Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Inžektoru tīrīšana

AutorsZiņojums
endurists
18. Mar 2018, 21:40#1

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Domāju ka šai tēmai derētu atsevišķš topiks.
Tātad vai kādam ir zināms kāds "meistars" vai kantoris kas darbojas ar inžektoru tīrīšana?
Nevis tikai paskalot ar spriegumu virinot to, bet veicot arī nepieciešamos plūsmas mērījumus!




pie 9v pieslēgt un cleaneri cauri papūst pats varu, bet gribas izdarīt tā ar pārliecību ka inžektors strādā kā pienākas vai arī metams.

[ Šo ziņu laboja endurists, 18 Mar 2018, 21:49:39 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

kba-pro
19. Mar 2018, 13:39#2

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Kāpēc tu gribi plūsmas mērījumus?

Offline

endurists
19. Mar 2018, 14:22#3

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


19 Mar 2018, 13:39:13 kba-pro rakstīja:
Kāpēc tu gribi plūsmas mērījumus?



Varbūt neprecīzi izteicos! Gribētu saprast vai realitātē pie kaut kāda nominālā spiediena un atvēruma ilguma izplūst cauri tik.cik ražotājs paredzējis vai tomēr ir daļēji aizsprostota.

Sāka pa reizei tukšgaitā noslāpt, filtrs jauns, sūknis arī, spiediens arī 3.6bar. Internetos runā ka tas liecina par sprauslas daļēju aizsprostojumu.


[ Šo ziņu laboja endurists, 19 Mar 2018, 14:25:10 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

kba-pro
19. Mar 2018, 15:18#4

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

tīrīt (skalot) mēģināji?

Pagaidām nekur neesmu redzējis ka ražotājs OEM sprauslām norāda litrāžu.

Pat ja norādītu tev būtu nepieciešams vienkāršs sprauslas kontrolieris ar precīzi iestatāmu atvēruma laiku un stabils degvielas spiediena avots bez jebkādām svārstībām. Pretējā gadījumā rezultāti būs nesalīdzināmi.

Manuprāt ja degvielas kūļa izkliedes forma ir apmierinoša, sprausla tur spiedienu, respektīvi nepil, tad jāmeklē vaina citur.

Offline

mexa
19. Mar 2018, 15:43#5

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

slāps toč ne no tā, ir variants skalot uz moto, bet tad uzreiz eļļas maiņa, BET slāpšanu gan būtu jāmeklē citur-kāda elementa bojāejā, jāsēž un jāseko kas pazūd-moš spiediens...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

endurists
19. Mar 2018, 16:01#6

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


19 Mar 2018, 15:18:36 kba-pro rakstīja:
tīrīt (skalot) mēģināji?

Pagaidām nekur neesmu redzējis ka ražotājs OEM sprauslām norāda litrāžu.

Pat ja norādītu tev būtu nepieciešams vienkāršs sprauslas kontrolieris ar precīzi iestatāmu atvēruma laiku un stabils degvielas spiediena avots bez jebkādām svārstībām. Pretējā gadījumā rezultāti būs nesalīdzināmi.

Manuprāt ja degvielas kūļa izkliedes forma ir apmierinoša, sprausla tur spiedienu, respektīvi nepil, tad jāmeklē vaina citur.

p

Paldies, vispirms mēģināšu skalot! Tik jāuzbūvē impovizēta tvertne kur varētu spiedienu iedzīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Bagars
19. Mar 2018, 17:03#7

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4233

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Links

Offline

kba-pro
19. Mar 2018, 18:20#8

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Nu doma jau principā pareiza, nepieciešams jauns sprauslis kastītē....

Offline

Bagars
19. Mar 2018, 18:48#9

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4233

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Neesmu ļoti iedziļinājies, tāpēc pieņemu, ka visi smidzinātāji pēc būtības ir vienādi. Atšķiras izmēri, ražība, smidzināšanas leņķis, smidzināšanas kūļu skaits, elektriskais spraudnis un degvielas līnijas pieslēgums.
K-kur internātā uzgāju inj ražības aprēķinu pret kubatūru un vēlamo jaudu utt... Tāpat internātā ir atrodami apraksti par piem. MagnetiMarelli smidzinātājiem... (Manā gadījumā 450cc, IWP043 330 cc/min. Nozzle: 1 jet Static Flow (3 bar) : brown 14.5 ohm Single spray 20 deg)
Ņemam mazliet ražīgāku smidzinātāju, ar līdzīgu leņķi, pārbūvējam difuzoru (inj iespraušanas vietu) un liekam vagā

Visiem zināmais kiosks

Performance - Typical
Flow................... Fully open
At 3 bar .............. 329 cc/min – 3.75g/s
At 4 bar .............. 377 cc/min – 4.30g/s
At 5 bar . ............ 421 cc/min – 4.80g/s
Cone – Inclusive 80% .. 20° Typ
Linearity range (at = 4 ms pulse)...± 3%
Max. fuel pressure .....500 kPa
Maximum duty cycle .....90 %
Operating temperature range....-30...110°C
Vibration(peak) ........30g
Test conditions
Fluid ............... N-Heptane
density (@ 20°C) ..... 0.684 kg/litre
Ambient and fluid temperature ....23 °C
Power supply .........14 Vdc
Mechanical Characteristics
Height ..........47.2mm
Outside diameter(connector excluded)..15.3mm
Weight ...........35g
Connector angle from body .......45°
Electrical Characteristics
Connector......... Mini-Timer 2 way
Power supply ..... 8 ÷ 16 Vdc
Resistance.........14.5 Ω
Driver type ....... ON-OFF

Application: VW: GOL, PARATI, SANTANA, Renault, Tuning Cars, Racing Cars 2.0
DUCATI Monster 900 - 2000 > 2002
DUCATI Monster 620 (2001-2005)
DUCATI Monster 750 (2001->
DUCATI Monster 800 (2003-2004)
DUCATI Monster 1000DS (2003-2005)
DUCATI Monster S2R (2005->
DUCATI MH 900
DUCATI Multistrada 1000DS (2003-2005)
DUCATI Paul Smart Replica (2005-2006)
DUCATI Supersport 620 (2003->
DUCATI Supersport 800 (2003-2005)
DUCATI Supersport 1000DS (2003-2004)
Harley Davidson Softail/Dyna/FLH/FLT Delphi 2001-2010
Harley Davidson Softail 2004-2005
Harley Davidson Dyna 2001-2010
Harley Davidson FLH 2001-2010
Harley Davidson FLT Delphi 2001-2010
..........

Nu tas tā - pa vienkāršo izklāsts

[ Šo ziņu laboja Bagars, 19 Mar 2018, 19:31:48 ]

Offline

endurists
19. Mar 2018, 22:54#10

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Tas M.Marelli smidzinātājs nāk gandrīz pa velti salīdzinot ar ktm cenām.
Ja varētu tādu kaut neejošu dabūt, paskatīties cik.viņš saderīgs ar šo droseli un štepseli.
Uzbūvēju primitīvu atvēršanas elektromehānismu un rīt mēģināšu uzkonstrēt kādu tilpni.kurā iedzīt spiedienu un pieslēgt smidzeklim.
https://youtu.be/nye9TAEKt4E



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Bagars
20. Mar 2018, 10:15#11

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4233

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Auto šrotā. Atliek vien sameklēt googlē "IWP Pico" pielietojumu konkrētam auto modelim.

weber pico injection spray data

Links
Links

[ Šo ziņu laboja Bagars, 20 Mar 2018, 11:02:24 ]

Offline

mexa
20. Mar 2018, 11:30#12

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

atvēršanai liec 3-4ms, lai kautcik autentiski ir, vai uzzini cik tieši tavam siltam ir.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kba-pro
20. Mar 2018, 13:20#13

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Man kad vaidzēs, darīšu šitā.

https://www.youtube.com/watch?v=rUUgR94drxg

Offline

endurists
21. Mar 2018, 23:00#14

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


20 Mar 2018, 18:26:22 Bagars rakstīja:

19 Mar 2018, 22:54:30 endurists rakstīja:
Tas M.Marelli smidzinātājs nāk gandrīz ..
Ja varētu tādu kaut neejošu dabūt, paskatīties cik.viņš saderīgs ar šo droseli un štepseli.
....

Atradu vienu nedzīvu


Izskaloju ar cleaneri, uz aci caurplūde laba
Bet nu labprat pamēģinātu iwp pico izstrādājumu, bet nu pretēji šim, Keihin ir ļoti skops ar tehnisko informāciju par austriešos iebūvēto inžektoru. Kods CE14 K, kaut kur pavīdēja info pa 300cc. Ja iwp.pico ir 330cc pie 3bar spiediena, tad teorētiski pie ktm 3.6bar spiediena būs apmēram +20% klāt. Viena lieta ir saderība gabarītos, tad otra lieta - sajūgt tos elektriski. Keihinam ieejas pretestību varu nomērīt, bet cik amperi viņu virina nav skaidrs. Zinu, ka darba spriegums ir 9V un pēc Oma likuma zinot pretestību varētu amperāžu izrēķināt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

mexa
21. Mar 2018, 23:19#15

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Kotev dos oma likums un prieksh kam? No kurienes zini ka vada 9v? Tu njeemi veeraa manis teikto par 3-4ms? Ir zemas un augstas pretestibas sprauslas, zemas ir jaarobezho pec straavas, to dara ar ballastu, vai citaadi, un biezhi pielieto pwm.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Bagars
22. Mar 2018, 11:45#16

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4233

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

EFI flow data

Offline

endurists
11. Jul 2018, 19:06#17

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Bija te pavasarī aktuāla problēma ar motocikla slāpšanu tukšgaitā un bija aizdomas par inžektora nekorektu darbību.

Inžektors tika aizvests uz testu un apkopi pie profesionāļa ar nepieciešamajām iekārtām un zināšanām. Testējot tika secināts ka inžektors ir darba kārtībā, spiediens ar bija pareizs un nācās meklēt problēmu citur.

Long story short.... beigās pie vainas izrādījās roll-over jeb apgāšanās sensors. To atvienojot jebkāda dzinēja noslāpšana tukšgaitā pazuda. To izjaucu, iztīrīju ar cleaneri un saliku atpakaļ. Viss skaisti moto brauc

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline