Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
booo_kat
25. Aug 2021, 13:09#2921

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Padre, tavu piedāvājumu apdomāšu, iespējams ka jādod otra iespēja TDM'am!

Un paldies arī mexam par viedokli. To ka visi pieminētie moči ir veci, saprotu, un to ka var nākties ko padārgāku pieremontēt, arī skaidrs. Galvenais, ko gribu saprast, no kuriem modeļiem konkrēti izvairīties un kam pieverst uzmanību pie apskates apsveramajiem modeļiem.

Offline

Padre
25. Aug 2021, 13:15#2922

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Ja brauc skatīties F650 vai Pegaso, ņem līdzi multimetru un nekautrējies pamērīt V pie ieslēgta dzinēja... ideāli, ja ļauj uzreiz nomērīt arī ģeneratora izejas vadus, tie ir 3, dzelteni, resni, tie jāatvieno, piešķil moci un pārbaudi visus 3 vadus savā starpā, multimetrā liekot 220V - jābūt vienādiem V uz visiem 3 vadiem un lieliem V, ja nemaldos virs 35V. Ilgi nedarbini, fiksi pārbaudi un viss.


25 Aug 2021, 13:09:43 booo_kat rakstīja:
Padre, tavu piedāvājumu apdomāšu, iespējams ka jādod otra iespēja TDM'am!

Un paldies arī mexam par viedokli. To ka visi pieminētie moči ir veci, saprotu, un to ka var nākties ko padārgāku pieremontēt, arī skaidrs. Galvenais, ko gribu saprast, no kuriem modeļiem konkrēti izvairīties un kam pieverst uzmanību pie apskates apsveramajiem modeļiem.

[ Šo ziņu laboja Padre, 25 Aug 2021, 13:16:31 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

SauleSaule
25. Aug 2021, 14:43#2923

Kopš: 19. Oct 2020

Ziņojumi: 28

Braucu ar: DL650 V-Strom

Otro sezonu braukāju ar '98. gada Freewindu. Kādi padsmit kkm nobraukti. Nekādu remontu un neparedzētu tehnisku defektu nav bijis. Augums apm. 183. Uzliku stūrei paaugstinājumus, ja pareizi atceros, tad 25mm, vajadzēja ņemt 30mm, tad kājāsstāvot būtu ērtāk braukt. Pārmetināju zemāk kāpšļus un ir OK gan sēžot, gan kājāsstāvot. Nekādus raksturīgus defektu šim neesmu sagūglējis un līdz šim brīdim nekas slikts nav atgadījies. Laukos veselam baram paziņu ir DR650, kam tāds pats motors, arī neesmu neko pārlieku sliktu no šiem dzirdējis, kaut gan ekspluatēti tiek salīdzinoši skarbi.

Garāžā ir arī F650 BMW, līdzīga vecuma un nobraukuma. Arī salīdzinoši bezproblēmu braucamais. Šim ir mazliet platāka un augstāka stūre, pēc sajūtām drusku savādāka sēdpozīcija. Vai tā ir, jeb tas tikai subjektīvi liekas, nemācēšu atbildēt.

Amortizācija abiem +/- vienādi nekāda, bet meklēt geokastes pie manām braukšanas prasmēm pagaidām pietiek. Pa granti, meža ceļu un takām pabraukt varu, nekādu dižo sūdzību nav.

Offline

Sergejs80
25. Aug 2021, 15:03#2924

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Booo_kat
Bija man KLE kā pirmais mocis - pilnas bikses adrenalīna, jo sākās motodzīve Tehniski iztiku bez ķibelēm, baigi jau šis šerpi negāja, kaitināja bieži štepselēties pa tiem sešiem robiņiem. Pēc tam nopirku Freewindu - jau pavisam cits uzrāviens, mazāku apgriezienu motors, patika labāk. Braucu bez bēdām. Gaisa-eļļas dzese, tehniski vienkāršs, detaļas dabūjamas, oriģinālās nebija dārgas. Aiz neko darīt nocēlu cilindru, pieslīpēju vārstus. Blīvju komplekts, gredzeni un citi sīkumi Suzuka bodē izmaksāja zem 150€. Nežmiedzies uz motoreļļu un būs ok. Noslāpējot ir tāds raksturīgs klakšķis motorā, no kura nav jābaidās. To sēd/stāvpozīciju pašam jāmēra. Man 183cm un itkā nelikās neērti.

Pēc Vstroma gan vairs uz šitiem kāpt negribās

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 25 Aug 2021, 15:07:12 ]

Offline

Jusper
25. Aug 2021, 20:02#2925

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Ir man joprojām KLE. Braukt ar viņu baigi vairs nebraucu, jo kur es braucu ar KLE ir mocības, tagad vizinos ar DRZ. Bet ik pa laikam ir forši uzsēsties uz KLE un izvilkt apli pa grantenēm vai foršiem meža ceļiem.
Kādi minusi - amortizācija sūds, bet tāda pati ir arī transalpam, tdmam un freewindam (pegaso). Jauda nav, bet kruizēt pa šoseju 110 var visu dienu. Pirms pirkšanas pārbaudi vai uz aķīti lādē, kle ir problēma ar to, ka statoram mēdz magnēti atlipt, ja esošais īpašnieks ir samainījis statoru par to noteikti pats pateiks, ja nesaka neko vai nezin, tad gan jau vēl oem stāv. par nobraukumiem hvz - manam ir 46k, nekāda vaina. Viens no KLE bonusiem ir tāds, ka krītot, pa lielam plastmasas ar zemi nesaskaras. Pa lielam garlaicīgs motocikls - der ja tu tiešām zini, ka tas tev vajdzīgs vai kādam kā pirmais mopēds vai pirmais tāds adv mocis, lai saprastu kas tev īsti patīk neiztērējot ntos dolārus par kaut ko jaunāku.

Offline

Naits
26. Aug 2021, 07:11#2926

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Manuprāt gan DR(līdzīgi motori ir vairākiem Suzukiem) gan KLE ir pietiekami daudz konstruktīvo problēmu un ņemot vērā motociklu vecumu un nolietojumu tās sāksies agri vai vēlu, ja jau nav. ES ne vienu ne otru neizskatītu kā ņemamu vispār.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

SauleSaule
26. Aug 2021, 10:18#2927

Kopš: 19. Oct 2020

Ziņojumi: 28

Braucu ar: DL650 V-Strom


26 Aug 2021, 07:11:55 Naits rakstīja:
Manuprāt gan DR(līdzīgi motori ir vairākiem Suzukiem) gan KLE ir pietiekami daudz konstruktīvo problēmu


Piemēram? Lai zinu, ko gaidīt.

Offline

Sergejs80
26. Aug 2021, 11:24#2928

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Freewindam motors būs labākā stāvoklī nekā DRam - pielietojums maigāks, netiek spīdzināts lienot visādos bezceļos. Priekš vieglas pabraukšanas pie dabas ir ok. Man bija divi Freewindi, ar abiem baigi daudz nenobraucu (ap 25 t.km.), bet problēmas nebija nevienam. Vienam bija 60 t.km ,otram 45 t.km uz odometra. Nezinu vai tas bija patiesais nobraukums.

Naitam, protams, pieredze ir liela

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 26 Aug 2021, 11:42:22 ]

Offline

Porsche
26. Aug 2021, 14:06#2929

Kopš: 29. Jun 2020

No: Baloži

Ziņojumi: 183

Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA

+1

Šie jau gan morāli, gan tehniski novecojuši, ja dikti vajag pa granti braukt, es laikam skatītos uz vstromu, kā runā prasts un izturīgs braucamais, principā nākamais modelis aiz kle.



26 Aug 2021, 07:11:55 Naits rakstīja:
Manuprāt gan DR(līdzīgi motori ir vairākiem Suzukiem) gan KLE ir pietiekami daudz konstruktīvo problēmu un ņemot vērā motociklu vecumu un nolietojumu tās sāksies agri vai vēlu, ja jau nav. ES ne vienu ne otru neizskatītu kā ņemamu vispār.

Offline

booo_kat
26. Aug 2021, 14:17#2930

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

V-STORM nav pēc KLE, pēc KLE nāk Versys.

Jebkurā gadienā, paldies par viedokļiem, būs ko padomāt.

Ja būtu vairāk brīva finanse, protams, ka ņemtu ko jaunāku/jaunu, bet pagaidām apsildīt degunu ar adv gribās, skrūvēt daudz maz protu, tāpēc arī apjautājos par tipiskām lietām kam pievērst uzmanību.

Offline

Jusper
26. Aug 2021, 15:03#2931

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

vstromam arī ir problēma ar statora magnētiem. iesit googlē, bet atšķirībā no kle, aftermarkets tur nav, mēģini to pašu stiķēt kopā ja magnēti nav samalti vai hvz ko dari. oems laikam pie 500 maksāja

Offline

Edgardum
26. Aug 2021, 15:32#2932

Kopš: 06. Jul 2016

Ziņojumi: 42

Braucu ar: KLE500

93. gada KLE pa 2 gadiem nomainīts stators, kartera vāks, iedots pārlasīt karburatorus, tas arī faktiski pēc iegādes. Šo sezonu nobraukts bez problēmām grants/asfalts, mazāk meža ceļi/stigas. Vienreiz mežā nomests - no problems. Bāka vēl pamaza, bieži jālej.

Offline

Sergejs80
26. Aug 2021, 15:39#2933

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Par kaitēm. Vai ir kāds drapaks bez tām? Nepirkt to kas patīk, jo bail no tā, kas varbūt varētu saplīst?

Offline

booo_kat
26. Aug 2021, 19:10#2934

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


26 Aug 2021, 15:39:29 Sergejs80 rakstīja:
Par kaitēm. Vai ir kāds drapaks bez tām? Nepirkt to kas patīk, jo bail no tā, kas varbūt varētu saplīst?


Vot jā, +1. Bet, tikai ar piebildi - ja modelis tik slims ka ik 1000km nopietni jāskrūvē, tad pat milzīga patikšana neļaus tādu pirkt.

Offline

Sergejs80
26. Aug 2021, 19:49#2935

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Nu jā, tas gan. Bet augstāk apspriestie nav tik slimi

Offline

Padre
26. Aug 2021, 20:01#2936

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Nu man bija kā pirmais mocis KLE, vecais vēl.
Bija ļoti savādi vadīt / valdīt kādu, kam ir 21"priekšā. Likās ka uz acīm nolikšos sākumā. Mācījos uz bandītveidīgā tomēr...
Bet - kā pirmais mocis, vai kā rezerves mocis - ideāls. Vienkāršs apkopē, karbiķi jāsinhronizē laicīgi un tik jāgāž. Bet viegls, ja ir sānvējš, baigi šķībi ir jābrauc.. bet tā ir ok, es pat gribētu tādu, grantij un mežiem vai Zantei...

-----------------
Ou Yess.

Offline

Tomucis
26. Aug 2021, 20:31#2937

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

Reāli TDM ir viss jautrākais/ spējīgākais šosejas braukšanā (no augstāk pieminētiem). Un atkal ne tik patīkams nost no ceļa. Par pilota augumu arī ir kā ir. Ar saviem 1.93 bija labi ikdienai, taču sākot braukt ap 500 dienā ir par mazu. vēja aizsardzība nulle pat ar augsto stiklu, dēļ kā pats no polikarbja izlociju hiper augsto. Celīši ar sāk lekt ārā, jo kāpšļi atrodas ne tai zemākajā pozīcijā
Standarta sēdeklis nu nav ērts.pilotam vēl +/-, pasažierim šaurs un ļoti stāvs, līdz ar ko visu ceļu madam spiežas virsū, gorās un ir neapmierināta. Karburatoriem nav ne vainas, ja ir facelifts un ar elektrisko sūkni, jo vakūmniekiem mēdzot būt sāpe. Jauda diezgan pietiekoši, bet divatā prasās vēl kripatiņu

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 26 Aug 2021, 20:31:52 ]

Offline

mexa
27. Aug 2021, 21:42#2938

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nu jaa, zem 2000 gada mochi jau mirst uz celja... ir ok, dazi jaudigi utt, bet jau iesperies tajaa ka nav detalju, vecaas izdraztas, oem saliti dinozauram. Kolhozs arii bijis(klients: jebal ku forshu moci nopirku pa 1K, rezultata mans verdikts-mainam pusi motora, visus vadus-tad kautkas bus kalpojoshs jau ap 1k remonts bija... acis raud tadu skruvet) 9x gada laikam drapaks(modeli nesauksu).
Nuu taa sev perspektiva, daziem 2000+ karbjus tikai oem nopirksi, kur jeega... mocis kuram pa vietu nav donoru(galva, karba, karbji utt) nav njemami 100% to ir jazonde, lai nebutu auzas. Ea redzu kautkadu jeegu FI motoriem, kuri ir 2000+, bet pasarg dies ne rotaxi pirmie

DL magneti ir jauzrauga aiz agra. ir limeti magneti, brauc ok. Bet limet var neplestu magnetu klat tikai. JB weld skiet bija way to go.
To pashu DR jau nu ebal padargi uztureet pat beu detalu nav, chalis viens skraidija mekleja... muzeja eksemplaru saimnieki brinas par cenam uz detalam kuras jasak mainit kad mocis jau parak vecs, vinjam vnk taa detala muuzham ejosha, tikai muuzs jau beidzies...


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Andiso
29. Aug 2021, 21:20#2939

Kopš: 17. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 134

Braucu ar: Tiger900RallyPro; NC750X

Ir plāns tikt pie sava pirmā braucamā. Šobrīd domāju par Honda VFR vai BMW GS 850. Ir kādi komentri par Hondām - esmu dzirdējis dažādas atsauksmes kvalitāti...

[ Šo ziņu laboja Andiso, 29 Aug 2021, 21:20:32 ]

Offline

mexa
29. Aug 2021, 21:40#2940

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nu hvz kas hondai ar kvalitati, bet gadijumi ir visiem. Kaa kopts, un vai kadam saimniekam nav bijusi ienaidnieki kas saber suudus karterii...
Choms pardod VFR 800, laikam 6 gada, ja kas PM, vari izbraukt. Bus ari choperis nakamgad pardosana.

vfr kaa dazadam hondam ir problemas ar uzstiepejiem, kas vnk mainas, kjedes pa lielam muzigas, tikai citi mo dzivo otro muuzhu
Vecaakiem vfr bija savi sikumi arii, bet nekas nerisinaams. Bet tomer labak jau musu laikaa ir inzektors, karbji saak izmirt detalju zinjaa...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline