Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
Kens
17. Mar 2014, 09:23#321

Kopš: 17. Mar 2014

No: Tukums

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki. ir doma iegādāties pirmo enduro. Iepriekš braukts ar 650cc kvadru. Pašlaik nevaru izšķirties starp

Suzuki DRZ400S
Yamaha WR450

Vēl ir iespēja iegādāties yzf426, te cilvēki saka ka motora resurss mazs. tā taisnība?

Offline

elf
07. Mar 2018, 12:11#322

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ja vēlēšanās braukt ekstrēmi......

https://www.youtube.com/watch?v=UUZOzT4F0DI

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

K-K
07. Mar 2018, 12:16#323

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: TE300i, FE450

Ekstrēma mistkaste.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Gvido777
09. Mar 2018, 20:21#324

Kopš: 29. Sep 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: Street; HD


07 Mar 2018, 12:16:48 K-K rakstīja:
Ekstrēma mistkaste.


Nu.., es gan ta neteiktu. Kinietis nobàl blakus.

-----------------
Pret Vèju.

Offline

JorensK
09. Mar 2018, 21:08#325

Kopš: 10. Aug 2016

Ziņojumi: 91

Braucu ar: DRZ400SM


09 Mar 2018, 20:21:49 Gvido777 rakstīja:

07 Mar 2018, 12:16:48 K-K rakstīja:
Ekstrēma mistkaste.


Nu.., es gan ta neteiktu. Kinietis nobàl blakus.

Nu, ja jāsalīdzina ar ķīnieti, tad nekas labs arī nav

Offline

karlsons
09. Mar 2018, 23:28#326

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3175

Braucu ar: motorzāģi

autobuss

-----------------
www.NovaRent.lv

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

maniac
10. Mar 2018, 10:48#327

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4576

Braucu ar: FJR, XT600

Varbūt kāds no klātesošajiem nezin, bet, lai cik tas dīvaini neliktos, lielāko daļu arī tagad ražotos Urālus, eksportē. Visvairāk Urālu īpašnieku iekš USA, GB, DE un AUS (Austrālija). Kvalitāte esot uzlabojusies (ticat? ). Un motors vairs neesot jāplēš vaļā ik pa 5-7 tkm. Ļoti daudz Urālu redzēju iekš Elefantentreffen. Tos pērk arī pasaules apceļotāji, jo Urāls ir vienīgais brends, kas ražo variantu 2WD.
P.S. Es gan nevaru tikt vaļā no jaunībā iesēdušās domas, ka Urālus lieto mazohisti un pataloģiski "mehāniķi".
P.P.S. Tajā pat Elefantentreffen sapratu, kā var atpazīt urālbraucēju - melni nagi!

-----------------

Offline

mexa
10. Mar 2018, 15:34#328

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5984

Braucu ar: VT

es ar hondu braucu melniem nagiem Tikai tie melnumi no citiem aparaatiem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Archy96
10. Mar 2018, 17:45#329

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13110

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


10 Mar 2018, 10:48:05 maniac rakstīja:
Varbūt kāds no klātesošajiem nezin, bet, lai cik tas dīvaini neliktos, lielāko daļu arī tagad ražotos Urālus, eksportē. Visvairāk Urālu īpašnieku iekš USA, GB, DE un AUS (Austrālija). Kvalitāte esot uzlabojusies (ticat? ). Un motors vairs neesot jāplēš vaļā ik pa 5-7 tkm. Ļoti daudz Urālu redzēju iekš Elefantentreffen. Tos pērk arī pasaules apceļotāji, jo Urāls ir vienīgais brends, kas ražo variantu 2WD.
P.S. Es gan nevaru tikt vaļā no jaunībā iesēdušās domas, ka Urālus lieto mazohisti un pataloģiski "mehāniķi".
P.P.S. Tajā pat Elefantentreffen sapratu, kā var atpazīt urālbraucēju - melni nagi!


Viss ir pilnīgi loģiski. Attīstītajās valstīs, kur cilvēki ir paēduši un ir augsts dzīves līmenis, sevi "izpist" ar šāda te hlama iegādi, tas ir kaut kas ekskluzīvs un aizraujošs, cilvēki par to maksā naudu un priecājās, savukārt mūsu galā, kur pamatā visiem jaunība ir pagājusi šādā te "izpisienā", pat prātā nenāk kaut ko tādu vēl iet un pirkt jaunu veikalā, paradoksāli. Es arī nekad mūžā neko no padomju tehnikas vairs tuvumā redzēt negribētu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kristaps
10. Mar 2018, 17:46#330

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: RetroMoto, ATAS, Vespa

Cik lasīts, tad tiem Ural nekas diži kvalitātes ziņā nav uzlabojies.
http://advrider.com/index.php?threads%2Fwhy-you...rcycle.794963%2F



-----------------
RetroMoto.lv

Offline

Archy96
10. Mar 2018, 17:48#331

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13110

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


10 Mar 2018, 10:48:05 maniac rakstīja:
Varbūt kāds no klātesošajiem nezin, bet, lai cik tas dīvaini neliktos, lielāko daļu arī tagad ražotos Urālus, eksportē. Visvairāk Urālu īpašnieku iekš USA, GB, DE un AUS (Austrālija). Kvalitāte esot uzlabojusies (ticat? ). Un motors vairs neesot jāplēš vaļā ik pa 5-7 tkm. Ļoti daudz Urālu redzēju iekš Elefantentreffen. Tos pērk arī pasaules apceļotāji, jo Urāls ir vienīgais brends, kas ražo variantu 2WD.
P.S. Es gan nevaru tikt vaļā no jaunībā iesēdušās domas, ka Urālus lieto mazohisti un pataloģiski "mehāniķi".
P.P.S. Tajā pat Elefantentreffen sapratu, kā var atpazīt urālbraucēju - melni nagi!


Ja nebūtu eksporta tirgus ar šiem plānprātiņiem, tā rūpnīca sen jau būtu nogājusi pa burbuli, jo pat Krievijas iekšējā tirgū ir maz tik galvā drāztu cilvēku, kas pirktu šo aizvēsturi par cenu, kur sanāk principā jauns japānis no veikala.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Kalnux
30. Mar 2018, 14:04#332

Kopš: 14. Feb 2016

No: Aizpute

Ziņojumi: 37

Braucu ar: Kawasaki

Ir nedaudz neskaidrības par Kawasaki KLX 250 SR.

Ievests no Japānas.
Izlaiduma gads 2000
Tehniskajā pasē modelis ir KLX 250 SR
Uz moča vienā vietā 250E

Pēc VIN koda neko nevar atrast, jo ir tikai 12 cipari, visos Kawasaki VIN dekoderos vajag 17.

Reāli neizdodās internetā atrast konkrētu specifikāciju KLX 250SR modelim kurš ražots 2000. gadā.


Būšu pateicīgs, ja kāds varēs kaut ko vismaz apskaidrot.

[ Šo ziņu laboja Kalnux, 30 Mar 2018, 14:05:41 ]

Offline

S_2
30. Mar 2018, 14:35#333

Kopš: 06. May 2015

Ziņojumi: 149

Braucu ar: KLX350


30 Mar 2018, 14:04:50 Kalnux rakstīja:
Ir nedaudz neskaidrības par Kawasaki KLX 250 SR.

Ievests no Japānas.
Izlaiduma gads 2000
Tehniskajā pasē modelis ir KLX 250 SR
Uz moča vienā vietā 250E

Pēc VIN koda neko nevar atrast, jo ir tikai 12 cipari, visos Kawasaki VIN dekoderos vajag 17.

Reāli neizdodās internetā atrast konkrētu specifikāciju KLX 250SR modelim kurš ražots 2000. gadā.


Būšu pateicīgs, ja kāds varēs kaut ko vismaz apskaidrot.



ir tāda lieta, kā Japānas klx braucējs esmu šo to izkodis, man arī 12 zīmju VIN
Varētu būt tādēļ, ka Japānas tirgum paredzētie moči citur pasaulē katalogos neparādās, un tad tiek pievilkti klāt līdzīgiem modeļiem
Ja Tev klx 2000, tad visdrīzāk tas nav SR. SR bija pirms 2000
Šis varētu būt Tavs mocis:
KLX250
Ja tā, tad tas ir par 90% līdzīgs 2006-2009 EU/USA klx250 modelim

Iemet te vai man uz PM rāmja Nr, pateikšu precīzi kas par zvēru
Varu arī iedot servisa manuāli ar precīzu speceni

[ Šo ziņu laboja S_2, 30 Mar 2018, 14:37:57 ]

Offline

Gacho
01. Oct 2019, 11:16#334

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: Blade

Jāpaceļ augšā veca tēma.
Tīri intereses pēc - Vai kāds no vietejiem ir iegādājies indiešu izstrādājumu Royal Enfield Himalayan?
Ja jā, tad kāds tas ir?
Paskatoties plašajās ārzemju internāta ārēs, ar to mopēdu ir iespējams visur kur izlīst un arī pus pasauli apbraukt.
Protams jauda priekš latvieša nekāda, bet pielietojums izskatās interesants.
Pie tam, jauna agregāta cena nepilni 5k.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

MIGs
01. Oct 2019, 11:33#335

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4077

Braucu ar: SA1290R, 600RR, 954RR

Gačo, vecuma plānprātība?

-----------------

Offline

Gacho
01. Oct 2019, 11:36#336

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: Blade

Droši vien, bet nē, pats pirkt netaisos.
Labāk paņemšu vecāku GS`u.
Vienkārsi interesē, jo arvien vairāk kur tiek pamanīti tie braucamie.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

MIGs
01. Oct 2019, 12:12#337

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4077

Braucu ar: SA1290R, 600RR, 954RR

Jā, muļķu mazāk nepaliek.

-----------------

Offline

JohnnyB
01. Oct 2019, 13:06#338

Kopš: 02. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: Motociklu


01 Oct 2019, 11:16:30 Gacho rakstīja:
Jāpaceļ augšā veca tēma.
Tīri intereses pēc - Vai kāds no vietejiem ir iegādājies indiešu izstrādājumu Royal Enfield Himalayan?
Ja jā, tad kāds tas ir?
Paskatoties plašajās ārzemju internāta ārēs, ar to mopēdu ir iespējams visur kur izlīst un arī pus pasauli apbraukt.
Protams jauda priekš latvieša nekāda, bet pielietojums izskatās interesants.
Pie tam, jauna agregāta cena nepilni 5k.


Tikko ar šādu izbraukāju Himalajus.
Motocikli paši izturēja, taču sev noteikti tādu neņemtu. Viņiem katru gadu ir kaut kādi defekti. Pirmajiem bija problēmas ar kārbu. Pēdējiem rāmis netur un plīst pie stūres (šo var ieguglēt un paskatīties, cik traki izskatās).
Stūres gūltnis jau tiek sačakarēts pie pirmā tūkstoša. Arī parasts defekts. Klabēja priekša ceļojuma laikā visu laiku.
Ar indžektoru motori tiešām ekonomiski, taču arī necik neiet. Tur arī ekonomija.
Iepriekšējie modeļi ar karburatoru iet daudz labāk, taču tie vairs nav tik ekonomiski.
Tas īsumā par to motociklu.

Bilde no web:

[ Šo ziņu laboja JohnnyB, 01 Oct 2019, 13:07:18 ]

Offline

Top.LV