Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Kaspera SUZUKI DRZ 400

AutorsZiņojums
kaspers22
29. Jan 2017, 23:15#241

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)


28 Jan 2017, 16:16:55 MotoV rakstīja:
Kāds nav svēris intereses pēc cik liela atšķirība svarā ir starp SM, un parastajiem 21 - 18 ratiem ?


Man Supermoto rati ir smagāki par 1kg ar kapeikām, nekā enduro.
Aizmugures ir daudzmaz vienādi,bet priekšas 21" ir par 1kg vieglāks.

-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kaspers22
30. Jan 2017, 00:28#242

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Brīvdienās mazliet pacīnījos ar priekšējo ratu un gultņu restaurāciju



Pa cik tika secināts ka beigts ir tikai viens gultnis,bet otrs vel būs dzīvotājs,jauns tika ielikts viens gultnis un blīvslēgs (saļņiks).



Normālais gultnis tika prātīgi atvērts,kārtīgi izmazgāts,izžāvēts un no jauna sasmērēts un atkal aizvākots.Otro gultni atverot viss bija skaidrs kāpēc nosprūda un pa tiešo ceļš uz miskasti.





Gandrīz kā no zavoda - Ķīnā



-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kaspers22
30. Jan 2017, 00:45#243

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Tad tika viss salikts savās vietās un rats nobalansēts.Balansēju tāpēc,ka nebalansētam var ļoti just vibrāciju un uz garākiem gabaliem tas ir kaitinoši.





-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kinigadners
30. Jan 2017, 13:35#244

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Nu čotka!

Offline

kaspers22
31. Jan 2017, 00:23#245

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Tika pārlasīti arī priekšas amīši.Pārlasīt nācās,jo pie lielākas slodzes mazliet suloja.Pie vainas izrādījās,veikalā iedeva par 1mm lielāku putekļu un eļļas blīvslēgu komplektu.Kaut viņi deva it kā pēc kataloga.



Eļļa vel bija ok! Tika viss pārbaudīts un jaunus liku tikai eļļas blīvslēgus un protams jaunu eļļu
Putekļu blīvslēgi vel bija kā jauni,tāpēc liku vēlreiz,saīsinot tikai mazliet atsperīti.







-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kaspers22
31. Jan 2017, 00:36#246

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Sākam lēnā garā visu likt atpakaļ...














-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kaspers22
31. Jan 2017, 00:40#247

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Priekšas rats atpakaļ vietā...



-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kinigadners
31. Jan 2017, 15:37#248

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Man arī dakšai bija tādas švīkas kā redzamas tavai,tacēja ik pēc 1000km tad pārhonēju tos štokus un pārstāja tecēt.

Offline

kaspers22
25. Feb 2017, 13:23#249

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Tika pārbaudīta kompresija un mērījumu rezultāts ir 7.5 Bar kas ir mazliet par maz...





-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kaspers22
25. Feb 2017, 13:28#250

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Tika uzsildīts motors un izlaisti visi šķidrumi...





-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kba-pro
25. Feb 2017, 13:41#251

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Tagad tik ievēroju, tas FCR karbis kas tev tur iepičkāts nav īsti atbilstošs tavam kaplim.

Offline

kaspers22
25. Feb 2017, 13:45#252

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Pārlasīju arī aizmugures amīti...



Aizmugures amītī,eļļa bija netīrāka,salīdzinājumā ar priekšas amīti...



Tad izmazgāju visu kārtīgi un nopucēju un sakrāmēju atpakaļ un attiecīgi noregulēju...





Amīši kaplim ir pārlasīti,jāķeras klāt nākošam mezglam,jo sezona tuvojas

[ Šo ziņu laboja kaspers22, 20 Mar 2018, 02:00:07 ]



-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kaspers22
13. Mar 2017, 00:49#253

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Mans Kaplis saņēma nelielu dāvaniņu gada jubilejā



-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

Archy96
13. Mar 2017, 02:10#254

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Kāpēc izdomāji, ka jālien motorā iekšā?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kaspers22
14. Mar 2017, 01:47#255

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Pirmais jau nomērot kompresiju,nebija tie labākie rādītāji.Tālāk samērot vārstiem atstarpes,atkal nav tie labākie radītāji.Visiem vārstiem vienāds atstarpes 0.15 - ieplūdei tas ir ok,bet izplūdei pa maz.Sanāk tā,ka ātrāk atveras un vēlāk aizveras.Kopumā pa daudz atveras un tas arī bija iemesls kāpēc motors bija skaļāks.Hermētiskuma pārbaudē atkal neviens vārsts netur normāli
Tad nodomāju,kam pirkt jaunu jaudīgāku aparātu,ka var šo pašu normāli saskrūvēt.



-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

Archy96
14. Mar 2017, 09:33#256

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Viņam nebija automātiskais dekompresors gadījumā???? Šādiem močiem arī normāls motors rādīs pazeminātu kompresiju mērot, man tā liekās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kaspers22
15. Mar 2017, 00:42#257

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

Ir viņam automātiskais dekompresātors,kas attaisa labo izplūdes vārstu,lai būtu vieglāk starterim pagriezt motoru.Bet ar visu to kompresijai,nevajadzētu būt 7 Bar.
Ceru ka man izdosies dabūt lielāku kompresiju

-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kba-pro
15. Mar 2017, 08:34#258

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

я плачу и хуею, хуею я и плачу

Offline

vlkpc
15. Mar 2017, 09:02#259

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


15 Mar 2017, 01:07:46 Bagars rakstīja:
Un kā tev liekas, kur tā kompresija paliek, ja mazliet attaisa vienu vārstu?
A varbūt kompresija ir tā resnā alumīnija tapa, kas pa cilindru staigā šurpu-turpu?





-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

kaspers22
15. Mar 2017, 21:09#260

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)


15 Mar 2017, 01:07:46 Bagars rakstīja:
Un kā tev liekas, kur tā kompresija paliek, ja mazliet attaisa vienu vārstu?
A varbūt kompresija ir tā resnā alumīnija tapa, kas pa cilindru staigā šurpu-turpu?


Netaisos ar profiņiem strīdēties
Tas nenozīmē ka ir dekompresātors - tad kompresijai nav jābūt...
Normāla kompresija.
Drz400 E 142 psi
Drz400 s sm 135 psi
Pazūd kompresija arī gar to resno alumīnija tapu
Gar vārstiem,kas slikti pieguļ un nepareizi strādā.
Vel var blīve nenoslēgt...


-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline