Daži 2013. gada modeļi no Yamaha

MOTOpower.lv,
15-10-2012

Japāņu motociklu ražotājs Yamaha iepazīstinājis ar 2013. gada modeļiem. Tehniskā ziņā tie nav ieguvuši būtiskas izmaiņas, taču katram raksturīgi savi papildinājumi.

Yamaha R1 ar 998 cm3 motoru, pilnībā regulējamu piekari, 310 mm priekšējām divdisku bremzēm ar 6 virzuļu suportiem, 6 pakāpju pārnesumu kārbu un elektronisko droseli 'ride-by-wire' 2013. gadā kā papildinajumu ieguvis jaunas krāsu iespējas.

Attēlos Yamaha R1






Arī Yamaha YZF-R6 tehniski saglabājis jau esošās īpašības un kā papildinājumu 2013.gada modelis ieguvis arī jaunas krāsas. Ar savu 599 cm3 DOHC, 16 vārstu motoru ar degvielas iešprici un šķidruma dzesēšanu, elektronisko droseli 'ride-by-wire', pilnībā regulējamu piekari gan priekšā, gan aizmugurē, 310 mm divdisku bremzēm priekšā ar 4 virzuļu suportiem, 17 collu vieglmetāla diskiem, riepām: priekšā 120/70 un aizmugurē 180/55, YZF-R6 vairāk paredzēts sacīkšu trasei, nevis ielas braukšanai.

Attēlos Yamaha YZF-R6




2013. gada FZ6R joprojām aprīkots ar 600 cm3 4 cilindru rindas, 16 vārstu, DOHC motoru ar degvielas iešprici un šķidruma dzesēšanu, bet kā papildinājums – jaunas virsbūves krāsas. Atšķirībā no R6, FZ6R ar savu ergonomiku, regulējamo sēdekli un roku balstiem ir komfortablāks ikdienas braukšanai.

Attēlā Yamaha FZ6R


Savukārt 2013. gada FZ8 ar 779 cm3 16 vārstu, četru cilindru rindas, DOHC motoru ar degvielas iešprici un šķidruma dzesēšanu ieguvis jaunu trokšņu slāpētāju, aizmugurējo amortizātoru un pilnībā regulējamu priekšējo dakšu.

Attēlā Yamaha FZ8


2013. gada FZ1 joprojām būs pieejams ar 998 cm3, 20 vārstu, četru cilindru rindas dzinēju ar šķidruma dzesēšanu, 6 pakāpju pārnesumu kārbu, pilnībā regulējamu 43 mm priekšējo dakšu un regulējamu aizmugurējo amortizātoru. Priekšā tam ir 320 mm divdisku bremzes ar 4 virzuļu suportiem, 17 collu diski ar 120/70 riepām priekšā un 190/50 aizmugurē.

Attēlā Yamaha FZ1