Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: WR250F
Autors | Ziņojums |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3410
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Gan jau ka pie jaukshanas buus veelkautkas klaat pie klanja virzulja un gredzeniem.
http://www.cmsnl.com
Visapaar pilna pakalja ar online katalogiem.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
31 Jul 2014, 22:51:35 KTM_EXC rakstīja:
31 Jul 2014, 22:46:18 karlsons rakstīja:
Gan jau ka pie jaukshanas buus veelkautkas klaat pie klanja virzulja un gredzeniem.
http://www.cmsnl.com
Visapaar pilna pakalja ar online katalogiem.
Paldies par katalogu
Ja KTM's nevelk cenu ziņā tad uz Yamahu vispār nevajag skatīties, jo oriģinālās daļas tur zelta cenā
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga | Offline | | |
MP | | Kopš: 20. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 84
Braucu ar: HUS 350FX
|
31 Jul 2014, 22:31:36 KTM_EXC rakstīja:
Sveiki, šeit atkal es ar savu jautājumu ieprieks gan prasīju par exc 125 bet tas drusku pa dārgu. Tgd doma ir par wr250f, kādi + - un cik apmeram varetu maksat motora remonts ja jāmaina klanis un virzulis ar gredzeniem. un varbūt kāds zin kādu detaļu katalogu. un vel tāds jautājums no kā wr250f atškiras no yz250f (motora ziņā). Paldies jau iepriekš
Atšķiras sadalenes(varbūt tikai viena), aizdedze un tas ka wrf ir starteris.
P.S. Wrf ir diezgan nenokaujams, motora resurss viņam ir 2x lielāks kā yzf, tas tāpēc ka ir mazāki maksimālie motora apgriezieni, protams samazināta jauda. | Offline | | |
|
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3410
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Gaņģene ar laikam bij garaaka wr
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
gaazeejs | | Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
| Diez gan ilgu laiku pabraucu ar WR250f
Te jau visi ļoti pareizi saka.
Tika arī diez gan smalki izkosts, kas jāizdara, lai paceltu jaudu līdz YZ līmenim:
1)YZ sadalenes, tagad arī neatceros - viena vai abas savādākas. Bet pirms tam bija man arī 2002. gada WRs, tam bija manuālais dekompresators, tāpēc tika uzlikta sadalene ar automātisko.
2) Izpūtējs. Dārgs prieks, bet ja grib pa skarbo vālēt, tad vajag.
3) Karburatora dīzes. WRam standartā saliktas šur tur mazākas, tāpēc arī neiet. Bet dīzes mainīt īsti nav vērts, ja standarta izpūtējs.
4) Kārba nosacīti garāka salīdzinājumā ar YZ. Pirmais ātrums lēnāks, un visi gaņģi daudz maz proporcionāli izlīdzināti, YZ visi gaņģi tuvāki un piektais abiem aptuveni vienāds.
5) Amortizatori. WRam ir mīkstāka braukšana. Braukšana īstenībā foršāka kā YZ, kamēr nav lieli tramplīni jālec, tad gan dakša sitas cauri. Bet mežu braukšanai piemērotāka.
6) Kad viss attiecīgais izdarīts, tad jāņem ārā plastmasa, kas virs gaisa filra, citādi pietrūkst gaisa plūsma.
Un, protams, el-starteris. Un vēl - WRam aizmururē rats uz 18".
| Offline | | |
|
|