Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Jaudas ierobežošana A2 kategorijai

AutorsZiņojums
OS1S
22. Mar 2017, 23:12#1

Kopš: 22. Mar 2017

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Suzuki SV 650

Jautājums sekojošs, vai kāds zin kur un kas noņemās ar moču ierobežošanu Rīgas apkaimē, lai tie CSDD derētu A2 kategorijai? Un pār kādām summām iet runa?
Interesē kas noņemās gan ar močiem kam ir karburatori, gan kam ir iešprice.

Offline

mezamaris
22. Mar 2017, 23:18#2

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Kāds vispār ir sertificēts šādām darbībām?

Offline

snyder
22. Mar 2017, 23:47#3

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S

Pirms dažiem gadiem ar šito pašu čakarējos, beigās bija tā ka LV neko nevar izdarīt, jo derot tikai dīlera ierobežots dzinējs tam vajag DINO testus un tad tie dati tiek sūtīti uz vāciju vai kaut kā tā, tas bija hondai konkrēti. Takā reāli vienīgais risinājums ir iegūt moci kas ir bijis ārzemēs reģistrēts ārzemēs ar šo ierobežoto jaudu un LV vairs neviens vairs divreiz neskatās piereģistrē un miers.

Offline

Goblins
23. Mar 2017, 00:00#4

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

Var izdarīt, bet tikai jauniem močiem un tikai pie dīlera. Šis jautājums jau ir runāts daudzas reizes.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

mezamaris
23. Mar 2017, 00:14#5

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Viss,aizmirstiet.

Offline

eggons
16. Apr 2017, 21:29#6

Kopš: 16. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Plirkšķi

Vai tas nozīmē, ka .lv nevar pārbaudīt arī otrādāk, teiksim 125 uzlikt 180 cc cyl, un TA var tikai roquas noplātīt, nevis piečakarēties?

Offline

arnixxx
17. Apr 2017, 11:58#7

Kopš: 01. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: CBR1000RR

2 gadi atpakaļ māsas z750 (2008g) tika likts ierobežotājs pie dīlera. tur tas maksāja kautkādi 220eur (uzstādīšana un papīri priekš csdd) plus csdd izdevumi pārreģistrācijai (kur bij problēmas ar darbinieku zināšanām šajā jomā un nācās aizbraukt pie dīlera pēc izziņas, ka sertifikāts ir īsts un es pats to neesmu uzzīmējis) kopējās izmaksas bij ap 260eur

Offline

Jam
17. Apr 2017, 12:05#8

Kopš: 11. Nov 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Suzuki GSR 750

Cik vienkārši/sarežģīti/dārgi ir noņemt ierobežotāju 35kw Suzuki GSR 600?

[ Šo ziņu laboja Jam, 17 Apr 2017, 12:05:20 ]

Offline

arnixxx
17. Apr 2017, 16:27#9

Kopš: 01. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: CBR1000RR


17 Apr 2017, 12:05:03 Jam rakstīja:
Cik vienkārši/sarežģīti/dārgi ir noņemt ierobežotāju 35kw Suzuki GSR 600?

sākumā jāpameklē informāciju kā šis modelis tiek ierobežots (mehāniski, mehāniski un elektroniski), ja tikai mehāniski tad jāamputē nevajadzīgā detaļa.
kawai bij gan mehāniski gan uz diagnostikas štekera savienoti 2 vadi kopā, amputējās viss 2 minūtēs, par suzuki nezinu

Offline

atrsdivans
18. Apr 2017, 15:41#10

Kopš: 18. Apr 2017

No: Ainaži

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Deltu

nesanāk lētāk nolikt a kategoriju?

-----------------
Grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai tiek izmatotas pazīstamākās programmas.

Offline

Vulkaans
18. Apr 2017, 16:27#11

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rēzekne

Ziņojumi: 396

Braucu ar: Vulkānu

Vai noliekot A kategoriju mocim pašam no sevis jauda pieaugs? Oho!

-----------------
Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans

Offline

Goblins
18. Apr 2017, 23:40#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


18 Apr 2017, 15:41:07 atrsdivans rakstīja:
nesanāk lētāk nolikt a kategoriju?


Un ko darīt ja cilvēkam piemēram ir 19 gadi un A nevar nolikt nekādā veidā

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

mezamaris
18. Apr 2017, 23:55#13

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Nolikt B un braukt ar 125nieku.

Offline

Goblins
19. Apr 2017, 07:30#14

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


18 Apr 2017, 23:55:50 mezamaris rakstīja:
Nolikt B un braukt ar 125nieku.


Māris nepareizi, pareizi būtu nolikt B un A2, bet tās bija jautājums iepriekšējam uzspriedējam.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Vulkaans
19. Apr 2017, 08:28#15

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rēzekne

Ziņojumi: 396

Braucu ar: Vulkānu

Man šķiet, ka reti kur uzreiz var nolikt A tipa kategorijas tiesības, apakšā jau neesot B kategorijai. Un tas būtu lielākais stulbums - nelikt B pa priekšu. Kaut vai tikai izmaksu ziņā.

-----------------
Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans

Offline

Goblins
19. Apr 2017, 17:07#16

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


19 Apr 2017, 08:28:30 Vulkaans rakstīja:
Man šķiet, ka reti kur uzreiz var nolikt A tipa kategorijas tiesības, apakšā jau neesot B kategorijai.


Nepareizi, A1 var nolikt 16 gados un pašmācības ceļā.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

mezamaris
20. Apr 2017, 00:15#17

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Es liku A pašmācības ceļā. 1976 gadā.

Offline

Vulkaans
20. Apr 2017, 08:03#18

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rēzekne

Ziņojumi: 396

Braucu ar: Vulkānu

Bet cik daudz ir tādu autoskolu, kas reāli piedāvā no nulles (bez citām apakšā esošām kategorijām) apgūt, piemēram, uzreiz A2 un A? Par A1, neņemos spriest, bet, kad gadu atpakaļ mēģinājām atrast, izrādījās, ka vismaz Vidzemē un tuvākajā tās apkārtnē nekā tamlīdzīga nebija. Pilnās A sakrā pat izskanēja viens viedoklis: ja cilvēks 24 gadu vecumā vēl nav ticis pie B, tad viņam noteikti ir kaut kādas problēmas

-----------------
Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans

Offline