Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
karlsons
28. May 2020, 18:43#441

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Tu prasi enduro močus, bet saliec krosiniekus. Enduriķi parasti ir street legali.

Atškiribas netā ir aprakstītas.

[ Šo ziņu laboja karlsons, 28 May 2020, 19:21:13 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

mexa
28. May 2020, 21:03#442

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Daudzi "neiejutusies" jauc visu viena kaudze, ipashi iesitas atminja kad prasa kaa ar "ielas moci(street, sport, chopper)" braukt pa granteni ar tadam "lisaam" riepaam
dublu baikiem gan viens jedziens, krosinieks

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kenis333
29. May 2020, 19:43#443

Kopš: 12. Jun 2018

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Es vienkārši gribēju pagautāt kuru no tiem mociem ko minēju labāk izvēlēties, kurš izturīgāks, kā ar detaļu cenām. Pašam agrāk bij wr450, tagad meklēju krosa.

Offline

ksneps
29. May 2020, 23:01#444

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv


29 May 2020, 19:43:23 kenis333 rakstīja:
Es vienkārši gribēju pagautāt kuru no tiem mociem ko minēju labāk izvēlēties, kurš izturīgāks, kā ar detaļu cenām. Pašam agrāk bij wr450, tagad meklēju krosa.


Nav nozīmes vai pēr suzuki, honda, yamaha vai kawasaki. Viss atkarīgs no moto stāvokļa un īpašnieka rūpēm par to. Tavu spēju iegādes brīdī spēt novērtēt tehnisko stāvokli, tavu budžetu un spēju risināt tehniskās problēmas un budžetu remontiem.

No ss.lv var nolikt trīs močus blakām un viens būs miskaste, otrs kā konfekte iepriekš nošķilts mocis un trešais apbružāts bet tehniski ļoti labs. you never know. Varbūt bremžu uzlikas ir jaunas, bet suporti ir ieauguši mēslos tiktāl, ka ķīlē, viss jāpārjauc un jāliek jaunas detaļas. That is life. Neviens nav ar kristāla bumbu un ar regena aparātu acīs.

Offline

mexa
30. May 2020, 00:40#445

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nee nu atskiriba pa modeliem ir, savas nianses, nav viss tik viena maisa bazams

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

G371
01. Jun 2020, 18:45#446

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm


25 Apr 2020, 18:20:35 Raven_4T rakstīja:
It kā LC4 motori vibrējot tiesa? Tas attiecas arī uz LC4 350/400 ? Un kādas šiem modeļiem ir vājās vietas. Ik pa laikam uzpeld, bet 640/625/620 ir vairāk redzami uz pārdošanu.


Vibrē sirsnīgi, bet uz nerviem tas kritīs tikai uz asfalta kkur tālu braucot.

Offline

G371
01. Jun 2020, 18:50#447

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm


12 May 2020, 19:05:23 Kurbo rakstīja:
Klau,uz ko labāk skatīties iesācējam - 2T vai 4T ?
Ņemot vērā visu - braukšana,apkope.
2T uzrunā ar "mazāku" svaru un "vienkāršāku" apkopi, bet 4T ar to,ka nav ņemšanās ar benzīna jaukšanu un iesācējiem "saprotamāku (?)" braukšanu.
Pielietojums drīzāk tuvāk hard enduro nevis ceļošana pa grantenēm.


Ja iesācējam ir pilns rublis un jau saknē skaidra nosliece uz hārdiņu, 2T. Ne dēļ apkopēm, bet tāpēc, ka nožēlosi, ka mocījies pāris gadus ar 4T. 125/200/250. Ja vēlme skaistus salto uzmest, droši 300

Pēdējo gadu atsevišķiem 2T benzīns vairs nav jājauc pašam ar eļļu.

"saprotamāk" ir tikai pa granteni purkšķināt, ja līdīsi sūdos, ātri atradīsi nokritušu koku, kuram jātiek pāri un tur arī visa saprotamība beigsies. Un būs atšķirība - ar 2T daudz vieglāk, ar 4T slāpsi u.c. neērtības. Vienīgais, kas ar 2T ir jādara - to jāapgūst kaut nedaudz pakāpeniski, respektīvi, tāpēc arī vajag pilnu rubli. Pieeja dod ručkā vai mēģini izpildīt kko stingri virs savām spējām, rezultēsies, ka mocis viens vai kopā ar tevi kaut kur katapulēsies ar augstu ticamību. Pakāpeniski pierodot un saprotot kā tas motors darbojas, būs ok.

[ Šo ziņu laboja G371, 01 Jun 2020, 19:08:23 ]

Offline

Archy96
01. Jun 2020, 21:42#448

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Jun 2020, 18:50:34 G371 rakstīja:

12 May 2020, 19:05:23 Kurbo rakstīja:
Klau,uz ko labāk skatīties iesācējam - 2T vai 4T ?
Ņemot vērā visu - braukšana,apkope.
2T uzrunā ar "mazāku" svaru un "vienkāršāku" apkopi, bet 4T ar to,ka nav ņemšanās ar benzīna jaukšanu un iesācējiem "saprotamāku (?)" braukšanu.
Pielietojums drīzāk tuvāk hard enduro nevis ceļošana pa grantenēm.


Ja iesācējam ir pilns rublis un jau saknē skaidra nosliece uz hārdiņu, 2T. Ne dēļ apkopēm, bet tāpēc, ka nožēlosi, ka mocījies pāris gadus ar 4T. 125/200/250. Ja vēlme skaistus salto uzmest, droši 300

Pēdējo gadu atsevišķiem 2T benzīns vairs nav jājauc pašam ar eļļu.

"saprotamāk" ir tikai pa granteni purkšķināt, ja līdīsi sūdos, ātri atradīsi nokritušu koku, kuram jātiek pāri un tur arī visa saprotamība beigsies. Un būs atšķirība - ar 2T daudz vieglāk, ar 4T slāpsi u.c. neērtības. Vienīgais, kas ar 2T ir jādara - to jāapgūst kaut nedaudz pakāpeniski, respektīvi, tāpēc arī vajag pilnu rubli. Pieeja dod ručkā vai mēģini izpildīt kko stingri virs savām spējām, rezultēsies, ka mocis viens vai kopā ar tevi kaut kur katapulēsies ar augstu ticamību. Pakāpeniski pierodot un saprotot kā tas motors darbojas, būs ok.


Tūstrouks is the way to go. Jaunie 300, sākot kaut no gada 14, ir jau diezgan viegli braucami moči, ko nevar salīdzināt ar senajiem 2T krosa dinozauriem, kuri norauj rokas un aizsūta tevi pa taisno uz traumpunktu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

G371
02. Jun 2020, 00:54#449

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

Nu, iesācējs stabili vismaz vienreiz izpildīs viskiju, ar 250 tas būs iespaidīgs, ar 300 ļoti iespaidīgs Bet to jaudu izmantot nemācēs vēl gadus 2-3. Manuprāt, visstraujākais progress skillam vispār būtu ar 150ieku.

[ Šo ziņu laboja G371, 02 Jun 2020, 01:14:58 ]

Offline

mezavecis
02. Jun 2020, 09:20#450

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


02 Jun 2020, 00:54:28 G371 rakstīja:
Nu, iesācējs stabili vismaz vienreiz izpildīs viskiju, ar 250 tas būs iespaidīgs, ar 300 ļoti iespaidīgs Bet to jaudu izmantot nemācēs vēl gadus 2-3. Manuprāt, visstraujākais progress skillam vispār būtu ar 150ieku.

Bet ja nu tomēr grib iztaisnot rokas te viens ir-http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=16601

Offline

G371
02. Jun 2020, 12:33#451

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

Ko tas mx mocis dara enduro tēmā?

Offline

JohnyW
02. Jun 2020, 13:21#452

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


01 Jun 2020, 18:50:34 G371 rakstīja:

12 May 2020, 19:05:23 Kurbo rakstīja:
Klau,uz ko labāk skatīties iesācējam - 2T vai 4T ?
Ņemot vērā visu - braukšana,apkope.
2T uzrunā ar "mazāku" svaru un "vienkāršāku" apkopi, bet 4T ar to,ka nav ņemšanās ar benzīna jaukšanu un iesācējiem "saprotamāku (?)" braukšanu.
Pielietojums drīzāk tuvāk hard enduro nevis ceļošana pa grantenēm.


Ja iesācējam ir pilns rublis un jau saknē skaidra nosliece uz hārdiņu, 2T. Ne dēļ apkopēm, bet tāpēc, ka nožēlosi, ka mocījies pāris gadus ar 4T. 125/200/250. Ja vēlme skaistus salto uzmest, droši 300

Pēdējo gadu atsevišķiem 2T benzīns vairs nav jājauc pašam ar eļļu.

"saprotamāk" ir tikai pa granteni purkšķināt, ja līdīsi sūdos, ātri atradīsi nokritušu koku, kuram jātiek pāri un tur arī visa saprotamība beigsies. Un būs atšķirība - ar 2T daudz vieglāk, ar 4T slāpsi u.c. neērtības. Vienīgais, kas ar 2T ir jādara - to jāapgūst kaut nedaudz pakāpeniski, respektīvi, tāpēc arī vajag pilnu rubli. Pieeja dod ručkā vai mēģini izpildīt kko stingri virs savām spējām, rezultēsies, ka mocis viens vai kopā ar tevi kaut kur katapulēsies ar augstu ticamību. Pakāpeniski pierodot un saprotot kā tas motors darbojas, būs ok.

Veca tēma 2T vs 4T.. katram savi plusi un mīnusi.
Neredzu tur baigo starpīgu - jā, 2T pēdējo gadu būs kādus 5kg vieglāks kā 4t.. A to, ka pašam jābūt formā, lai tādus valdītu kaut cik, to jau visi aizmirst..
Ak jā.. aizbrauksi vēl uz tanku, ieliesi dienas braucienam 20l degvielas, paņemsi vēl 1l eļļas, kaut kādas glaunās, kas nāk 20e/l, un būs 50nieks jau aizripojis..

Offline

Archy96
02. Jun 2020, 17:52#453

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Jun 2020, 13:50:45 Bagars rakstīja:
Tā kā es neko no šitā nerubīju, tad uz jautājumiem

Klau,uz ko labāk skatīties iesācējam - 2T vai 4T ?
Ņemot vērā visu - braukšana,apkope.


kuru no šiem močiem ieteiktu, kuram izturīgāks dzinējs? kā ar eksplutācijas izmaksām?
Yz 450f ....

ieteiktu nečakarēt prātu sev un citiem, bet paņemt jebkuru no tiem un sāk ar SAVAS pieredzes uzkrāšanu. Šie jautājumi jau saknē ir neatbildāmi un te nebūs pareizo atbilžu, jo tie satur pārāk daudz nezināmo.
Tā kā viss iepriekšjais un tālākais būs vien tukša muldēšana.



more practice, less stupid questions

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
02. Jun 2020, 17:56#454

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Jun 2020, 13:21:13 JohnyW rakstīja:

01 Jun 2020, 18:50:34 G371 rakstīja:

12 May 2020, 19:05:23 Kurbo rakstīja:
Klau,uz ko labāk skatīties iesācējam - 2T vai 4T ?
Ņemot vērā visu - braukšana,apkope.
2T uzrunā ar "mazāku" svaru un "vienkāršāku" apkopi, bet 4T ar to,ka nav ņemšanās ar benzīna jaukšanu un iesācējiem "saprotamāku (?)" braukšanu.
Pielietojums drīzāk tuvāk hard enduro nevis ceļošana pa grantenēm.


Ja iesācējam ir pilns rublis un jau saknē skaidra nosliece uz hārdiņu, 2T. Ne dēļ apkopēm, bet tāpēc, ka nožēlosi, ka mocījies pāris gadus ar 4T. 125/200/250. Ja vēlme skaistus salto uzmest, droši 300

Pēdējo gadu atsevišķiem 2T benzīns vairs nav jājauc pašam ar eļļu.

"saprotamāk" ir tikai pa granteni purkšķināt, ja līdīsi sūdos, ātri atradīsi nokritušu koku, kuram jātiek pāri un tur arī visa saprotamība beigsies. Un būs atšķirība - ar 2T daudz vieglāk, ar 4T slāpsi u.c. neērtības. Vienīgais, kas ar 2T ir jādara - to jāapgūst kaut nedaudz pakāpeniski, respektīvi, tāpēc arī vajag pilnu rubli. Pieeja dod ručkā vai mēģini izpildīt kko stingri virs savām spējām, rezultēsies, ka mocis viens vai kopā ar tevi kaut kur katapulēsies ar augstu ticamību. Pakāpeniski pierodot un saprotot kā tas motors darbojas, būs ok.

Veca tēma 2T vs 4T.. katram savi plusi un mīnusi.
Neredzu tur baigo starpīgu - jā, 2T pēdējo gadu būs kādus 5kg vieglāks kā 4t.. A to, ka pašam jābūt formā, lai tādus valdītu kaut cik, to jau visi aizmirst..
Ak jā.. aizbrauksi vēl uz tanku, ieliesi dienas braucienam 20l degvielas, paņemsi vēl 1l eļļas, kaut kādas glaunās, kas nāk 20e/l, un būs 50nieks jau aizripojis..


Par pēdējo teikumu varu pateikt - COMPLETE BULLSHIT.

Jaunie TPI moči tērē degvielu tik, ka tev spēka vienkārši nepietiks visu bāku izbraukt, ja vien netaisies visu dienu tikai tīt pulksteni pa gruntenēm, un eļļu viņš jauc pats attiecībā 1/100, tā kā 2T motocikla ekspluatācija vēl nekad nav bijusi tik lēta un funkcionāla kā tagad. Virzulis iet 150 stundas, karburators vairs nav jāregulē, mēs dzīvojam īstajā laikā un vietā, yeeee

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
02. Jun 2020, 21:25#455

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

tas ir reliģiskas dabas jautaajums, kaadu njemt 2t vai 4t, tev uz rasu naida topiku

imho iesaaceejam poh cik taktis, tur katram ir savi plusi un miinusi.

un vienaa masu pasaakumaa braucu paarii ar 2t (man 4t pašam), degvielas pateerinsh bij aptuveni vienaads abiem.....braucami ir abi.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

mezavecis
03. Jun 2020, 08:46#456

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


02 Jun 2020, 12:33:50 G371 rakstīja:
Ko tas mx mocis dara enduro tēmā?
tam mx mocim I recluse kas braucēja vietā slidina sajūgu, ir lielā bāka ar rezervi, ir vieta akumulātoram un aizmugurējam gaismām, ir aizmugurējas bremzes uz sajuga hebeļa, kas ļaus noturēt un neslīdēt atpakaļ pa nogāzi kad priekšā braucošais būs nolažojies, amīši kas piedos dažus varoņdarbus..vienīgais kas trūkst pilnai laimei stures demfers un lielās bremzes priekšā, lai ar piedzītām rokām vel pietiktu spēka savaldīt tos ~+-60 kumeļus

Offline

divkosigais
10. Jun 2020, 11:39#457

Kopš: 05. Aug 2010

Ziņojumi: 139

Braucu ar: XJ 600

Kādu budžeta moci kolēģi ieteiktu,kas būtu vienkāršs kā kuvalda un nemaksātu vairāk par 2000eur ...
Patriez vizinos ar xj600 Yamahu. Principā viss apmierina , arī bermžu trūkums un jaudas neesamība. Bet gribas kaut kur p amežu izlaist citreiz kaut kur dziļāk..
Pašam svars ~120kg.
Patreiz dēļ cenas skatos uz vecām Yamaha Tenere un Honda Africa. Tie būtu optimāli varianti?

Offline

Gacho
10. Jun 2020, 16:06#458

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Afrika tev nebūs zem 2k.
Pats vēlos Adventure Enduro, bet totāls vakuums 3-4k budžetā, atliek vien krāt naudu un meklēt f800gs.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

VATERLAND
10. Jun 2020, 20:15#459

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

izpratne darbībai "pa amežu izlaist citreiz kaut kur dziļāk" MP Foruma Enduro kontekstā, līdzībās runājot,variējas amplitūdā no on%nisma pa meža ceļu,nespējot tikt ar 200kg smagu "govi" pāri grāvim ceļa malā, līdz kūdras purva akaču nekrofīlijas hārdkorām.
Jedem das Seine.

Un tādus"enduro" ar budžetu 2K var droši aizmirst.

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 10 Jun 2020, 20:16:28 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

DeLuush
11. Jun 2020, 03:19#460

Kopš: 05. Sep 2017

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

jā, labas vecās āfrikas iet pa 3-4k un +, zem 3 nekā prātīga, ar vecajām tenerēm līdzīgi +- 3k+.

līdz 2k, dominators vai vecais dr650
vēl klr650 bet tas arī visticamāk pie 2.5-3k sakarīgs, vai `jaunais` dr650, bet cik esmu vaktējis, = deficīts un arī 3k



Offline