Uzmanību!
Pieteikšanās Super Sport Championship 4. posmam , kas norisināsies 3. septembrī @333 ,ir sākusies!
.
Kas ir Dual Street? Dual Street ir kādreiz zināmā Super Sport klase, kur uzsvars tiek likts uz braucēja spējām savaldīt savu motociklu uz dažādiem segumiem! īsts motobraucējs var!
Protams, aŗi visas, jau zināmās disciplīnas - Izklaides brauciens, Čoperu brauciens, Super Sport (Ielas braucējiem un sportistiem) , Moto Divkaujas, un īpaši gaidām Dāmas!
.
Cik ir aktīvas braucējas pa trasi un ne tikai?Varbūt vismaz sezonas beigās, 3. sepmtembrī varam savākties un nobraukt Dāmu gonku ar atsevišķu ieskaiti?
reģistrācija: http://streetfighters.lv/event/115
http://www.spidi.com/eu_it/sts-r-lady-24.htmlJa savāksies 10 meitenes un būs gonka, tad uzvarētājai no 4speed būs balvā cimdiņi - STS- Lady R
Ja gadījumā iepriekš nebūs reģistrējušas 10 dāmas, tad, kā parasti- atsevišķā Dāmu ieskaite Izklaides brauciena ietvaros.
Kāpēc jāizvairas?
Trasē ir dažāda tipa mo, līdz ar to katram savas trajektorijas, ar to ir jārēķinas.
Tu taču nebrauc uz trasi lai visus laistu garām un no visiem izvairītos.
Atbildēšu IX arī šeit:
Cīņa bija godīga.
Rezultāti bija godīgi.
1.vietas ieguvēja pagājušo gadu ļoti labus rezultātus rādīja arī ar ielas motociklu. Pretstatā lieku Pēteri Bralsu Dual Street klasē, kurš gāja pa priekšu ar moci, kur sausā laikā visticamāk rezultāts būtu citāds. Blīvei IR nozīme !
Un vai tiešām tam, ka motocikls bija vairāk gatavots motošosejai šajos apstākļos bija izšķirošā nozīme ?!
Tāpat viņa šajās pašās sacensībās rādīja labu rezultātu Super Sport klasē, kur izcīnīja 3. vietu. Citi sportisti ar lietus riepām nokrita - viņa ne.
Protams, ka lietus riepas IR priekšrocība šādos laika apstākļos - tāpēc jau tās ir lietus riepas. Taču būtu godīgi piebilst, ka arī parastas ielas riepas šādos apstākļos ir piemērotākas, kā sliki vai grieztie sliki. 2. Vietas ieguvēja noteikti to var apstiprināt.
Tāpat VISIEM noteikumi ir vienādi. VISIEM bija iespēja uzlikt lietus riepas. Protams, ka ne visi to darīja, jo tas tomēr maksā palielu naudu. Bet uz vietas bija iespēja, gan iegādāties lietus riepas, gan tās uzmontēt.
SuperSport klasē divi braucēji atteica dalību dēļ tā, ka viņi nevēlējās braukt pa lietu. Visu cieņu, ka dāmas neatteicās. Taču arī viņām bija tāda iespēja.
IX varētu izlasīt tehnisko reglamentu, pirms stāstīt, kura dārziņā ir akmens.
Tā, kā, konsultējoties ar dalībniecēm, tika nolemts, ka dāmas brauks ar čoperiem, tad tika mainīts arī reglaments, jo Dāmu klase tika nošķirta no izklaides brauciena.
Tika aptaujātas dāmas, un neviena neizteica pretenzijas.
Pirms sacensībām, mēs Jūliju pierunājām braukt dāmu braucienā. Viņa negribēja, jo uzreiz pēc tam bija Super Sport starts. Divi starti pēc kārtas prasa ļoti daudz pūļu.
Mēs nopietni domājām, vai neatcelt sacensības vispār.
Dalībnieču bija maz, un katra no viņām bija svarīga. Un vēlreiz uzsvēršu, ka VISS BIJA TEHNISKĀ REGLAMENTA IETVAROS! Tas visiem bija zināms.
Es esmu atvērts KONSTRUKTĪVAI kritikai un reāliem priekšlikumiem. Taču ar to šeit ir problēmas. IX pats nebrauca sacensībās. No pašām braucējām es nevienu vārdu neesmu dzirdējis. Ja ir pretenzijas, tad lūdzu tās izsakiet man.
Punktu par suņiem apmeklētāju notiekumā iekļāvu, jo kāds, Amerkāņu Stafordšīru Terjera saimnieks 1. maijā paspēja salekties un laikam arī pasūtīt kakāt s/k 333 vadību.
Bija "lūgums" no 333 puses iekļaut to apmeklētāju notiekumos un parūpēties, lai vairs tā nav.
Ir likums par suņiem masu pasākumos, kur ir teikts tas pats.
Kā arī, pilnīgi noteikti, vietā kur braukā tehnika sunim IR jābūt pavadā.
Tāpat, ir cilvēki kam ir bail no suņiem. Šīs tomēr ir motociklu sacensības, nevis suņu izstāde.
Man pašam ir suns, - Angļu Bulterjers. Es lieliski zinu, ka no šiem suņiem cilvēki, nepamatoti, bet baidās reizes 50 vairāk, kā no citiem suņiem.
Tāpat man nav īsti pieņemama IX komunicēšanas maniere.
IX - ja tev šķiet, ka mēs esam tik slikti un negodīgi, tad tu pēc savas labpatikas drīksti turpmāk neapmeklēt mūsu pasākumus.
Kā arī RGX piedāvājums Tev uztaisīt "Konkurētspējīgu reglamentu" ir spēkā.