Autors | Ziņojums |
Naits | 16. Jan 2022, 11:21 | #34821 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| es domāju ka Tu esi kaut ko tur nepareizi salicis atpakaļ, vai nu neesi kaut ko trāpijis vietā liekot tos ciindrīšus. Vēl pprotams pārliecinies vai tiešām sajūgā ir paredzēts dot4.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
zet | 16. Jan 2022, 12:46 | #34822 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 857
Braucu ar: 525exc autobusu
|
15 Jan 2022, 19:25:22 DVPQ rakstīja:
15 Jan 2022, 18:06:06 Bagars rakstīja:
15 Jan 2022, 16:11:35 DVPQ rakstīja:
vēlos vel pieminēt, ka biju noņēmis ..
ja mopēdam vairāk par 5 gadi un šķidrums nekad nav mainīts ...
.. jauc vien visu ārā, izmazgā biezumus, novērtē manžetes utt .. tad pildi no augšas.
šķidrums bija diezgan ok stāvoklī, kā arī manžetes slave cilindram visas ir dzīvas. Iepriekš man nebija problēmu, viss strādāja, paša vainas pēc tagad šī čakarēšanās
Ja nesanāk uzpildīt sistēmu no apakšas, atlaid vaļā hēbeļa gaitas regulēšanu. Ja bija pārskrūvēts, gadās ka galvena cil. manžete pozicionēta tieši virs šļūtenes cauruma ( aizkorķē DOT4 apriti).
Aptuveni:
http://www.st-riders.net/index.php?topic=11931.0[ Šo ziņu laboja zet, 16 Jan 2022, 13:10:23 ] |
Offline | |
|
DVPQ | 16. Jan 2022, 13:41 | #34823 |
|
Kopš: 31. Aug 2021
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Aprillia Shiver
| Šodien paturpināju darbus ar sajūga atgaisošanu.
Pirmais ko mēģināju bija MC atgaisot, itkā viss ok, bet pretspiediens caur slave cilindru saglabajās.
Nospļāvos un izjaucu visu, ar domu, ka ar izslēgšanas teoriju vainu atradīšu.
Noņēmu pašu cauruli, kas savieno MC ar SC un konstatēju, ka trubai neiet cauri gaiss pūšot ar muti. Mēģināju ar kompresoru kkā izpūst, bet tas man ar nepalīdzēja.
Laikam vaininieks ir atrasts, bet kā lai tiek vaļā no tā sprosta trubai, varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze ?
Manuprāt,gaisam vajadzētu brīvi iet cauri, bet tā nav. [ Šo ziņu laboja DVPQ, 16 Jan 2022, 13:41:59 ] |
Offline | |
|
|
DVPQ | 16. Jan 2022, 13:50 | #34824 |
|
Kopš: 31. Aug 2021
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Aprillia Shiver
|
16 Jan 2022, 11:21:04 Naits rakstīja:
es domāju ka Tu esi kaut ko tur nepareizi salicis atpakaļ, vai nu neesi kaut ko trāpijis vietā liekot tos ciindrīšus. Vēl pprotams pārliecinies vai tiešām sajūgā ir paredzēts dot4.
ir paredzēts DOT4, kuru ar izmantoju un paša SC konstrukcija ir tik primatīva, ka es nezinu kā var viņu salikt nepareizi [ Šo ziņu laboja DVPQ, 16 Jan 2022, 13:54:16 ] |
Offline | |
|
Naits | 16. Jan 2022, 14:13 | #34825 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Tu pat iedomāties nevari kādus brīnumus var redzēt
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
DVPQ | 16. Jan 2022, 14:19 | #34826 |
|
Kopš: 31. Aug 2021
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Aprillia Shiver
| hehe , spēju gan iedomāties
lai nečakarētu sev laiku un nervus, būs vien rīt jaaizbrauc uz HYDROSCAND pasūtīt sev jaunu trubu. varbūt Teikas apkaimē ir kāda tuvāka iestāde, kas ar šo nodarbojas ? |
Offline | |
|
Balzaks | 16. Jan 2022, 16:45 | #34827 |
|
Kopš: 06. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 251
Braucu ar: XF650
|
16 Jan 2022, 13:41:39 DVPQ rakstīja:
Šodien paturpināju darbus ar sajūga atgaisošanu.
Pirmais ko mēģināju bija MC atgaisot, itkā viss ok, bet pretspiediens caur slave cilindru saglabajās.
Nospļāvos un izjaucu visu, ar domu, ka ar izslēgšanas teoriju vainu atradīšu.
Noņēmu pašu cauruli, kas savieno MC ar SC un konstatēju, ka trubai neiet cauri gaiss pūšot ar muti. Mēģināju ar kompresoru kkā izpūst, bet tas man ar nepalīdzēja.
Laikam vaininieks ir atrasts, bet kā lai tiek vaļā no tā sprosta trubai, varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze ?
Manuprāt,gaisam vajadzētu brīvi iet cauri, bet tā nav.
Padalīšos savā pieredzē.
Bremžu detaļas un šķidrumus ražo daudzi un dažādi ražotāji, kuru izvēlētie materiāli atšķiras. Var gadīties un gadās tā, ka bremžu šļauka (lokanais gumijas posms, ne metāla cietais posms) ar laiku var pārvērsties par nosacītu vienvirziena vārstu. Neizskaidrošu to no ķīmijas skatupunkta (nemāku, nespēju), vienkāršiem vārdiem - laika zobs.
Tas izpaužas tā, ka, lietojot bremzes (spiežot pedāli), spēks ir pietiekams, lai izspiestu bremžu šķidrumu cauri šļaukai un uzsāktu bremzēšanas procesu. Taču brīdī, kad bremzes pārstāj lietot (atlaiž pedāli), bremžu šļauka neļauj bremžu šķidrumam brīvi atplūst no darba cilindra (slave). Šķidrums atplūst lēnām, attiecīgi bremzēšanas process kādu brīdi vēl turpinās, kamēr darba cilindrs tiek atlaists. Bremzes sāk uzsilt vai pat nopietni uzkarst, jo katru reizi atlaiž lēnām.
Simptoms šai problēmai - bremzes ir normālas aukstas, bet pakāpeniski uzkarst vai arī sāk ķīlēt kādu laiku pabraucot (it īpaši satiksmē). Atdziestot viss labi līdz atkal kādu laiku pabrauc. Jo vairāk attiecīgā šļauka ir sabojājusies (tas bojājums progresē), jo ilgāk tā uztur spiedienu pēc pedāļa atlaišanas, bremzes sāk uzkarst arvien ātrāk un arī sāk "ķīlēt" jeb bremzēt nepārtraukti brauciena laikā.
Protams, ka līdzīgi var izpausties arī citu bremžu detaļu bojājumi, bet, ja ar pārējo bremžu sistēmu viss ir kārtībā (kustīgas detaļas kustās, šķidrums jauns un atgaisots, utt.), bet bremzes pēc neliela brauciena sāk uzkarst, iesaku pārbaudīt šļauku (darbiņš divatā, ja auto). Piemēram, 1) paceļ transportlīdzekli tā, lai var grozīt riteni, 2) pagriež riteni un konstatē, ka tas griežas brīvi, 3) nospiež bremzes (tajā brīdī, protams, ka ritenim nevajadzētu kustēties vispār), 4) atlaiž bremzes, 5) ja ritenis sāk griezties brīvi uzreiz, tad šļauka visticamāk netraucē šķidruma kustību, 6) ja ritenis sākumā griežas grūti, bet lēnām kļūst vieglāk grozāms, tad visticamāk tā ir šļauka, kuru vienkārši jānomaina.
Šo visu stāstu tāpēc, ka Tavs gadījums izklausās līdzīgs - šļauka it kā vesela, bet neļauj brīvu bremžu šķidruma kustību. Manuprāt, tas ir ķīmisku procesu radīts bojājums un vienīgais risinājums - nomainīt.
Šī problēma var rasties un var arī nerasties (manuprāt, atkarībā no materiāliem). Tai pat nav tieša sakara ar transportlīdzekļa vecumu.
Secinājums no personīgās pieredzes - drošāk, vienkāršāk un izdevīgāk ilgtermiņā pašam priekš sevis ir regulāri mainīt bremžu šķirdrumu un arī bremžu šļaukas (vai vismaz vienu reizi - nopērkot lietotu transportlīdzekli bez zināmas vēstures). |
Offline | |
|
mezamaris | 16. Jan 2022, 22:11 | #34828 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| To sauc par gumijas atslāņošanos-šķidrums nokļūst starp gumijas slāņiem,uzpūš burbuli,kurš nobloķē plūsmu.Atlaižot sviru vai pedāli spiediens krītas,caurplūde atjaunojas..
Noņemot un pūšot viss liekas labi,jo nav pretestības,šļūtene nebloķējas. |
Offline | |
|
Balzaks | 17. Jan 2022, 06:31 | #34829 |
|
Kopš: 06. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 251
Braucu ar: XF650
|
16 Jan 2022, 22:11:44 mezamaris rakstīja:
To sauc par gumijas atslāņošanos-šķidrums nokļūst starp gumijas slāņiem,uzpūš burbuli,kurš nobloķē plūsmu.Atlaižot sviru vai pedāli spiediens krītas,caurplūde atjaunojas..
Noņemot un pūšot viss liekas labi,jo nav pretestības,šļūtene nebloķējas.
Paldies par skaidrojumu. Tagad skaidrs, kas tieši tur iekšā notiek. |
Offline | |
|
ArmandsR | 18. Jan 2022, 10:27 | #34830 |
|
Kopš: 26. Jul 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Can Am Spyder
| Ir kāds spečuks pa Z900?
Interesē vai ir oriģinālā pieslēgvieta oriģinālajām apsildāmajām ručkām? |
Offline | |
|
TTT | 25. Jan 2022, 13:01 | #34831 |
|
Kopš: 27. Jul 2019
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Sveiki!Kā tur ir ar FZ1 2006g. rāmi,ir jēga pirkt,riskēt,ka tas rāmis neplaisās vai nav tik traki ar to?Vēlos pirkt,vienīgais,kas baida ir raksti par to plaisājošo rāmi. |
Offline | |
|
ArmandsR | 06. Feb 2022, 10:33 | #34832 |
|
Kopš: 26. Jul 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Can Am Spyder
| Jautājums
Vai Latvijā kāds nodarbojas ar alumīnija anodēšanu |
Offline | |
|
Naits | 06. Feb 2022, 14:51 | #34833 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| nodarbojas, bet tie rezultāti tādi visādi. Baigi atkarīgs no materiāla markas un rezultāts nav paredzams. MAn ir vairākas detaļas uz moča anodētas. trīs dažādas detaļas vienlaicīgi anodējot rezultāts apsolūti dažāds(tonējām melnas). Tāpēc šogad to visu lēnām vedu uz ceracote. Viss atkarīgs ko vajag [ Šo ziņu laboja Naits, 06 Feb 2022, 14:52:10 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
ArmandsR | 06. Feb 2022, 21:25 | #34834 |
|
Kopš: 26. Jul 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Can Am Spyder
|
06 Feb 2022, 14:51:09 Naits rakstīja:
nodarbojas, bet tie rezultāti tādi visādi. Baigi atkarīgs no materiāla markas un rezultāts nav paredzams. MAn ir vairākas detaļas uz moča anodētas. trīs dažādas detaļas vienlaicīgi anodējot rezultāts apsolūti dažāds(tonējām melnas). Tāpēc šogad to visu lēnām vedu uz ceracote. Viss atkarīgs ko vajag
Pie mums kaut kur kraso ar to CERACOTE
varbūt vari iedot kontaktus tie kuri anodē |
Offline | |
|
Naits | 07. Feb 2022, 12:24 | #34835 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| man ir tikai privātais numurs, bet ieguglē ceracote Riga
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
aracham | 09. Mar 2022, 22:09 | #34836 |
|
Kopš: 29. Sep 2009
No: Talsi
Ziņojumi: 72
Braucu ar: Suzuki GSXR600
| Sveiki. Kāds var ieteikt kā darīt. Hondai CBF 2011g. ir nobeidzies vadības bloks, nomainot to, atslēga nedarbosies. Kā darīt??? |
Offline | |
|
mezamaris | 10. Mar 2022, 10:22 | #34837 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Pilns komplekts,vai kāds kurš pārprogramē. |
Offline | |
|
Madijs | 10. Mar 2022, 12:02 | #34838 |
|
Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Nu tak- visu svētais dīlercentrs, jopta!
P.S. Bet ja man vajadzētu, visticsmāk, meklētu vadību ar visu immo čipu, jo man personīgi kodēšanas nepadodas. Varu izjaukt, salikt, nodiagnosticēt, bet tiklīdz ir kodēšana, tā iepisiens. |
Offline | |
|
mezamaris | 10. Mar 2022, 13:54 | #34839 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Kad meklēju sev,lietots bloks ar arslēgām maksāja virs tukstoša... |
Offline | |
|
lenko | 11. Mar 2022, 08:31 | #34840 |
|
Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
09 Mar 2022, 22:09:41 aracham rakstīja:
Sveiki. Kāds var ieteikt kā darīt. Hondai CBF 2011g. ir nobeidzies vadības bloks, nomainot to, atslēga nedarbosies. Kā darīt???
https://www.ebay.com/itm/254733060185
https://www.ebay.com/itm/142952828628
https://www.ebay.com/itm/165249116981 (programmē)
Ieteiktu sazinaties https://www.12volt.lv/kontakti.html
Te programmeja auto airbag vadibas bloku,čaļi zin ko dara.
Tev kubi cik?
Bralukam nav nekas?
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
|
Offline | |
|