Vakardien, braucot testēt šāvienus no izpūtēja, apturēja CP, izteica mutisku brīdinājumu, ka, tuvojoties vasarai nepieciešams sakārtot numuru atbilstoši MK noteikumiem, piēvērsīšot tam pastiprinātu uzmanību - lai nebūtu locīšanas un slēpšanas. Atvadoties teica, ka smuki jau ir, bet nepieciešams sakārtot
102.1. Valsts reģistrācijas numura zīmes tipam un novietojumam jāatbilst valsts standarta LVS 20:2009 "Transportlīdzekļu valsts reģistrācijas numura zīmes" prasībām. Valsts reģistrācijas numura zīmei jābūt atbilstoši piestiprinātai izgatavotāja paredzētajā vietā, horizontāli orientētai, un tās saturam jābūt lasāmam no kreisās uz labo pusi. Valsts reģistrācijas numura zīmes stiprinājuma elementi nedrīkst radīt vizuāli maldinošu iespaidu par tās saturu. Valsts reģistrācijas numura zīmi visā tās redzamības zonā nedrīkst aizsegt nekādi transportlīdzekļa elementi (piemēram, aizsargrežģi, sakabes ierīce).
Valsts reģistrācijas numura zīmei jābūt redzamai visā telpā, kuru norobežo četras plaknes: divas vertikālas plaknes, kas pieskaras numura zīmes sānu malām un ir vērstas 30° leņķī uz āru no transportlīdzekļa gareniskās vidus plaknes; plakne, kas pieskaras numura zīmes augšējai malai un ir vērsta 15° leņķī uz augšu no horizontālās plaknes; horizontāla plakne, kas šķērso numura zīmes apakšējo malu (taču, ja numura zīmes augšējā mala atrodas augstāk par 1,20 m no ceļa virsmas, šī plakne ir vērsta 15° leņķī uz leju no horizontālās plaknes).
Valsts reģistrācijas numura zīmei jābūt novietotai perpendikulāri transportlīdzekļa simetrijas plaknei. Numura zīmei jābūt novietotai vertikāli (pieļaujama 5° pielaide). Ja transportlīdzekļa konstrukcija to nepieļauj, reģistrācijas numura zīme var būt novirzīta no vertikāles ne vairāk par 30°, ja tās virsma vērsta uz augšu un augšējā mala neatrodas augstāk par 1,2 m no ceļa virsmas, un ne vairāk par 15°, ja tās virsma vērsta uz leju un augšējā mala atrodas augstāk par 1,2 m no ceļa virsmas;
Ja pakaļējo valsts reģistrācijas numura zīmi uzstāda vietā, kuru izgatavotājs nav paredzējis, vai ir veikta transportlīdzekļa pārbūve, numura zīmi novieto atbilstoši šādām prasībām:
102.1.1. numura zīmes viduspunkts nedrīkst atrasties pa labi no transportlīdzekļa gareniskās simetrijas plaknes. Numura zīmes kreisā sānu mala nedrīkst atrasties pa kreisi no vertikālās plaknes, kas ir paralēla gareniskās simetrijas plaknei un pieskaras vistālāk izvirzītajam transportlīdzekļa sānu gabarīta punktam;
102.1.2. reģistrācijas numura zīmes apakšējā mala nedrīkst atrasties zemāk par 0,3 m no ceļa virsmas (motocikliem – 0,2 m vai zemāk par riteņa rādiusa attālumu no zemes, ja tas ir mazāks par 0,20 m), bet augšējā mala – augstāk par 1,2 m (motocikliem – 1,5 m) no ceļa virsmas. Ja pēdējais nosacījums transportlīdzekļa konstrukcijas dēļ nav izpildāms, valsts reģistrācijas numura zīmi novieto iespējami tuvāk minētajam augstumam. Reģistrācijas numura zīmes augstumu virs ceļa virsmas mēra nenoslogotam transportlīdzeklim.
102.2. Valsts reģistrācijas numura zīmei jābūt tīrai, salasāmai, bez mehāniskiem vai citādiem bojājumiem, kas ietekmē tās salasāmību. Aizliegts krāsot valsts reģistrācijas numura zīmes atstarojošo virsmu, lietot valsts reģistrācijas numura zīmi imitējošus izstrādājumus un jebkādus valsts reģistrācijas numura zīmes pārklājumus, kā arī jebkādā veidā mainīt tās saturu vai salikt to no citu numura zīmju fragmentiem.
Ko domā darīt ar stock bunduļiem??Ja domā utilizēt dod ziņu,jo es meklēju sev kluso risinājumu-savam stock nevaru atrast patreiz-tāpēc jādomā alternatīvas
Ou protams par samaksu
[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 10 Mar 2016, 12:13:48 ]
10 Mar 2016, 12:13:16 RitvarsG rakstīja:
Ko domā darīt ar stock bunduļiem??Ja domā utilizēt dod ziņu,jo es meklēju sev kluso risinājumu-savam stock nevaru atrast patreiz-tāpēc jādomā alternatīvas
Ou protams par samaksu
Oriģinālajām esmu izņēmis klusinātājus ārā, ir patīkami dobjš, bet pakluss tonītis. Bet tās saglabāšu tehniskai apskatei
10 Mar 2016, 11:40:58 UgunsX rakstīja:
Bet pa lielam - nr zīmei ir jābūt horizontāli un nolasāmai no minētajos leņķos. Tagad sanāk laikam ka viņa tev no labās puses ir aizsegta.
Policis vairāk pa to, ka numurzīme ir stāvus, nevis guļus. Par leņķiem jau drīzāk tehniskajā kasītos.
Jautājums bobber īpašniekiem, kas paši veikuši pārbūvi. Vai var ar pārbūvētu iziet TA? Man ir doma Yamaha virago uztaisīt bobber veidīgu, bet ir jāzāģē nost aste, kur dubļinieks un pasažiera beņķis stiprinās. Pēc visa tā ir rāmja daļa un ja to nogriež tad viss - skatē cauri nelaidīs??? Rāmja bilde
[ Šo ziņu laboja Matainis, 17 Apr 2018, 11:08:43 ]
17 Apr 2018, 11:08:21 mezamaris rakstīja:
Aiz pak.amortizātotu stiprinājuma vairs neskaitās nesošā konstrukcija,bet projekts būs jātaisa un jāsaskaņo...
respektīvi es uzrakstu, ko gribu darīt, tad eju uz csdd un viņi aptiprina vai noraida?
Šūmis (Mārtiņš) arī var sakārtot papīrus-respektīvi, sataisīt visas projekta padarīšanas. Ir jau darījis, un lietas pārzin. Ciparos arī orientējās, kosmosā nelido...
Labrīt!
Ir radusies ķecerīga doma uz ziemu sev atrast nodarbošanos un paķimerēties gar pusvecu Virago 535 un pārveidot par kaut ko bebberim līdzīgu. Kā jau kolēģis iepriekš minēja, lielākā iejaukšanās būtu astrs daļas nozāģēšana līdz amīšiem(tā daļa uz kuras dubļinieks un pasažieris stiprinās). Saprotu, lai viss būtu gludi ar reģistrāciju, vajadzētu 2. pakāpes projektu.
Jautājums...kas tieši ir tas projemkts? A4 lapa ar rasējumu? Vai kaut kas nopietnāks...es nez, manuālis, vai grāmata vai kaut kā tā? Iespējams, ka jautājums muļķīgs, bet nav ne jausmas. Un jā, tie daži cilvēki, kas šeit bijuši ieteikti, varētu uzveidot tā, lai eju uz csdd, samaksāju naudiņas un atpakaļ uz garāžu?
Paldies par uzmanību. No manis kartupelis