"Harrier" amortizācijas sistēma... lasītāja raksts

Olafs Bura,
22-02-2010

"Harrier", Stellan Eneland pēdējais projekts saturēja rumbas centra amortizācijas sistēmu, kura atdala stūres funkcijas no amortizācijas sistēmas, līdz ar to iegūstot labāku sniegumu un unikālu izskatu.

Šī amortizācijas sistēma ne tikai izskatās ļoti labi, bet ir arī ļoti efektīva. ISR- Zviedru motodetaļu kompānija, kura piegādā modificētas detaļas motobūvētājiem pasaulē, ir izveidojuši šo "Harrier" amortizācijas sistēmu un, balstoties no pozitīvajām atsauksmēm braucēju lokā, kuri brauca ar "Harrier" motociklu sacīkšu trasē un ielās, pašlaik piedāvā NS2 rumbas amortizācijas komplektu.

Tā kā "Harrier" bija BMW bāzēts modelis, stūres amortizācijas komplektam vajadzētu darboties uz BMW markas motocikliem, diemžēl pašlaik ISR neatklāk konkrētākas specifikācijas detaļas. Jeburā gadījumā, šī varētu būt iespēja cilvēkiem, kuri būvē modificētus ielas motociklus un ir ieinteresēti jaunākajās tehnoloģijās.

Beidzot mums nav jāiegādājas Bimota Tesi vai Vyrus motocikls, lai izbaudītu motocikla uzlaboto sniegumu, profesionālo indžinierzinātni un unikālo skatu no šīs jau labi pārbaudītās amortizācijas sistēmas.

Linki : http://www.isrbrakes.se/products/ns2/
http://en.wikipedia.org/wiki/Hub-center_steering

Raksta autors: Olafs Bura (MOTOpower lietotājs)