Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Aprilia

Tēma: Aprilia RSV1000 Mille Tuono Falco

AutorsZiņojums
miers600
20. Dec 2015, 19:23#1

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

sveiki vīri
cepu jaunu topiku augšā par šiem mo modeļiem jo ir sakrājies šis tas ko pastāstīt
Būtībā stāsts ir par pirmās paaudzes modeļiem
Milli no 98_03 un tuono 03_05
falco arī daudzko var izmantot tik viņam divi izpūtēji jau no rūpnīcas

tātad pirms pāris gadiem tika iegādāts
aprilia Tuono RSV1000 2003 gada kas ir diezgan nepopulārs modelis pie mums jo tauta šķiet baidās no apriliām vispār
pirms tam kad tuono ieraudzīju sludinājumā ss pats neko nebiju dzirdējis par tādu
bet palasot atsauksmes MCN http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/aprilia/rsv1000/1998/
un nokaulējot cenu tika pieņemts lēmums ka ir jāņem

[ Šo ziņu laboja miers600, 20 Dec 2015, 22:12:09 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

miers600
20. Dec 2015, 19:32#2

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

tātad pamatmodelis RSV1000 ir sportiniece MILLE
ar aptecētājiem kas iszkatās apmēram šādi



savukārt Tuono ir tā pati Mille tikai ielinieka versijā bez aptecētājiem tas pats rāmis un motors un pat manuālis un saprotot ka rez daļas ir vienādas tad par tām liela satraukuma nebija
izskatās šādi



[ Šo ziņu laboja miers600, 20 Dec 2015, 19:49:31 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

miers600
20. Dec 2015, 20:09#3

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

lasot angļu moto žurnālu Performance Bikes tika uziets zemāk esošais angļu saits RSVR.NET kur čaļi fano par šiem mo un tika uzzināts ko izdarīt lai atbrīvotu motorā esošos zirgus
motors Rotax V2 1000ccm no rūpnīcas ar 128hp
īsumā iespējams ir
1. modificēt izplūdes kolektoru
2. nomainīt izpūtēju
3. nomainīt gaisa filtru vai to pārtaisīt
4. nomainīt gaisa ieplūdes gumiju pirms gaisa filtra
5. nomainīt čipu

[ Šo ziņu laboja miers600, 20 Dec 2015, 23:29:58 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

miers600
20. Dec 2015, 21:17#4

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

motors pēc rūpnīcas datiem dod ap 128zs kas realitātē uz aizm. rata ir ap 108....109zs
Šiem modeļiem no rūpnīcas nāk viens liels nerūs. Tērauda izpūtējs kuram iekšā vēl ir katalizators
Kopumā izskatās pēc tizla smaga kluča kā redzams augstāk pirmajā bildē
tāpēc to ņemam nost un mainam pret aftermarket vēlams garu nevis īsu abrubaku jo tas stipri ietekmējot jaudu un griezi vidējos apgriezienos
Piem akrapovič, leo vince vai arrow
Pašam stāv Mivv kuru kādā brīdī varbūt mainīšu
Bet ar to nepietiek
Būtībā v2 motori labāk strādā ar 2 izpūtējiem katram cilindram savu bet mums ir viens
Lai vieglāk motors elpotu modificē kolektoru tas ir iemetina papildus savienojumus
Oriģināli kolektori
Augšējais millei 98_00 apakšējais 01_03.

Materiāls ir nerūsējošais tērauds
Es nopirku Sanistālā pāris līkumus un cauruli diam35 un atradu metinatāju kas sametināja
Rezultāts apmēram šāds

Šis gan nav manējais
Savam taisnajā gabalā iemetināju tālāk no savienojuma vietas lai būtu vienādāki attālumi
Rezultāts ļoti jūtams kopā ar KN gaisa filtru
Motors vieglāk uzņem apgriezienus ,labāk velk no apakšas un ir krieeeetni jaudīgāks un jautrāks

[ Šo ziņu laboja miers600, 20 Dec 2015, 21:34:44 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

miers600
20. Dec 2015, 22:03#5

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

Par čipu īsumā
cik man zināms tad
Vislielākā jauda tiek iegūta ja benzīna un gaisa attiecība ir 1 :12,7
Bet no rūpnīcas oriģināli nāk ar attiecību 1:13,8 apmēram lai iekļautos pieļaujamajās izmešu normās
tāpēc ir jēga mainīt čipu
tas atrodas vadības blokā ECU kas atrodas starp abiem sēdekļiem
pats to var diezgan viegli nomainīt
attēlā gan redzams mans oriģinālais
čips

Nopirkt var no edelliott vai ForzaApriliaRacing rsvr.net saitā pats pirku pirms gada par 49angļu mārciņām laikam
Viņš gan taisa divu veidu FR100 un FR200
tur gan jāskatās kuru vajag konkrētajā gadījumā

[ Šo ziņu laboja miers600, 20 Dec 2015, 22:30:41 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

miers600
22. Dec 2015, 22:09#6

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

Tagad nedaudz par gaisu
Jo vieglāka ieplūde jo vieglāka izplūde un otrādi
Ja ir taisnā izplūde tad jāatvieglo gaisa ieplūde
Pats vienkāršākais ir KN gaisa filtrs stock vietā bet ar to ir par maz
Var nomainīt šo air boot


Tas ir gaisa ieplūdes kanāls kas atrodas pirms gaisa filtra korpusa
Augstāk var redzēt šaurāku un platāku
Šaurais ir no milles un tuono no 2001 uz augšu
Viņu var samainīt pret plato kas nāca millei no 1998-2000 nopirkt var ik pa laikam e-bay


efekts labi jūtams vidējos apgriezienos

Nomainīt var pats nekā baigi sarežģīta nav

[ Šo ziņu laboja miers600, 22 Dec 2015, 22:25:51 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

marcis
23. Dec 2015, 12:33#7

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Tu to visu sev stāsti
Paņem, uzcep galeriju un atjauno kaut katru dienu.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Garaiss
23. Dec 2015, 13:00#8

Kopš: 23. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: FXD

ir SL1000 uz daļām un
RSV1000 (maz kas palicis, bet ir)

Offline

mexa
23. Dec 2015, 13:59#9

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

14.7

bet ir atkarigs no degvielas

[ Šo ziņu laboja mexa, 23 Dec 2015, 14:00:06 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
23. Dec 2015, 14:10#10

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

eu iedo veco pamociit, pieredzei ta teikt. bez garantijaam ka paliks vesela ja viss ok ta paliks

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

miers600
23. Dec 2015, 14:35#11

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

Mārci ganjau kādam noderēs
šeit ir vairāk par principu ka praktiski katram mo var ko līdzīgu izdarīt

un ir tāds labs teiciens

dont sell it modify it

un gribējās lai ir topikos
varbūt vieglāk atrast meklētājā


Valve sizes through the years.....

 

.......... Inlet Exhaust

1998-99 36 31

2000 36 31

2001-02 38 31

2003 38 31

2004-05 38 31

2006 on 38 33

[ Šo ziņu laboja miers600, 05 Jan 2016, 11:01:45 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

mexa
23. Dec 2015, 21:29#12

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

eu, nu tak kaa ar to chipu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

miers600
23. Dec 2015, 21:35#13

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso


23 Dec 2015, 21:29:01 mexa rakstīja:
eu, nu tak kaa ar to chipu

nesapratu ....Tev vajag veco čipu?????
priekš kam

-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

mexa
23. Dec 2015, 23:04#14

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

reverse engineering divos vaardos dabuut dampu, pachekot pret inetaa atrodamo, proveet kastamot FW utt. pieredzei tiiri

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

miers600
24. Dec 2015, 10:13#15

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

nav man nekāda azarta viņu dāvināt vai pārdot
pats saproti ...vietas daudz arī neaizņem
janu kādreiz noderēs

-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

mexa
24. Dec 2015, 11:21#16

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nu jaa, nodereet var ka rezerve

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline