Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Duke 390

AutorsZiņojums
Dboy
04. Nov 2019, 20:38#1

Kopš: 10. Sep 2018

Ziņojumi: 3

Braucu ar: KTM DUke

Vasaras beigās nokārtota A2 kategorija. Ko sakat par KTM Duke 390 kā mocīti A2 kategorijai? A2 klasē esot visjaudīgākais, ja neskaita 600niekus ar mainītu pasi. Varbūt kāds var ko pastāstīt. Gan par vecāku gadu, gan jaunajiem modeļiem. Paldies!

Offline

mexa
04. Nov 2019, 21:00#2

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6009

Braucu ar: VT

Es duke neiesaku kvalitates delj, jaucu remonteeju-tas ir kinietis

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MartinsR
04. Nov 2019, 22:17#3

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: KTM Duke 790


04 Nov 2019, 20:38:53 Dboy rakstīja:
Vasaras beigās nokārtota A2 kategorija. Ko sakat par KTM Duke 390 kā mocīti A2 kategorijai? A2 klasē esot visjaudīgākais, ja neskaita 600niekus ar mainītu pasi. Varbūt kāds var ko pastāstīt. Gan par vecāku gadu, gan jaunajiem modeļiem. Paldies!

pērc droši, nenožēlosi 2 gadus novizinājos savulaik, ļoti atsaucīgs un viegli vadāms mocis, man šķiet viens no labākajiem variantiem, kas ierakstās zem A2 kategorijas.
Ja ir pa kabatai, tad ņem facelift modeli (no 17.g. uz augšu - ar tft ekrānu, led gaismām, utt).

-----------------
Riders on the storm

Offline

mexa
04. Nov 2019, 22:49#4

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6009

Braucu ar: VT

no veikala wonjan brauc

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Mashele
04. Nov 2019, 23:00#5

Kopš: 25. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1435

Braucu ar: KTM Duke, Honda CBR600RR

Pilsētai ļoti labs mocis. Nesūdzos. Es ar baiku tā neesmu braukusi pa pilsētu, ka ar Duke .
Ieskrienas labi, ātrumu uzņem labi, mazliet uzprasās uz agresīvu braukšanu. Viegls, zems, kas man, personigi, nebija mazsvarīgi.
Iespējams, ka mani pamana autobraucēji mazāk, nekā vīru ar viņa KTM adventuri, bet es ar to rēķinos. Ko no mopēda var gribēt. Troksnis varēja būt skaļāks. Bet tas vel plānā uz pielabošanu.
333 trasē perfekts, Biķerniekiem varbūt mazliet par īsu.
Nav jau raķete, bet savus 164 no viņa ārā dabūju, bet, tā kā es esmu īpašs gadījums, kam lidošana pa koplietošanas ceļiem neinteresē, tad tas tā, garāmejot.

[ Šo ziņu laboja Mashele, 04 Nov 2019, 23:06:10 ]



-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

MIGs
04. Nov 2019, 23:09#6

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4104

Braucu ar: SA1290R, 600RR, 954RR

Aizmirsi pateikt, ka ir uzstādīts Sporta numura turētājs!

Ak jā, un bremzes ar tika uztūnētas, ja tā ir pirmā lieta, ko jātūnē visiem motocikliem. Jo vienmēr var labāk. Brembo performance kluči un RCS15 Corsa Corta! Aizsargi, atsitēji utt.

Gan jau tiks arī pie pilna Akrapovicha un nomapota kompja.

Bet Mexa varētu dalīties konkrētos piemēros, savādāk kaut kā savu bēdu ieleju vēl nevaram saskatīt.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 04 Nov 2019, 23:25:06 ]



-----------------

Offline

mezamaris
05. Nov 2019, 00:18#7

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 4881

Pastāsti,kāda velna pēc jālien tam kompī?

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

MIGs
05. Nov 2019, 00:32#8

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4104

Braucu ar: SA1290R, 600RR, 954RR

Lai būtu pareizāks degvielas maisījums un atsaucība uz gāzes rokturi.

-----------------

Offline

mexa
05. Nov 2019, 03:59#9

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6009

Braucu ar: VT

mehanisko mezglu kvalitati es tur redzu kaa wonjan, jau no dilera jaunas karbas detalas ir ka no plastelina, ne pielaides, bet materials! Virzulju gruppa vizuali dilst ne pa kilometriem. Nerada ne reizi uzticibu. par to naudu toch nee, citadi butu pienemami, bet uzskruveta cena kvalitatei neatbilst. Lidzigi kaa 125cc japaanji- pakaldarinajums lai smukaa papiiraa ietiitu pardot sirpotrebam. Tikai dukiem ar kubatuuru baigi kvalitate nepieaug. Tas nav KTM, ta ir tirgus nisha.
Pa elektribai kaprizums liels nav noverots, diagnosticejas, skiet funkcionals nebija loti saurs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

uldiss
05. Nov 2019, 09:18#10

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 113

Braucu ar: KTM


05 Nov 2019, 03:59:37 mexa rakstīja:
mehanisko mezglu kvalitati es tur redzu kaa wonjan, jau no dilera jaunas karbas detalas ir ka no plastelina, ne pielaides, bet materials! Virzulju gruppa vizuali dilst ne pa kilometriem. Nerada ne reizi uzticibu. par to naudu toch nee, citadi butu pienemami, bet uzskruveta cena kvalitatei neatbilst. Lidzigi kaa 125cc japaanji- pakaldarinajums lai smukaa papiiraa ietiitu pardot sirpotrebam. Tikai dukiem ar kubatuuru baigi kvalitate nepieaug. Tas nav KTM, ta ir tirgus nisha.
Pa elektribai kaprizums liels nav noverots, diagnosticejas, skiet funkcionals nebija loti saurs


A kas skaitās uzskrūvēta cena? Uz doto brīdi jaunu var par 5.1k ieķert.

Offline

picmix
05. Nov 2019, 09:26#11

Kopš: 02. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: FZ6N

ja esi liela auguma, tad uz tā mazā duke izskatīsies diez gan smieklīgi, + divatā ar viņu braukt vispār ir traki, noteikti nav tam paredzēts, bet kā jau te kkas minēja, tad viņš ir ļoti viegls, ekonomisks, viegli vadāms un kko arī kustās.

kamēr bija manā lietošanā piefiksēju, ka viņam ir/bija problēmas ar dzinēja karšanu, manā gadījumā bija problēmas ar to, ka ventilators neslēdzās iekšā, bet konkrētais aparāts bija tā pamatīgāk šļucis, šis tas bija aplocīts, nolauzts, utt, pieļauju domu, ka dzesēšanas iekārta bija cietusi, bet meklējot internetā atbildi par ventilatoriem uzdūros tam, ka tā viņiem ir diez gan ejoša problēma. bija 2015 gada modelis.

p.s man personīgi nepatika, jo ikdienā braucu ar 600nieku strītu, pārsēsties uz viņu bija ļoti jocīgi, mazs, šaurs, ar izteiktu jaudas trūkumu, vienīgi, jā, ļoti viegls, krietni manevrētspējīgaks.

[ Šo ziņu laboja picmix, 05 Nov 2019, 09:30:01 ]

Offline

ksm
05. Nov 2019, 10:35#12

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: YAMAHA

https://www.yamaha.lv/product-lv-lv/motocikli-l...erija/mt-03-abs/

-----------------
Kristers Sergis Moto
Rīga, Pildas 16 b
www.sergis.lv
info@sergis.lv
Tel. 67112256
Mob 29636388

Offline

karlo1941
05. Nov 2019, 12:56#13

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW

kautkā neatminos, ka Minarelli ražotu tik mazas kubatūras dzinējus.

varbūt ir links uz teh spec?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Bagars
05. Nov 2019, 13:40#14

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3810

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


05 Nov 2019, 12:56:32 karlo1941 rakstīja:
kautkā neatminos, ka Minarelli ražotu tik mazas kubatūras dzinējus.

varbūt ir links uz teh spec?

arī 660cc yamahas motors tiek ražots Minarelli

[ Šo ziņu laboja Bagars, 05 Nov 2019, 13:40:55 ]

Offline

karlo1941
05. Nov 2019, 13:41#15

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW

nu to jau visi zinām.

runa tagad iet par mazo ~300 cm3

[ Šo ziņu laboja karlo1941, 05 Nov 2019, 13:42:29 ]



-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Mashele
05. Nov 2019, 13:50#16

Kopš: 25. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1435

Braucu ar: KTM Duke, Honda CBR600RR

Par karšanu ir tā, ka ar viņu jābrauc, nevis jāstāv ,bet neesmu izjutusi, ka dēļ karšanas "degtu" kāja, vai kas cits, kā man tas ir bijis ar vienu citu baiku, tagad nepateikšu kuru . Ventilators strādā. Aukstā laikā rokas pie viņa pasildīt ar īsti nesanāca, stāvot pie sarkanā. .
Par karšanu es arī pirms pirkšanas daudz kur lasīju, itkā kaut kādiem gadiem esot bijis izteikti.
p.s. man ir 2019. gada Duke

[ Šo ziņu laboja Mashele, 05 Nov 2019, 13:51:35 ]



-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

Bagars
05. Nov 2019, 13:53#17

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3810

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


05 Nov 2019, 13:41:57 karlo1941 rakstīja:
nu to jau visi zinām.

runa tagad iet par mazo ~300 cm3

Tā patiešām ir nekaunība visaugstākajā mērā, ka Minarelli nav atskaitījies jums visiem, ka sākuši ražot arī 300cc dzinējus!

P.s. Minarelli ražo arī 50cc dzinējus

Vēlreiz atvainojos

[ Šo ziņu laboja Bagars, 05 Nov 2019, 14:03:52 ]

Offline

picmix
05. Nov 2019, 14:04#18

Kopš: 02. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: FZ6N


05 Nov 2019, 13:50:23 Mashele rakstīja:
Par karšanu ir tā, ka ar viņu jābrauc, nevis jāstāv ,bet neesmu izjutusi, ka dēļ karšanas "degtu" kāja, vai kas cits, kā man tas ir bijis ar vienu citu baiku, tagad nepateikšu kuru . Ventilators strādā. Aukstā laikā rokas pie viņa pasildīt ar īsti nesanāca, stāvot pie sarkanā. .
Par karšanu es arī pirms pirkšanas daudz kur lasīju, itkā kaut kādiem gadiem esot bijis izteikti.
p.s. man ir 2019. gada Duke



nekorekti izteicos - ar karšanu bija domāts Tevis minētā pārkaršana, jo braucot temperatūra spidometrā rādījās tuvu maksimumam, bet normas robežās, tik līdz apstājies pie luksafora, tad uzreiz uzleca līdz maksimumam un spidometrā izleca brīdinājums, ka ir ziepes un tālāk nav ieteicams braukt, pārbaudīju ventilatoru, bet tas strādāja, kur bija vaina tā arī nenoskaidroju, moto nebija mans.

Offline

Mashele
05. Nov 2019, 14:31#19

Kopš: 25. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1435

Braucu ar: KTM Duke, Honda CBR600RR


Man, tfutfutfu, pagaidām tā nav bijis. pie sarkanajiem viss ok. Aŗi tuvu pie plus 30 gaisa temperatūras.

[ Šo ziņu laboja Mashele, 05 Nov 2019, 14:32:16 ]



-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

picmix
05. Nov 2019, 14:37#20

Kopš: 02. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: FZ6N


05 Nov 2019, 14:31:53 Mashele rakstīja:

Man, tfutfutfu, pagaidām tā nav bijis. pie sarkanajiem viss ok. Aŗi tuvu pie plus 30 gaisa temperatūras.


interesantākais jau tas, ka tas nenotika karstākajās vasaras dienās, + iepriekš tāda problēma netika novērota, acīmredzot, man bija tā laimīgā salaušanas reize

[ Šo ziņu laboja picmix, 05 Nov 2019, 14:37:43 ]

Offline

Top.LV