Triāls ar elektropiedziņu?

Motografs.lv,
11-06-2011

Kamēr globālajā arēnā, šķiet, izšķiras, vai pirms masveidīgas elektromoču ražošanas ēras sevi nopietni paspēs pieteikt firmas, kas agrāk motociklus nav izgatavojušas, interesantas lietas notiek arī dažādās nišās.

Piemēram, Volfgangs Laitners, GasGas importētājs austriešu kompānijā BLM, vairākus gadus mēģināja atrisināt mototriāla elektrificēšanu. Atradis partnerus Minhenes firmas eta–motors personā, Laitners caur BLM tagad piedāvā GasGas bāzētu triāla e–modeli, kas maksā 8 659 eiro un sver 63 kg.

No tradicionālajiem modeļiem eta–motors aparāts būtu salīdzināms ar 125 cm3 moci, jo attīsta 14 ZS un 20 Nm. Ar vienu uzlādi pietiek apmēram stundu ilgai braukšanai. To, kā šāds motocikls darbojas un ko ar to var izdarīt, aprīļa beigās Spānijā Starptautiskās prettrokšņa jeb klusuma dienas (jā, izrādās, ir arī tāda) ietvaros nodemonstrēja Red Bull atbalstītais daudzkārtējais pasaules čempions Adams Raga.

Motogrāfam liekas, ka labu iespaidu atstāj abi – gan Adams, gan klusums. Kā domājat jūs?

Tehniskie dati:
Modelis: Trial TXT4820
Maks. ātrums: 40 km/h
Braukšanas ilgums: 45–120 min.
Piekare: Marzocchi 40 mm dakša/Sachs amortizators
Akumulators: eta-motors® LiPo
Kapacitāte: 20 Ah
Spriegums: 48 V
100% uzlāde: 80 min.
Ciklu skaits: 1000
Jauda: 10 kW
Grieze: 20 Nm
Svars: 67 kg