Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
endurists
30. Oct 2013, 20:21#81

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


30 Oct 2013, 20:08:46 mezavecis rakstīja:
kontekstā par vienu puslīdz sakarīgu mopēdu

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=201026


Yeeeessss es jau iepriekš zināju šo atbildi, tik negribēju būt uzbāzīgs. Abi ar Dropman, un gan jau vēl bariņš ir nonākuši līdz šādam lietas atrisinājumam

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

mezavecis
30. Oct 2013, 20:22#82

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


30 Oct 2013, 20:21:01 endurists rakstīja:

30 Oct 2013, 20:08:46 mezavecis rakstīja:
kontekstā par vienu puslīdz sakarīgu mopēdu

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=201026


Yeeeessss es jau iepriekš zināju šo atbildi, tik negribēju būt uzbāzīgs. Abi ar Dropman, un gan jau vēl bariņš ir nonākuši līdz šādam lietas atrisinājumam
jaaaa bet budžets šķiet fināla ap 3,5 k ls sanāk..

Offline

dropman
30. Oct 2013, 20:57#83

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

525 maksā tik cik maksā nevis tāpēc ka ir dārgs bet tāpēc ka ir labs

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Dartagnan
30. Oct 2013, 21:09#84

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Paskatieties šīs galerijas un pasakat vēlreiz ka ar vienpodnieku nevar tālu aizbraukt un blā blā blā.
Ar normālu vienpodnieku var ļoti komfortabli un ekonomiski gan ikdienā pārvietoties, gan ceļot.
Man ir bijuši daudz mopēdi, visuniversālākais pēc manas personīgās pieredzes ir XTZ660, vienalga `96tā vai `13tā gada.
Runājot par braukšanu pa šoseju, vai agresīvu braukšanu pilsētā, tad nav atšķirības vai tas ir LC8, F800GS vai vecs dominators - tā šaurā 21" desa uz asfalta neturas, ātrāk par 130 bail braukt!
Par vibrāciju - pēc pāris dienām pierod un vibrāciju nejūt vairs vispār!!! Tiem kuri gudri muld - izbrauc ar hlamo deividson un tad pasaki ka vienpodnieks vibrē!!!

XTZ750 un Africa - nejēgā smagi ar lielu degvielas patēriņu - ir bijuši!
Transalps - normāls ikdienas mopēds, der arī gruntenēm, bet ne normālam mežam.
Vienpodnieki rullē!


http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11867

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11331

-----------------

Offline

janka81
30. Oct 2013, 21:10#85

Kopš: 01. Jun 2013

No: Kandava

Ziņojumi: 31

Braucu ar: kx 250


30 Oct 2013, 20:03:29 ANR rakstīja:

30 Oct 2013, 19:46:55 eddie rakstīja:
Aizbraukt pataustīt kur? Pie kāda, kas tirgo attiecīgo aparātu? Man pašam ne pārāk patīk, ka tērē manu laiku, lai tikai atbrauktu "paskatīties" bez nopietniem nolūkiem. Protams, katrs tūrists savā ziņā ir arī potenciāls pircējs..
Kad kurpes pērc arī prasi citu viedokli, vai derēs vai nē, varbūt spiedīs, utt? Nu ja taisies pirkt, tad sarunā un izbrauc ar to motocikletu, patiks pērc, nepatiks nepēc.
tieši tā vajag izbraukt un arī pa grantenēm

Offline

janka81
30. Oct 2013, 21:17#86

Kopš: 01. Jun 2013

No: Kandava

Ziņojumi: 31

Braucu ar: kx 250


30 Oct 2013, 21:09:15 Dartagnan rakstīja:
Paskatieties šīs galerijas un pasakat vēlreiz ka ar vienpodnieku nevar tālu aizbraukt un blā blā blā.
Ar normālu vienpodnieku var ļoti komfortabli un ekonomiski gan ikdienā pārvietoties, gan ceļot.
Man ir bijuši daudz mopēdi, visuniversālākais pēc manas personīgās pieredzes ir XTZ660, vienalga `96tā vai `13tā gada.
Runājot par braukšanu pa šoseju, vai agresīvu braukšanu pilsētā, tad nav atšķirības vai tas ir LC8, F800GS vai vecs dominators - tā šaurā 21" desa uz asfalta neturas, ātrāk par 130 bail braukt!
Par vibrāciju - pēc pāris dienām pierod un vibrāciju nejūt vairs vispār!!! Tiem kuri gudri muld - izbrauc ar hlamo deividson un tad pasaki ka vienpodnieks vibrē!!!

XTZ750 un Africa - nejēgā smagi ar lielu degvielas patēriņu - ir bijuši!
Transalps - normāls ikdienas mopēds, der arī gruntenēm, bet ne normālam mežam.
Vienpodnieki rullē!


http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11867

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11331
man savulaik ar bija dominātors pa vibrāciju nevarēju sūdzeties. viņam ir balansieris motorā, kas samazina vibrāciju

Offline

dzerrais
31. Oct 2013, 09:01#87

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1488

Braucu ar:


30 Oct 2013, 21:09:15 Dartagnan rakstīja:
Paskatieties šīs galerijas un pasakat vēlreiz ka ar vienpodnieku nevar tālu aizbraukt un blā blā blā.
Ar normālu vienpodnieku var ļoti komfortabli un ekonomiski gan ikdienā pārvietoties, gan ceļot.
Man ir bijuši daudz mopēdi, visuniversālākais pēc manas personīgās pieredzes ir XTZ660, vienalga `96tā vai `13tā gada.
Runājot par braukšanu pa šoseju, vai agresīvu braukšanu pilsētā, tad nav atšķirības vai tas ir LC8, F800GS vai vecs dominators - tā šaurā 21" desa uz asfalta neturas, ātrāk par 130 bail braukt!
Par vibrāciju - pēc pāris dienām pierod un vibrāciju nejūt vairs vispār!!! Tiem kuri gudri muld - izbrauc ar hlamo deividson un tad pasaki ka vienpodnieks vibrē!!!

XTZ750 un Africa - nejēgā smagi ar lielu degvielas patēriņu - ir bijuši!
Transalps - normāls ikdienas mopēds, der arī gruntenēm, bet ne normālam mežam.
Vienpodnieki rullē!


http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11867

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11331
Kurš var,kurš nevar..
+ vel pus Eiropa nobraukta

Offline

TB
31. Oct 2013, 09:04#88

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


30 Oct 2013, 21:31:37 Bagars rakstīja:

30 Oct 2013, 18:23:55 TB rakstīja:
nedz domi, nedz shitzuki korķos pārkastēt neizdevās...

Par ko tu runā? Ar moci korķī?...
ar shitzuki vasara gadijas paris reizes padirsties pa Valdemara ielu. Bet tas ari bija laika, kad tikko bija nolikta A kategorija un 90/h likās kosmosa ātrums

Offline

andrejins
31. Oct 2013, 09:27#89

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


31 Oct 2013, 09:01:23 dzerrais rakstīja:

30 Oct 2013, 21:09:15 Dartagnan rakstīja:
Paskatieties šīs galerijas un pasakat vēlreiz ka ar vienpodnieku nevar tālu aizbraukt un blā blā blā.
Ar normālu vienpodnieku var ļoti komfortabli un ekonomiski gan ikdienā pārvietoties, gan ceļot.
Man ir bijuši daudz mopēdi, visuniversālākais pēc manas personīgās pieredzes ir XTZ660, vienalga `96tā vai `13tā gada.
Runājot par braukšanu pa šoseju, vai agresīvu braukšanu pilsētā, tad nav atšķirības vai tas ir LC8, F800GS vai vecs dominators - tā šaurā 21" desa uz asfalta neturas, ātrāk par 130 bail braukt!
Par vibrāciju - pēc pāris dienām pierod un vibrāciju nejūt vairs vispār!!! Tiem kuri gudri muld - izbrauc ar hlamo deividson un tad pasaki ka vienpodnieks vibrē!!!

XTZ750 un Africa - nejēgā smagi ar lielu degvielas patēriņu - ir bijuši!
Transalps - normāls ikdienas mopēds, der arī gruntenēm, bet ne normālam mežam.
Vienpodnieki rullē!


http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11867

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=11331
Kurš var,kurš nevar..
+ vel pus Eiropa nobraukta


Tas tika minēts kā lielas motobraucēju daļas viedoklis, pats galīgi neuzskatu, ka ar vienpodnieku nevarētu ceļos, bet, kad iebrauc dubļos ar to pašu transalpu, tad saproti, kāpēc lielākajai daļai hard enduro ir viens pods

Attiecīgi vienpodnieki parasti ir vieglāki un jaudas līknes papētot grieze jau ie arī pie zemiem apgriezieniem. Tāpēc arī pats sēdīšos tieši uz vienpodnieka :P

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
31. Oct 2013, 09:28#90

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


31 Oct 2013, 09:04:07 TB rakstīja:

30 Oct 2013, 21:31:37 Bagars rakstīja:

30 Oct 2013, 18:23:55 TB rakstīja:
nedz domi, nedz shitzuki korķos pārkastēt neizdevās...

Par ko tu runā? Ar moci korķī?...
ar shitzuki vasara gadijas paris reizes padirsties pa Valdemara ielu. Bet tas ari bija laika, kad tikko bija nolikta A kategorija un 90/h likās kosmosa ātrums


Aha un nebija arī zināma patiesība ka ar mo labāk pa platākām un lielākām ielām braukt

Atceros to laiku... Pats arī esmu iepēries korķī tieši uz valdemārenes...

Bet par pārkarsēšanu, neesmu dzirdējis, ka Dominatori vai Suzuki būtu viegli pārkarsējami, tā ir tikai masu psihoze!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

endurists
31. Oct 2013, 09:50#91

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98



Atceros to laiku... Pats arī esmu iepēries korķī tieši uz valdemārenes...

Bet par pārkarsēšanu, neesmu dzirdējis, ka Dominatori vai Suzuki būtu viegli pārkarsējami, tā ir tikai masu psihoze!


Jūs te vāvuļojat aplamības par močiem ar kuriem nekad neesat braukuši.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

andrejins
31. Oct 2013, 09:59#92

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


31 Oct 2013, 09:50:52 endurists rakstīja:


Atceros to laiku... Pats arī esmu iepēries korķī tieši uz valdemārenes...

Bet par pārkarsēšanu, neesmu dzirdējis, ka Dominatori vai Suzuki būtu viegli pārkarsējami, tā ir tikai masu psihoze!


Jūs te vāvuļojat aplamības par močiem ar kuriem nekad neesat braukuši.


Te par masu psihozi noteikti tiek rakstīts par to, ka bez šķidruma dzeses moči būtu vieglāk uzkarsējami un pārkarsējami, kas galīgi neatbilst pariesībai.

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Negantelis
31. Oct 2013, 16:01#93

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


31 Oct 2013, 09:50:52 endurists rakstīja:


Atceros to laiku... Pats arī esmu iepēries korķī tieši uz valdemārenes...

Bet par pārkarsēšanu, neesmu dzirdējis, ka Dominatori vai Suzuki būtu viegli pārkarsējami, tā ir tikai masu psihoze!


Jūs te vāvuļojat aplamības par močiem ar kuriem nekad neesat braukuši.


Nopērk KTM EXC un šis ar visu škidrumdzesi pasrksrst ātrāk kš dominators ar gaisa dzesi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

andrejins
31. Oct 2013, 16:47#94

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


31 Oct 2013, 16:01:06 Negantelis rakstīja:

31 Oct 2013, 09:50:52 endurists rakstīja:


Atceros to laiku... Pats arī esmu iepēries korķī tieši uz valdemārenes...

Bet par pārkarsēšanu, neesmu dzirdējis, ka Dominatori vai Suzuki būtu viegli pārkarsējami, tā ir tikai masu psihoze!


Jūs te vāvuļojat aplamības par močiem ar kuriem nekad neesat braukuši.


Nopērk KTM EXC un šis ar visu škidrumdzesi pasrksrst ātrāk kš dominators ar gaisa dzesi.


Vērojot, kas darās piedzīvojumu gonkās pilnībā piekrītu šai tēzei, bet risinājums arī tam ir...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

envy
31. Oct 2013, 17:15#95

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Beidziet runāt, brauciet vairāk. Neko ar 1000ls budžetu garām netrāpīsi. Visi tie moči ir nogājuši vismaz 10 gadus un joprojām brauc, kas viņiem var notikt, ja nenopēk līķi? Visi viņi ir ražoti savam mērķim un visi to izpildīs. Jāsaprot kāda stila aparātu grib un jānopērk tas kurš patīk/ ir izdevīgākais/ Basta!

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

eddie
31. Oct 2013, 18:40#96

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Kāds, kurš testējis praktiski visus augstāk uzskaitītos mazbudžeta endūrus, ir arī ar Yamaha TDM 850 braucis? Apskates vērts?

Offline

partijnieks
31. Oct 2013, 18:59#97

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

TDM NAV enduro, un līdz 1000 ls būs nopērkama tikai pirmā paaudze, kas nav tas pareizākais, ja skatās uz tigdimiem.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

eddie
31. Oct 2013, 19:18#98

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Tas, ka tas nav gluži enduro, skaidra lieta. Es vienkārši izskatu variantus. Šis tāds hibrīds sanāk - varbūt kā reiz priekš manām vajadzībām.

Es neesmu nospraudis latiņu 1000 latu apmērā. Tā, protams, būtu summa, no kuras būtu vieglāk šķirties pirmā eksperimentālā moča pirkšanā, taču tai pat laikā es apzinos, ka labāk ieguldīt vairāk iekš labi koptas un svaigākas mantas un pēcāk piedzīvot mazāk raižu.

Offline

ivis-ktm
31. Oct 2013, 19:42#99

Kopš: 01. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 206

Braucu ar: HONDA CRF 250L

Es, pēc pārdesmi gadu pārtraukuma, uzsēdos uz moča KTM LC4, 400cc. Teikšu godīgi, es nevaru izmantot visu jaudu ko mocis var dot.Man viņš patīk pēc vairākiem kritērijiem:
1) jaudas pietiek (it īpaši iesācējam)
2) viegli vadīt (pietiekami viegls)
3) pietiekami ciets/mīksts un ātrs uz asfalta
4) pietiekami mīksts/ciets un izveicīgs uz gruntenes
5) noslīcinot kādā zampā nebūs daudz spēka jāpieliek lai izvilktu ārā, jo ir pietiekami viegls.
Jau braucu vairākus gadus un esmu apmierināts. Ja pienāktu brīdis pirkt citu moci, tad tādu pašu, tikai jaunāku.

Offline

dropman
31. Oct 2013, 19:45#100

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Problēma ir tajā ka katrs par enduro uzskata kautko savu. Vienam enduro ir kūdras purvs, otram 200km pa granteni ar pasažieri...

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline