Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļas maiņa

AutorsZiņojums
Destructo
09. Jul 2008, 09:36#21

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki

Offline

vaacietis
09. Jul 2008, 15:13#22

Kopš: 13. Jun 2008

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW

atļaušos uzdot vnk jautājumu

nesen nomainīju Bandītam GSF 600 '03 ellu - ieleju tieshi 3,5 l kā manuāli ( protams, filtru arī mainīju ) , ellas līmenis stikliņā tagad ir nu apmēram 1 mm zem F -vai tas ir ok?

Vnk pirmais nopietnais mocis un pirmā ellas maiņa

[ Šo ziņu laboja vaacietis, 09 Jul 2008, 15:33:00 ]

Offline

Destructo
09. Jul 2008, 15:23#23

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki

Nezinu, bet tev 0.2 l filtrs aprij

Offline

chechens
09. Jul 2008, 15:28#24

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650


09 Jul 2008, 15:13:54 vaacietis rakstīja:
atļaušos uzdot vnk jautājumu

nesen nomainīju Bandītam GSF 600 '03 ellu - ieleju tieshi 3,5 l kā manuāli ( protasm, filtru arī mainīju ) , ellas līmenis stikliņā tagad ir nu apmēram 1 mm zem F -vai tas ir ok?

Vnk pirmais nopietnais mocis un pirmā ellas maiņa


Domāju, ka nav pamats satraukumam, ja līmenis atrodas dajebkur starp F un E Daļu apēda filtrs, bet arī nolejot eļļu nekādi nevar izliet visu līdz pēdējam gramam
Pačeko eļļas līmeni tuvākās dienas un viss būs labi

-----------------
Frozen Company

Offline

vaacietis
09. Jul 2008, 15:32#25

Kopš: 13. Jun 2008

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW

mainot ellu - pieleju ari filtru - tie 3,5 l ir kopā arī ar to.

3 dienas atpakal mainiju.

VNk jaut'jaums tendēts uz to - vai nav pa daudz, vai ellai nav jaatrodas tieši pa vidu starp F un L ?

[ Šo ziņu laboja vaacietis, 09 Jul 2008, 15:38:22 ]

Offline

peecis
09. Jul 2008, 15:47#26

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

man domaat ka peec mainjas liimenim ir jaabuut uz F, jo razhotaajs parasti paredz, ka motors var bik eest ellju.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

vaacietis
09. Jul 2008, 15:52#27

Kopš: 13. Jun 2008

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW

skaidrs

Offline

chechens
09. Jul 2008, 15:53#28

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650

Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet

Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.

Kā man būt?

-----------------
Frozen Company

Offline

kurbuls
09. Jul 2008, 15:56#29

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet

Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.

Kā man būt?


Ver valjaa droshi, naff tur nekaada spiediena

-----------------
per rectum ad astra

Offline

rt
09. Jul 2008, 15:57#30

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 114

Braucu ar: minivenu un cbr1000rr


09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet

Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.

Kā man būt?


jā, tur ir nāve

Offline

chechens
09. Jul 2008, 16:01#31

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650


09 Jul 2008, 15:56:17 kurbuls rakstīja:

09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet

Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.

Kā man būt?


Ver valjaa droshi, naff tur nekaada spiediena


Nu labi, paldies! Bet, ja ar tā vāciņa palīdzību, man izbirs protēzes, dentists uz Tava rēķina

-----------------
Frozen Company

Offline

semigall
10. Jul 2008, 13:47#32

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

tas ir izpleshanas traucins(kompensacijas),tur nav spiediens
spiediens ir bremzhu darba sistema,(darba cilindrs-slauka-virzulis) kad tiek svira nospiesta

Offline

z750
10. Jul 2008, 13:51#33

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 333

Braucu ar:


09 Jul 2008, 16:01:03 chechens rakstīja:

09 Jul 2008, 15:56:17 kurbuls rakstīja:

09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet

Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.

Kā man būt?


Ver valjaa droshi, naff tur nekaada spiediena


Nu labi, paldies! Bet, ja ar tā vāciņa palīdzību, man izbirs protēzes, dentists uz Tava rēķina

daaa

Offline

chechens
10. Jul 2008, 13:56#34

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650


10 Jul 2008, 13:51:35 z750 rakstīja:
daaa


Izbeidziet šitos postēt, es vēl to vāciņu neesmu atskrūvējis, strjomna paliek...

Semigall, paldies!

-----------------
Frozen Company

Offline

semigall
10. Jul 2008, 14:03#35

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


09 Jul 2008, 15:32:29 vaacietis rakstīja:
mainot ellu - pieleju ari filtru - tie 3,5 l ir kopā arī ar to.

3 dienas atpakal mainiju.

VNk jaut'jaums tendēts uz to - vai nav pa daudz, vai ellai nav jaatrodas tieši pa vidu starp F un L ?


teoretiski,ja pa daudz ella karba tad to var izspiest ara pa ventilaciju,jeb iepildishanas korki
bet tur ir pietiekama rezerve vismaz vairak ,ka litram
stuntisti ap 1 litru virs limena un viss strada un ellojas
vel no teorijas,ja parak daudz ellas tas varetu pilsetas rezhima dot paaugstinatu dzineja temperaturu,jo naktos dzeset lielaku skidruma apjomu
bet tur atkal ir ,bet jo tad ir jaaprekina radiatora dzeseshanas kapacitate,var jau but,ka razhotajs atkal to jau ir paredzejis to razhojot un ir rezerve

ellas filtru mainot Yamahas manuali ir uzraditi 17 nm ,kas ir neliels speks
ar pliku,tiru (bez ellam) roku panem un pievelc

nav tur milzigs speks japieliek,jo filtrs atrodas iesukshanas puse,kur nav spiediena

filtrs
var ellot ,var ari neelot to gumiju.Ka kura manuali teikts
ta elloshana droshi vien domata ,lai pasargatu gumiju no saspregashanas,bet no otras puses ja sezona divas ellas mainas nekas tur nespregas
otrs variants ,ja ieelo tad vienmer vieglak atskruvet


Offline

Modrs
10. Jul 2008, 15:11#36

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

chechen - tu tak nepiga nešarī no tehnikas - es tā skatos

Offline

chechens
10. Jul 2008, 15:19#37

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650


10 Jul 2008, 15:11:12 Modricimus rakstīja:
chechen - tu tak nepiga nešarī no tehnikas - es tā skatos


Pats zinu Ar to nelielos Nav arī bijusi liela vajadzība apgūt

-----------------
Frozen Company

Offline

Modrs
10. Jul 2008, 22:31#38

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

eļļo, lai nepiedegtu un pēc tam vieglāk būtu dabūt vaļā. danekādas tur labākas pievilkšanās, sprēgāšanas utt

Offline

jjjjuris
29. Dec 2008, 13:44#39

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n

shitas veertiigs penteris - paldies

Offline

BigMan
29. Dec 2008, 14:54#40

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700

1. Filtra gumija IR jāieeļo, lai velkot klāt, nesašķiebjas/nepavelkās nost no savas sēžas vietas pie dzinēja . Tīrākie buļļa mēsli ir, ka gumija var sasprēgāt, vai ka lai labāk pievelkās/noblīvējās. +1 Pēcim, ka ja pārvelk filtru, tad tieši arī iespējama eļļas nesaturēšana.
2. Filtru pielej ar eļļu (rekomendē...) tāpēc, lai pēc eļļas maiņas iedarbinot dzinēju, šim naf jāstrādā bez eļļas spiediena, kurš izpaliks, pirms sapumpēs filtrā ~200 gramus.
3. Ja līmenis par zemu, tad pielaižot aukstu dzinēju, it īpaši +/- ap nulli un zemāk, eļļa var tikt sapumpēta tik strauji pa galvām, ka nepaspēj attecēt apakaļ, un pietrūkstās eļļas, rezultāts-auksts dzinējs, kad tam vislielākā slodze uz šālēm/klaņiem, var palikt bez eļļas ~2-4 sekundes. Īpaši novērots vecām Yamītēm, piem. -FZR1000......
4. Ja līmenis pa augstu, ielas jūzerim virzuļu apakša var ķert eļļas līmeni blokā (bet tad jābūt ah____ūni pa daudz , vismaz ~1,5 litri perejobs...),kā rezultātā tiek mesta uz cilidru sieniņām, savukārt tas noved pie eļļas sadegšanas (dūmi, uzdegums uz cilindra, gredzenu pastiprināta dilšana....)
5. Uz stuņķiem viss iepriekš apraxtītais neattiecas-tie tāpat pa sezonu dzinēju nokauj, un tiem pārsvarā ir atsisti podi, tāpat nekā nesapratīs... tā ka tiem ir po........
Tikai mans personīgais viedoklis--> pretargumentus...

-----------------
www.durka.lv

Offline