Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha YZF-R1

AutorsZiņojums
Raptors
08. Dec 2014, 15:12#581

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Yamaha FJR1300

Vācijā YZF-R1M 22995.00EUR
http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcyc...ort/yzf-r1m.aspx

-----------------
Don’t dress for the ride, dress for the slide...

Offline

gruube
25. Feb 2015, 17:42#582

Kopš: 21. May 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Kavasaki Z800

Līdz kuram gadam tad tur īsti ir tās problēmas ar kārbu? ja pareizi esmu sapratis tad laikam līdz 2009 gadam?

Offline

Archy96
25. Feb 2015, 18:34#583

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Feb 2015, 17:42:52 gruube rakstīja:
Līdz kuram gadam tad tur īsti ir tās problēmas ar kārbu? ja pareizi esmu sapratis tad laikam līdz 2009 gadam?

Problēmas ir stulbeņiem, kuri nejēdz robus slēgt, man ir gan 2004 gada gan 2009 R1, nekādu problēmu ar kārbu, ja izmanto sajūgu un atmet apgriezienus slēdzoties.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

gruube
26. Feb 2015, 01:40#584

Kopš: 21. May 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Kavasaki Z800

Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt.

Offline

Archy96
26. Feb 2015, 01:45#585

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Feb 2015, 01:40:08 gruube rakstīja:
Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt.

Nu es ar savu tehniku braucu sirsnīgi, tiek gan ratā paraustīts, gan tahometrs iekrāmēts, tikai ir viens moments - ja to dara pareizi, nekas slikts tam mocim nenotiks, vari kaut 1000km uz pakaļējā rata nobraukt, kā jau teicu, visas ķibeles rodās no nepareizas apiešanās - štepselēšana bez sajūga un neatmetot gāzīti, atliek tikai dažas reizes šitā izdarīt, un kārba sačakarēta. Tehniku daudz vairāk lauž nevis agresīva braukšana, bet pohujistiska attieksme.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Feb 2015, 01:52:18 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

andrejins
26. Feb 2015, 18:14#586

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Feb 2015, 01:45:41 Archy96 rakstīja:

26 Feb 2015, 01:40:08 gruube rakstīja:
Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt.

Nu es ar savu tehniku braucu sirsnīgi, tiek gan ratā paraustīts, gan tahometrs iekrāmēts, tikai ir viens moments - ja to dara pareizi, nekas slikts tam mocim nenotiks, vari kaut 1000km uz pakaļējā rata nobraukt, kā jau teicu, visas ķibeles rodās no nepareizas apiešanās - štepselēšana bez sajūga un neatmetot gāzīti, atliek tikai dažas reizes šitā izdarīt, un kārba sačakarēta. Tehniku daudz vairāk lauž nevis agresīva braukšana, bet pohujistiska attieksme.


Nepareiza eļļa un apkopes arī...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Abendrots
26. Feb 2015, 19:35#587

Kopš: 01. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: rindindiņ


26 Feb 2015, 18:14:28 andrejins rakstīja:

26 Feb 2015, 01:45:41 Archy96 rakstīja:

26 Feb 2015, 01:40:08 gruube rakstīja:
Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt.

Nu es ar savu tehniku braucu sirsnīgi, tiek gan ratā paraustīts, gan tahometrs iekrāmēts, tikai ir viens moments - ja to dara pareizi, nekas slikts tam mocim nenotiks, vari kaut 1000km uz pakaļējā rata nobraukt, kā jau teicu, visas ķibeles rodās no nepareizas apiešanās - štepselēšana bez sajūga un neatmetot gāzīti, atliek tikai dažas reizes šitā izdarīt, un kārba sačakarēta. Tehniku daudz vairāk lauž nevis agresīva braukšana, bet pohujistiska attieksme.


Nepareiza eļļa un apkopes arī...
konkētajam gadījumam kad tiek sajāti(apmuļļāti) zobrata kulaciņi nav nekāda sakara ar eļļām un apkopēm

[ Šo ziņu laboja Abendrots, 26 Feb 2015, 20:34:28 ]



-----------------
Lietotas motociklu rezerves daļas.

Offline

Archy96
06. Sep 2015, 23:37#588

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Sep 2015, 23:05:15 proTEST rakstīja:
Labvakar dārgie kolēģi!
Yamaha YZF-R1 2005 gads
Dzinējam parādījusies ļoti nepatīkama skaņa.
Zemāk esmu pievienojis video, kur ir iespējams dzirdēt šo skaņu.
Izspiežot sajūgu skaņa nemainās, tāpēc domāju, ka sajūgs nav pie vainas.
Varbūt ģeneratorā ir vaina? Kādam gultnim asīte ir izjukusi?
Varbūt kādam jau ir bijusi šāda problēma un esat novērsuši?
Links uz youtube klipu


Nerāda to video.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Jusper
06. Sep 2015, 23:38#589

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

pēc https ieliec kolu :
Šis videoklips ir privāts
Tomēr nerāda

[ Šo ziņu laboja Jusper, 06 Sep 2015, 23:39:21 ]

Offline

Archy96
06. Sep 2015, 23:49#590

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Sep 2015, 23:41:19 proTEST rakstīja:
Tagad viss ir salabots.
Šodien kaut kā pirksti līki.




Stetoskopu rokā un liec klāt motoram, klausies no kurienes skaņa nāk, bet visticamāk tik un tā dabūsi jaukt laukā visu. Pēc video neko diži pateikt nevar, troksnis nepatīkams.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

semigall
07. Sep 2015, 11:42#591

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


08 Dec 2014, 12:57:03 Archy96 rakstīja:

08 Dec 2014, 12:45:44 Zigmunds rakstīja:

08 Dec 2014, 12:35:41 Archy96 rakstīja:

08 Dec 2014, 10:53:11 Zigmunds rakstīja:

08 Dec 2014, 01:56:15 Archy96 rakstīja:
Palūrēju šodien intereses pēc ārzemēs, cik jaunais R1 maksā :

- 18500 EURO

Nu kur tāda cenu politika


Tas ir par R1 vai R1M ?

R1, M maksā vēl dārgāk.


jaunajā gadā tad redzēs cik tad reāli maksās tagad par agru spriest.

Tas ir oficiāls info par cenām


Norvēģijā jānoloka 25keiro par R1

Offline

Aivaras
16. Oct 2015, 08:46#592

Kopš: 08. Oct 2012

No: Ventspils

Ziņojumi: 12

Braucu ar: r6

Kas ar motora ķēdi, spriegotājs nav līdz galam? man bija līdzīgi, nomainīja ķēdi un mocis kā jauns

Offline

Aivaras
16. Oct 2015, 09:46#593

Kopš: 08. Oct 2012

No: Ventspils

Ziņojumi: 12

Braucu ar: r6

apskaties vai ķēdi pietiekoši iespriegt.

Offline

Rugens
02. Oct 2016, 11:33#594

Kopš: 02. Oct 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: R1

Hah, smieklīgi sanācis, vajag R1 Pakaļējo luktrui priekš 2005 gada modeļa ar E zimogu, lai skati izietu. Kādam nav aizķēries lieks? Nopirkšu nu vai arī labprāt arī aizņemtos uz 4-5. oktobrim. Reāli degoši. Juans būs pec 2 ned. tas man neder tāpēc varbūt kāds zin, kas tirgo un kam ir. Uzrakstat e-pastu andris.rugens@inbox.lv

Offline

rududu
12. Oct 2016, 20:05#595

Kopš: 13. Feb 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Yamaha FZS600

labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1. Gribās pamēģināt to lietu ar litru bet ir pāris jautājumi - ikdienā cik ļoti dārgāk viņš sanāk? ne benzīns, bet visi pārējie sūdi ko ik pa 5-10k maina - eļļa, bremžu kluči, riepas iespējams utlm. ar fzs600 bij ok - jaunas riepas pa 200, kluči pa 20 utml. vai man ar algu ~1000 mēnesī šāds mocis būtu uzturams?
otra lieta - vai zem sēdekļa ir vieta pamatīgai ķēdei? savu kabinu kur varu ar mamutu ķēdi - patīk labāk nekā tikai pīkstulis klāt.
trešais - plānoju tam atvēlēt 5k. (pa esošu plānoju 2k dabūt). vai šādā cenā es varu rēķināties, ka nākamos 4 gadus vismaz man nevajadzēs jaunu ķēdi/zobratus un visas pārējās bezjēdzīgi dārgās lietas?
paldies.

Offline

Geduss
12. Oct 2016, 20:25#596

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Kā vispār uz šādu jautājumu var atbildēt? Pa lielam tik motors cits un viss tāpat kā tavam pašreizējam.

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

rududu
12. Oct 2016, 20:27#597

Kopš: 13. Feb 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Yamaha FZS600


12 Oct 2016, 20:25:00 Geduss rakstīja:
Kā vispār uz šādu jautājumu var atbildēt? Pa lielam tik motors cits un viss tāpat kā tavam pašreizējam.

te citreiz uzmetu aci..radās iespaids, ka tiklīdz kaut kas puslīdz svarīgs noplīs - 500 eiro aida...

Offline

Archy96
12. Oct 2016, 22:51#598

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Oct 2016, 20:05:00 rududu rakstīja:
labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1. Gribās pamēģināt to lietu ar litru bet ir pāris jautājumi - ikdienā cik ļoti dārgāk viņš sanāk? ne benzīns, bet visi pārējie sūdi ko ik pa 5-10k maina - eļļa, bremžu kluči, riepas iespējams utlm. ar fzs600 bij ok - jaunas riepas pa 200, kluči pa 20 utml. vai man ar algu ~1000 mēnesī šāds mocis būtu uzturams?
otra lieta - vai zem sēdekļa ir vieta pamatīgai ķēdei? savu kabinu kur varu ar mamutu ķēdi - patīk labāk nekā tikai pīkstulis klāt.
trešais - plānoju tam atvēlēt 5k. (pa esošu plānoju 2k dabūt). vai šādā cenā es varu rēķināties, ka nākamos 4 gadus vismaz man nevajadzēs jaunu ķēdi/zobratus un visas pārējās bezjēdzīgi dārgās lietas?
paldies.


°Nu kā var atbildēt uz tādu jautajumu???

Tas mocis var izmaksāt lēti, un tik pat labi arī mežonīgi dārgi, tas atkarīgs no tā:

* Cik daudz brauksi.
* Kā brauksi.
* Cik svaigs ir tas mocis.
* Ja nenosķilsi
* Ka paveiksies.

Pakaļējā riepa var iet gan 6 mēnešus, gan 6 dienas. Tāpat var gadīties ieberzien remontā uz 1.5k, var paveikties sezonu vispār nobraukt bez izdevumiem.

Ja tev to moci nenormāli gribās, pērc nost un būsi laimīgs.

Ja domā, ka ieekonomēt, tad nepērc nekādā gadījumā.

Man ir bijuši 2 R1, neko grandiozu nav izmaksājuši ekspluatācijā (neskaitot nošķīlienus), mocis ka mocis, nav tendēts uz biežu lūšanu, bet ja kaut kas jāremontē "pa lielo", tad gan simtnieki lido pa gaisu

[ Šo ziņu laboja Archy96, 12 Oct 2016, 22:53:15 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MartinsR
13. Oct 2016, 10:31#599

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


12 Oct 2016, 20:05:00 rududu rakstīja:
labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1. Gribās pamēģināt to lietu ar litru bet ir pāris jautājumi - ikdienā cik ļoti dārgāk viņš sanāk?

domāju, ka baigo starpību nejutīsi uzturēšanā, arī patēriņā - vidēji kāds pusotrs litrs vairāk uz 100.

manuprāt, visgrūtākais Tev būs sadzīvot ar viņu ikdienā, īpaši ja salīdzina ar FZS600, kas ir ērts braucamais.

es pāris reizes ar R1 esmu izbraucis, liekas traki ciets - īsi piekares gājieni, neērta sēdpozīcija (viss svars uz rokām jātur), utt.

jo nu nemelosim sev - tas tomēr ir superbaiks, un domāts trases braukšanai. Tas ka pie mums daudzi ar baikiem ikdienā brauc uz darbu, supermena tērpos, atkal ir Latvijas fenomens laikam. tāpat kā džipi, kas nekad nenobrauc no asfalta

bet ja ar to visu vari sadzīvot, tad gan jau R1 nav slikta izvēle.

[ Šo ziņu laboja MartinsR, 13 Oct 2016, 10:32:13 ]



-----------------
Riders on the storm

Offline

sandors
13. Oct 2016, 11:10#600

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


13 Oct 2016, 10:31:21 MartinsR rakstīja:

12 Oct 2016, 20:05:00 rududu rakstīja:
labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1.

domāju, ka baigo starpību nejutīsi uzturēšanā, arī patēriņā - vidēji kāds pusotrs litrs vairāk uz 100.


Ķēdei , riepai un degvielai izmkasas pieaugs (turēs mazāk) un ja brauksi tā ka nepieaugs, tad tev viņu nevajag!

Ja brauc ikdienā daudz un vēl pilsētu, tad padomā labi savu izvēli.

Offline