Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
karlsons
12. Apr 2020, 13:01#401

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


12 Apr 2020, 10:58:56 6500 rakstīja:
Pedejos dinozaurus sita nolikat Seit tuvuma normalus dinozurus neatrast...bet DE ir pat vairaki labi un sterili eksemplari. Cena gan saksies ap 3k...jautajums vai ir to verts?! Vai tomer meklet kaut ko jaunaku...vizualais,man pat tiesi piedur...klasika tomer ))


es domaaju, ka nav vērc.
tu nopeerc klasiku, klasika saak pliist, detaljas vairs nevar dabuut, tikai pie diilera pa daargo.... tad saac vairaak braukt, saproti ka taa klasika ir liels smags klucis.... tad meegini to klasiku kaadam nostumt un nopeerc normaalu kapli.....
savukaart muusdienu kaplim detaljas razho visi, kam nav slukums, ir gan oem, gan aftermarkets. fun faktors daudz lielaaks ir braukt ar asaaku un vieglaaku moci...

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

6500
12. Apr 2020, 13:11#402

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW / Yamaha / Suzuki / IMR corsa racing

https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DR650

As of 2020, after 24 years, the model is still in production and is the best selling over 500cc bike in New Zealand. The bike is often in the top five sellers of any capacity bikes in New Zealand. The DR650 is also a big seller in both Canada and Australia. It's long been unavailable in Europe due to stringent emission regulations which make it virtually impossible for a non fuel injected machine to pass.

Svars ari nav liels 166kg
Par dinozauriem vinus sauc tiesi del taaa,ka uzticami ...

Labprat uzklausitu kada lietotaja viedokli...tapec jautaju...youtube esu izskatijies krustam skersam par DR650

[ Šo ziņu laboja 6500, 12 Apr 2020, 13:15:13 ]

Offline

karlsons
12. Apr 2020, 13:13#403

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

nu tak nopeerc un izbaudi... es tik saku, kaa buus

man pirmais bija tt600, gaisa dzeses dinozaurs, bez pogas.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

feciic
12. Apr 2020, 13:53#404

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Tādā vecumā palielam visus var sadalīt divās grupās:
1. nopisteņi, ar izoleni pietītiem sēdekļiem un brīnumiem tādā garā
2. Sterilie aparāti.
Ar pirmo nekāda prieka nebūs jo viss labums jau nosmelts, otrajiem atkal sākuma cena nav pārāk draudzīga un sākt tādu aktīvi dzīt pa sūdiem būs dārgi jo:
a. lai saturētu smukā paskatā būs jāmaina pēc kārtas viss, sākas problēmas ar detaļu pieejamību(cenu)
b. neadarot neko un remontējot pa lēto viņs ātri nonāks nopisteņa stāvoklī attiecīgi relatīvi dārgā iegādes cena būs nosvilināta skurstenī
Ja plāno tik cik pavizināties un ņemt kādu sterilo tad tur viss būs kārtībā, ja tīri kurš labāks tad labākā nav. Ja gribi klasiku tad ņem viņu, ja gribi performanci tad jāskatās uz krietni jaunākiem. Problēma ka viencilindra dualsporti sen kā vairs nav modē attiecīgi izvēle ir diezgan nosacīta.

Offline

6500
12. Apr 2020, 14:20#405

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW / Yamaha / Suzuki / IMR corsa racing

Pa lieliem dubliem aka hard enduro netaisos gazeet...bet pa mezu un kkadam takam,ar iespeju ari pa koplietosanas celiem pabraukt,tapec skatos street legal..lidz pilsetai vai cauri kka taa...man vel svarigu lomu spele,lai nav jaskaita motorstundas...nomainit ellu varu,bet list skruveties nav ipasas velmes...

Offline

Negantelis
12. Apr 2020, 14:39#406

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Veci.Klausi ko tev saka pieredzējušāki braucēji. Nu nav tie moči mežam.Varēt jau iebraukt var,bet jēgas īsti nav. Arī par vecumu visu izstāstīja. Tie minētie moči der ceļošanai caur Austrāliju,ne mazām LV taciņām. Nobrauksi no asfalta ,iebrauksi smiltīs un uzreiz sapratīsi ka nav aršana ar 166kg.Katrammocim savs pielietojums, es arī saprotu ka gribas pe lēto un lai ir forši un mežā un pa.ceļu. Bet to ir grūti īstenot

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

6500
12. Apr 2020, 14:49#407

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW / Yamaha / Suzuki / IMR corsa racing

Paldies par viedokliem...bus vien jaskatas uz Austrieti...

Offline

Negantelis
12. Apr 2020, 15:33#408

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Nevajag obligāti oranžo virzienā. Sāc ar atvēlēto budžetu un prioritātēm, zeme vai asfalts.

Jo vairāk asfalta jo lielāks būs praktiskāks. Jo vairāk nost no asfalta jo ar mazāku būs daudz vairāk kaifa un DROŠĀK.

Xt660r
Drz400

Ja budžets ļauj 690Enduro

Bet ja tiešām pa mežu un takām un asfalts TIKAI lai līdz tām tiktu tad reģistrējams 450 būs cita lieta.

Tam KLR taču ir kādi 40Zs, svars ar degvielu un eļļām, aķīti 196Kg!!!!

To moci jaunu vai svaigu var ņemt lai sagaidītu pasaules galu,vai lai līdz tam aizbrauktu bez remonta.Prieka faktors gan īpaši liels nebūs.

Pašam no šīs līnijas ir bijis gan divtaktu KX250, gan 690 Enduro, xt660z gan DrZ 400 ,gan RmX450 un tagad wr450f. Katrā savs kaifs un specifika, visi bija ļoti labi,bet katram ir stiprās puses un ir vājās puses.

Piemēram kx250 bija spridzeklis, tā kā nwbijubatguvies no traumas,nepaspēju sadraudzēties, tiesa visvieglākais no visiem. Tad bija Drz400, ļoti universāls, bet paknapi ar tiem 40Zs un svaru 140-145kg, lai iesāktu enduro gaitas ļoti labs variants, līdz zināmam ātrumam un taku izmēram pilnīgi pietiek, ja ir LABAS braukšanas prasmes var daudzko izdarīt. Pārgāju uz RMX450 ~45-50Zs, cita aršana. Pamati enduro braukšanā bija, ar šo varēja jau arī kārtīgāk atvilkt,turklāt ja sanāk nolohoties ,tad piekare un mazais svars piesedz. 690Enduro, pasaka ne mocis. 70Zs, svars tāds pats kā Drz400. Mežā grūti braucams, 70Zs ir perebors, piekare 250mm, un ne tā pati labākā(īpaši ka nemāk ļoti labi braukt un mēdz nokļūdīties). Ratā braukt pasaka, max ātrums 170 Pēc spido,pārbaudīts blakus kontinentā ar krosa riepām un ķiveri. Sanācis dienā nobraukt pa 600km, un palikt dzīvam, var pa šoseju,var pa mežu,var pa taku,smilšu megakāpām.

Wr450, iespārda. Slapjais svars 123Kg. Visvieglākais no visiem (varbūt ne kx250).

57Zs, iet neslikti,ceļ labi. Pa ceļu patīkamāk kā ar Rmx450. Stigā grūtāk savākt, varbūt pieradums,dakšas lenķis varbūt stāvāk,grūtāk savākt aizmuguri,bišku par asu priekš irdeniem segumiem līkumos priekš manas gaumes, gaisa filtrs foršā vietā, tikai netad ja grib uzlikt lielāku bāku. Tad sūdīgi.

Ak jā, vēl bija XT660Z jo nu ļoti patika kā izskatās(un joprojām patīk). Bet nu tas svars+jaudas neesamība+motora raksturs, der tikai pa granti un asfaltu braukt.Arī likās,norīšu to svaru,gan jau kaut kā..., bet nē,nespēju.Sapratu ka manai gaumei nederēs.

Īsumā tā kautkā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

6500
12. Apr 2020, 15:45#409

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW / Yamaha / Suzuki / IMR corsa racing

paldies par ieteikumiem...

Offline

Archy96
12. Apr 2020, 18:29#410

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Es pats sāku ar XT600 dinozauru, un ļoti ātri sapratu, ka es ar to moci nevaru izpildīt daudzas lietas, ko gribētos, jo ir sūdīga piekare, nesportiska ģeometrija un lieki 40 - 50 kg, kurus tu staipīsi katru reizi, kad noraksi moci dubļos, jeb nedabrauksi kalnā. Pēc tam nopirku vecu, bet ļoti labu RMX250 2T, un sapratu, ka tā ir īstā manta. Tagad man jau ir 3 pēc kārtas jauna Husqvarna no veikala 300 2T, labākais moča formāts ever - 103kg, 56zs, izbraukt var gandrīs visur, kur nevar izbraukt, var kaur ar rokām cauri izvilkt. Pa šoseju iet 120kmh brīvi.

P.S. Ne tik daudz moča vecumam, ražotājam un zs ir nozīme, cik nozīme ir svaram, un piekarei.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 12 Apr 2020, 18:30:35 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
12. Apr 2020, 18:47#411

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

man liekas ka 690 enduro buus laba izveele

vai husis 501

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

barons13
13. Apr 2020, 00:27#412

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku


12 Apr 2020, 14:20:30 6500 rakstīja:
Pa lieliem dubliem aka hard enduro netaisos gazeet...bet pa mezu un kkadam takam,ar iespeju ari pa koplietosanas celiem pabraukt,tapec skatos street legal..lidz pilsetai vai cauri kka taa...man vel svarigu lomu spele,lai nav jaskaita motorstundas...nomainit ellu varu,bet list skruveties nav ipasas velmes...


KTM 690 enduro/Husqvarna 701 enduro. Idejiski der arī KTM EXC 500nieks, bet man kaut kā liekas, ka nafig nav vajadzīgs. 690 enduro ir izcils motocikls, ar kuru braukt pa pilsētu, pa šeseju, pa granti, un arī mežā nepaliksi sausā, ja vein negribēsi braukt kopā ar hardcore čaļiem, kuri kurina 300cc 2taktniekus. Ja uzliek rallija būri, tad tas 690 kļūst izcils granteņu un dzimtenes apbraukāšanas ceļojumu motocikls.


-----------------
NOFUXGIVN

Offline

Gasjs
13. Apr 2020, 10:49#413

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 257

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)


13 Apr 2020, 00:27:42 barons13 rakstīja:

12 Apr 2020, 14:20:30 6500 rakstīja:
Pa lieliem dubliem aka hard enduro netaisos gazeet...bet pa mezu un kkadam takam,ar iespeju ari pa koplietosanas celiem pabraukt,tapec skatos street legal..lidz pilsetai vai cauri kka taa...man vel svarigu lomu spele,lai nav jaskaita motorstundas...nomainit ellu varu,bet list skruveties nav ipasas velmes...


KTM 690 enduro/Husqvarna 701 enduro. Idejiski der arī KTM EXC 500nieks, bet man kaut kā liekas, ka nafig nav vajadzīgs. 690 enduro ir izcils motocikls, ar kuru braukt pa pilsētu, pa šeseju, pa granti, un arī mežā nepaliksi sausā, ja vein negribēsi braukt kopā ar hardcore čaļiem, kuri kurina 300cc 2taktniekus. Ja uzliek rallija būri, tad tas 690 kļūst izcils granteņu un dzimtenes apbraukāšanas ceļojumu motocikls.



Šajā pašā dualsport kontekstā un pieietojumā:
1) Kādas ir vietējo atsauksmes par Husi TE630?
2) Vai ir kāds viedoklis par Huša reinkarnāciju SWM. Piem SWM RS650R. Idejiski tas pats TE630 vien ir, interesē vai kvalitāte nav galīgās dillēs

Offline

Sergejs80
13. Apr 2020, 12:25#414

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom


11 Apr 2020, 20:33:09 6500 rakstīja:
Biedri...esu atradis vairakus variantus...varbut kadam komentari par plusiem,minusiem...

1. Suzuki dr650 99g
2. Kawasaki klr650 99g
3. Honda xr650 96g


Ja nauda atļauj un gribās, tad ņem ko jaunāku.
No šiem es ņemtu dr, bet tieši se versiju, jo vieglāks par citiem dr. Ja nedomā līst sūdos un pašam patīk klasika, tad nav ko domāt. Priekš normālas pabraukāšanās būs labs. Ir dabūjamas jaunas detaļas arī pagājušā gadu tūkstoša suzukam. Nav jau arī jāremontē katru mēnesi - tak pietiekoši uzticams. Ir bijuši divi Freewindi ar tādu motoru.

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 13 Apr 2020, 12:27:33 ]

Offline

scrambler
13. Apr 2020, 21:49#415

Kopš: 21. Aug 2010

No: Ventspils

Ziņojumi: 7

Braucu ar: KTM sx-f 250,SUZUKI DR 750 BIG

Iesaku kā variantu apsvērt Kawasaki klx 650,ir tāds bijis lietošanā vairākus gadus.Noteikti būs daudz vieglāks par KLR un dinamiskāks par DR.Manuprāt priekš to gadu enduro,ļoti labs dzinējs.

Offline

VATERLAND
19. Apr 2020, 18:30#416

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


19 Apr 2020, 00:40:29 Raven_4T rakstīja:
Kādam ir kas sakāms par veco husqvarna te 350 kādi ir lielākie mīnusi ? Tie kas nāca ap deviņdesmito vidu.


Kikstarts un ierobežotais detaļu klāsts + chakars ar karbiķi, jo oriģ. dellorto ir niķis pludiņkamerai tecēt.




-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Ralfy
20. Apr 2020, 12:05#417

Kopš: 18. Jul 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Ducati 750SS i.e '02 Honda CR

Kādam ir kas labs slikts sakāms par KTM 640 Adventure?

Varbūt arī info/domas par šo sludinājumu?
KTM 640

Offline

MIGs
20. Apr 2020, 12:37#418

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Tam KTM ir tikai 5 ātrumi.

-----------------

Offline

UgunsX
20. Apr 2020, 12:53#419

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Un tas tā kā būtu labi vai slikti?

Offline

MIGs
20. Apr 2020, 14:32#420

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Uz šosejas to papildus pārnesumu tomēr prasās. Tas tāds arhaisms.

Visādi citādi, itkā nav slikts, bet ja rocība atļauj skatītie uz 690 Enduro.

-----------------

Offline