Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

#853 - KTM EXC-R 530 Champions Edition

Pievienota: 13. Mar 2016, 18:29
Atjaunota: 13. Feb 2017, 23:40

Komentāri (18)

Citas galerijas no lietotāja barons13

Turpinājums [vēl] zemāk!
_______

Ap pagājušā gada rudeni radās doma, ka ir jārealizē bērnības iztrūkums un jāiegādā motocikls. Pēdējo gadu laikā biju izbraucis ar visādiem variantiem, bet visvairāk pie sirds gāja enduro. Bija skaidrs, ka vasarā noteikti gribēsies aizpurkšķināt arī uz darbu, tāpēc tika izskatīta iespēja iegādāt moci, kam varētu uzstellēt supermoto ratus (nu jau opcija supermoto rati krīt kā primārā un iespēja iebraukt mežā kļūst periferiāla ). Izvēle krita uz Husqvarna TE510/SMR510 un KTM 525. Manis atvēlētajā budžetā ilgi nekas nebija atrodams, un 2 močus palaidu gar degunu savas stulbības pēc. Tad vienā dienā pamanīju, ka lietotājs Endurists iepostējis forumā, ka apsver iespēju tirgot savu KTM 530. Sazinājos, aprunājos, secināju, ka der. Vienīgais mīnuss bija dokumentu neesamība, jo mocis iepriekš bija trases-meža braucamais, kas principā izslēdz braukāšanu pa ceļiem. Ar domu "pirmajai sezonai ceļus nevajag" nospļāvos uz savām vēlmēm un nolēmu to KTM pirkt. Endurista piedāvātā cena bija pieņemama un mocis tika iegādāts.

Ātrā info par pašu objektu, pašreizējā komplektācija:
2010 KTM EXC-R 530 Champions edition
WP 4CS dakša
3,5x17 / 5x17 SM rati ar Michelin PowerSupermoto mizām
KTM PowerParts StepSeat
Brembo suporti no 2013. gada modeļa
Šādi tādi sīkumi no powerparts, SX platais ūdenssūknis, sajūga darba cilindra aizsargs
Akrapovič slip-on
__________

Pieteik muldēt, aiziet:

Katram normālam čalim vajag moci dzīvoklī.


Izbraucu pāris lokus, aizvedu uz Cēsīm un tad uzsniga sniegs. Aizbraucu slēpot, sačakarēju celi un ārsts pateica, ka vismaz uz 2 mēnešiem nekādu slodzi nevar.


Mocis ir tehniski lieliskā stāvoklī, bet kaut kā negāja. Bija problēmas piešķilt un gāzes atsaucība bija galīgi nekāda, vai nu mira nost vai jāber virsū. Aizdomas krita uz pārāk noslogotu izpūtēju, kas ir viena no zināmajām šī modeļa problēmām. Talkā nāca Endurists, kurš kāreiz apsvēra ideju tirgot Akrapoviču, kurš, starpcitu, agrāk bija uz šī moča. Šī skursteņa uzstādīšana atrisināja visas iepriekšminētās problēmas, startējas ar kurbuli viegli, tukšgaita līdzena, nekas neraustās. Izpūtējs obligāti ir jābildē birojā



Kaut kā nebija miera ar to numura neesamību. Pie manas vēlmes izspiest no akmens ūdeni nu nevarēja to tā atstāt. Ar ideju "kas meklē - tas atrod, kas klauvē, tam tiks atvērts" tika izpētītas visas iespējamās opcijas kā tikt pie bumāgiem un opcija atrasta. KTMs numuru salīdzināšanā.



Mēnesis galvassāpju un gatavs!



Tā kā mocis bija tīrs trases verķis, tad VISS liekais bija nolasīts nost. Pirmoreiz pētot izskatījās, ka vadu kūlis arī ir izķidāts. Jaucam ārā, lai atrastu vadus un secinātu kā trūkst. Primārais vadu kūlis izskatās gandrīz vesels, bet pagriezienu sistēma ir nolasīta pilnībā. Bremžu gaismu devēji un skaņas signāls arī vairs nav atrodami. Nu neko, taisam augšā "To buy" list.


Detaļu saraksts sataisīts, mocis salikts atpakaļ kopā. Pašlaik neizskatās ne pēc kā, jo tapšanā ir jaunas grafikas, kas tiks līmētas uz melniem plastmasiem.


_______
Baigi jau nav laika krāmēties ar to moci, bet nu tomēr.
Kamēr Pie Neganteļa un Leldes tiek likta kategorija, ir veikti daži acis priecējoši un funkcionāli uzlabojumi.

Izrādās, ka trases moča atgriešanai uz ielām vajag vairāk daļu kā sākumā liekas.

Tika izveidots saraksts ar detaļām, kas mocim vajadzīgas. Sanāca vesela kaste un tāpat vēl visa nav.


lai saprastu kur tad kādiem vadiem jābūt, izmantojam vecās skolas metodes un ar flomīšiem izkrāsojam papīra lapu.


Parasti motocikliem uz pie kreisās rokas ir slēdži pagriezieniem, taurēm, lampām un kam tik vēl ne. Manam bija tikai viena bēdīga podziņa, un tā pati, lai noslāpētu braucamo.


Funkcionāli šī podziņa nespēja veikt visus nepieciešamos pienākumus, tāpēc mainam viņu nost uz kaut ko lielāku!


Tā jau ir labāk! Tiesa, prieks nebija ilgs, jo zem lampas plastmasa joprojām bija bardaks.


Izmantojot KTM orģinālo vadu turētāju, mēģinam to visu kaut kā sakārtot. Pagriezienu vadi arī jau uzinstalēti, tikai VICMA pagriezieniem, nezināmu apsvērumu pēc, vītne nezkāpēc nav metriskā un K-rauta veikalā tādu uzgriežņu, protams, nav. Paliku ar karājošiem pagriezienu vadiem un bez lampiņām. Būs jābrauc meklēt uz kaut kādu skrūvju veikalu.


Iepriekšējā uzpdeita beigās mocis izskatījās ne pēc kā, puse oranža, puse melna. Tika pasūtītas jaunas grafikas un arī daži jauni plastmasi. Lipinam virsū.


Detaļas, kuras bija slinkums skrūvēt nost, nācās lipināt garāžā.


Ir rezultāts! Mocis izskatās tā kā vēlējos, tikai aizmugurējais zobrats vēl jānokrāso sarkans vai melns. Neesmu vēl izdomājis.



_______
Vasara nemanot tuvojas beigām, varētu tā kā iet uz beigu pusi, līdz ar ko varētu atskatīties uz aizgājušo.

Vasaras sākumā diezgan haļasvas veidā mocim tika dabūta TA (tipa jauns t/l, dodiet šurp un atšujieties ). Te vēl laikam ar visiem pribambasiem.


Nākamā lieta - tika uzkrāmēti "cīsiņi" aka MX izmēra trases sliki. Supermoto ratiem resursi bija bišķi par īsu un tā kā mocis 90% tiek izmantots pilsētā, šī šķita tikai loģiska lieta un izvēle.


Un tad es satiku džekus, kas figurē zem nosaukuma "Supermoto Banda". Nu tos pašaus, par kuriem rakstīja tas mūdzis TomsTV, ka tipa baigie huligāni. Tad nu izbraucām ielās šad tad.


Arī 333 tika pabūts un sliki dabūja ierīt.


Pašlaik mocis izskatās aptuveni šādi. Tā kā tuvojas rudens, tad drīzumā tiks liktas atpakaļ meža riepas un skid-plate, jo 333 sezona būs cauri un būs jālien mežā

_______

Tā kā ziemas vakari ir garlaicīgi un destruktīvi, nolēmu atjaunot šito galeriju.
Uz rudens beigām man bija piegriezušies enduro rati, un es sāku ļoti nekaunīgi uzplīties lietotājam Bagars, ka man vajag SM ratus. Apbrīnoju viņa pacietību, jo ar manu kaitinošo raksturu, es viņa vietā sevi būtu 3x pasūtījis nah. Lai vai kā, pēc zināmām pārrunām tika saprasts kas tad īsti man vajadzīgs un nolemts lēnā garā taisīt tos ratus augšā. Tā nu vienā dienā pie manis nonāca šitādi dzelzsgabali. Nav ne jausmas, kas tie tādi :hwz:


Kaut kādi caurumaini trubu gali arī uzpeldēja.


Beigās noskaitos un izdomāju, ka jākrāso to visu sarkanu. Pēc vairākām krāsotāju lažām, dzelži tika atgriezti Bagaram un galā sanāca šitādi brīnumi


Mēģinam kaut ko salauzt


Galu galā, ir sanācis šitāds te kopskats. Esmu nemērā apmierināts ar galarezultātu un nevaru sagaidīt siltāku laiku.


Ā, un manai dārgajai sievietei arī top gāžamais, bet par to jau cits sāsts


_______
Galerija tiks apdeitota.
Mērķis ir uzbūvēt do it all motociklu, ar ko varētu iebraukt mežā, pirmdienas rītā aizbraukt uz darbu un vakarā nobiedēt gājējus centrā

Atsevišķi vēlos pateikt MEGA paldies lietotājiem Endurists un Bagars, par padomiem un visu pārējo