Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: WR250F

AutorsZiņojums
karlsons
31. Jul 2014, 22:46#1

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Gan jau ka pie jaukshanas buus veelkautkas klaat pie klanja virzulja un gredzeniem.

http://www.cmsnl.com

Visapaar pilna pakalja ar online katalogiem.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

endurists
31. Jul 2014, 23:05#2

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


31 Jul 2014, 22:51:35 KTM_EXC rakstīja:

31 Jul 2014, 22:46:18 karlsons rakstīja:
Gan jau ka pie jaukshanas buus veelkautkas klaat pie klanja virzulja un gredzeniem.

http://www.cmsnl.com

Visapaar pilna pakalja ar online katalogiem.

Paldies par katalogu


Ja KTM's nevelk cenu ziņā tad uz Yamahu vispār nevajag skatīties, jo oriģinālās daļas tur zelta cenā

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

MP
31. Jul 2014, 23:07#3

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX


31 Jul 2014, 22:31:36 KTM_EXC rakstīja:
Sveiki, šeit atkal es ar savu jautājumu ieprieks gan prasīju par exc 125 bet tas drusku pa dārgu. Tgd doma ir par wr250f, kādi + - un cik apmeram varetu maksat motora remonts ja jāmaina klanis un virzulis ar gredzeniem. un varbūt kāds zin kādu detaļu katalogu. un vel tāds jautājums no kā wr250f atškiras no yz250f (motora ziņā). Paldies jau iepriekš


Atšķiras sadalenes(varbūt tikai viena), aizdedze un tas ka wrf ir starteris.
P.S. Wrf ir diezgan nenokaujams, motora resurss viņam ir 2x lielāks kā yzf, tas tāpēc ka ir mazāki maksimālie motora apgriezieni, protams samazināta jauda.

Offline

karlsons
31. Jul 2014, 23:14#4

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Gaņģene ar laikam bij garaaka wr

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

gaazeejs
01. Aug 2014, 14:06#5

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar:

Diez gan ilgu laiku pabraucu ar WR250f
Te jau visi ļoti pareizi saka.
Tika arī diez gan smalki izkosts, kas jāizdara, lai paceltu jaudu līdz YZ līmenim:
1)YZ sadalenes, tagad arī neatceros - viena vai abas savādākas. Bet pirms tam bija man arī 2002. gada WRs, tam bija manuālais dekompresators, tāpēc tika uzlikta sadalene ar automātisko.
2) Izpūtējs. Dārgs prieks, bet ja grib pa skarbo vālēt, tad vajag.
3) Karburatora dīzes. WRam standartā saliktas šur tur mazākas, tāpēc arī neiet. Bet dīzes mainīt īsti nav vērts, ja standarta izpūtējs.
4) Kārba nosacīti garāka salīdzinājumā ar YZ. Pirmais ātrums lēnāks, un visi gaņģi daudz maz proporcionāli izlīdzināti, YZ visi gaņģi tuvāki un piektais abiem aptuveni vienāds.
5) Amortizatori. WRam ir mīkstāka braukšana. Braukšana īstenībā foršāka kā YZ, kamēr nav lieli tramplīni jālec, tad gan dakša sitas cauri. Bet mežu braukšanai piemērotāka.
6) Kad viss attiecīgais izdarīts, tad jāņem ārā plastmasa, kas virs gaisa filra, citādi pietrūkst gaisa plūsma.

Un, protams, el-starteris. Un vēl - WRam aizmururē rats uz 18".

Offline