Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Kā bremzēt līkumos?

AutorsZiņojums
mexa
27. Jul 2017, 11:05#61

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

stures pozicija automatiski kompenseesies, tas jaapzinaas, lai ir tiirs eksperiments

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Black_smoke
27. Jul 2017, 23:44#62

Kopš: 06. Apr 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar: tdi un cbr900rr

Es savam cbr aizmugures bremzi izmantoju tikai lai pakasītos stāvot slīpumā
Baikam,kur viss svars pamatā novietots priekšpusē,ar dzinēju pietiek lai sabremzēt aizmugurs riteni,reizēm pat bremzējot saķeres trūkst un rats sāk lēkāt,ja pie kādi 70-90km/h ieliek 1.
Ja tā notiek,vajag mazliet piespiest sajūgu.

[ Šo ziņu laboja Black_smoke, 27 Jul 2017, 23:45:47 ]

Offline

Garders
28. Jul 2017, 01:10#63

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

ja runājam par braukšanu pa koplietošanas ceļiem, tad braukšanas ātrums jāizvēlas tāds, lai ar garantiju jebkurā līkumā var nobremzēt. Bremzēt ar priekšu vai pakaļu, tas atkarīgs no moča un braucēja, bet svarīgi ir izvēlēties drošu sev un apkārtējiem braukšanas ātrumu un nedrīkst pieļaut situāciju, ka līkumā pēkšņi ieraugi... Tātad brauc pārāk ātri. Trasē ar baiku vai ar krosaču būs dažādas teorijas līkumiem, bet satiksmē nevajag riskēt ar savu un citu dzīvībām.

Offline

qba
28. Jul 2017, 07:20#64

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


27 Jul 2017, 23:44:38 Black_smoke rakstīja:
Es savam cbr aizmugures bremzi izmantoju tikai lai pakasītos stāvot slīpumā
Baikam,kur viss svars pamatā novietots priekšpusē,ar dzinēju pietiek lai sabremzēt aizmugurs riteni,reizēm pat bremzējot saķeres trūkst un rats sāk lēkāt,ja pie kādi 70-90km/h ieliek 1.
Ja tā notiek,vajag mazliet piespiest sajūgu.


Nu re, nelietojot bremzes, Tu aizšāvi pamatīgās auzās.....
Vēlos redzēt to skatu kad, ieraudzījis straujā pagriezienā, pieņemsim mežacūku baru, braucot ap 100 kmh, Tu iemetīsi pāris robus zemāk....
un vēl, ja paspēsi, jo tas prasa daudz vairāk laika kā bremzēt ar bremzēm.....

Offline

Black_smoke
28. Jul 2017, 08:18#65

Kopš: 06. Apr 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar: tdi un cbr900rr

Agrāk kad braucu ar endūro aizmugures bremzes lietoju,bet,personīgi,uzskatu,ka bike no tām ir maza jēga,ja pat bremzējot ar dzinēju var "noraut" saķeri.
Tevis pieminētajā gadījumā ar rukšiem kā prioritāru noteikti neizvēlētos bremzēšanu ar dzinēju,bet kā jau minēju iepriekš-atmrstu gāzi,motocikls taisni un priekšējās bremzes.
Kā pats teici,lai bremzētu ar dzinēju,tas prasa laiku,jo sajūgs jāpalaiž vaļā pēc katra zemāk pārslēgtā roba,jo tad var saprast,cik zemu vajag slēgt un rats neizslīd atlaižot sajūgu kā tas notiktu,ja ieliek jo 6. uz 2. ar vienu sajūga atlaišanas reizi

[ Šo ziņu laboja Black_smoke, 28 Jul 2017, 08:19:10 ]

Offline

hopper_offlinus
28. Jul 2017, 09:47#66

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Kungi, man liekas, ka biku tēma sāk slīdēt no "kā nobremzēt, kad parāk ātri paņēmi līkumu un nepamanīji kujņu aiz tā" uz "kā bremzēt mežā", "kā bremzēt pa grantu", "kā bremzēt ar enduro pa grantu līkumā"
Tur tak pavisam citas braukšanas stili: ar vieglu krosaču braukt ir pavisam savādāk, ka ar enduro moci un tas ir savādāk, ka braukt ar smago "adventure" moci, un tas ir savādāk, ka braukt ar streetu un bļaviens ir atkarīgs kadu gumiju lieto katrā modifikācijā. Gribu redzēt, ka vienu un to pašu likuma izņēmšanu atkarto uz hard enduro ar pumpenem un shossejas riepam

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Garders
28. Jul 2017, 10:06#67

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

1. līkumā jāiet drošā ātrumā, lai vari sabremzēties no pēkšņa šķēršļa, tātad jo mazāk redzam jo lēnāk braucam!
2. katram moča stilam un segumam viss ir savādāk, bet ir arī dažas kopīgas iezīmes: ar abām bremzēm var bremzēt labāk, taisni bremzēt var straujāk, līkumā var bremzēt ar abām, bet ir risks izslīdēt.
3. katram kritiskajā brīdī jāpieņem pašam lēmums ko darīt, vai iztaisnot un strauji nobremzēt (šis ir pamatreflekss), vai atrast līkumā vietu kur izbraukt un maigi bremzējot vai nebremzējot apbraukt šķērsli (šis nāk ar gadiem, pieredzi, prasmi, labu moci, labām riepām). Pavisam nūbisks variants ir līkumā saķert stresu, nomaukt pa mēmajiem un jau guļus uz asfalta kopā ar moci uzslīdēt govij, un govs vēl uzkrīt tev virsū un tu noslīksti pienā un sūdos

[ Šo ziņu laboja Garders, 28 Jul 2017, 10:08:39 ]

Offline

hopper_offlinus
28. Jul 2017, 10:33#68

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


28 Jul 2017, 10:06:49 Garders rakstīja:
un govs vēl uzkrīt tev virsū un tu noslīksti pienā un sūdos


Labs
Atliek tikai pievienot gānu ar mietu, kas sados iekšās par to, ka nepamanīji brīdinājuma zīmi


-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline