Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Lētie motocikli ...

AutorsZiņojums
lockhead
27. Dec 2012, 19:47#61

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


27 Dec 2012, 19:27:03 zazzaa rakstīja:
Nu un tagad atzistas cik no visiem, kas te apgrozas lasa jebkadu instrukciju, kad nopērk kaut ko jaunu (telefonu, tv, mopedu, skapi da jeb ko)

Tā nu viš ir, tie kas dzimuši iekš USSR instrukcijas nelasa, ja arī lasa - tad kad jau ir kkas salauzts

Offline

Deep
27. Dec 2012, 20:19#62

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Jaaiekakaa man arii LEETO MOCHU topikaa.
Ir divas atšķirīgas lietas- viens gadījums ja vecumā virs 25 «prispičila« ar moci sākt braukt (pazīstu pats tādus eksempārus)- tad tiešām pats labākais ir plača variants, bet kā jau te minēja- ne mazums ap 12 gadiem sāk stumdīt rīdziņas un ižus, tad tādam arī pavisam citus padomus var dot.
P.S.
Man paša pieredze ir variants nr.2 tad bija pauze uz gadiem padsmit un kā pirmo moci paņēmu GSF1200. Un neko jau gadus četrus bez īpašiem ekšeniem braucu. Un nestādos priekšā, kā es varētu iet uz motoskolu iet mācīties kad liku tiesības (3 gadus atpakalj)- instruktors galīgs flegma, redzeja ka kaut ko rubīju un vispār nelikās ne zinis...

[ Šo ziņu laboja Deep, 27 Dec 2012, 20:21:09 ]



-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Niere
27. Dec 2012, 20:27#63

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

runājot par instrukciju ignorēšana:

ne gluži par tēmu, bat uzreiz prātā ienāca vecais teiciens:
ТОРМОЗА ПРИДУМАЛИ ТРУСЫ.
(video ar sviestainu dziesmu, bat vērts ieklausīties vārdos)

par pofigu iz dzīves:

savulaik šī termināla vietā atradās no Daugavas gultnes izskalota milzu smilšu kaudze. izskatījās pēc īsta kalna.
tad nu es mēdzu tur izpildīties ar 2T 250cc.
reiz uz galvas uzkrita divi čomi un viens ņēmās īdēt - "iedod izgāzt".
vispirms nācās gluži vai lūgties, lai uzvelk ne tikai podu, bet arī zābakus.
kopā ar otru čomu, kurš gana pieredzējis, ņēmāmies šo instruēt, ko nav jādara un ko obligāti.
šis mūs pasūtīja uz poda, visu bērnību ar Jawu gāzis, lai nemācot "fāteri laivā d***t".

atradāmies mēs kalna pašā virsotnē. priekšā "trepe" ar strauju kritumu cilvēka augumā. pēc tam gluds laukums, bet vienā pusē nogāze vismaz trīs, ja ne četru stāvu augstumā, nobraucot pa kuru brīvais kritiens garantēts.

tad nu pirmās divas reizes šis moci noslāpēja, jo mēģināja uzsākt kā pie krusta. ar trešo reizi šis iedeva tādus abarotus un sajūgu nometa tik strauji, ka mocis šo apsteidza un šis, turēdamies pie stūres, atgrieza ručku līdz atdurei.
sekoja elpu aizraujošs lēciens no trepes, kur šis pats ar vēderu uz sēdekļa. tā arī piezemējās.
par laimi šis neatlaida moci, jo tad būtu vēl zarnas izlaidis piezemējienā.

tomēr baisākas sekoja tālāk:
tā kā šis vilkās mocim pakaļ, mocis rakās ar pilnu jaudu. un pastūrēt tā nav iespējams. līdz ar to šis stūrēja tieši uz nogāzi.
mēs ar otru čomu to vērojām tiešā nozīmē saķēruši galvu, taču par milzīgu izbrīnu "reideris" pamanījās uzsvemties atpakaļ uz moča.
šis to izveica burtiski metru no nogāzes malas, kura varēja iebrukt.

šis uzreiz lēnām atčunčināja atpakaļ, noslāpēja moci un momontā tvēra pēc cigām. jautrību uzsita viņa trīcošās rokas.

morāle:
mācīties tikai no savām kļūdām ir sāpīgi.

Offline

mexa
28. Dec 2012, 09:54#64

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

un dārgi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

soulfreak
28. Dec 2012, 10:00#65

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Es te vēlreiz gribu atgādināt, ka katram ir savs saprāta līmenis, iespējas, finanses utt... katrs tomēr iet savu ceļu uz šo pasauli. Nav viena pareizā modeļa un pārējie nosodāmi.

Bet kur tad bija tēma sākumā? Ak jā, lētie Ķīnas brīnumi ar trolli Kaščeju priekšgalā. Nu katram jau savs, cits grib braukt un priecāties, cits grib apmierināt savas mazohistiskās tieksmes iepērkoties Ķīnas zemākajos plauktos.

Offline

e_nduro
29. Dec 2012, 21:11#66

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Gribēju pavaicāt kā tur īsti ir ar tiem enduro/krosa močiem kuriem ir 4 taktu motors un ir tās saucamās stundas kas ir jāievēro. Precīzāk interesē Yzf,WR,RMZ(250).Jautājums zinātājiem cik bieži apmēram ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt.Un cik tas izmaksā. ? Braukt domāju paša priekam nevis krosā.

Offline

mexa
29. Dec 2012, 21:52#67

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

servismanuāļos būs uzrādīti termiņi, papēti, par ļaunu nenāks

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

e_nduro
29. Dec 2012, 22:10#68

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Ok ņemšu vērā. Teiksim ja es nopērku normālu moci jau sagatavotu nākamajai sezonai braucot iesācēja līmeni paša priekam vismaz vienu sezonu var nobraukt bez remonta ?

Offline

void
29. Dec 2012, 22:39#69

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


29 Dec 2012, 21:11:19 e_nduro rakstīja:
Gribēju pavaicāt kā tur īsti ir ar tiem enduro/krosa močiem kuriem ir 4 taktu motors un ir tās saucamās stundas kas ir jāievēro. Precīzāk interesē Yzf,WR,RMZ(250).Jautājums zinātājiem cik bieži apmēram ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt.Un cik tas izmaksā. ? Braukt domāju paša priekam nevis krosā.

Manuāļos kas noderīgs šajā sakarā var nebūt. Piemēram saskaņa ar crf250 manuāli virzuli ir jāmaina tik pat bieži kā eļļu
250 4t virzulim norma varētu būt 50 motorstundas sēņojot, wr gadījumā droši vien vairāk. Atškirībā no 2t, 4t virzulim nav daudz iespēju sadalīies dēļ nodiluma.

Offline

endurists
29. Dec 2012, 22:42#70

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Dec 2012, 22:10:09 e_nduro rakstīja:
Ok ņemšu vērā. Teiksim ja es nopērku normālu moci jau sagatavotu nākamajai sezonai braucot iesācēja līmeni paša priekam vismaz vienu sezonu var nobraukt bez remonta ?


Var nobraukt arī 2-3, vai pat 4 sezonas. Neskaitot ķēdes.zobratus.bremžu uzlikas. Viss atkarīgs ko nopirksi un kā apiesies ar tehniku!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Negantelis
29. Dec 2012, 22:44#71

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


29 Dec 2012, 22:10:09 e_nduro rakstīja:
Ok ņemšu vērā. Teiksim ja es nopērku normālu moci jau sagatavotu nākamajai sezonai braucot iesācēja līmeni paša priekam vismaz vienu sezonu var nobraukt bez remonta ?



Kā noteikt šāda motocikla motora atlikušo resursu?
Gan jau aptuveni var. Diez diezcik precīzi to varēs izdarīt motoru neizjaucot.

Kā definēt terminu "paša priekam"? Vienam prieks ir izbraukt 4x gadā citam varbūt reizi nedēļā. Var nobraukt pa trasi 1h un knapi aizvilkt kājas līdz mājai,bet var kā kūdrinieki kaplēt pa mežiem visu dienu. Skaitītājs tikšķ.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

e_nduro
29. Dec 2012, 23:50#72

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Domāju ka dienā par stundu vai divām vairāk nenobraukšu protams ka nebraukšu katru dienu domāts braukt pa grunts, smilšu ceļiem. Kuri tad skaitās labākie izturīgākie t4 250cc motori ? Diezgan daudz ir ko izvēlēties tik nezinu kas ir labāks.

Offline

MIGs
30. Dec 2012, 00:13#73

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ja par ceļiem, tad 250cm3 būs par mazu un kausi viņu nost pa taisnēm !

-----------------

Offline

dzhanis
30. Dec 2012, 01:48#74

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/iemjn.html rakjete

pirms perc moci izverte rezerves dalju cenas, pieejamibu, palasi atsauksmes par izturibu. es uzkapu grabeklim, divreiz. uz 4takteri pagaidam skatos shkjibu aci. viss ir ari atkarigs no ta vai pietiks nauda remontet un kopt moci .

Offline

dzhanis
30. Dec 2012, 10:52#75

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

tieshi ta.acis mirdz, prats nedomaa

Offline

e_nduro
30. Dec 2012, 14:05#76

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Vait tad t4 mužs nav ilgāks kā t2 ?

Offline

MP
30. Dec 2012, 14:18#77

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX


30 Dec 2012, 14:05:08 e_nduro rakstīja:
Vait tad t4 mužs nav ilgāks kā t2 ?

Viss atkarīgs no kopšanas.
Ja tu nemazgāsi gaisa filtru un nemainīsi eļļu, tad 4t nomirs ātrāk par 2t

Offline

Negantelis
30. Dec 2012, 16:31#78

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


30 Dec 2012, 14:05:08 e_nduro rakstīja:
Vait tad t4 mužs nav ilgāks kā t2 ?



Tikai ne sporta tehnikai.

Un vispār būtu jāpārceļas uz citu topiku jo sporta tehnika un Lētie motocikli nav savietojami termini.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

e_nduro
06. Jan 2013, 00:28#79

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Ko sakiet par hondām xr 250/400 googlē salasijos baigi daudz labu atsauksmju par viņu motoru izturību kāds varbūt ir saskāries ar tādu braucamo ? kādi +-utt.

Offline

p1kus
02. Feb 2018, 17:00#80

Kopš: 09. Jun 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 86

Braucu ar: BMW R1200RT

Virsraksts liecina par pareizo topiku, bet parlasot vinu sanaks mazliet offtopic..
Runa ies par ķīniešu brīnumiem..
Gribetu dēlam sākt mācīt pabraukt ar moto.. puikam nepilni 4 gadi tadel sāksim ar quad.. tad nu intereseja vai kadam ir pieredze ar mazajiem ķīniešu 50cc quad.. tas ka vini mesls skaidrs visiem, bet nu gan jau paris vasaras iztures + ir pieejamas detalas, gan dzinejam gan kam citam...
un ja piem AB moto jaunu var nopirkt par 300eur.. nebutu traki.. ko ņemt labak? jingling? junglang utt....tas ka skruves japarvelk visas un visiem ari butu skaidrs un jau jaunam vajadzetu metinamo aparatu un fleksi kkur ielaist nebaida...

-----------------
RC The Unknown

Offline