

3. izskats - šo tēmu nemaz nesākšu, katram gaume sava, bet IMHO VFR ir tiešām viens no skaistākajiem močiem (Vismaz VTEC 2002 - 2009).
Dl - nu programma minimums... Ja nebrauc pie Laimas tusēt, tad ģeld...

4. Piekare - nu šeit ir savu plusi kā vienam tā otram. Ne velti abi pārstāv pilņigi atšķirīgas klases (un es joprojām VFR pieskaitu pie sporta močiem, jo manā skatījumā Tūrists viņš vairāk ir uz papīra un teorijā, nekā praksē.

VFR pie labas gribas un arī pieklājīgām prasmēm arī ar stock piekari var iekrāmēt līkumu "ar celīti" - locījās ļoti labi, labs izsvarojums, varbūt smaguma centrs bik paaugsts priekš sporta, bet kopumā ļoti labi vadās!

Dl - šeit stāsts ir citā gultnē - bedres poh, tramvaja sliede poh, bruģis - poh - gāž tikai. Sēdpozīcija taisni, kājas arī normālā leņķī... Ir jūtams mīnuss priekšējās dakšas "nestabilitāte", esot ārstējams ar trešo štoku tiltiņu.

Būtībā pēdējā sadaļa man bija uz VFR visakūtākā, jo kājas daudz par garu un ilgsotšāk braucot bij mega nēerti, kā arī LV ceļiem un ceļošanai piekares gājiens par īsu, liela slodze uz muguru, vēderu utt. Ar VFR ja nebrauc 140+ tad pašam viss svars jātur vai nu mugurai, vai presei, vai rokām, ilgāk braucot tas viss sāk protestēt...


Kopējais lēmums salīdzinājumā - pagaidām esmu izvēlējies sev un savām esošajām, kā arī nākotnes vēlmēm atbilstošāku moci.

Ja regulāri negāž tālus gabalus divatā, pārvietojas pamatā asfalta seguma ietvaros, tad VFR.
Tomēr, ja kāds no augstāk minētajiem faktiem ir atbildams ar "JĀ ", tad šajā duelī uzvar DL1000...


Lūk manas pirmais spriedums par tēmu VFR vs DL. Ja vēl kādi jautājumi, vai vēlme izmest kādu apli - uzsit PM kaut ko sarunāsim!

-----------------

Offline

Negantelis
09. Nov 2017, 20:20#115

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Nobraucu kādus 4 gadus ar Dl1000. Reiz kad braucu jau ar zx14 paprasīju džekam lai iedod ar to 800vtecu izbraukt.(Pats reiz gribēju vtec tapēc prasīju,biju braucis tikai ar 800 bez vtec,gribējās pamēģināt)



Manas acis droši vien bija iepletušās šausmās kad ejot uz apdzīšanu tas vtecs knapi kustēja uz priekšu un nācās atlikt pacelšanos, bet tad kad mēģināju bremzēt tad palika pavisam šaubīgi.

Pie labas mantas ātri pierod

:1400cc:200Zs:radial 310mm:

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

sciroco
09. Nov 2017, 21:59#116

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.


09 Nov 2017, 13:35:56 QQlis rakstīja:

07 Nov 2017, 14:14:31 krauklis rakstīja:


Bet tas dzejolis Tavā parakstā izklausās gejiski
P.S zinu, ka Ziedonis "Motocikls", bet vienalga gejiski...


Nekas tur nav gejisks... Gejisks ir tikai tad, kad lasa nepareizi!
Garš gan, tas man sāk vairāk nepatikt, kaut kā aizdirš foruma jau tā garo palagu...


08 Nov 2017, 08:58:36 sciroco rakstīja:

07 Nov 2017, 11:06:52 QQlis rakstīja:
Nu tad beidzot esmu citā klasē iekāpis!


1) Apsveicu ar pirkumu, lai labi ripo !!
2) ceru būs kāds stāsts, par salidzinājumu ar VFR.

Pašam ir VFR un gribās DL, tāpēc būs ļoti interesanti palasīt, kādi plusi, kādi mīnusi, salidzinājumā...


Būs noteikti, jau tagad ir ko teikt, bet ja pavizināsies, tad būs vēl vairāk... Protams viss teiktais būs subjektīvs un visticamākais pavisam neobjektīvs

Ja regulāri negāž tālus gabalus divatā, pārvietojas pamatā asfalta seguma ietvaros, tad VFR.
Tomēr, ja kāds no augstāk minētajiem faktiem ir atbildams ar "JĀ ", tad šajā duelī uzvar DL1000...


Lūk manas pirmais spriedums par tēmu VFR vs DL. Ja vēl kādi jautājumi, vai vēlme izmest kādu apli - uzsit PM kaut ko sarunāsim!


Paldies par piedāvājumu, gan jau tiksimies ielas Un paldies par sava viedokļa izteikšanu. Man tiešām bija interesanti izlasīt un dažus secinājumus jau uztaisīju

Offline

QQlis
10. Nov 2017, 11:13#117

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


09 Nov 2017, 20:20:29 Negantelis rakstīja:
Nobraucu kādus 4 gadus ar Dl1000. Reiz kad braucu jau ar zx14 paprasīju džekam lai iedod ar to 800vtecu izbraukt.(Pats reiz gribēju vtec tapēc prasīju,biju braucis tikai ar 800 bez vtec,gribējās pamēģināt)



Manas acis droši vien bija iepletušās šausmās kad ejot uz apdzīšanu tas vtecs knapi kustēja uz priekšu un nācās atlikt pacelšanos, bet tad kad mēģināju bremzēt tad palika pavisam šaubīgi.

Pie labas mantas ātri pierod

:1400cc:200Zs:radial 310mm:


Nu salīdzinot pimpi ar pirkstu, tā varētu būt!


-----------------

Offline

QQlis
13. Mar 2018, 17:21#118

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

13 Mar 2018, 17:19:40 QQlis rakstīja:
Sveiki!

Sezona nav aiz kalniem! Jāsāk meklēt jaunas tupeles mopēdam! Tātad pacients - Suzuks DL1000. Tagad virsū laikam bija metzelers tourance - absolūtākā asfalta riepa, ar apšaubāmu performaci uz piķa... uz grantenes vispār likās nekādas... Mišelīns road pilot 4 uz VFR bija kudi labāk... Šogad gribu 50% / 50% riepu... offrouda pieredze absolūti nekāda, bet nolīst no piķa gribas. Protams kopā ar kūdras ērgļiem purvā nelīdīšu. Asfalts protams paliek nokļūšanai no punkta A uz punktu B, attiecīgi būtu vēlams lai pēc pāris izbraucieniem pa piķi nebūtu jāmeklē jaunas tupeles...

Bet kādi ieteikumi?
varianti, kas skatīti:
1. Heidenau K60 M+S SCOUT;
2. Mitas E-07 DAKAR;
3. Metzeler Karoo 3 (šīs gan laikam arī tomēr vairāk piķim domātas);
4. TKC 80 TWINDURO;
5. kādi alternatīvie variatni ar kombinētām priekša no viena, pakaļa no cita???

Netieku gudrs, ko lai ņem...


-----------------

Offline

Sergejs80
13. Mar 2018, 19:47#119

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Iepriekš uz Freewinda bija TKC80 priekšā un E-07 aizmugurē, kombinācija apmierināja, nesūdzos. Kad būs jāapriepo Vstroms, tad visticamāk ņemšu Haidenau, jo esot gana labas atsauksmes.

Offline

edmundo
16. Mar 2018, 16:45#120

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638

Man uz DL-650 bija Mitas E-07, pa grunti varēja gāzt uz 90kmh bez bēdu, pa asphaltu arī gāja cienījmi, nekādu sliktu atmiņu. Ja nu vienīgi priekšējā riepa trokšņo.

Nu šo visi slavē, pašam nav bijis - Heidenau K60 Scout.



-----------------
Hit the road, Jack!

Offline