Jaunais BMW K 1600 GT

Inchcape BM Auto,
25-10-2016

Jaunais BMW K 1600 GT – 6 cilindru dzinēja veiktspēja un luksusa komforts dinamiskai ceļošanai visaugstākajā līmenī. Ar jauno K 1600 GT BMW Motorrad sešu cilindru augstas veiktspējas tūrisma motocikla koncepciju īsteno vēl modernākā, dinamiskākā un komfortablākā formā. Saglabājot nemainīgus veiktspējas rādītājus, tagad tas ir pilnveidots, lai atbilstu atgāzu normatīvam EU4.



6 cilindru rindas dzinēji ir bijuši BMW automobiļu vēstures un markas identitātes neatņemama daļa vairāk nekā 80 gadu garumā. 2010. gadā, klajā laižot K 1600 GT un GTL, BMW Motorrad ne vien prasmīgi pārnesa šo tradīciju motociklu pasaulē, bet arī pieteikt tirgū pašu vieglāko un kompaktāko sešu cilindru motocikla rindas dzinēju ar darba tilpumu virs 1000 kubikcentimetriem.



Izcili vienmērīga darbība un milzu veiktspēja ar 160 ZS un 175 Nm griezes momentu tika apvienota ar luksusa komfortu, burtiski perfektu aizsardzību no gaisa plūsmas un nokrišņiem un braukšanas dinamikas līmeni, kas šajā segmentā bija nepārspēts. Ar jauno K 1600 GT BMW Motorrad sešu cilindru augstas veiktspējas tūrisma motocikla koncepciju īsteno vēl modernākā, dinamiskākā un komfortablākā formā. Saglabājot nemainīgus veiktspējas rādītājus, tagad tas ir pilnveidots, lai atbilstu atgāzu normatīvam EU4.

Elektroniski piekare Dynamic ESA ar automātisko amortizācijas adaptāciju kā standarta aprīkojums

Lai gan iepriekšējais modelis jau noteica jaunus ceļojumu motociklu segmenta standartus braukšanas stabilitātes, dinamikas un vadāmības ziņā, jaunais K 1600 GT sper soli tālāk. Ar elektroniski kontrolējamo piekari Dynamic ESA un tās braukšanas režīmiem Road un Dynamic aktīvas braukšanas pieredze un komforts, salīdzinot ar priekšteci, ir ievērojami uzlabots.



Pamata iestatījumā Road amortizācijas adaptācija ir pilnīgi automātiska visā diapazonā, tādā veidā sniedzot augstāko iespējamo komforta līmeni un saķeri burtiski uz jebkura seguma. Amortizācija ir optimāla visos braukšanas režīmos un neatkarīgi no slodzes.

Atkarībā no motocikla vadītāja vajadzībām (braucot vienam, ar kravu vai ar pasažieri), atsperu spriegojums var tikt piemērots slodzei neatkarīgi no amortizācijas iestatījumiem, vien nospiežot attiecīgo pogu. Līdzīgi, nospiežot pogu, kas ērti izvietota uz stūres, ļaujot izvēli izdarīt gaitā, motocikla vadītājs var izvēlēties amortizācijas iestatījumu Dynamic, amortizāciju padarot stingrāku visos režīmos.



Ērta manevrēšana ar atpakaļgaitas asistentu

Vēl mierīgāku un ērtāku manevrēšanu ar K 1600 GT ir padarījis atpakaļgaitas asistents, ko aktivizē, vienkārši nospiežot pogu stūres kreisajā pusē. Kustība tiek uzsākta, kad motocikla vadītājs nospiež startera pogu.



Shift Assistant Pro pārnesumu pārslēgšanai bez sajūga

Shift Assistant Pro jeb pārnesumu pārslēgšanas palīgs, kas pieejams kā papildu aprīkojums, ļauj motocikla vadītājam ieslēgt augstāku vai zemāku pārnesumu, nespiežot sajūga sviru, tādā veidā vairojot gan braukšanas komfortu, gan iegūstot papildu braukšanas dinamiku. Pārnesumu pārslēgšana šādi iespējama vairumā braukšanas situāciju.

Panelis ar jaunu mērpulksteņu dizainu

1600 GT ir izstrādāts jauns spidometra un tahometra dizains, un spidometrā ir izcelts modeļa nosaukums – K 1600 GT.