Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha FZ1N ( R1 engine) HELP

AutorsZiņojums
Gliemiezis
04. Dec 2013, 19:25#1

Kopš: 18. Sep 2011

Ziņojumi: 599

Braucu ar: Angry Bee 3

Sveiki visiem
Esmu pardevis savu CBR 954 2004 gada un tagad esmu meklejumos. @ sezonas nobraucu ar litrigiem baikiem un izlemu ka gribu pagaršot NAKED

Interese tieši 2006 gads FZ1N

Te atradu ļoti labu informaciju
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/s...Z1-2006-current/

Gribas dzirdet jusu viedokli par šo modeli

Zinu ka no comfort 160 kmh
Ka ar karbu
Pateriņš 6 pa city

[ Šo ziņu laboja Gliemiezis, 04 Dec 2013, 19:26:10 ]



-----------------
MMC "НЫТИКИ" -"

Offline

Next
04. Dec 2013, 20:33#2

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

Links

Offline

sxc540
04. Dec 2013, 21:40#3

Kopš: 16. Jul 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 692

Braucu ar: ZX10R, FZ1 un KX450F

Ir bijis gan N, gan S modelis. Abi divi man likās fantastiski motocikli, ar S modeli foršāk pa šoseju braukt, bet citādi pilnīgi vienādi. Ņemot vērā, ka manai trases Ņinai dzinēja jauda ir tuvu 200zs, tad neskatoties uz to, ka šim FZ1 ir 150zs likās super atsaucīgs uz gāzi un pietiekoši dinamisks. Tikai labākie vārdi par FZ1!
Ja nu kas, tad drīzumā man būs tirgošanai FZ1N 2008. gada! Ja interesē, raksti PM

-----------------
#155

Offline

MartinsR
04. Dec 2013, 21:52#4

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790

jā, tikai 6 litru patēriņš pilsētā ir utopija, drīzāk būs 7-7.5

-----------------
Riders on the storm

Offline

tarantuls
05. Dec 2013, 11:33#5

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

patēriņš, es pat teiktu pie 8
līdz 170 jūtos visnotaļ komfortabli, ja patīk vilkt 2+, nebūs forši,
nekādu īpašu tehnisku problēmu nav bijis, noskrējiens ~75 kkm
gluži R1 dzinējs tas tomēr neesot,
kārba slēdzas labi, bij salūzusi atsperīte, kas notur pedāli sākuma stāvoklī, bet tā nav tipiska problēma,
pagara aizmugures dakša (ķēde 122 posmi, šķiet ne daudziem tā)- ratā nemaz tā neraujas, neesmu novērojis arī vajadzību pēc stūres demfera,

kāpēc tieši `06 gada? tehniski būtiskas atšķirības laikam nav, pirmajiem šķiet nebija ABS pieejams (manam ar nav `07)

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Gliemiezis
05. Dec 2013, 12:17#6

Kopš: 18. Sep 2011

Ziņojumi: 599

Braucu ar: Angry Bee 3

Help tas ir lai neatstaj šo topiku bez uzmanibas ,jo LV ļoti mazs to cilveku kuriem ir tieši tads modelis
2006 gada -tapec ka man ir aprobežots budžets.
8 litr ..or ok ,pateriņš ļoti atkarigs no brauksanas stila
Pari 2... es bieži nevelk,tad man tas der ja 160 vel bez problemam
Gaidu atbildi no motopower usera Ivis kurš tirgo tadu mo

-----------------
MMC "НЫТИКИ" -"

Offline

tarantuls
05. Dec 2013, 15:13#7

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

Ā, tad jau varu piedāvāt Tev vējstiklu šim modelim, Ivis tad nebūs pircējs, ja moci tirgo
smuks tāds

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

envy
05. Dec 2013, 15:28#8

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Nezinu. Normāli velkot patēriņš bija 10 l uz 100.
bet tā mocis ir labākais, kas ir testēts null

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Bullis
14. Apr 2015, 18:15#9

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Cik īsti Zs ir 2003 gada FZ1?

Offline

spider
14. Apr 2015, 20:09#10

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Pietiekami

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Bullis
14. Apr 2015, 22:10#11

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Nu salīdzinot ar r1 viņš tāds gurdens liekas

Offline

miers600
14. Apr 2015, 22:15#12

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso


14 Apr 2015, 22:10:12 Bullis rakstīja:
Nu salīdzinot ar r1 viņš tāds gurdens liekas

2003 šķiet bija FZS1000 fazers 143zs

-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

Yardingrave
14. Apr 2015, 22:17#13

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Yamaha FZ1 2006, HD Night Train 2007

līdz pat kādam 2011. gadam shiem mochiem ir loti neregulara atsauce uz gazi - zināms rūpnīcas defekts/nepilniba. Rezultātā loti raustīga jaudas dozēšana.

To novērst samera sarezgits process un prasa pievienot vai nu speciāu elektroniku vai arī pārprogramēt moča smadzenes



Offline

envy
14. Apr 2015, 22:46#14

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

teica interneta lasītājs, kam tāds mocis nav bijis

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Yardingrave
14. Apr 2015, 23:25#15

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Yamaha FZ1 2006, HD Night Train 2007

Tikai nevajag - tieshi pashlaik ar 2006 gada fz1n braucu un sho jautajumu esmu pamatigi petijis.

Mocis superigs, bet ar jaudas kontroli tam tiesham ir savi niķi.

Offline

MartinsR
15. Apr 2015, 13:47#16

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


14 Apr 2015, 23:25:10 Yardingrave rakstīja:
Tikai nevajag - tieshi pashlaik ar 2006 gada fz1n braucu un sho jautajumu esmu pamatigi petijis.

Mocis superigs, bet ar jaudas kontroli tam tiesham ir savi niķi.


bet arī nekas tāds kas baigi traucētu braukt, pieļauju ka daudzi kam ir FZ1, pat nenojauš par tādu lietu, manuprāt tas ir tīrais sīkums

-----------------
Riders on the storm

Offline

Rizza
15. Apr 2015, 14:58#17

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Kā izpaužās tā neregulā jauda ? ķipa min, un vienā brīdī ieslēzas (V-tec kā hondām ) un normāli rauj no ķebļa nost ?

Offline

envy
15. Apr 2015, 15:08#18

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Nu muļķības tas viss ir. Vienīgais, kad to var just, ja salīdzina ar labi atregulētu karburatora motoru, kam droseles dozācija ir ļoti laidena, tad šeit atbilstoši EU drošības prasībām aiztaisot gāzi ir "fuel cut"
reālajā dzīvē tas ir tā, ka atmeties līkuma vidū un dod virsū tad ir tāds kā neliels sitiens/ rāviens kā atkal degviela tiek padota.
tiem kas par šo amerikāņu forumos to nav lasījuši nav ne jausmas par šādu īpatnību

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

MartinsR
15. Apr 2015, 15:08#19

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


15 Apr 2015, 14:58:45 Rizza rakstīja:
Kā izpaužās tā neregulā jauda ? ķipa min, un vienā brīdī ieslēzas (V-tec kā hondām ) un normāli rauj no ķebļa nost ?

nē, tas cik saprotu ir domāts tad ja tu ripinies, atlaid gāzi un tad ieber - it kā tai brīdī neesot līdzeni. bet es saku - ar daudziem un dažādiem močiem ir braukts, toč neesmu novērojis baigo atšķirību

-----------------
Riders on the storm

Offline

zemiss
12. Nov 2015, 21:29#20

Kopš: 25. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Yamaha

Čau, visiem! Varbūt atradīsies kāds lietpratējs. Nesen kā iegādājos kāroto fz1 un mīdoties sastrēgumos pilsētā pie āra t' +10 c dzesēšanas t' uzkāpj virs 100 un tad ieslēdzas dzesētājs. Tas normāli mocim tik augsta t'?

Offline