Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: Tehniskas problēmas ar BMW F650 GS 2000.gads

AutorsZiņojums
army2015
16. Oct 2015, 13:21#1

Kopš: 27. Aug 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.

[ Šo ziņu laboja army2015, 16 Oct 2015, 13:22:53 ]

Offline

VATERLAND
16. Oct 2015, 13:31#2

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Pačeko Sānu pekas kontaktus. Ir irspēja, ka devējs čakarē.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

mexa
16. Oct 2015, 13:36#3

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Shitam ir topiks...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Henks
16. Oct 2015, 23:13#4

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: F800GS

Ieliekot ātrumā uzreiz noslāpst?
Bija pieredze, ka vainīgs slēdzīts vai vads (turpat pie sajūga hēbeļa), kurš dod ziņu, ka sajūgs ir nospiests

Offline

Henks
16. Oct 2015, 23:14#5

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: F800GS


16 Oct 2015, 13:31:47 VATERLAND rakstīja:
Pačeko Sānu pekas kontaktus. Ir irspēja, ka devējs čakarē.

Tad arī braucot slāptu

Offline

army2015
28. Oct 2015, 09:54#6

Kopš: 27. Aug 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


16 Oct 2015, 13:31:47 VATERLAND rakstīja:
Pačeko Sānu pekas kontaktus. Ir irspēja, ka devējs čakarē.


Paldies par padomu.

Offline

andrejins
28. Oct 2015, 11:42#7

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


16 Oct 2015, 13:21:20 army2015 rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.


vienpodnieku darbināt zem 3k apgriezieniem nav patīkami, jo tikai pēc 3-3.3k apgriezieniem motors zina uz kuru pusi jāgriežas

Slāpšana pie sajūga - saregulē sajūgu, kā arī tukšgaitas apgriezienus pacel par +- 100-150 rpm. 1500 ir bik par maz un kamēr nav uzsilis mēdz neko nesakot noslāpt.

sīkāk par aparātu vari palasīt mājaslapā f650.com, tur ir visas gs un carb modeļu atšķirības un slimības aprakstītas, kā arī tas kā ar viņām cīnīties


-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
28. Oct 2015, 11:59#8

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Tēma būtu pārceļama uz šejieni f650

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

army2015
29. Oct 2015, 22:13#9

Kopš: 27. Aug 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


28 Oct 2015, 11:42:20 andrejins rakstīja:

16 Oct 2015, 13:21:20 army2015 rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.


vienpodnieku darbināt zem 3k apgriezieniem nav patīkami, jo tikai pēc 3-3.3k apgriezieniem motors zina uz kuru pusi jāgriežas

Slāpšana pie sajūga - saregulē sajūgu, kā arī tukšgaitas apgriezienus pacel par +- 100-150 rpm. 1500 ir bik par maz un kamēr nav uzsilis mēdz neko nesakot noslāpt.

sīkāk par aparātu vari palasīt mājaslapā f650.com, tur ir visas gs un carb modeļu atšķirības un slimības aprakstītas, kā arī tas kā ar viņām cīnīties



Ar piekto braucot pa pilsētu uz 80 km/h tie 3000 apgriezieni ir un tad arī uzraustās.

Biju servisā pie speciālista, kas atbildēja ka sajūgs esot noregulēts kā vajag, bet ja saki ka tur varētu būt vaina, ka ieliekot ātrumā neatlaižot sajūgu slāpst nost, tad būs jāskatās no jauna.

Offline

eds
29. Oct 2015, 22:18#10

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Oct 2015, 22:13:38 army2015 rakstīja:

28 Oct 2015, 11:42:20 andrejins rakstīja:

16 Oct 2015, 13:21:20 army2015 rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.


vienpodnieku darbināt zem 3k apgriezieniem nav patīkami, jo tikai pēc 3-3.3k apgriezieniem motors zina uz kuru pusi jāgriežas

Slāpšana pie sajūga - saregulē sajūgu, kā arī tukšgaitas apgriezienus pacel par +- 100-150 rpm. 1500 ir bik par maz un kamēr nav uzsilis mēdz neko nesakot noslāpt.

sīkāk par aparātu vari palasīt mājaslapā f650.com, tur ir visas gs un carb modeļu atšķirības un slimības aprakstītas, kā arī tas kā ar viņām cīnīties



Ar piekto braucot pa pilsētu uz 80 km/h tie 3000 apgriezieni ir un tad arī uzraustās.

Biju servisā pie speciālista, kas atbildēja ka sajūgs esot noregulēts kā vajag, bet ja saki ka tur varētu būt vaina, ka ieliekot ātrumā neatlaižot sajūgu slāpst nost, tad būs jāskatās no jauna.


Sāna pekas slēdzis.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline