Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » MV Agusta

Tēma: MV Agusta 312 R

AutorsZiņojums
dentists
01. Dec 2013, 21:43#1

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Sveiki! vai ir pieredze ar to kādai ir jābūt temperatūrai MV Agusta 312 R ..........???

Pirms tam man bija parastais F4 tas pilsētas režīmā karsa ,bet 312 R pie krustojuma temperatūra strauji sāk celties līdz pat 107 grādiem ! vai ir kādas idejas????

Offline

osiic
01. Dec 2013, 21:55#2

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Principaa njemot veeraa shii motocikla retumu - diez vai te izveidosies liela diskusija!

Taatad - svarigi ir kas cits: ja tev motors uzkarst un iesleedzaas ventilators --> temperatuura kriit --> ventilators izsleedzaas - tad viss ir kaartiibaa! bet ja motors karst un ventilators nesleedzaas iekshaa - tad ir jaameklee probleema! Iespeejams termostats bojaats, tik pat labi termosleedzis (kas iesleedz ventilatoru) vareetu buut beigts, kaa arii varbuut pats ventilators vienkaarshi nestraadaa.

[ Šo ziņu laboja osiic, 01 Dec 2013, 21:56:12 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Archy96
01. Dec 2013, 21:58#3

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Uzzvani uz Motosportu Ginčam, viņš zinās. Bet pa lielam 107 vēl nav nekas traģisks, man R1 cepās pat vairāk, viņiem tāda konstruktīva īpatnība visiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

marcis
01. Dec 2013, 23:12#4

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

H CBR600RR ventilators ieslēdzas pie 104 C.
Saliec ventilatora vadus pataisno - ja strādā, tad, kā Osīc teica, pie vainas būs slēdzis, ja nestrādā, tad ķidā ārā pašu ventilatora motoru.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

dentists
02. Dec 2013, 16:34#5

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Sveiki kungi!

Paldies par noderīgiem padomiem! man jau teica ,ka 312 R ir tendence uz augstaku temperatūru ,bet nebiju pārbaudījis šos mezglus ,ta arī darīšu ,vel biju dzirdējis ,ka ir apgrūtināta gaisa atplūde aiz radiatora ,jo būrim tas dekoratīvās restes ritīgi aizturot gaisu !

Rožkalns ,pat esot pielicis papildus radiatora šūnas (palielinajis radiātora laukumu) !!!! bet tas moto bija domāts sacīkstām !!!!!

Es jau tā pa ielu tikai šeņoju.....

Bet vienalga paldies par atsucību...........

Varbūt vel ir kādi knifiņi ,ko būtu laicīgi jāzin par šo mocīti!!!!

Offline

Archy96
02. Dec 2013, 17:41#6

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Dec 2013, 16:34:32 dentists rakstīja:
Sveiki kungi!

Paldies par noderīgiem padomiem! man jau teica ,ka 312 R ir tendence uz augstaku temperatūru ,bet nebiju pārbaudījis šos mezglus ,ta arī darīšu ,vel biju dzirdējis ,ka ir apgrūtināta gaisa atplūde aiz radiatora ,jo būrim tas dekoratīvās restes ritīgi aizturot gaisu !

Rožkalns ,pat esot pielicis papildus radiatora šūnas (palielinajis radiātora laukumu) !!!! bet tas moto bija domāts sacīkstām !!!!!

Es jau tā pa ielu tikai šeņoju.....

Bet vienalga paldies par atsucību...........

Varbūt vel ir kādi knifiņi ,ko būtu laicīgi jāzin par šo mocīti!!!!

Jā. Nočeko obligāti motora ķēdes spriegotāju, jeb ieliec manuālo, ja negribi pirkt jaunu pus-motoru

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

TB
02. Dec 2013, 19:04#7

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

MV Augusta teorētiski ir paredzēta tiem, kam garažā jau ir Ferrari vai kas līdzvērtīgs

Dārga spēļmantiņa kuras īpašnieki parasti māk tikai taisni

Offline

andrejins
03. Dec 2013, 09:32#8

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


03 Dec 2013, 09:29:04 Arnoh rakstīja:
cuguna 12 sekciju radiaators jaliek


Un svars +300 kg gan radīs pārkaršanas draudus Bet radiators par lielu, cik litru dzeses šķidruma vajadzēs?

Bet par tēmu, aizdedze tiešām izklausās ka varētu būt saistīta ar ķēdes spriegojumu, bet ventilators lielākajai daļai jauno mo ieslēdzas pie 110 grādiem un to tā kā vajadzētu saklausīt

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
03. Dec 2013, 09:37#9

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Un vēl, googlē iemetu tavu problēmu, nekā daudz nebija tikai par to, ka ir pieejams lielāks ūdenssūknis, kas šo problēmu austrālijā dzīvojošajiem atrisināja

te links uz lasāmvielu: Links

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
03. Dec 2013, 15:10#10

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


03 Dec 2013, 12:51:10 osiic rakstīja:

03 Dec 2013, 09:22:57 Niere rakstīja:
osīc,
saki, ka es neko nejēdzu no triboloģijas?
vai tomēr Tava piekasīšanās saistīta ar attieksmi pret manu personu kā tādu, m?
domāju, ka katram skaidra atbilde uz šiem jautājieniem.


Esmu teicis ka tu neko nejeedz no berzes? Nee... Njefig visur baazties ar to savu ellju un berzeem! Tad nebuus taada nostaaja! Un kaada tu esi persona - ir redzams peec tava pa pusei spama - tas arii nosaka manu attieksmi. Vajag vairaak runaat pa tiesho, nevis malt probleemu pa rinjkji un kraameet lielos palagus anglju valodaa! Izsakies iisaak un konkreetaak un Latviešu valodaa!

P.S. par Agustu - dodu 100% ka ellja nav pie vainas!


Kā jau no forumiem izdevās uzzināt viņam ir iespēja dabūt double capacity water pump, kas paredzēts, ja bieži vizinās pa pilsētas korķiem

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

dentists
09. Dec 2013, 02:48#11

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

sveiki! skatos padomdevēji paliek ar vien vairāk!!!

izskatās ,ka visi būs izteikušies ,gan nopietni gan pa jokam.....he....he....

ar eļļām un spriegotāju problēmu nevajadzētu but ,jo moto vēsture ir zināma ,un nobraukts ir 7500 km ,eļa naomainīta kā pēc manuāla un orģinālais eļļas filtrs !!!

Ferrari garažā vēl nav ,bet ir Kašalots.....

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/cadillac-1958

Offline

dentists
09. Dec 2013, 02:56#12

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

vēl ir arī šitādi ;

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/corvette-C3

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/gold-cut-2001

šitos pats saskrūvēju :

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/HARLEY-KNUCKLEHEAD-2010

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/WL-Old-School-custom

http://foto2.inbox.lv/doktorbumbum/zilais-custom

http://foto2.inbox.lv/doktorbumbum/custom-built-motorcycle-haley

http://foto2.inbox.lv/doktorbumbum/Harley-bobber

nu ja visu pārdotu tad jau kādu ferrari varētu nopirkt!!!!

Offline

dentists
09. Dec 2013, 03:01#13

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

šitā purkšķ 1850 cm3 motorīts ;

http://www.youtube.com/watch?v=oFMNzAuUO9I

http://www.youtube.com/watch?v=IwoMJQfS8mo

tagad pabeidzu šito monstru:

http://www.youtube.com/watch?v=k8noiWIPS0Y

Offline

dentists
09. Dec 2013, 03:09#14

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

protams ,ka tas ko te saliku nebija pa tēmu ,bet labāk vairāk lūžnu nekā viens ferrārī ..........

kuru tāpat no zags......

Offline

osiic
09. Dec 2013, 09:08#15

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


09 Dec 2013, 02:48:40 dentists rakstīja:
sveiki! skatos padomdevēji paliek ar vien vairāk!!!

izskatās ,ka visi būs izteikušies ,gan nopietni gan pa jokam.....he....he....

ar eļļām un spriegotāju problēmu nevajadzētu but ,jo moto vēsture ir zināma ,un nobraukts ir 7500 km ,eļa naomainīta kā pēc manuāla un orģinālais eļļas filtrs !!!

Ferrari garažā vēl nav ,bet ir Kašalots.....

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/cadillac-1958


Veciit - kashalots ir teema! Mums ar garaazhaa sasleepushies dazhi amerikaanju eermi no pagaajushaa gadsimta

[ Šo ziņu laboja osiic, 09 Dec 2013, 09:09:02 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

osiic
09. Dec 2013, 09:12#16

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Vispaar - man liekas ka esi zinaams tips! Tik briinos kaa esi liidz Agustai nonaacis

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Putnis76
09. Dec 2013, 19:13#17

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


09 Dec 2013, 09:12:52 osiic rakstīja:
Vispaar - man liekas ka esi zinaams tips! Tik briinos kaa esi liidz Agustai nonaacis

Vot tipu ņifiga nezinu, bet nu Augusta pilnīgi neierakstās kolekcijā

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

dentists
09. Dec 2013, 21:33#18

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

kādi amerikāni garažā aizslēpušies ???? m

moška ir kādas bildes no tiem amišiem???

ja nav grūti moška nobuldē un atsūti!????

Offline

dentists
09. Dec 2013, 21:42#19

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

aaa kā līdz augusta var nonākt ,nu jāsāk ar mazumiņu piemēram ar :

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/Honda-CB-1000-R

tad ar šitādu parasto F4 :

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/MV-Augusta-2006

tad kad pierod pie ātruma uz 4 riteņiem ar šitādu :

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/Jaguar-XKR-2002

jaguāram 4l motors ar kompresoru 385 lopiņi tad arī nonāk līdz MV Agusta 312 R

http://foto.inbox.lv/doktorbumbum/MV-Agusta-F4-312R

Offline

dentists
09. Dec 2013, 21:49#20

Kopš: 09. Aug 2012

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

man nav skairs šis komentārs :

Vispaar - man liekas ka esi zinaams tips! Tik briinos kaa esi liidz Agustai nonaacis


Kā to saprast ,tas labi ka līdz Agusta nonācu ,vai slikti????

Ja jau māku salikt motociklu ,tad jau laikam esmu zināms tips....... vietājā moto apritē!!!!

vienīgi nekrāmējos r modrenjām tehnoloģijām kur datori komandē pārmotoru.......

esmu vecās skolas piekritējs ..........

Nu liekas ka gana pamurgots un esam galīgi notēmas novirzijušies......

Nopirku distances termometri ,gaidu kad pienāks tad arī darbināsu motociklu un pārbaudīšu Jūsu ieteikumus.............

paldies visiem par palīdzību...........

Offline