Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki Ninja ZX-10R

AutorsZiņojums
rolis
28. Apr 2008, 23:34#1

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition

Kādas atsauksmes par šādu virināmo?

Offline

spoks
28. Apr 2008, 23:36#2

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


28 Apr 2008, 23:34:06 rolis rakstīja:
Kādas atsauksmes par šādu virināmo?




man jau ļoti patīk! Turbo efekts arī tiešām ir!

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Arturs
29. Apr 2008, 09:20#3

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:

ka tad palika ar to ka R1 ir pats labakais ko pilsonis var veleties?

ZX6 jauna vadibas zina ir loti patikama - nav par asu un nav par lenu

Offline

sebs
29. Apr 2008, 09:44#4

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Pag. sezonas beigās pāris mēnešus pavirināju ar vecu (1999) ZX9R, pa štrāsi baigi labs drapaks, sastrēgumos gan ar viņu pārvietoties nepatika.

Offline

rolis
29. Apr 2008, 11:02#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition


29 Apr 2008, 09:20:15 Arturs rakstīja:
ka tad palika ar to ka R1 ir pats labakais ko pilsonis var veleties?

ZX6 jauna vadibas zina ir loti patikama - nav par asu un nav par lenu



izbraucu ar 2006 gada 6 ninjzu nu pilnīgs šrots pēc R1 liekas, ka brauc ar kaut kādu 125ccm

Offline

rolis
29. Apr 2008, 11:07#6

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition

10 ninja varētu būt

Offline

emigrants
29. Apr 2008, 11:25#7

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 235

Braucu ar: KTM RC8

tu ej skruve erku lai var adot vinju

[ Šo ziņu laboja emigrants, 29 Apr 2008, 11:29:26 ]



-----------------
Face down, ass up, that's the way i like my chassis set up.

Offline

rolis
29. Apr 2008, 11:50#8

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition


29 Apr 2008, 11:25:34 emigrants rakstīja:
tu ej skruve erku lai var adot vinju


gribu abus divus būšu kā ar diviem mopēdiem

Offline

laurichh
13. May 2008, 00:04#9

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

ee, akas tas veel par turboefektu?

-----------------
26697542

Offline

spoks
13. May 2008, 13:03#10

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


13 May 2008, 00:04:23 laurichh rakstīja:
ee, akas tas veel par turboefektu?


Ninja ZX-10R 06', 07' un 08' vienīgajam, kam savā klasē ir tas saucamais RamAir efekts. Tās darbības princips ir līdzīgs turbīnai, kur
maisījumā piespiedu kārtā tiek pievadīts vairāk skābeklis. Reāli šajā gadījumā viss ir vienkārši: mo prkšā starp lampām ir gaisa ieņēmējs, kurš līdz 200 km/h darbojas tikai kā tāds, bet virs 200 km/h tas sāk veidot 2 bar lielu gaisa spiedienu, kurš nonāk maisījumā un attiecīgi veido turbīnas efektu, palielinot jaudu par 12 Zs. Līdz ar to paskrūvējot ručku virs 200 km/h, mo joprojām ceļ lopā!

[ Šo ziņu laboja spoks, 13 May 2008, 13:03:50 ]



-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Reinis
13. May 2008, 22:15#11

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: ZX-10R NINJA


13 May 2008, 13:03:15 spoks rakstīja:

13 May 2008, 00:04:23 laurichh rakstīja:
ee, akas tas veel par turboefektu?


Ninja ZX-10R 06', 07' un 08' vienīgajam, kam savā klasē ir tas saucamais RamAir efekts. Tās darbības princips ir līdzīgs turbīnai, kur
maisījumā piespiedu kārtā tiek pievadīts vairāk skābeklis. Reāli šajā gadījumā viss ir vienkārši: mo prkšā starp lampām ir gaisa ieņēmējs, kurš līdz 200 km/h darbojas tikai kā tāds, bet virs 200 km/h tas sāk veidot 2 bar lielu gaisa spiedienu, kurš nonāk maisījumā un attiecīgi veido turbīnas efektu, palielinot jaudu par 12 Zs. Līdz ar to paskrūvējot ručku virs 200 km/h, mo joprojām ceļ lopā!


Un turpina celt arī pēc 299km/h (vairāk pūlkstenī nerāda... )

Offline

spoks
13. May 2008, 23:20#12

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


13 May 2008, 22:15:48 Reinis rakstīja:

13 May 2008, 13:03:15 spoks rakstīja:

13 May 2008, 00:04:23 laurichh rakstīja:
ee, akas tas veel par turboefektu?


Ninja ZX-10R 06', 07' un 08' vienīgajam, kam savā klasē ir tas saucamais RamAir efekts. Tās darbības princips ir līdzīgs turbīnai, kur
maisījumā piespiedu kārtā tiek pievadīts vairāk skābeklis. Reāli šajā gadījumā viss ir vienkārši: mo prkšā starp lampām ir gaisa ieņēmējs, kurš līdz 200 km/h darbojas tikai kā tāds, bet virs 200 km/h tas sāk veidot 2 bar lielu gaisa spiedienu, kurš nonāk maisījumā un attiecīgi veido turbīnas efektu, palielinot jaudu par 12 Zs. Līdz ar to paskrūvējot ručku virs 200 km/h, mo joprojām ceļ lopā!


Un turpina celt arī pēc 299km/h (vairāk pūlkstenī nerāda... )


nu nē, jo ierobežotājs taču ir pie 299 km/h, kā jau tu pats labi zini

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

laurichh
14. May 2008, 04:32#13

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

kruta, a kādam ir gadījies salidzināt viņu ar gsx,cbr,vai r1 to pašu gadu?

-----------------
26697542

Offline

laurichh
14. May 2008, 04:46#14

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

gāžu uz leišiem pēc nindzjas

-----------------
26697542

Offline

spoks
14. May 2008, 07:18#15

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


14 May 2008, 04:32:20 laurichh rakstīja:
kruta, a kādam ir gadījies salidzināt viņu ar gsx,cbr,vai r1 to pašu gadu?


nedomāju, ka kāds no mums var pateikt kādu baigo atšķirību starp šiem visiem litrīgajiem monstriem. Tam ir vajadzīgs profiņš... varbūt Agris Neija, a varbūt nav vērts to zināt, jo mēs- parastie braucēji, to nekad neizjutīsim anyways

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Reinis
14. May 2008, 09:34#16

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: ZX-10R NINJA


14 May 2008, 07:18:02 spoks rakstīja:

14 May 2008, 04:32:20 laurichh rakstīja:
kruta, a kādam ir gadījies salidzināt viņu ar gsx,cbr,vai r1 to pašu gadu?


nedomāju, ka kāds no mums var pateikt kādu baigo atšķirību starp šiem visiem litrīgajiem monstriem. Tam ir vajadzīgs profiņš... varbūt Agris Neija, a varbūt nav vērts to zināt, jo mēs- parastie braucēji, to nekad neizjutīsim anyways


Nu nezinu, salīdzinot ar R1 04', liekas krietni ņiprāks.

Offline

kars
14. May 2008, 14:09#17

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


14 May 2008, 07:18:02 spoks rakstīja:

14 May 2008, 04:32:20 laurichh rakstīja:
kruta, a kādam ir gadījies salidzināt viņu ar gsx,cbr,vai r1 to pašu gadu?


nedomāju, ka kāds no mums var pateikt kādu baigo atšķirību starp šiem visiem litrīgajiem monstriem. Tam ir vajadzīgs profiņš... varbūt Agris Neija, a varbūt nav vērts to zināt, jo mēs- parastie braucēji, to nekad neizjutīsim anyways


+1

par izskatu runājot 08 izkatās krietni labāk par 07-06

08

vs 07

Offline

spoks
14. May 2008, 16:27#18

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


14 May 2008, 14:09:54 kars rakstīja:

14 May 2008, 07:18:02 spoks rakstīja:

14 May 2008, 04:32:20 laurichh rakstīja:
kruta, a kādam ir gadījies salidzināt viņu ar gsx,cbr,vai r1 to pašu gadu?


nedomāju, ka kāds no mums var pateikt kādu baigo atšķirību starp šiem visiem litrīgajiem monstriem. Tam ir vajadzīgs profiņš... varbūt Agris Neija, a varbūt nav vērts to zināt, jo mēs- parastie braucēji, to nekad neizjutīsim anyways


+1

par izskatu runājot 08 izkatās krietni labāk par 07-06




sorry, bet nepiekrītu

[ Šo ziņu laboja edzulis, 15 May 2008, 23:02:53 ]



-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

laurichh
15. May 2008, 23:00#19

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

bla, nopirku 2007 g zx10r kruta , labāks par tā paša gada hondu jo vieglāks , ērtāk manevrēt- bā vienkārši ritīgi labs arkls varu viņu salīdzināt tikai ar 07 g gsxr,tas arī ir elīgi ērts, super, ka ir vadībā iespēja ērti fiksēt apļalaikus,trīnīti arī ļoti viegli un ātri sasniedz, bliņ

-----------------
26697542

Offline

semigall
15. May 2008, 23:29#20

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

Honda CBR Fireblade 07 -176kg
Kawasaki ZX-10R 175.1kg
varbūt,ka ir tiem 0.9kg baigā nozīme ielas braukšanā
es tur starpību nejūtu

Offline