Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 41 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Motora resurss

AutorsZiņojums
maigonislapsa
14. Dec 2017, 17:39#1

Kopš: 02. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: CBF 1000

Kāds varētu būt motora resurss šim modelim? Pie nosacījuma ka laicīgi veiktas apkopes un lielākos km ieguvis uz bāņa

Offline

krauklis
14. Dec 2017, 17:48#2

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 840

Braucu ar: Maņku, autobusu un Āfriku

Ja ar Varadero var pusmiljonu nobraukt, tad nedomāju, ka šis ir izņēmums.

-----------------
Grāmatvedības pakalpojumi

Offline

screwy
14. Dec 2017, 17:54#3

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 794

Braucu ar: Buell XB12S

Man bija viens ar 70000km nobraukumu. Murrāja kā kaķēns. Es teiktu 150k km stabili. Talāk jau jāskatās kā saimnieks ir kopis.

-----------------
Uzlīmes, baneri, vizītkartes, poligrāfija, dizains un maketēšana!

Offline

maigonislapsa
14. Dec 2017, 18:44#4

Kopš: 02. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: CBF 1000

https://www.cbf1000.com/index.php?topic=21431.0
Atradu pats. Tā vismaz raksta ka pie apkopēm pusļimonu ies. Vienīgā problemātiskā vieta viņam ir stators ar proporciju 400 kkm uz kādiem 8. Ir arī protmas viedoklis "regular and good quality oil and it should last for ever"

[ Šo ziņu laboja maigonislapsa, 14 Dec 2017, 18:49:20 ]

Offline

screwy
15. Dec 2017, 09:32#5

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 794

Braucu ar: Buell XB12S

Ko vispār nozīmē motora resurss?
Gredzeni? Virzuļi?

Sajūga grozs būs beigts pie 100k.
Kārba arī var daudz ātrāk sākt čakarēties nekā tie 500k km. Dzinēja ķēde arī gan jau pie 150k km būs jāmaina.
Ja mocis no Anglijas, tad rāmis jau būs labi aprūsējis pie 100k km.

Tā kā tie 500k km ir tāds ļoti relatīvs cipars.


-----------------
Uzlīmes, baneri, vizītkartes, poligrāfija, dizains un maketēšana!

Offline

maigonislapsa
15. Dec 2017, 13:45#6

Kopš: 02. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: CBF 1000

Ar ko resursu saprot tā veiktspējas ilgumu atbilstoši ražotāja noteiktiem lielumiem līdz kapitālā remonta veikšanas nepieciešamībai. Neiet runa par sveču maiņu un tml lietām. Par Hondas kārbām teksts manuprāt ir lieks

[ Šo ziņu laboja maigonislapsa, 15 Dec 2017, 13:48:20 ]

Offline

Rizza
15. Dec 2017, 13:49#7

Kopš: 05. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2060

Braucu ar: viltīgu skatienu, K1200s, zrx1200s un Gaz69 55'

Ja neturēsi redlainā, līdz 150kkm vajadzētu mierīgi novilkt. Normāli ekspluatējot un sekojot visam līdzi, Honda gan jau ari ies ilgāk. Ja ir salda cena, jauns gads, labi kopts un aprīkots, mierīgi var ņemt. ir bijis mocis yamaha FJR ar 134tkm, 0 problēmu.

-----------------
Normal is booring.
Konsultācijas maksātnespējas jomā.

Offline

screwy
15. Dec 2017, 14:25#8

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 794

Braucu ar: Buell XB12S


15 Dec 2017, 13:45:05 maigonislapsa rakstīja:
Ar ko resursu saprot tā veiktspējas ilgumu atbilstoši ražotāja noteiktiem lielumiem līdz kapitālā remonta veikšanas nepieciešamībai. Neiet runa par sveču maiņu un tml lietām. Par Hondas kārbām teksts manuprāt ir lieks


Esmu redzējis pietiekoši daudz Hondas ar 30-40k km nobraukumu ar sapistām kārbam. Hondas motocikli nav īmūni pret saimniekiem idiotiem.

-----------------
Uzlīmes, baneri, vizītkartes, poligrāfija, dizains un maketēšana!

Offline

mexa
15. Dec 2017, 16:58#9

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5350

Braucu ar: VFR700 street

Pat idioti nav aizsargati pret idiotiem

Nu gadas ari arpuskartas notikumi, reti braakji, kurus kopeja katla nav jamet. Ja esi pats no 0 braucis ar moci tad zinot savu prasmi sajeegu var spriest cik labaaks braucejs esi par kaiminju, kuram tada pat mocis nullite bija

-----------------
a man pohuj, man sprauka

Offline

maniac
15. Dec 2017, 21:41#10

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4069

Braucu ar: FJR, XT600, Versys

Iepostēšu un pamainīšu topika virsrakstu. Svītrošu CBF1000. Jo! Kāda šķirba?!
Sen jau nav Iž/Jawa/Pannonia/Ural/Dnepr/Minsk (nevienu neaizmirsu? Ā, Kovrovec, kurš pārauga Voshodā!), kuriem tiešām - uz Krimu braucot, virzuļi jāņem līdz.
Tagadējiem (198...-2017) resurss pilnīgi un vienīgi atkarīgs no lietošanas/ jūzerisma/ poljzovaņija.
Varam dalīties, kurš ātrāk nokāva vai ilgāk nobrauca.

-----------------

Offline

BigMan
16. Dec 2017, 00:36#11

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2015

Braucu ar: Kawa KFX 700, Suzuki GSX1400-"Vella Dzirnavas" , traiks, vai zinies.


15 Dec 2017, 21:41:15 maniac rakstīja:
Iepostēšu un pamainīšu topika virsrakstu. Svītrošu CBF1000. Jo! Kāda šķirba?!
Sen jau nav Iž/Jawa/Pannonia/Ural/Dnepr/Minsk (nevienu neaizmirsu? Ā, Kovrovec, kurš pārauga Voshodā!), kuriem tiešām - uz Krimu braucot, virzuļi jāņem līdz.
Tagadējiem (198...-2017) resurss pilnīgi un vienīgi atkarīgs no lietošanas/ jūzerisma/ poljzovaņija.
Varam dalīties, kurš ātrāk nokāva vai ilgāk nobrauca.


+100 Maniacam

Jebkuru kapli var iznīcināt arī pēc 30-50 k nobraukuma.
Un Nahuj vispār tāds uzstādījums? Taisies braukt desmit gadus? Ar mopēdu tikai Dartanjans un Andreits spējīgi nobraukt 15-20K gadā, tātad- 150-200 K desmit gados....

Nesapratu jautājuma būtību.

-----------------
www.durka.lv

Offline

maniac
16. Dec 2017, 11:42#12

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4069

Braucu ar: FJR, XT600, Versys

Iesācējiem ir tāds piedodams piegājiens - braukšu gadiem. Dzīvē parasti tā nenotiek. Arī par moča izvēli. Kad 18 gadus atpakaļ atsāku braukt ar motorizētu divriteni, ieklausījos Valda Vorslava (motokrosa veterāna) padomā: "ņem to, kurš iepatīkas, pēc tam sapratīsi - tavs/ne tavs. Visu mūžu ar vienu nebrauksi".
Tā arī bija. Nomainīju kādus 15, kamēr apstājos pie esošajiem.
Kaut gan ir arī izņēmumi. Kas apstiprina likumsakarību. Es jau kādreiz dalījos (http://www.motopower.lv/article.php?id=165). Vienīgais man "dzīvajā" zināmais gadījums, kad ar vienu moci nobraukts vairāk par miljonu!
Yamaha FJ1100. Pirmais dzinēja remonts pie 350 000 km. Kā teica moča saimnieks: "Yamaha forever!". Ieteica pārdot "visus sūdus" (man uz to brīdi bija 3 vai 4 dažādu ražotāju moči) un atstāt tikai Yamahu. Domāju, ka čalis zin, ko runā. Viņam pieder moču veikals un serviss Varaždinā (Horvātija).
P.S. Man rekords bija 32 000 km gadā. Braucot cauru gadu. Bet ar vairākiem močiem. Tas bija sen un tagad vairs tā nesanāk...
P.P.S. Ieskatījos dokumentos un pats biju pārsteigts. Savus esošos lietoju attiecīgi 12, 9 un 7 gadus

[ Šo ziņu laboja maniac, 16 Dec 2017, 12:51:07 ]



-----------------

Offline

PASSATizhi
16. Dec 2017, 13:47#13

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 831

Braucu ar: CBF 600 SA 07'

nu nez nez. esmu noskaņots ar savu pirmo braukt ilgus gadus tas nav ikdienas transports, līdz ar to neapnīk, kā tas notiek ar auto.

Offline

Smoke
16. Dec 2017, 14:22#14

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 514

Braucu ar: S1000RR

Domāju, ka šis jautājums ir par to, vai var pirkt moci ar lielu nobraukumu. Pēc pieredzes varu tikt, ka var pirkt, tikai jārēķinās, ka lielais nobraukums atspoguļosies uz katras detaļas un remonti būs nepiciešami pat tādiem mezgliem, kurus neviens neiedomājās pat remontēt.

Braukt ar vienu moci daudzus gadus pieļauju tikai tad, ja mocis tiek pirkts jauns. Pretējā gadījumā neredzu jēgu.
Dzīve ir pārāk īsa, lai braukt ar vienu moci!
Nobrauktas 11 sezonas, nomainīti 15 moči, ar katru nobraucot aptuveni 5k km

P.S. 2 no tiem pilnībā iznīcināti!

[ Šo ziņu laboja Smoke, 16 Dec 2017, 14:26:09 ]

Offline

Dartagnan
16. Dec 2017, 14:59#15

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1264

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Tātad no manas pieredzes:
CBR1000F ar duālajām bremzēm, tika iepirkts ar 70k, pārdots ar 120k pēc vzr1800 iegādes. Tika pārdots netīts, ar 20+ k tāfelē, tā arī izskatījās un brauca itkā būtu 20k. Nožēloju ka pārdevu.
VZR1800 - neatceros pie kāda nobraukuma, liekas kādi 30-40k, uzsprāga sajūga kurvis, šo to izārdīja. Nebiju apmierināts ar modeli kā tādu, ciets, nevar sakarīgi pielikt ne bagāžu ne stiklu, sāpēja mugura u.t.t.
XTZ660Z tenere un aprilia pegaso 06-
Manā skatījumā nenobraucami, nesalaužami un gaužām primitīvi dranduļeti. To motoru bez īpašām izmaiņām ražo no 90to sākuma līdz šodienai, liek yamahās, kvadrās, visādos ķīniešos u.t.t. Galvenais nepalaist garām eļļas līmeņa krišanos. Kaut gan tam sausajam karterim arī 200ml sistēmā ir pietiekoši lai brauktu. Tenerei bija 160k kad pārdevu, kautkad virzuli mainīju uz remonta. Aprilia pegaso factory bija 80k, bet tur kad pirku bija mainīta tāfele ar 4k nobraukumu. Teorētiski kad pirku jau varēja būt virs 30k. Tātad aprilijai bija 100+ k, bez nekādiem piedzīvojumiem vai liekām skaņām. Pārdevu paziņam kurš nobrauca sezonu un samainīja pret FZ1 jo aprilija divīti negāja.
Tagadējais DL1000 2016 - klab, grab kā visi, slimo ar visām šim modelim raksturīgajām slimībām, pagaidām nepilni 70k bez piedzīvojumiem. Domāju ka vēl kādus 3-4 gadus ar viņu pabraukšu, tas ir vēl vismaz kādus 100k.
Visiem saviem mo eļļas mainu katru otro mēnesi vai ik pēc 6-8k, ručkā nebraucu, max ātrumu nezinu un lieki nespīdzinu. Pa pilsētu arī braucu ne daudz. Man tas ir ikdienas transportlīdzeklis nevis krāna pagarinājums ar ko izskrieties,ja vajag tad izskrienos trasē. Faktiski visi nobraukumi ir pa šosejām 110-130kmh

Vēl ir vesels lērums ar visādiem endūriem un žiletēm kas gadu laikā bijuši īslaicīgi, bet tos šeit nav jēga pieminēt.

-----------------

Offline

normy
16. Dec 2017, 21:58#16

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 579

Braucu ar: Yamaha XV1600

njā. Daudz km. Kad pirku savējo (Yamaha XV16000), arī izskatīju dažāds lietotāju foumus. Un atradu, ka džeki tik laicīgi maina eļļas, dilstošās detaļas un mauc pa 200-300k bez bēdu. Motori kalpo ilgāk nekā pārējie dzelži. Mopēds 2001.gada. Pašam 70k nobrauciens un nekādas vainas.

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

Archy96
17. Dec 2017, 01:08#17

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12806

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


16 Dec 2017, 14:59:19 Dartagnan rakstīja:

Visiem saviem mo eļļas mainu katru otro mēnesi vai ik pēc 6-8k, ručkā nebraucu, max ātrumu nezinu un lieki nespīdzinu. Pa pilsētu arī braucu ne daudz. Man tas ir ikdienas transportlīdzeklis nevis krāna pagarinājums ar ko izskrieties,ja vajag tad izskrienos trasē. Faktiski visi nobraukumi ir pa šosejām 110-130kmh




Te arī atbilde lielā nobraukuma iespējamībai.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Jameson
17. Dec 2017, 01:54#18

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Bet tā jau arī ir, ja pieskati tad mauc tikai. Es saviem moto eļlu uz 5-6k mainīju...

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

uzgrieznis
17. Dec 2017, 03:19#19

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 380

Braucu ar: gsf650 k8

Manam suzuki ražotājs jau standartā noteicis eļļas maiņu 6000km....
Katram mocim darot visu pēc "manual" var mauk uz vella paraušanu

Offline

Archy96
17. Dec 2017, 16:38#20

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12806

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


17 Dec 2017, 01:54:36 Jameson rakstīja:
Bet tā jau arī ir, ja pieskati tad mauc tikai. Es saviem moto eļlu uz 5-6k mainīju...


Es šeit domāju ne tikai pieskatīšanu, bet to, cik % tā ručka tiek griezta. Tas ir viens no galvenajiem nosacījumiem. Ja izmanto pilnu tahometra skalu regulāri, neredzēt tur nekādus 100000 nobraukumus, tās ir pasakas. Es reiz pats taisīju eksperimentu - bija mazlietots mocis, ļoti labs tehniskā ziņā, kopu pedantiski, eļļas maiņa ik pa 4000km, utt. Braukts tika gandrīz visu laiku pilna gāze kur un ka vien iespējams. Uz 30000km tas mocis jau bija diezgan "saguris", kaut gan uz priekšu jau gāja tik un tā. Lielie nobraukumi ir iespējami tikai pensionāru braukšanas stila cienītājiem, kā arī lielajiem motoriem, kuriem pašiem par sevi resurss lielāks, jauda lielāka, attiecīgi tos līdz galam izgriezt nevar tik regulāri un sistemātiski.

Kapēc PRO braucēji motokrosā rauj vaļā motoru jau pēc dažām desmit motorstundām, bet bumbieris iesācējs var purkšķināt visu sezonu tikai eļļas un filtrus mainot??? Ar ielas močiem tas pats stāsts, tikai intervāli atšķirīgi. Tas resurss ir diezgan stiepjams jēdziens, un tā viennozīmīgi pateikt, ka tādam un tādam modelim būtu jāspēj nobraukt tik un tik kilometrus - to nevar viennozīmīgi apgalvot. Nu ko vienīgais varētu apgalvot, ka piemeram R1200GS var noiet 100K, jo 98% to īpašnieku ir vecuma grupā 40+, un no tiem "spridzina" labi ja kādi 5% . Neesmu dzīve redzējis šosejnieku baiku, kurš būtu vel "dzīvs" ar nobraukumu pie 100K.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Dec 2017, 16:44:33 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Top.LV