Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: krosinieka registracija/tiesibas

AutorsZiņojums
mezamaris
19. Jan 2020, 13:18#41

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Krosa motociklus ražotājs parasti nav sertificējis vispārējas lietošanas ceļiem,tādēļ tos nevar reģistrēt šai satiksmei.

Offline

Sergejs80
19. Jan 2020, 13:24#42

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Tieši tā, reģistrēt nav iespējams, bet pie negadīja tiek pievilkta nereģistrēta motocikla vadīšana.

Offline

mexa
19. Jan 2020, 13:38#43

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Bet tad ideologiski krosa moci LV nedrikst vispaar vadiit, pat garazaa iedarbinaat, vai tik taa nesanaak?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

martinss
19. Jan 2020, 15:22#44

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Nu, vispār saproti, uz ko tas velk? Varbūt uzreiz atceļam visus likumus valstī?
Protams, ar medicīnu ir bardaks, bet to jau arī neviens nav arī mēģinājis sakārtot, respektīvi, ieviest obligāto apdrošināšanu lai veselības aprūpes sistēmas lietotāju skaits sakrīt ar tās uzturētājus skaitu...


19 Jan 2020, 14:47:08 onka rakstīja:
...
Ideāls dialogs būtu šāds -
vecīt ,nu sanāca tev nelāgi ar to savu hobiju ,
bet saproti - tevis ārstēšana tagad valstij prasīs daudz reižu lielākus līdzekļus , nekā tu samaksāsi tur visādās pacientu nodevās un slimnīcas rēķinos .
Ja policista motivācija ir bijusi šāda valsts labā - ok , piecietīsam to uzlikto sodu , lai gan tas nav tuvu ideālākais formāts kā no tevis paņemt.
...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

lacuks306
19. Jan 2020, 16:13#45

Kopš: 09. Aug 2018

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


19 Jan 2020, 14:47:08 onka rakstīja:
Te izskatās pēc policista(u) pārcenšanās . Arī viņi ir tikai cilvēki , kas reizēm, valsts atmestā prjaņika kārdinājuma dēļ ir gatavi uz likuma interpretācijām savā( varbūt arī valsts ) labā. .
Ideāls dialogs būtu šāds -
vecīt ,nu sanāca tev nelāgi ar to savu hobiju ,
bet saproti - tevis ārstēšana tagad valstij prasīs daudz reižu lielākus līdzekļus , nekā tu samaksāsi tur visādās pacientu nodevās un slimnīcas rēķinos .
Ja policista motivācija ir bijusi šāda valsts labā - ok , piecietīsam to uzlikto sodu , lai gan tas nav tuvu ideālākais formāts kā no tevis paņemt.

Ja tas ir bijis tikai iemesls ka policam uzspodrināt savus uzplečus - redz kā es viņu virtuozi *****u , tad gan tas ir nožēlojami , un nav ofiņa cienīgs gājiens.


So lietu parnema man pazistams paolicists un tapat vini vadas pec likuma, kad atbrauca uz moto apskati teica ka vareju parastu mopedu vai motorolleri paradit un viss butu daudz vienkarsak, bet tiklidz 250cc jabut A kategorijai.....Kaa ari drikstu braukat apkart un neviens policists neko neaizradis lidz bridim kamer notiek nelaimes gadijums, jo redz A kategorija ir kaa apliecinajums tam ka tu proti vadit sadu motociklu un neapdraudet sevi un citus.....vinju vardi

[ Šo ziņu laboja lacuks306, 19 Jan 2020, 16:17:09 ]

Offline

MIGs
19. Jan 2020, 20:17#46

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

lacuks306, finišējam šo klačošanos - liec lūdzu forumā protokolu (aizkrāso savus iniciāļus, protokoal nr. ja vēlies) un tad par to apspriedīsim. Vai vismaz pārraksti pamatojumus, lēmeumus ar likuma punktiem utt.

Savādāk nevar saprats, kāpec neko konkrētu nemini - nezini, nemāki, vai nevēlies ?!

-----------------

Offline

martinss
19. Jan 2020, 21:25#47

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Policistam var būt daudz un dažādi vārdi, bet likumi ir tādi kādi tie ir. Pagaidām nezinu vai patiešām ir likumi, kuri nosaka to, ka vadot motociklam līdzīgu priekšmetu privātā teritorijā ir nepieciešama TL vadītāja apliecība...

Ja tā ir, tad tas nozīmē, ka arī, piemēram, ja es ēdot aizrijos, man var izraktīt protokolu par to, ka neesmu ieguvis karotes vadīšanas apliecību...

Ka jau MIGs te raksta, protokolu studijā. Citādi tas viss sāk izskatīties visai dīvaini.


19 Jan 2020, 16:13:20 lacuks306 rakstīja:

...jo redz A kategorija ir kaa apliecinajums tam ka tu proti vadit sadu motociklu un neapdraudet sevi un citus.....vinju vardi


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mezamaris
20. Jan 2020, 00:26#48

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Izskatās,ka ko noklusē.

Offline

lacuks306
20. Jan 2020, 01:03#49

Kopš: 09. Aug 2018

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Otardien uz iecirkni jaiet bus lietas izskatisana, bus protokols ieliksu teemas apspriedei, bet vairak jau nu loti ceru ka nebus

Offline

lacuks306
24. Jan 2020, 12:09#50

Kopš: 09. Aug 2018

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Te nu ilgi gaiditais protokols

image hosting

UN TE TAS KAS IR PARKAPTS

9.pants. Transportlīdzekļu izmantošana ceļu satiksmē

(1) Latvijas teritorijā ceļu satiksmē atļauts izmantot reģistrētus transportlīdzekļus, kuru konstrukcija un tehniskais stāvoklis atbilst Latvijā obligāti piemērojamo standartu un normatīvu prasībām, attiecībā uz kuriem ir veikta sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana un kuriem ir dota atļauja piedalīties ceļu satiksmē.

(2) Mehāniskajiem transportlīdzekļiem jābūt divām valsts reģistrācijas numura zīmēm, bet motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, traktortehnikai, mopēdiem un piekabēm, kuru izgatavotājs paredzējis uzstādīt tikai vienu numura zīmi, — vienai valsts reģistrācijas numura zīmei. Zīmes piestiprināmas šim nolūkam paredzētajās vietās. Uz trolejbusiem, tramvajiem, speciālās militārās tehnikas un specializētajiem tūristu transportlīdzekļiem jābūt uzkrāsotiem diviem reģistrācijas numuriem.

(21) Ja transportlīdzeklim uzstāda ierīci, kas paredzēta velosipēdu vai papildu bagāžas pārvadāšanai, un šī ierīce vai ar to pārvadājamā bagāža aizsedz uzstādīto numura zīmi, transportlīdzeklim var papildus piešķirt vienu ar identisku simbolu kombināciju apzīmētu numura zīmi, ja ierīces izgatavotājs tai paredzējis vietu numura zīmes uzstādīšanai.

(3) Specializēto tūristu transportlīdzekļu izmantošanas nosacījumus, transportlīdzekļa tipu un kustības maršrutu, izvērtējot tā sabiedriskās nepieciešamības un drošības kritērijus, nosaka attiecīgā pašvaldība.

(4) (Izslēgta ar 23.11.2016. likumu)

(5) (Izslēgta ar 23.11.2016. likumu)

(6) (Izslēgta ar 23.11.2016. likumu)

(08.07.2003. likuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 26.05.2005., 19.02.2009., 13.05.2010., 03.03.2011., 09.06.2011., 21.11.2013., 04.09.2014., 10.12.2015. un 23.11.2016. likumu, kas stājas spēkā 01.01.2017.)

9. Braukšanas ātrums, distance un intervāls
99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).


18.pants. Aizliegums piedalīties ceļu satiksmē

Ar transportlīdzekli aizliegts piedalīties ceļu satiksmē, kā arī iebraukt Latvijā šādos gadījumos:
2) nav saņemta atļauja piedalīties ceļu satiksmē, arī ja nav veikta transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana;


28.pants. Transportlīdzekļu vadīšanas aizliegums

(1) Aizliegts vadīt transportlīdzekli:

1) ja pastāv kāds no šādiem nosacījumiem:

a) transportlīdzekļa vadītājam, kuram mehānisko transportlīdzekļu vadīšanas stāžs ir lielāks par diviem gadiem, alkohola koncentrācija asinīs pārsniedz 0,5 promiles,

b) transportlīdzekļa vadītājam, kuram mehānisko transportlīdzekļu vadīšanas stāžs nepārsniedz divus gadus, alkohola koncentrācija asinīs pārsniedz 0,2 promiles,

c) transportlīdzekļa vadītājam, kas vada D1, D, D1E, DE, TRAM un TROL kategorijai atbilstošus transportlīdzekļus, alkohola koncentrācija asinīs pārsniedz 0,2 promiles,

d) mopēda vai velosipēda vadītājam alkohola koncentrācija asinīs pārsniedz 0,5 promiles;

2) atrodoties narkotisko, psihotropo, toksisko, citu apreibinošu vielu vai arī reakcijas ātrumu un uzmanību samazinošu medikamentu ietekmē;

3) esot slimam vai arī tādā mērā nogurušam, ka tas var ietekmēt vadītāja darbspējas un ceļu satiksmes drošību;

4) ja vadītājam nav atbilstošas kategorijas transportlīdzekļu vadīšanas tiesību;

5) ja ir stājies spēkā transportlīdzekļu vadīšanas tiesību izmantošanas aizliegums.

---------------------------------------------
149.24 pants. Transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa un iekārtojuma nosacījumu pārkāpšana
Par tāda transportlīdzekļa izmantošanu ceļu satiksmē, attiecībā uz kuru nav izdarīta tā īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana, —

uzliek naudas sodu mopēda vadītājam no trīsdesmit līdz piecdesmit pieciem euro, bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no astoņdesmit pieciem līdz simt divdesmit euro.

149.25 pants. Transportlīdzekļu reģistrācijas un numura zīmju lietošanas noteikumu pārkāpšana

Par tāda transportlīdzekļa izmantošanu ceļu satiksmē, kurš nav reģistrēts noteiktajā kārtībā, —

uzliek naudas sodu no piecdesmit pieciem līdz simt četrdesmit euro.


149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana
Par transportlīdzekļa vadīšanu, ja nav atbilstošas kategorijas transportlīdzekļu vadīšanas tiesību, nav iegūtas profesionālo vadītāju tiesības vai transportlīdzekļa vadītājs vada transportlīdzekli, kas neatbilst vadītāja apliecībā norādītajam ierobežojuma kodam, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no četrdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.

Par transportlīdzekļa vadīšanu, ja:

1) nav transportlīdzekļu vadīšanas tiesību (transportlīdzekļu vadīšanas tiesības noteiktā kārtībā nav iegūtas vai ir atņemtas);


149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana
LAPK neminētu CSN pārkāpšana Brīdinājums vai Ls 5 0 soda punkti



[ Šo ziņu laboja lacuks306, 24 Jan 2020, 12:41:51 ]

Offline

MartinsR
24. Jan 2020, 12:21#51

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


24 Jan 2020, 12:09:36 lacuks306 rakstīja:
Te nu ilgi gaiditais protokols

3 vietās nav uzvārds aizkrāsojies ciet, bet nu jau laikam vairs neko

-----------------
Riders on the storm

Offline

lacuks306
24. Jan 2020, 12:28#52

Kopš: 09. Aug 2018

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


24 Jan 2020, 12:21:52 MartinsR rakstīja:

24 Jan 2020, 12:09:36 lacuks306 rakstīja:
Te nu ilgi gaiditais protokols

3 vietās nav uzvārds aizkrāsojies ciet, bet nu jau laikam vairs neko

Ai nu tas taa vispar mazsvarigi

Offline

VATERLAND
24. Jan 2020, 12:36#53

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


24 Jan 2020, 12:28:51 lacuks306 rakstīja:

24 Jan 2020, 12:21:52 MartinsR rakstīja:

24 Jan 2020, 12:09:36 lacuks306 rakstīja:
Te nu ilgi gaiditais protokols

3 vietās nav uzvārds aizkrāsojies ciet, bet nu jau laikam vairs neko

Ai nu tas taa vispar mazsvarigi



Ka tik ne arī Tagad Meksa un Daugavpils rajons zinàs varoni ..,,

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 24 Jan 2020, 12:37:13 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

MIGs
24. Jan 2020, 13:48#54

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nevar saprast vai ir domāts likuma punkts 149.1.14 vai 149.4.14, bet ne viens, ne otrs nepastāv. Tas jau pēc definīcijas padara šo protokolu par nederīgu, BET policisti un pirmās instances tiesu to neņems vērā.

bet jebkurā gadījumā ir jāapstrīd, jo motocikls NAV piedalījies satiksmē (likums definīcija par satiksmi piedalīšanso satiksmē).

Visticamāk, ko Policija protokolu atstās spēkā un pirmās instances tiesa ar atstās spēkā, nemaz neiedziļinoties lietas būtībā. Augstākā tiesa atcels.

Varbūt vajag šo palaist plašsaziņas līdzekļos ?

Es principa pēc tiesātos. Nav jau nemaz tik sarežģīti. Un apstrīdēt protokolu jau nu vajag par visiem 10000% procentiem!

-----------------

Offline

mikrefons
24. Jan 2020, 13:49#55

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!


10 Jan 2020, 10:26:25 lacuks306 rakstīja:

10 Jan 2020, 01:44:21 mexa rakstīja:
Isteniba paguglejot es sapratu ka dirsaa ir, plusminus pohuj kameer nav CSN... jo automatiski saskaitaas likumi, un isteniba iespejama kustiiba ir ari pagalmaa, kaut viesistabaa nopisies ar moci, tiec slimnica, un dabuu sodu, watafak. Likums(vai nemaaka mekleet) nesaka arii neko par sporta sacenju laikaa notikuso "csn", nu ja tikai likumaa kas neattiecas uz mezu kaa taadu...


Redz uz manu gadijumu nevar attiecinat CSN jo es nemaz neatrados celu satiksmee un ari kopaa ar citiem nebraucu




7) ceļu satiksmes negadījums — ceļu satiksmē noticis nelaimes gadījums, kurā iesaistīts vismaz viens transportlīdzeklis un kura rezultātā cilvēks gājis bojā, viņam nodarīti miesas bojājumi vai arī nodarīti zaudējumi fiziskās vai juridiskās personas mantai vai videi, kā arī citā vietā[lasi guļamistabā], kur iespējama transportlīdzekļa braukšana, noticis negadījums, kurā iesaistīts transportlīdzeklis;

Offline

kba-pro
24. Jan 2020, 14:17#56

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


Visticamāk, ko Policija protokolu atstās spēkā un pirmās instances tiesa ar atstās spēkā, nemaz neiedziļinoties lietas būtībā. Augstākā tiesa atcels.



Jā, visticamāk, viņiem princips turēties pretīm līdz pēdējam.
No pieredzes, ieteiktu tomēr ar profesionāla advokāta palīdzību apstrīdēt lēmumus un arī tiesāties.
Tur labi jāpārzin procedūra un nianses papīru sagatavošanā. Profesionāla advokāta klātbūtne tiesai liek iespringt.

Offline

lacuks306
24. Jan 2020, 14:19#57

Kopš: 09. Aug 2018

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


24 Jan 2020, 13:48:14 MIGs rakstīja:
Nevar saprast vai ir domāts likuma punkts 149.1.14 vai 149.4.14, bet ne viens, ne otrs nepastāv. Tas jau pēc definīcijas padara šo protokolu par nederīgu, BET policisti un pirmās instances tiesu to neņems vērā.

bet jebkurā gadījumā ir jāapstrīd, jo motocikls NAV piedalījies satiksmē (likums definīcija par satiksmi piedalīšanso satiksmē).

Visticamāk, ko Policija protokolu atstās spēkā un pirmās instances tiesa ar atstās spēkā, nemaz neiedziļinoties lietas būtībā. Augstākā tiesa atcels.

Varbūt vajag šo palaist plašsaziņas līdzekļos ?

Es principa pēc tiesātos. Nav jau nemaz tik sarežģīti. Un apstrīdēt protokolu jau nu vajag par visiem 10000% procentiem!



Te ir par 149.4.14 https://www.autojurists.lv/uploads/files/sodi.pdf


zinu ka var iztiesaat, bet man tam laika nav jo uz arzemem jabrauc un tiesaties par 85 eur neatmaksajas, bet protams principa pec jau loti gribaas

Offline

lacuks306
24. Jan 2020, 14:22#58

Kopš: 09. Aug 2018

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


24 Jan 2020, 13:49:43 mikrefons rakstīja:

10 Jan 2020, 10:26:25 lacuks306 rakstīja:

10 Jan 2020, 01:44:21 mexa rakstīja:
Isteniba paguglejot es sapratu ka dirsaa ir, plusminus pohuj kameer nav CSN... jo automatiski saskaitaas likumi, un isteniba iespejama kustiiba ir ari pagalmaa, kaut viesistabaa nopisies ar moci, tiec slimnica, un dabuu sodu, watafak. Likums(vai nemaaka mekleet) nesaka arii neko par sporta sacenju laikaa notikuso "csn", nu ja tikai likumaa kas neattiecas uz mezu kaa taadu...


Redz uz manu gadijumu nevar attiecinat CSN jo es nemaz neatrados celu satiksmee un ari kopaa ar citiem nebraucu




7) ceļu satiksmes negadījums — ceļu satiksmē noticis nelaimes gadījums, kurā iesaistīts vismaz viens transportlīdzeklis un kura rezultātā cilvēks gājis bojā, viņam nodarīti miesas bojājumi vai arī nodarīti zaudējumi fiziskās vai juridiskās personas mantai vai videi, kā arī citā vietā[lasi guļamistabā], kur iespējama transportlīdzekļa braukšana, noticis negadījums, kurā iesaistīts transportlīdzeklis;



tur ir teikts celu satiksmee, vai citaa vietaa (pagalms, stavlaukums un tamlidzigi)

Offline

lacuks306
24. Jan 2020, 14:24#59

Kopš: 09. Aug 2018

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


24 Jan 2020, 14:17:07 kba-pro rakstīja:

Visticamāk, ko Policija protokolu atstās spēkā un pirmās instances tiesa ar atstās spēkā, nemaz neiedziļinoties lietas būtībā. Augstākā tiesa atcels.



tur jau taa lieta ka neatmaksajas tas viss ar advokatu
Jā, visticamāk, viņiem princips turēties pretīm līdz pēdējam.
No pieredzes, ieteiktu tomēr ar profesionāla advokāta palīdzību apstrīdēt lēmumus un arī tiesāties.
Tur labi jāpārzin procedūra un nianses papīru sagatavošanā. Profesionāla advokāta klātbūtne tiesai liek iespringt.

Offline

VATERLAND
24. Jan 2020, 14:30#60

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


24 Jan 2020, 14:19:54 lacuks306 rakstīja:

24 Jan 2020, 13:48:14 MIGs rakstīja:
Nevar saprast vai ir domāts likuma punkts 149.1.14 vai 149.4.14, bet ne viens, ne otrs nepastāv. Tas jau pēc definīcijas padara šo protokolu par nederīgu, BET policisti un pirmās instances tiesu to neņems vērā.

bet jebkurā gadījumā ir jāapstrīd, jo motocikls NAV piedalījies satiksmē (likums definīcija par satiksmi piedalīšanso satiksmē).

Visticamāk, ko Policija protokolu atstās spēkā un pirmās instances tiesa ar atstās spēkā, nemaz neiedziļinoties lietas būtībā. Augstākā tiesa atcels.

Varbūt vajag šo palaist plašsaziņas līdzekļos ?

Es principa pēc tiesātos. Nav jau nemaz tik sarežģīti. Un apstrīdēt protokolu jau nu vajag par visiem 10000% procentiem!



Te ir par 149.4.14 https://www.autojurists.lv/uploads/files/sodi.pdf


zinu ka var iztiesaat, bet man tam laika nav jo uz arzemem jabrauc un tiesaties par 85 eur neatmaksajas, bet protams principa pec jau loti gribaas


Brexit tak iestàjas pèc 7 dienàm, ku tad nu vairs )

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline