Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: DL/KLV

AutorsZiņojums
Andreits
02. Dec 2013, 11:35#21

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


27 Nov 2012, 12:35:04 suzuki rakstīja:

27 Nov 2012, 12:19:44 royal_ostrich rakstīja:

27 Nov 2012, 10:40:41 suzuki rakstīja:
Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.

Un kāds ir cēliens apdzenot pēc 100 km/h ar pasažieri un bez?



Maniem 66kg cēliens pietiek, bet kad divatā tad pēc 100 jau jūt jaudas trūkumu


ai beidz, pilnīgi normāli bija ar tavējo braukt man vienam pašam arī ar maniem 90 kg. Jaudas pietiek un pāri paliek. Divatā braucot, pasažiere ļoti sūdzējās pat neizturamām vibrācijām ātruma virs 100 kmh, tā ka neganteļa tekstam par patīkamām pulsācijām nespēju piekrist. Ok, vadītāja vietā to tik ļoti nejūt.

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

reimondz
02. Dec 2013, 14:07#22

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


02 Dec 2013, 10:39:24 kipijs rakstīja:

01 Dec 2013, 11:39:22 reimondz rakstīja:

30 Nov 2013, 17:40:33 kipijs rakstīja:
Manam dl650 2004.g pašvakas aizmugures bremzes. Ir ieteikumi? Ir jauns bremžu šķidrums, ir atgaisots. Kluči vēl lietojami (pēc mm spriežot).
Pārliecinies vēlreiz vai tiešām ir kārtīgi atgaisota bremžu sistēma. Un vai ir/nav bremžu šķidruma zudumi. Pēc kādām darbībām Tev viņas palika tik švakas?


aparāts tikko iegādāts. tagad veicu apkopi. atgaisoju. pedālis ciets. ja būtu gaiss, tad pedālim mīkstam jābūt. šķidrums nezūd.
kādu bremžu klučus lieto? manam - Nissin TT2701HH. varbūt ir kādi, kas labāk "kož"?
Vēl var būt variants ka ir uzliktas citas kalotkas kuras nav piedilušas pie bremžu diska. Es pat nezinu kādas firmas kluči manam stāv virsū, nesen tikai iegādājos mo.

-----------------

Offline

kipijs
19. Dec 2013, 13:35#23

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD

tikko izieta apskate. aizrādījums tikai par tuvajām gaismām (1), par zemu esot. Tukumā ļoti atsaucīgi CSDD darbinieki! Paldies! nedega nr.apgaismojums, ieteica tepat nomainīt, piedāvāja instrumentus, blakus bodē iegādāju jaunu lampiņu. oriģinālais atslēgu komplekts ir laba lieta! pajautāja par aizmugures bremzēm, pašvaki kožot- modeļa īpatnība. kaut kas būs jādomā. domāju likt organiskos klučus.

Offline

Lauris003
24. Dec 2013, 15:18#24

Kopš: 23. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Dažreiz ar riteni:)

Klau, kurs labaks prieks LV - aizbraukt uz darbu, uz laukiem un dazreiz pabraukt pa grunteni, 650 vai 1000?

Offline

kipijs
25. Dec 2013, 16:40#25

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


24 Dec 2013, 15:18:39 Lauris003 rakstīja:
Klau, kurs labaks prieks LV - aizbraukt uz darbu, uz laukiem un dazreiz pabraukt pa grunteni, 650 vai 1000?


pēc manām domām lielas atšķirības nav. man ir dl650. jaudas ir pietiekoši, lai neteiktu vairāk. tiesa, esmu svaigs vstroma īpašnieks. nebiju gaidijis, ka mocīc būs tik labs. ļoti labi vadās. pa granti vācās ideāli (riepas - svaigas anakee3). dl1000 ir par kādiem 20kg smagāks, bet nedomāju, ka tas rada būtisku atšķirību. rīt izgāzīšu atkal!

Offline

Endurotraveller
26. Dec 2013, 18:42#26

Kopš: 14. Jul 2010

Ziņojumi: 71

Braucu ar:

Kopumā pasaulē saražoti 195'000 V-Stromi. Pie kam DL650 ir 3x populārāks par DL1000, attiecīgi pārdotos eksemplāros 149'000 / 46'000.

DL1000 ir asāks un tam esot jūtamas vibrācijas + "liekā masa" padara to gaužām nelietderīgu bezceļam. Arī DL650 nav nekāds bezceļu karalis, bet ar pareizām riepām + vadītprasmi var turēt izbraukt kārtīgu off-roadu.

nākošajā sezona sāks tirgot jauno DL1000 - tas jau būtu ņemams (apgrieztā dakša + samazināta masa + citi labumi)

[ Šo ziņu laboja Endurotraveller, 26 Dec 2013, 18:44:28 ]

Offline

kipijs
26. Dec 2013, 19:05#27

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD

Jaunajam vēl nav pieejami neatkarīgo testētāju atzinumi. Tikai oficiālie video. Izskatās jau labs.

Offline

edmundo
26. Dec 2013, 22:23#28

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638

650 DL ir baigi OK...pagāzēt pa pilsētu, iedodot piepīpēt jebkuram (izņemot GXR/CBR u.c. zvāriem) ...pa lielceļiem (līdz 190kmh) un pa grunteni....


pac pirku, lai ceļotu (aizmaucu līdz Krimai, apbraucu pa perimetru) un lai brauktu pa Latvijas gruntenēm un nēesmu vīlies. Protams nenonicinot konkurentus Honda Varadero, KTM, BMW un citādi domājošos

IMHO gribi zināt - palūdz izbraukt kādam, kam tāds mo ir....Negantelim ir 1000nieks, man ir 650
e.

-----------------
Hit the road, Jack!

Offline

kipijs
27. Dec 2013, 08:18#29

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


26 Dec 2013, 18:42:49 Endurotraveller rakstīja:
Kopumā pasaulē saražoti 195'000 V-Stromi. Pie kam DL650 ir 3x populārāks par DL1000, attiecīgi pārdotos eksemplāros 149'000 / 46'000.

DL1000 ir asāks un tam esot jūtamas vibrācijas + "liekā masa" padara to gaužām nelietderīgu bezceļam. Arī DL650 nav nekāds bezceļu karalis, bet ar pareizām riepām + vadītprasmi var turēt izbraukt kārtīgu off-roadu.

nākošajā sezona sāks tirgot jauno DL1000 - tas jau būtu ņemams (apgrieztā dakša + samazināta masa + citi labumi)


par to masu gan nezinu...
vecajam specifikācijās 207kg, jaunajam 228kg

Offline

Endurotraveller
27. Dec 2013, 21:14#30

Kopš: 14. Jul 2010

Ziņojumi: 71

Braucu ar:


27 Dec 2013, 08:18:06 kipijs rakstīja:

par to masu gan nezinu...
vecajam specifikācijās 207kg, jaunajam 228kg


nejauc dry un curb weight. Suzuki saka, ka jaunais DL1000 būs par saviem 8...9kg vieglāks

Offline

reimondz
14. Mar 2014, 20:13#31

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Dakšai uztaisīts neliels uzlabojums lai "ļumīgums" pazustu un lai mocītis būtu nedausdz stabilāks. Uzlikšu pamēģināšu un tad sniegšu rezumē!


-----------------

Offline

Negantelis
14. Mar 2014, 20:21#32

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


14 Mar 2014, 20:13:54 reimondz rakstīja:
Dakšai uztaisīts neliels uzlabojums lai "ļumīgums" pazustu un lai mocītis būtu nedausdz stabilāks. Uzlikšu pamēģināšu un tad sniegšu rezumē!



Necēlās ebajā roka pirkt? Nebūtu nolēmis pārsēsties uz citu braucamo vēlētos sev ar tādu uzlikt. Bet paprasīt pa cik uztaisīsi jau var?

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 14 Mar 2014, 20:21:23 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

reimondz
14. Mar 2014, 20:55#33

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


14 Mar 2014, 20:21:08 Negantelis rakstīja:

Necēlās ebajā roka pirkt? Nebūtu nolēmis pārsēsties uz citu braucamo vēlētos sev ar tādu uzlikt. Bet paprasīt pa cik uztaisīsi jau var?
Ebayā nemaz nemeklēju. No alumīnija netaisiju jo tas iegūtais 1/2 kilograms man neko neizteiktu. Vienīgi par alumīniju nolocītu vairāk naudu un pačakarētos kamēr atrastu materiālu. Vēl jau var šai detaļai izfrēzēt kabatas lai nedaudz atvieglinātu.

-----------------

Offline

Negantelis
14. Mar 2014, 22:42#34

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


14 Mar 2014, 20:55:03 reimondz rakstīja:

14 Mar 2014, 20:21:08 Negantelis rakstīja:

Necēlās ebajā roka pirkt? Nebūtu nolēmis pārsēsties uz citu braucamo vēlētos sev ar tādu uzlikt. Bet paprasīt pa cik uztaisīsi jau var?
Ebayā nemaz nemeklēju. No alumīnija netaisiju jo tas iegūtais 1/2 kilograms man neko neizteiktu. Vienīgi par alumīniju nolocītu vairāk naudu un pačakarētos kamēr atrastu materiālu. Vēl jau var šai detaļai izfrēzēt kabatas lai nedaudz atvieglinātu.


Tā ir neamortizētā masa un ja tas patiešām sver pus kilogrmanu tas ir daudz.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

kipijs
15. Mar 2014, 00:01#35

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD

Arī uz šitādu skatos. Ārvalstu forumos labas atsauksmes. Ir manā listē ebay'ā. Cena bremzē.
No kāda materiāla uztaisīji. Ņeržas, vai. Tad pasmags.

Offline

reimondz
15. Mar 2014, 07:36#36

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Labi, vēlāk sazīmēšu un sarēķināšu cik būtu bijis svars ja taisītu no alumīnija. Pastāsti labāk ko savam dariji ar izpūtējiem. Cik sapratu pie Baizeļa pārtaisiji, kādi uzlabojumi?

Tas nav nerūsējošais tērauds, bet visparastākais 45tais.

-----------------

Offline

baizels
15. Mar 2014, 10:15#37

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


15 Mar 2014, 07:36:59 reimondz rakstīja:
Labi, vēlāk sazīmēšu un sarēķināšu cik būtu bijis svars ja taisītu no alumīnija. Pastāsti labāk ko savam dariji ar izpūtējiem. Cik sapratu pie Baizeļa pārtaisiji, kādi uzlabojumi?

Tas nav nerūsējošais tērauds, bet visparastākais 45tais.

Pagaidām pie Baizeļa nav bijis, laikam arī uzlabojumi nav.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Negantelis
15. Mar 2014, 20:44#38

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


15 Mar 2014, 10:15:33 baizels rakstīja:

15 Mar 2014, 07:36:59 reimondz rakstīja:
Labi, vēlāk sazīmēšu un sarēķināšu cik būtu bijis svars ja taisītu no alumīnija. Pastāsti labāk ko savam dariji ar izpūtējiem. Cik sapratu pie Baizeļa pārtaisiji, kādi uzlabojumi?

Tas nav nerūsējošais tērauds, bet visparastākais 45tais.

Pagaidām pie Baizeļa nav bijis, laikam arī uzlabojumi nav.


Kas par nax.

Dzirde noteikti nav uzlabojusies

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
15. Mar 2014, 20:59#39

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Mar 2014, 07:36:59 reimondz rakstīja:
Labi, vēlāk sazīmēšu un sarēķināšu cik būtu bijis svars ja taisītu no alumīnija. Pastāsti labāk ko savam dariji ar izpūtējiem. Cik sapratu pie Baizeļa pārtaisiji, kādi uzlabojumi?

Tas nav nerūsējošais tērauds, bet visparastākais 45tais.


Priekš kam jāzīmē???

Uzmetam uz svariem.

Metālu blīvuma tabulās atrodam tērauda un alumīnija blīvumus.

Izrēķinām procentuālo atšķirību.

Pareizinām ar detaļas svaru un rokā ir

Nu man tā liekās vienkāršāk

[ Šo ziņu laboja Archy96, 15 Mar 2014, 21:00:13 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Online

reimondz
17. Mar 2014, 18:45#40

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Nu tā,
Detaļas svars no tērauda 1,306kg
Detaļas svars no alumīnija 0,449kg
Esošo detaļu no tērauda nedaudz atvieglināju 1,009

[ Šo ziņu laboja reimondz, 17 Mar 2014, 20:21:11 ]



-----------------

Offline